Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2137
Copyright (C) HIX
2004-03-30
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Rendorok (mind)  32 sor     (cikkei)
2 ekezet (mind)  9 sor     (cikkei)
3 Re: Gumi! (mind)  3 sor     (cikkei)
4 re: re: re: csomagtartotol tavol (mind)  15 sor     (cikkei)
5 re: ugralo hofokmutato (mind)  7 sor     (cikkei)
6 ekezet tema (mind)  11 sor     (cikkei)
7 re: Re: re: ujsaghir (mind)  7 sor     (cikkei)
8 RE: *** HIX AUTO *** #2134 (mind)  25 sor     (cikkei)
9 re: radardetektor (mind)  9 sor     (cikkei)
10 Stilusok (mind)  14 sor     (cikkei)
11 Mitsu Sigma (mind)  27 sor     (cikkei)
12 Forma1 suly, WRC valto (mind)  59 sor     (cikkei)
13 ekezetes tesco (mind)  26 sor     (cikkei)
14 re: re: re: csomagtartotol tavol (mind)  6 sor     (cikkei)
15 re: re: matrica ara (mind)  11 sor     (cikkei)
16 Re: Tesco benzin (mind)  19 sor     (cikkei)
17 Re. ugralo hofokmutato (mind)  38 sor     (cikkei)
18 re: matrica ara (mind)  8 sor     (cikkei)
19 Re: ugralo hofokmutato (#2136) (mind)  11 sor     (cikkei)

+ - Rendorok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA!

Pentek reggel bemondja a radio, hogy az Ulloi ut - Ecseri ut - Bihari ut csomop
ontban sar
gan villognak a lampak (aki nem ism erne a helyet, itt ez  (kanyarodosavokkal e
gyutt)
kb. 6-4-6 savok talalkozasat jelenti. En ugy 10-15 perc mulva erek oda, oriasi 
tumult
us, kozepen ket villamos, teherautok zurzavar, rendor persze sehol. Nagy neheze
n kika
nyarodom az Ulloire, a sor a Nepligetig er, a Nagyvarad ternel latok eloszor re
ndorau
tot, de lathatoan nem a helyszinre siet. (A Kiskoruton ismet hallom a radion, h
ogy du
go van. )Nincs ezeknek valami normaidejuk, hogy mondjuk az ilyen esetekben ? pe
rc ala
tt kellene forgalom-iranyitot kuldeni a helyszinre? Bezzeg a TotalCar-ra betele
fonálo
szerint az M5-os kapunal a 20 km-es sebkorlatozast traffipax-szal merik... Korr
ekt.

Ugyanakkor azt is el kell mondjam, hogy a Bajcsy-Andrassy +ezodesben egy rendor
 tol a
rrebb egy pirosban lerobbant dobozos Ducatot.

Ja, es kisotto monnyon le!!!

--
Piece:
nme1

>>Know your enemy<<
+ - ekezet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


Itt .de -ben nekem neha problemasak szoktak lenni az ekezetek (Linux,
latin-1 karakterkeszlet), ha digestben jon valami.


Udv,
marky
+ - Re: Gumi! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello! Engem erdekelne. Melyik tipus?

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 3e70d13a.dialin.enternet.hu)
+ - re: re: re: csomagtartotol tavol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>6:2 aranyban jobban szeretunk nyomatekbol, autot nem
>>szetporgetve vezetni. Asszem mar le is zarhatjuk ezt
a
>>themat. Koszi.
>7:2 :)))
>Szoval akkor dizel vagy barominagy benzines?
Hehe, magamat nem szamoltam :)
Ha mar igy kerded, gondolom a kotelezo biztositas es
fogyasztas miatt inkabb a a dizel. Nekem mindenesetre
marad a nagy benzines egy darabig :)

Udv,
-=[GMA]=-

Ps: tali szervezese hogy all?
+ - re: ugralo hofokmutato (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!

Szinte biztos, hogy a motor testkabele nem jol erintkezik.
A tarto bak korul van egy ilyne szeles femharisnyaszeru 
kabel, annak a rogziteset nezd meg.

