Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1917
Copyright (C) HIX
2003-08-16
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Fek+kanyar (mind)  17 sor     (cikkei)
2 magyar tarifak koszonet (mind)  8 sor     (cikkei)
3 furcsa alapjarat inditaskor (mind)  17 sor     (cikkei)
4 Re: BMW fogyi+kerdes (mind)  29 sor     (cikkei)
5 "szirenajelzo" + vasut (mind)  31 sor     (cikkei)
6 hatso kerek fekezeskor (mind)  21 sor     (cikkei)
7 mozgasserult+lakas/auto arany +parkolas + szemelyi (mind)  42 sor     (cikkei)
8 Re. Skoda 120 L (mind)  33 sor     (cikkei)
9 Re: uj auto szuztelenitese (mind)  9 sor     (cikkei)
10 Kecskemet - Bp (mind)  8 sor     (cikkei)
11 belogo falombok vs kozlekedesi lampak (mind)  16 sor     (cikkei)
12 Re: diesel (mind)  21 sor     (cikkei)
13 Re[2]: *** epitmenyado *** #1915 (mind)  14 sor     (cikkei)

+ - Fek+kanyar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Attila,
>Fekezni a kanyar _elott_ kell!

Igen, azota mar en is tudom, hogy vannak olyan autok, amikkel csak 
kanyar elott lehet fekezni, es vannak olyanok, amikkel barmikor lehet, 
pl BMW. Ezt nem zavarja, ha kanyarban fekezek. Miutan eladtam a 
Golfot, M5-ossel tobbszor jartam ugyanarra, persze gondolhatod, hogy 
nagyobb sebesseggel, es semmilyen hatuljdobalasi problemat, 
megingast nem tapasztaltam. Pedig elhiheted, meg sokkal 
nagyobbakat fekeztem ugyanott kanyar kozben. Pl ha a gyorsasagi 
motorral lehet kanyarban fekezni, es az kibirja, pedig igazabol a hatso 
kereke alig eri a foldet, lenyegeben csak az elson van a suly, akkor 
kerdem en 4 kereken levo auto miert nem alkalmas erre? Mert 1 rakas 
szar, elbasztak mar a tervezesnel. De Golfot ne hasonlitsuk se M5-hoz, 
se GSXR-hez. Nem erdemes.
Udv,
vd
+ - magyar tarifak koszonet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


Koszonom mindenkinek a valaszokat, hogy mikor mennyibe kerul Mo-n
gyorshajtani. Eszbontoan logikus. :-(

Udv,
marky
+ - furcsa alapjarat inditaskor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv mindenkinek!

Par napja, de nem minden alkalommal az autom (Astra Classic 1.6 Eco) 
a kovetkezot csinalja: beindul es olyan alacsony a fordulatszam, mintha 
epp le akarna fulladni, majd 1-2 masodperc utan felporog 1800-2000-
re, majd szinten 2-3 mp utan visszaall a normalis ezer parszazra.

Van hogy a kezdeti rangatozaskor nyomok egy gazfroccot es akkor 
szinten felugrik 2000-re, majd visszaall.

Mi lehet ez? Valami koszmos dugulas, vagy mi? Az a furcsa, hogy nem 
rendszeresen csinalja. Ha csinalj, akkor is hosszabb allas utan, tehat 
reggeli indulaskor es/vagy delutani munkabol hazajovetelkor.

Ha valakinek van otlete, ossza meg velem is. Kosz elore is.

Massimo
+ - Re: BMW fogyi+kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

 Triznyak irta
 
> Kecskemettol Budapestig kb. 50km,  az 5,6l abszolut realis ekkora 
> tavolsagra, egy ilyen autonak. :-D :-P



Nem akarok kotozkodni de igazan megmutathatnad , hogy melyik az az ut
amelyik Pest es Kecskemet kozt vezet es 50 km. En eleg sokat jarok
arra de akar hol mentem tablatol tablaig 69km volt a legkevesebb.

VD szerintem kerdezd meg megegyszer a haverod mert ez a fogyi ettol az
autotol meg ennel a sebessegnel is hihetetlen.

Kerdes

Mostanaban azt csinalja az autom (Golf III 1.4i), hogy ha folyamatosan
megyek 140-150 korul es lassitok, ha 2000 ala esik a fordulatszam,
elkezd villogni az olajnyomas lampa. Ha gyorsitok abba hagyja, ha
lassitok tovabb folyamatosan villog. Ha le veszem a gyujtast es ujra
vissza rakom, mintha misem tortent volna. Olaj van, olaj nyomas van,
nem is eszi az olajat, a vizbe sincs olaj. 10-40 -es olajjal jarok amit
10000 km-enkent cserelek szurovel egyutt. Mi lehet a baj?

