1. |
re biztosito (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
2. |
AR; Merci (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
3. |
RE:Pug radio (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: hidropneu-vilagujdonsag? (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
5. |
Re. Biztositos sztori (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
6. |
Valasz: Skoda Octavia*** HIX AUTO *** #1501 (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
7. |
Octaviak (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
8. |
diesel (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
9. |
re: Michelin Driving Experience - F1 elmenybeszamolo! (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: vilagszenzacio (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
11. |
benzig-gaz (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
12. |
"Takarek" nevu szerkezet, fogyasztasrekordom (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
13. |
Fogyasztas csokkento (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
14. |
Motorszam problema (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
15. |
biztositos sztori!!!!!!!!!!!!!! (mind) |
48 sor |
(cikkei) |
16. |
Sierra RS 500 (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re biztosito (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
A biztositotol is fugg, nekem a hungariaval volt hasonlo esetem.
Addig kell a nyakukra jarni es verni az asztalt, amig ki ne fizetik.
A hungaria nagy nehezen megtette (javittatas nem volt)
Tortenetesen a mellettem jovonek valaki atment a savjaba, ezert o
elrantota a kormanyt, es nekem jott.
A baleset okozoja elhuzott a francba. Tanu nem volt.
Kihozta a rendorseg, hogy egyikunk sem felelos --> nem fizettek.
En meg nem egyszer kiabaltam az ugyentezokkel es a fonokukkel is,
hogy a karokozo viszont megvan, mi a faxert jott nekem, megoldhatta
volna mashogy is.
Erre hivatkozz te is, ne hagyd magad lerazni, csak kemenyen.
udv
Tibor
|
+ - | AR; Merci (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
>Fogash:
>Ugye, ugye... :))) 16szelepes, vagy meg a regi? Az enyemben meg ABS
nincs,
>es a fakormanyom (lufis) Momo. Imadom. Az egeszet.
Bocs, en tevedtem, ebben is MOMO a kormany, 96 év végi kiadás, és 16
szelepes a motorja.
Telleg nagyon allat... Es lakkfeketeben is nagyon jol mutat...
mas:
Hozott-e be valaki mostanaban benzines 190-es Mercit 2000-es vagy 1.8-as
motorral? A kff.hu-n
csak dieseleket hoz ki a behozhato autok listajaban... Nem irtak el ott
valamit? Vagy csak a diesel hozhato
es pl. egy 93-as 2 literes benzines Mercedes 190 szabalyzott katalizatorral
meg nem, mert zajos a Fahrzeugbrief-je
szerint...
Varnek erre valaszt valakitol.
Elore is koszonom
Udv:
CsP
|
+ - | RE:Pug radio (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
fogash:
>1.1.) vegy a piacon egy jo minosegu autoradiot + hangfalszettet,
>epittesd be rendesen. Ez kb 70-80eFt-bol uszhato meg.
Na, szerintem a gyari radiok dragak a hasonlo szolgaltatas szintu "bolti"
darabokhoz kepest. Mas kerdes, hogy lopasbiztosabb, ha kulon van a kijelzo.
Tenyleg, van olyan sima radio, ami tud kulso kijelzot is vezerelni?
Szerintem ilyen nincs, a muszerfalon kulon levo kijelzot csak a gyari cuccok
hasznaljak.
Azthiszem a PUG 60.000 Ft-ert ad sima kazettas radiot a kocsiba, ezt
sokallom egy kijelzo nelkuli :-) radioert. Ennyiert van mar CD-s fejegyseg
is, igaz annak regimodi :-), beepitett kijelzoje van.
Vitainditonak: mit tudnak a gyari hifik? Mennyit er, hogy szemmagassagban
van a kijelzo?
