Kedves Kukkerek es Villamosbaratok!
Hadd csatlakozzam a Budapestben kialakult elenk
villamosvitahoz. Jomagam ha tehetem, mindig viszem magammal
a budapesti utca- es BKV-regiszteremet, amibe rogton
feljegyzem a tapasztalt tomegkozlekedesi valtozasokat.
De hadd ajanljak mindenki figyelmebe egy nagyon jo honlapot
a bpi es mas VILLAMOSOKROL. A honlap a
http://villamos.budapest.hu cimen talalhato, es ami az
elottem szolok veszteseglistarol alkotott velemenyet
illeti, a kovetkezo cimen az elmult _HARMINC_ ev listaja
(es meg nagyon sok minden) olvashato:
http://villamos.budapest.hu/villtort.html.
Jo bongeszest.
Gaal Zoltan,
|
irta:
>Jelenleg a BKV-nak van kilencszaz akarmennyi villamosa es ebbol
>mindossze kb.:330 viszonylag uj T5C5 (Tatra) tipusu, a tobbi mar
>elerte, vagy egy-ket even belul eleri a 30 eves korhatart,
>amire altalaban a vasuti jarmuveket meretezik. (...)
Ugye azzal, hogy uj, nem azt akarod mondani, hogy jok is? Ezek a
villamosok baromi rosszak. Lehet, hogy volt mar errol korabban szo
(ritkan figyelem a listat) de en Demszky helyebe az osszes Tatra-t
lassacskan lecserelnem. Kb. 8-szor annyit fogyaszt, mint a mi oreg
UV-nk (karos villamosunk), oriasi kiegyensulyozatlan terhet cipel
magaval, nem emlitve a nehez javitasi korulmenyeket. Ezek folos
koltsegeit a BKV velunk fizetteti meg. Igy ertheto, hogy mert
nem nyeresegesek.
irta:
>Ugyhogy, ha a kocsik rahajtottak a villamospalyara, akkor a
>villamos ugyanugy bedugult, ha meg megcsinalnak zartpalyasnak,
>akkor a kocsiknak nem lenne eleg hely, meg nagyobb tumultus lenne.
>(...)
Hat bocs, de a autosok szalljanak ki, (aki teheti) es ket megallonyi
tavolsagokra nem menjenek autoval. Szerintem a gond az, hogy sokan
kenyelembol szallnak kocsiba.
Udv, Q.Miklos
|