Sziasztok

Gyugyo
+ - "szirenajelzo" + vasut (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> E-mail :  [Hungary]
>Az autoba gyarilag be lenne szerelve egy vevo egyseg, amely veszi a
>kulonbozo radiofrekvenciakon (nem tudom, hogy hogy lehet ezeket
annyira
>arnyekolni, hogy csak egy bizonyos meghatarozott, mondjuk 500m-es
>korzetben legyen foghato az adas, ha lehet egyaltalan ilyet, nem
ertek
>hozza, a lenyeg, hogy valamilyen jel kibocsatasara van szukseg)
sugarzott
>adasokat es amennyiben egy olyan frekirol kap adast, amelyik el van
>tarolva neki, leadja a megfelelo jelzeseket.
Ez az egyik indok a radardetektorok mellett (azok tudjak azt, hogy egy
specialis ado jelet ertelmezik, es kijelzik (pl. balesetnel a rendorok
rogton figyelmeztethetik az autosokat.

> Felado :  [Hungary]
>Ezen mar regebben is gondolkodtam. Miert nem teszik be a motort
>"forditva"
>(nem fejjel lefele, hanem a valto lenne elol) az elsokerekes autokba?
Saab 900 classic-ban azt hiszem, hogy igy van :-o

> Felado : Hunter
>ugyanez lezajlott velem. Elojelzo tabla nincs, a bekotout talan 20m,
>es csak fenysorompo van. Az meg frankon nem latszott, hogy pirosan
>villog. Korulneztem, mint mindig, aztan gurultam tovabb. Kb az utolso
>meteren vettem eszre, hogy piros van. Tele volt minden rendorrel,
>gondolhatod, hogy igyekeztem full szabalyosan kozlekedni...
Ha nem alltal meg, amikor nem lattad biztosan, hogy nem a feher lapma
villog, akkor pedig nem kozlekedtel szabalyosan !

A'kos
+ - hatso kerek fekezeskor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : Triznyak<>etente 8-10 kulonbozo auton szoktam feket probalni.
Kivetel nelkul
>mindnek megall az ELSOkereke!!!!! Es ez fuggetlen az orrmotortol es
az
>"atlag"kiviteltol.
>( ABS nem jatszik!!) A hatso viszont, altalaban nem all meg!!! (
Ezert
>van a fekeroszabalyozo)
Itt gyakran nyomnak egy reklamot, amiben egy autot mutatnak fekezni,
kozben a felirat "35 mph-rol fekez", majd egy ido mulva "ha 30-al ment
volna, akkor itt mar allna", majd mutatjak ahogy elcsap egy gyereket.
Itt a hatso kerek vegig forog, amit "kisse" furcsallottam eddig, de
igy mar ertheto :-o
A masik radioban tobbszor tartott reklam a kovetkezo:
"Ha autoban ul, akkor ajanlok egy fogadast: fogadjunk, hogy ..., a ez
tul konnyu lenne, fogadjunk, hogy most tul gyorsan meg, ha egy gyerek
on ele ugrana meg tudna allni ?"
Mondjuk ebben a plane az, hogy ahanyszor ezt hallotta, akkor vagy pont
alltam, vagy dugoban araszoltam :-)

A'kos
+ - mozgasserult+lakas/auto arany +parkolas + szemelyi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
>PS: az mar magyar specialitas, hogy nalunk a rokkantaknak legmagasabb
az
>eletszinvonala, annyi nagy bomost meg merdzsot
mozgasserultigazolvannyal
>mashol nem latni, mint nalunk. Es az egesz rendszer olyan jo
"magyarosan"
>mukodik.
Epp a multkor lattam a helyi bolt parkolojaban, hogy beallt egy 7-es
bmw (fekete, sotetitett uvegek, tuk-tuk, kopasz kigyurt sofor) a
mozgasserult parkoloba. Mar pont kezdtem kiakadni, hogy ide is elert a
"kultura", amikor a sofor nagyra nyitotta az ajtot, es kezdte
osszerakni a hordozhato kerekesszeket :-o

> Felado :  [Hungary]
>Tenyleg, ha mar igy szoba kerult, felmerult bennem, hogy vajon kinel
>mennyi a lakas-auto arany. Nos?
Erdekes kerdes :-)
Van egy hazunk amit 130e fonttert vettunk ket eve, es most 180+-ert
tudnank eladni.
A volvot 3500-ert vettuk 3 eve, most jo ha egy ezrest kapnek erte.
Asszonypajtas KA-jaert 7800-at fizettunk aprilisban, es valoszinu,
hogy annyiert most el tudnank adni (a listaara 9500+)
Szoval igencsak valtozik az arany :-)

> Felado :  [International]
>szervezetek ugy erzik, hogy PELDAUL, TOBBEK KOZOTT parkolasi dij
>cimen beszedhet olyan uzsora-osszegeket, ami jolesik neki, meg
>akkor is, ha az a pofatlansag hatarat surolja.
Oxfordban 2.5 font/ora a parkolas, mig 10 km-el arrebb 0.30 a
parkolohazban. (igaz, hogy 1 font/nap a varos szeli P+R-ben + erre
rajon a buszjegy ara)

> Felado :  [Hungary]
>Reszletesebben: addig nem akarnak kartya-szemelyit
>csinalni, amig a regi szemelyim le nem jar.
Nekem szo nelkul kicsereltek (igaz hogy az enyemen meg csillag volt a
cimer tetejen :-), de meg ervenyes volt majdnem egy evig)
Es raadasul ki is derult, hogy az adataik szerint ott lakom ahonnan 20
eve elkoltoztem, es meg nos sem vagyok :-)

A'kos
+ - Re. Skoda 120 L (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles

Sziasztok autosok.