Peter
|
+ - | Re: hidropneu-vilagujdonsag? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>
> A hidropneumatika is legrugos! A Citromban ugy van megoldva, hogy van egy
> hidraulikus rendszer, ami az alap-magassagot adja, ez tartja a kocsit. A
> hidraulikabol kiepitett folyadekkorok vegen viszont van egy-egy
> hidroakkumulator (a "go:mb"), ami tkp egy nagynyomasu legrugo. A kerek
> rugozasakor az olaj (mint minden folyadek) osszenyomhatatlan,
tovabbitja az
> eroket a gomb fele. Abban van egy legbuborek az olaj felett, ami
rugozik. Ha
> telerakod a kocsit, tobb olajat pumpal a rendszerbe, azaz kisebb es
ezaltal
> kemenyebb lesz a legbuborek, kemenyedik a rugozas. A Merci legrugoja
sem a
> buszokban/teherautokban hasznalatos legrugo, amikor egy gumitomlot
nyomnak
> tele nagynyomasu levegovel. Ehhez kellene meg par cucc a Mercibe is.
Szoval
> (marka-beallitottsagtol fuggoen: sajnos/szerencsere) NEM vilagujdonsag...
>
> Fogash
>
Csupan egy apro kiegeszites: a Citro-k rugogo:mbjeben nitrogen to:ltes
van, nem levego:.
Radix
|
+ - | Re. Biztositos sztori (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles
Sziasztok autosok, szia Tibor.
>>Egy baratommal esett meg az alabbi tortenet.
Eloztem egy autot, ekozben az elozott auto balra rantotta a kormanyt,
nekemjott oldalrol, minek
kovetkezteben en az arokba mentem.
Eredmenykent azt hoztak ki, hogy a
masik auto azert rantotta balra a kormanyt, mert jobbrol nekiment egy
vaddiszno, ettol neki kinyilt a motorhaztetoje. A vetkesseg egyik felnel sem
allapithato meg, - a biztosito nem fizet (casco nincs, csak kotelezo
>>biztositas). A vadgazdasagtol annyit tudott meg .....
Nos itt let elrontva rendesen ! Ugyanis nem a biztositonak kellet volna a
vadgazdasag utan menni, hanem a vetlen autovezetonek, hogy igazolja, hogy az
o vadaszteruletuk teruleten levo vad ( meglot ) okozta a kart a vetlen
jarmuben es az ijedteben felreratva a volant nekiment oldalrol a szabalyosan
elozo masik jarmunek. Ezt onnan batorkodom tudni, hogy velem egy ozike tette
ugyanezt. Vadgazdasag nyakara jartam ugy egy honapig, mig kenytelen volt
jegyzokonyben elismerni, hogy az o teruletukon tortent a kareset. Ugyanis
azon az utszakaszon valoban kint volt a vadveszely tabla , alatta a 40 es
korlatozassal. Karom megallapitasanal 35 - 40 Km / o ra saccoltak a
biztositonal a vadutkozesi karom. Biztosito fizetett, mint a koles, pedig
nekem is csak kotelezom van, Cascom nincs.
Udvozlettel: Frigyes
A . MajorKa Bt.
Budapest. 1014. Uri u. 24.
T: 214-3950 ; M: 0620-9446-107
Skoda 120 L
HiX matrica , elso ajto legterelo, Brisk tunning gyertya,
hatso ablak futoszaljavito, Militec kaphato..
|
+ - | Valasz: Skoda Octavia*** HIX AUTO *** #1501 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>>>>>>>>>>>>>>>>
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Skoda Octavia ( 18 sor )
> Idopont: Wed Jun 19 10:53:42 CEST 2002 AUTO #1501
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kerdezem a kedves listatarsakat, akiknek van tapasztalatuk Skoda Octaviaval, ho
gy ha valasztaniuk kellene a kovetkezo valtozatok kozottt:
Octavia kombi 2.0 Elegance,
Octavia kombi 1.8 Turbo Elegance,
Octavia kombi 1.8 Turbo 4X4 Elegance
melyiket valasztanak es miert? Vagy, melyiket miert nem?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Szia!
Attol fugg :-)
Mivel a legalso jo egy millioval dragabb a legfelsonel, a kerdes az, hogy ez
szamit-e? Ha nem, akkor en az 1.8T-t vennem, szerintem a 4x4 ritkan eri meg,
elsosorban attol fugg, hogy mire hasznalod. A 4x4-nel szeria az ESP, ezt
megveheted a simahoz is (kell is, mert diffizar csak ebben a csomagban ha jol
emlekszem). Ha _nagyon_ sportosan vezetsz, akkor talan megis megeri a 4x4, a
dinamikat meg szerintem egy egyszeru motorelektronikai beavatkozassal (pl. atc)
vissza lehet adni (150 helyett 180 loero). Viszont a 4x4 joval tobbet is
fogyaszt.
En a kozepsot vennem.
Udv,Akos
|
+ - | Octaviak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Kerdezem a kedves listatarsakat, akiknek van tapasztalatuk Skoda
Octaviaval, ho
>gy ha valasztaniuk kellene a kovetkezo valtozatok kozottt:
>.Octavia kombi 2.0 Elegance,
>.Octavia kombi 1.8 Turbo Elegance,
>Octavia kombi 1.8 Turbo 4X4 Elegance
>
>melyiket valasztanak es miert? Vagy, melyiket miert nem?
En az 1.8T elsokerekest vinnem. A 2.0 motor harmatgyenge, a 130LE nem eppen
a mai kor szinvonalan all. Az 1.8T remek, nyomatekos alulrol, eros felul.
Szepen lehet menni vele, egyet vezettem. A www.a5.hu oldalon megtalalhatod a
rola irt tesztemet. Ovtavia 20V turbo cimen futott. Lehet, hogy archivumban
van.
A 4x4 evente kb 6 napra kell, ha neked ez meger minden 100km-re egy liter
benzint, kisebb csomagtartot, akkor rajta. Szerintem felesleges.
Fogash
|
+ - | diesel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Megultem a 2.4 JTD cimu Alfa Romeot! Allat a szerkezet, es diesel letere
eleg meggyozo volt. Nem mondom, hogy Alfa Romeonak is tokeletes, de aki egy
nagyon jo dizelautora vagyik, annak javaslom. Ha megjelenik a cikk, szolok
rola.
Fogash
|
+ - | re: Michelin Driving Experience - F1 elmenybeszamolo! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Szoval nagyon elveztem, este hatig tartott (reggel 8-tol) a program, es
>NAGYON tomeny volt. Ha meg megyek ilyenre, majd arrol is beszamolok
1 ingyen jegynek jobban orulnek! :)))))
Udv,
Zotya
|
+ - | Re: vilagszenzacio (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Fri, 14 Jun 2002 11:23:38 CEST, wrote:
>A Merci azonban
>legrugot alkalmaz, ami szemelyauto kategoriaban tenyleg eddig nem volt.
Akkor a '84-'88 közötti Mitsu Galant GLS/E meg '88 után Galant GTi
modellekben mi van? hogy a négyajtós Sapporot ne is említsem...
Udv: Zak
['88 Mitsubishi Sapporo 2.4i]
|
+ - | benzig-gaz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HELLO!
Ha valakinek vannak sajat tapasztalatai benzin-gaz uzemu atoval,
megoszthatna velem.
Akar az cimre is johet. Erdekelnek:
-milyen tipusu auto lett atalakitva
-hany ccm-es
-benzines fogyasztas/gaz fogyasztas
-egyeb koltsegek
-elonyok/hatranyok
-egyeb tapasztalatok
Lattam mar 1200 LADA-tol az 500SEC Merciig sok tipust. Erdekel, hogy kinek
es
mennyi futasnal eri meg.
Elore is koszi az infokat!
GERI
|
+ - | "Takarek" nevu szerkezet, fogyasztasrekordom (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi! Nekem ezek ugrottak be:
"A TAKAREK mukodese azon fizikai jelensegen alapszik, hogy a szenhidrogen
molekulak aramlas kozben szettöredeznek..."
Hat mar miert toredeznenek? Akkor nem kellene krakkolo uzemeket letesiteni,
eleg lenne "megaramoltatni" a nyersolajat. Attol, hogy a tankbol egy
szivattyu a benyat elviszi az injektorig, nem fog szettoredezni a
szenhidrogen.
"...es elektromos toltest kapnak tomegkozeppontjuk eltolodasa miatt...."
Mi????
"Abban az esetben, ha elektromos toltes aramlik magneses terben, arra az un.
LORENZ ero hat, mely cirkularis palyara kenyszeríti..."
Ez kb. igaz. (3 ujj szabaly, fizika, kozepiskola)
".. Az igy keletkezett centrifugalis ero hidrogent szabadit fel..."
Hat persze...
A ketyere kepen semmi oda vezeto drotot nem latok, szerintem jo esetben van
benne magnes, ami a toltessel rendelkezo reszecskeket tenyleg elteritene.
DE: a benzin nem egy ionos valami. Ha hatna is a molekulakra Lorenz-ero, nem
fog az amugy is gondolom meglehetosen turbulens aramlas emiatt olyan
reologiai valtozason keresztul menni, ami kemiai kotesek bomlasahoz vezetne.
Masok velemenye errol?
Ja: fogyirekordom volt (ciki, nem akarom azt bizonygatni most, hogy az en
autom ugy is mindig egy literrel kevesebbet fogyaszt, mint a mase): tiszta
videk, orszagut, Bp-Szombathely-Bp, 6,2l atlagfogyi. Mivel 95%-ban Pesten
dugozom, elmeny volt ket tankolas kozott (mellékesen 50 l-es a tankom, de
mar minuszban van a mutato, amikor 43 l-t tudok beletenni elso kattig)
elmenni 637 kilometert 39,5 l benzinnel, vegig klimaval.
A pesti atlagfogyim 8.3 korul van. A kocsi 99-es 1.3-as 86LE Toyota Corolla,
klima, automata valto.
Ugye ti is orultok neki ? :-))))
Udv,
Biomernok
|
+ - | Fogyasztas csokkento (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Frigyes irta:
>Egy autostarsam megkert, hogy forgalmazzam a takarek nevu keszuleket.
>Szeretnek oszinte velemenyeket kerni, pro es kontra. Elerhetoseg a
>tajekozodasra www.kerflex.hu - n. Vizsgalati jegyzokonyvek nalam
vannak a
Nos hat.
A keszulek mukodesenek leirasa egyszeruen kodosites, jol hangzo
tudomanyos
szavakkal valo dobalozas fizikai es kemiai alapok nelkul. Magyarul
parasztvakitas.
De nezzuk csak. Tegyuk fel hogy tenyleg mukodik a keszulek. A keszulek
a
tapszivattyu es a karburator koze szerelendo, es allitolag hidrogent
szabadit
fel a benzinbol. Mint tudjuk, a karburatorhoz juto benzin jelentos
resze
visszafolyik a tankba, kovetkezeskeppen a felszabaditott hidrogen jo
resze is
visszajut a tankba. No most akkor ott mi lesz vele? Addig gyulik amig
felrobban
a tank?
Allitolag 5-15% megtakaritast eredmenyez. A leiras felhivja a figyelmet
hogy a
koszos legszurot ki kell csrelni tisztara, ami mar onmagaban ad 15%
megtakaritast. 5% megtakaritas rovid tavon pedig gyakorlatilag
kimerhetetlen,
igy ezt nagyon nehez ellenorizni.
Azt hiszem tobbszor ki lett targyalva hogy ezek a magneses csodaszerek
csupan a
tudatlanok megfejesere szolgalnak.
Udv,
Gabor
__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Yahoo! - Official partner of 2002 FIFA World Cup
http://fifaworldcup.yahoo.com
|
+ - | Motorszam problema (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok AUTOsok!
Egy baratom vett nemreg egy kb. 10 eves Astrat. Az auto frissen importalt,
eredetisegvizsgalaton termeszetesen A minositest kapott, kereskedotol vette,
tobb jel alapjan is torott volt elol. Most vettek eszre, hogy a forgalmiban
a motorszamnal csak annyi all, hogy C18NZ, es a megjegyzesek kozott
szerepel, hogy "motorszam tipuskoddal forgalomba helyezve", bar nem pontosan
ideztem. Allitasa szerint latszik a motorszam. Tippem az volt, hogy auto
torott -> motor torott -> uj motor a "kukabol" (bontobol) belekerult, es egy
par papirdarab elleneben atment az eredetisegvizsgalaton.
Kerdesem, mit tanacsoljak neki?
Menjen el az egyik Opel szervizhez, es kerdezze meg az adott alvazszamhoz
tartozo motorszamot, szint, karosszeriat, stb?
Bogyó
|
+ - | biztositos sztori!!!!!!!!!!!!!! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Mar egyszer irtam, de leirom megint, hatha segit.
KAROSULTAKERT KFT.
FUGGETLEN BIZTOSITASI SZAKTANACSADOI IRODA
HA ONT BALESET,VAGY KARESET ERTE AZ ELMULT TIZ
EVBEN,(AKAR KULFOLDON IS)ES A BIZTOSITO KEVESET,
VAGY NEM FIZETETT,HIVJON-HA LEHET SEGITUNK,
HOGY AZ ON KARA TELJES MERTEKBEN MEGTERULJON!
BALESETKOR HIVJON,KULDJE IRATAI MASOLATAT!!
SZEMELYI SERULES,GEPJARMUKAR,EPULETKAR,UZEMI BALESET,
ORVOSI MUHIBA.BALESETI JARADEK OSSZEGENEK FELULVIZSGALATA!
KAROSULTAKERT KFT. 8000 SZEKESFEHERVAR,TA'VIRDA UT 37.
TEL./FAX:(22) 323-104 TEL.:(20) 954 7225
Udv. Zsolt
AUDI 100
Ékezet!
> Felado : [International]
> Temakor: biztositos sztori ( 19 sor )
> Idopont: Wed Jun 19 15:03:22 CEST 2002 AUTO #1501
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sziasztok,
akinek volt hasonlo esete, probaljon segiteni, - mit lehet meg tenni ez
ugyben...
Egy baratommal esett meg az alabbi tortenet.
Eloztem egy autot, ekozben az elozott auto balra rantotta a kormanyt,
nekemjott oldalrol, minek
kovetkezteben en az arokba mentem.
Megtettem a bejelentest a biztositonal. Eredmenykent azt hoztak ki, hogy a
masik auto azert rantotta balra a kormanyt, mert jobbrol nekiment egy
vaddiszno, ettol neki kinyilt a motorhaztetoje. A vetkesseg egyik felnel sem
allapithato meg, - a biztosito nem fizet (casco nincs, csak kotelezo
biztositas). A vadgazdasagtol annyit tudott meg a biztosito, hogy uzott
vad volt, meg volt love a laba.
A karom 300e Ft plusz a kocsi karambolos ertekvesztese.
Kosz a segitseget,
Koli
|
+ - | Sierra RS 500 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Fogash reflektalt arra, amit irtam. Megneztem az ujsagban,
igaz, hogy 3 ajtos, de NEM 2.9-es, hanem csak 2 literes
DOHC 16V. NEM raliauto, hanem tuning. Gyarilag
valoban "csak" 350 LE, igy 504. Egy ketliterestol azert ez
szep teljesitmeny, az egyetlen ketezres, amelyik
legyorsulja mondjuk az uj Porsche GT2-t vagy a Ferrari F50-
et :)))
Kulsejere nezve te es a felesegem teljesen egy velemenyen
vagytok. Szerintem se tul szep. Adott esetben viszont ez
egyaltalan nem erdekelne.
Tiszy: van meg valami, amit az eletben szeretnel atelni
vagy ugy erzed, hogy mar minden megadatott? :)))
K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
|
|