Arpi
+ - ekezet tema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Kerdes: tenyleg gondot okoz az ekezet, vagy mara csak
 > hagyomany? Nalam rendesen megjelennek. Hasznal meg
 > valaki olyan programot amelyik nem ismeri az ekezetes
 > karaktereket? (nem akarok reformalni, csak kivancsisag)

Egyre kevesbe, de azert meg mindig problema. Altalaban a kulfoldon eloknel.
Akinel rosszul jelennek meg a neha bekuldott ekezetes levelek, az miert nem
keri a HTML verziot?
-- 
Udv,
           Hunter       http://vnet.hu/huntah/       -[HE 1.15beta10;]-
+ - re: Re: re: ujsaghir (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Talan le kellene ereszkedni a szintunkre, 

Mar megtettem, mivel a "baromallat" megszolitast egyikotok
sem kritizalta, tehat nalatok ez az elfogadott szint.

udv
Kis Otto
+ - RE: *** HIX AUTO *** #2134 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hell o *.*,

> -----Original Message-----
> Felado : 
> Remelem neked meg jo sokaig nem lesz gyereked...   :(((

En is! :-)

> Lehet, hogy az egesz orszagban egyedul vagyok a 
> velemenyemmel,de szerintem autot SENKI nem vesz a 
> racionalitas alapjan.

Mielott megvettem a Focust*, mondtam a kereskedonek, hogy en nem szeretnek lata
tlanban autot venni, szeretnem elotte kiprobalni. Hetvegere. Beleegyezett, ugyh
ogy ket napig nalam volt a kocsi, elugrottunk vele Belfastba, mentunk ide-oda e
s beleszerettem. Elotte Alfat akartam venni, reszint miattatok, reszint, mert e
gy cimboramnak is az van, de egy hozzaerto ismerosom mondta, hogy 98-as Alfa 15
6-ost nem szabad venni, mert a motorvezerlo elektronika csereje nem olcso mulat
sag, es "akinek alfaja van, az nem szarral gurit". Pedig piros volt.

Gandalf (Dublin)
http://go.to/Eire

* Ford Focus 1.6 (otthon Trend) Zetec, 2000. évi, 3 ajtos (nincs gyerek:-)), so
tetkek, en vagyok a masodik tulaj es az Inka nevre hallgat
+ - re: radardetektor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A "www.traffipaxdetektor.hu" honlaprol:

"hasznalatuk 20003 dec. 1-tol nem minosul szabalysertesnek, a hasznaloja nem
buntetheto, a detektorok nem kobozhatok el."

:))))

Paci
p.s.: az ekezeteket kivettem a szovegbol
+ - Stilusok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Igaz, hogy ujabban igen ritkan irok a listara, de azert probalom
rendszeresen olvasni.
Es nem tudom, hogy csak engem zavar-e (remelem, hogy nem), de egyre
gyakrabban uttok meg egymassal szemben minosithetetlen hangnemet - igy,
nyilvanosan, archivalva...
Miert kell csak azert rogton  masokat, ha maskent gondolkodik
valamirol, meg ha az homlok egyenest kulonbozik is a mienktol?
Epp attol szep a vilag, hogy annyian, s annyira kulonbozoek vagyunk! (Bar ha
belegondolnek, hogy sok EN rohangalna a vilagban... belegondoltam - inkabb
ne :-)) )

Udv, Bazsi
+ - Mitsu Sigma (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Nekem volt fel evig, es meg olyan aron is orultem annak,
>hogy megszabadultam tole, hogy a sogorom osszetorte!

Nem akarok vitaba szallni a Sigma tulajdonsagait illetoen, de azt hiszem, a pro
blema valamennyire altalanosithato. A Sigma eredendoen Diamante neven, a japan 
es azsiai piacokra keszult, ugyanugy, mint az altalad is emlitett Maxima, ami i
tt Cefiro neven megy. Mondjuk amig Cefirobol, meg Legendbol sok van, Mitsut elv
etve (sem) latni. Bar a horror vedovamok erosen befolyasoljak a piacot. Lancert
 szerelnek ossze itt Thaifoldon is, abbol sok van, de Lancer Cedia nevre hallga
t, es egy picit mas a kaszni formaja. Ugyanigy a Toyota Corolla is kap egy Alti
s potnevet, es csak a 4ajtos lepcsoshatut lehet latni az utakon.