Hejj de reg irtam ide :-)

>Bár nem csúcsmodelnek számít

Hogyhogy nem csucsmodell ? De igenis az ! Kepes
lennel venni valami szutyi orrbanmotoros
agyonelektronizalt autot ? :-) Az enyim most
vizsgazott 85 - os Skoda es eszemben sincs
megvalni tole. igaz erosen kezd lakatolasra
szorulni. igaz az enyimben van meg 35 MLE :-)

>eladom 1987-es Skoda 120L-et, teljesen felújított
>, tökéletes motorral, irányár 180 eFt-ért.

Kerlek irj le mindent pontosan rola, Extrak + hany
MLE van meg rajta. Felteszem a Skoda listara.

Udv: Frigyes

 A  - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
T: 214-39-50 , M: 06-20-9446107
        S 120 L

HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, Militec, BRISK tunning
gyertya kaphato
http://kep.tar.hu/budaivar
+ - Re: uj auto szuztelenitese (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
> gonosztevovel  van  dolga  -  meggyoz,  hogy  3000  Ft,  mint  "a
> kozlekedesi  szabalyok  kisebb  foku megsertese" oktato jelleggel
> pont  eleg  lesz  nekem.  Meg  elpoenkodunk azon, hogy bevasarlas

hmmm, ki igy, ki ugy :) amikor egy eve vittem hazafele az uj automat,
akkor en csak siiiman belefingottam az ulesbe. elvegre nincs is annal
jobb erzes, mint amikor valaki eloszor csinalja ezt egy uj autoban :)
homer
+ - Kecskemet - Bp (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Kecskemettol Budapestig kb. 50km,  az 5,6l abszolut realis ekkora 
>tavolsagra, egy ilyen autonak. :-D :-P

Hadd kotekedjek, kozelebb van az a 10-hoz mint az 50-hez, mondjuk ugy, hogy 87 
km :)))) Megneztem, az atlasz ennyit ir. 

>Udv,  Triznyak
Chip
+ - belogo falombok vs kozlekedesi lampak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv autosok!

A napokban tobbszor is feltunt, hogy rengeteg falomb log be, ami 
eltakarja hol a lampakat, hol a tablakat. Pl a koruton ma is 
majdnem megszivtam, mert jovok 60-nal, se a jobb oldali, se a 
felso lampa nem latszik, termeszetesen akkor valtott pirosra... Ezt 
nem az onkormanyzatnak kellene rendben tartani??
Magyarorszagon egyebkent nem akarjak esetleg azt bevezetni, 
ami Franciaorszagban mar letezik, hogy raknak egy kozlekedesi 
lampat az oszopra sokkal alacsonyabban is, ugy hogy a szegeny 
sofornek ne kelljen allandoan a szelvedore tapadni, hogy lassa azt 
a szaros lampat...

-Almos-
-----
icq# : 94439104
+ - Re: diesel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>  Nem irtam el, a tulajjal beszelgettunk es o mondta igy, ketszer is
>  rakerdeztem. Valoszinuleg o ertette felre. Vagy nem, ki tudja? (ki
>  lehetne szamolni vegul is, mivel abban a hengerben kb. 6 bar-ral
>  kisebb volt a nyomas)
----------
0,5cm esten  a hajtokar annyíra elgorbult volna, hogy nehany km utan 
biztosan eltorik, illetve az a henger melegen sem ment volna. A 
kompressziomeres mellett kellett volna veszteseget is merni! Kompresszio 
-6bar, de veszteseg nincs, akkor egyertelmu hogy nagy az egester. Ez 
mindenkeppen mechanikus hiba, tehat bontani kell a motort, ha lenn van a 
hengerfej akkor minden lathato, merheto.
---
>  Egyebkent az autoszerelo megjegyezte: ebbe german dizel beledoglott
>  volna. A Xantia meg elment igy 40000-et.
 >Udv joe
----------
Talalkoztam Audi 5hengeres diesellel ami ugyanilyen volt,(-0,4mm) az is 
elsantikalt evekig, es semmi baja sem lett. ( hogy mennyi km-t ment azt 
nem tudom )

Udv,   Triznyak
+ - Re[2]: *** epitmenyado *** #1915 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A AUTO 1916-ban irta :

>most nincs keznel Rath-Vegh, de nezz bele az Anekdotak,
>furcsasagokba, es aldani fogod a mindenkori kormanyt, hogy csak
>ilyen keves jogimen akar kiforgatni a keresetedbol :-))
>(pl. a jus primae noctis-t teljesen elfelejtettek helyi szinten,
>pedig marha jol nezne ki nemely polg.mester, mint tenyesznyul...

Ja, foleg amikor a "ma'ssa'g" kepviseloi jelennenek meg a kotelezo
defloralasra... :)))


--
Udvozlettel: Attila (Mr.Grey)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS