1. |
Re: Bel Target Euro 550 (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Termosztat (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
3. |
re: Re: Termosztat (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: Bel Target Euro 550 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Innen letoltheto PDF formatumban:
http://www.radarshop.com/manual/550_en.pdf
Ez angol nyelvu, letoltheto magyar nyelvut nem talaltam, ezugyben keresd
meg a magyar forgalmazot ( http://www.traveltech.hu )
Udv.,
Zoli
XM V6
|
+ - | Re: Termosztat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> percig menni kell nagy melegben, stb. Menet kozben nem tudom
> meghallgatni, hogy megy-e a ventillator (az jo indikator lenne,
> mert fuggetlen a homeroje). Mire megallok, addigra meg a motor
> siman felmelegedhet annyit (tudom, satuzzak, ugorjak ki, hallgassam
> meg), hogy beindul a ventillator.
Azert erre vannak egyeb modszerek is, pl. bekotsz egy izzot, vagy
LED-et, ami jelzi, ha megy a ventillator :))
|
+ - | re: Re: Termosztat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia!
Nem idezem be az egeszet, de ennek van ertelme?
Anno az elso 105-os skodam se imbolygott hofokilag,
pedig abban tuti nem volt trukkos homero.
A 120-asom kesobb mar bizony, ugy csinalt mint a Tied.
Ott egy repedt hengerfej jatszott.
Ezzel nem azt mondom, hogy a tied repedt, en igy jartam.
Nem az eltolt nullaponttal keveredik itt valami?
Ha a skoda 1980-ban tudott olyan motort ami nem melegedett-hult
melegedett ciklusu volt, akkor a mazdanak se kene dugdosni
a hom. valtozast. A szakik persze a 120-asra azt mondtak ez
igy normalis, a termosztat dolgozik. Hiaba mondtam, hogy a 105-osben
miert nem dolgozik? Szerintem egy jo rendszerben a termosztat nem
nyit es zar, hanem a ket allapot kozott mozog, a homerseklet fuggvenyeben.
Ezert kell stabilnak lenni a homersekletnek, es vele a muszernek.
De majd a szakik kijavitanak.
Udv: Arpi
|
|