Bocs eltertem. Szoval az osszes ritka autora ervenyes, hogy semmi utangyartott 
nincs hozza, mindenbol csak gyari. Ha az auto nagykocsi (ujan presztizsauto vol
t), akkor az alkatreszek ara is huzos lesz. Ha jol felszerelt, sok bonyolult te
chnikaval, akkor a szervizek fosni fognak tole. Mivel hidros Citroenbol sok fut
, akad szerviz, aki ezekre keszult fel jobban, vagyis tudod javittatni. Gondolo
m a hidros Mitsu mas logikat kovet, mint a franciak, ugyhogy meg oda sem vihete
d. Nem hozzaertonek ezek miatt egy ilyen auto draga jatekszer lehet, annyira ne
m erdekes, hogy gyujteni lehessen, annyira meg nem hetkoznapi, hogy jarni lehes
sen vele. Ha mindenkepp Mitsut akarsz (mindenkinek megvan a bogara...), akkor s
zerintem is Galantot keress. Ha nem, akkor probalj ki egy legutolso evjaratu 16
4-es Alfat. Abban van 2.0V6 turbo (200LE), van 3.0V6-12V (210LE) es 3.0V6-24V (
232LE), ez utobbi akar allando osszkerekhajtassal+elektronikusan szabalyzott, a
llithato kemenysegu lengescsillapitassal is. (Q4) Imadni valo autok, emberbarat
 aron :)
Fogash
+ - Forma1 suly, WRC valto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Regebben megigertem, hogy amint lesz net hozzaferesem odahaza, akkor
kinyomozom a Forma1-es autok minimum sulyhatarat, ill. hogy van-e a
WRC autok kozott automata valtos valtozat. Nos, kovetkezzenek a
valaszok :)

>Forma1 minimum suly

Idomero edzesen: 605 kg
Minden mas esetben: 600 kg

Suly alatt mindig az auto + pilota sulyanak osszeget ertik, igy ha
netalantan kulon-kulon merik le oket, akkor is csak az osszeadott
ertek szamit. Peldaul a verseny vegen jol lathato, hogy a dobogos
pilotak raallnak a merlegre, lemerik oket a sisakkal a kezukben, es
mennek egyenesen a dobogohoz. Az autojukat a versenyt kovetoen ugyis
lemerik a technikusok, mint minden mas autot, igy ezzel nem huzzak
az idot. A technikusok a kapott ertekeket osszeadjak, es ha
valamelyik nem stimmel, kuldik a jelentest egy bizottsaghoz es ok
eldontik, mi legyen a buntetes.

>WRC valto

Megneztem az osszes WRC auto technikai adatlapjat, es a
kovetkezoket talaltam transmission (valto) eseten. Nem angolosoktol
elore is elnezest kerek, de most nincs idom leforditani. Ha valaki
keri, ugy szivesen leforditom majd magyarra:

Citroen Xsara WRC: 4 drive wheels, Carbon three-disc clutch,
                   3 electronic differentials, Semi-automatic
                   gearbox (wheel control)

Ford Focus WRC: Permanent four-wheel drive with M-Sport designed
                and manufactured active front, centre and rear
                differentials. Pi electronic differential control
                units. M-Sport / XTrac 240 six-speed sequential
                gearbox with electro-hydraulically controlled shift.

Lancer 2004 WRC: Ricardo/MMSP 4 wheel drive, 5 speed, limited slip
                 differentials front center and rear

Peugeot 307 WRC: nincs adat (csak boseges szofosas, milyen jo az auto) :(

Subaru WRC: Prodrive 6-speed electro-hydraulic

Tehat vegeredmenyben a Citroen, Peugeot es a Lancer kormanyrol
valthato felautomataval rendelkezik, mig a tobbi jarganynak szinten
felautomata valtoja van, de elektro-hidraulikus sebvaltokarja van
(elore-hatra nyomogatva a kart lehet valtani). Sehol nem talaltam
utalast, hogy barmelyik jargany kepes lenne teljesen automata
valtasra. Bar ezeknel a pilotaknal szinte elkepzelhetetlennek
(es szentsegtoresnek) tartanam barmifele automata beszerelese
a jarganyba. Ez utobbi mondat mar az en szubjektiv velemenyem.

udv: Aleox

Ui: Ha valaki keri a hivatalos Forma1 szabalykonyvet (angol), vagy
a WRC adatlapjait (angol), szivesen elkuldom maganba!
+ - ekezetes tesco (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : 
>Van valaki aki mar letesztelte ezt az uj tesco benzint? Valaki aki
>betankolt belole, es otthon analizalta, begyujtotta, megizlelte? Vagy
>valaki aki egeszen egyszeruen mar elhasznalt belole pl. min 3-4
>tanknyit, es
>ez alapjan meg tudna osztani a tapasztalatait?
En angliaban hasznaltam egy ideig, de aztan amikor a BP-nel volt egy
akcio, es naluk tankoltam, akkor jottem ra, hogy mennyivel csendesebb
lett az auto, es mennyivel jobban kezdett menni :-o

> Felado : Triznyak
>Kerdes: tenyleg gondot okoz az ekezet, vagy mara csak
>hagyomany? Nalam rendesen megjelennek. Hasznal meg
>valaki olyan programot amelyik nem ismeri az ekezetes
>karaktereket? (nem akarok reformalni, csak kivancsisag)
Nalam a hosszu ekezetek helyett krixkrax jon csak (a tobbi olvashato),
de koreai installacio meg jobban megcifrazza.
A masik problema, hogy nem tudod garantalni, hogy nem esik kozbe olyan
mailserver ami levagja a felso bitet (mondvan, hogy 7 bit boven eleg
egy szoveges uzenetnek)

A'kos


--
Ákos Szalay
+ - re: re: re: csomagtartotol tavol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>7:2 :)))
8:2
>Szoval akkor dizel vagy barominagy benzines?
pontosan.

robi
+ - re: re: matrica ara (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Minel dragabb a matrica, annal kevesebben hasznaljak
>az autopalyat,annal kesobb megy tonkre. Vagyis
>hosszutavon olcsobban jovunk ki a draga matricaval,

pedig az olcso matrica nagybajuszu kiagyaloja, minap beledormogte a
mikrofonba, hogyaszongya "ezzel bebizonyosodott, hogy az emberek hajlandoak
megfizetni az elerhető autopalyadijat" (vagy vmi ilyesmi). es erre lehet,
hogy segitseg nelkul jott ra! azert megnyugtato, hogy ilyen kozgazdasagi
szakemberek is elnek koztunk...

robi
+ - Re: Tesco benzin (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Van valaki aki mar letesztelte ezt az uj tesco benzint? Valaki aki
>betankolt belole, es otthon analizalta, begyujtotta, megizlelte? Vagy

Hali !

3x tankoltam Tesco benzint, en azt tapasztaltam, hogy kevesebbet 
fogyaszt a kocsi. Persze az is lehet, hogy folyamatosan melegszik az 
ido, ezert a kisebb fogyasztas. :-)
Egyebkent semmi kulonos, ugyanugy megy tole az auto, mint a 15 
forinttal dragabb Shell benzintol. (Eddig ott tankoltam.)
Most viszont ha a hetvegi vasarlast osszekotom egy tankolassal, 
literenkent 15 ruppot sporolok ...
Amig nem hallok vagy tapasztalok rosszat errol a benzinrol, addig azt 
mondom, hogy kenyelmes (mert utba esik a kut) na meg olcso es 
ugyanolyan a minosege mint a dragabbnak.
Eddig meg rosszat nem hallottam rola se hivatalos forumokon, sem az 
autostarsadalomtol.

Zsolt
+ - Re. ugralo hofokmutato (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles

Sziasztok autosok.

Itt a Skodadoktor ;-)

>Gazadasra a jo oreg sk 120l-em homeroje vad
tancba kezd, ha
>leveszem a gazrol a labam, akkor a tanc megall a
mutato all a 80 fokon,
>mint a covek.

Javaslom neked, hogy ne lepj a gazra ;-DD)))P

>Gazadas ujbol, ujra tancol.
>Uj a muszer, uj az erzekelo, uj a termosztat.

Aha tehat belebuzgalkodtal :-) A hiba testeles
hianya. Nezz korul a muszer testvezeteke korul ott
a bibi. Nekem is hasonlo dolgot produkalt, igaz
nem bakkecse modra ugralt, hanem amikor
felkapcsoltam a tompitottat 80 fokrol felugrott a
muszer 105 re. Testhiba volt. Nem tudtam
megszokni.

Udv: Frigyes

 A  - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
 M: 06-20-9446107
        S 120 L

Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r  :-)
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, BRISK tunning gyertya, E -
gyújti kaphato.
  http://frigyes.fw.hu    http://amajorka.srv.hu
+ - re: matrica ara (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Igazan bevezethetnek, a tv-ben ismertetett km. utani fizetest, feltolthetos
chipkartyaval. Miert fizessek az M5-ert, ha csak az M3 palyan megyek, de ott
se vegig, hanem csak egy reszen. Mi lesz ha az M6-ert , M7 zalai szakaszert
is pluszban kell fizetni?

Joska
+ - Re: ugralo hofokmutato (#2136) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Gazadasra a jo oreg sk 120l-em homeroje vad tancba kezd, ha
> leveszem a gazrol a labam, akkor a tanc megall a mutato all a 80 fokon,
> mint a covek.
>
> Uj a muszer, uj az erzekelo, uj a termosztat.
>
> Mi a hiba?

A feszültségstabilizátor a műszerfalban.

Ed

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS