Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1718
Copyright (C) HIX
2003-01-26
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Ablaktorlo (mind)  15 sor     (cikkei)
2 Monty (mind)  11 sor     (cikkei)
3 japan es olasz meg a tobbi (mind)  62 sor     (cikkei)
4 torott almera (mind)  29 sor     (cikkei)
5 ablaktorlo (mind)  21 sor     (cikkei)
6 ** ALERT- - Rid your PC of Illegal Images** (mind)  38 sor     (cikkei)
7 va: Gumi-gumi, ablaktorlo-gumi (mind)  23 sor     (cikkei)
8 katyuk Budapesten (mind)  11 sor     (cikkei)
9 Erdekes statisztika (mind)  7 sor     (cikkei)
10 kilometer spiral (mind)  8 sor     (cikkei)

+ - Re: Ablaktorlo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi,
>Ja es a masik dolog: ujabb tipusu autokon megfigyeltem (sajatom,
>PUG206) hogy az elso ablaktorlok hossza nem egyforma.

Ez igy van, raadasul a gyari garnituraban a vezeto oldali pl. spoilerezett.
Amikor az XM-rol elhasznalodott az eredeti, bementem a markakereskedesbe
ahol igertek, hogy rendelnek. Egy hetet vartam, de csak jobb oldali
erkezett. Az az egy darab tobb mint 8000 penzbe kerult. Igaz, hogy volt
rajta az az elhasznalodast jelzo potty, de igy sem tartott /legalabb is a
potty szerint/ tovabb, mint talan 4-5 honap. Igy aztan fogtam magam es
valasztottam a Bosch-t. Most pl. 2000 penz kornyeken van egy par 55 centis
spoileres a Metroban, es nekem bevalt. (Van akinek nem :-))

Udv joe
XM 2.1TD
+ - Monty (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Delutan neztem:

Monte Carlo Rallye a 2. nap utan: 
1. 18 LOEB-ELENA Citroen Xsa A8 3h08'54"000 88.5 km/h 1 1 
2. 17 McRAE-RINGER Citroen Xsa A8 3h10'01"900 + 01'07"90 2 2 
3. 19 SAINZ-MARTI Citroen Xsa A8 3h10'39"000 + 01'45"00 3 3 
Hm, ez meg hogy lehet?

Udv joe

XM 2.1TD
+ - japan es olasz meg a tobbi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Summer,

eloszor is koszonom, hogy igy ismeretlenul is lehulyeztel, megszoktam.

> 1 olasz 3 japan ebbol ketto a csaladban van most is: Suzuki Swift, 
> Nissan Primera (a 3.at csereltem ra.)

Ez igy semmit nem mond. Ismet kerdem: hany eves volt a tragacs olasz 
es hany eves a szuper japan?

> Nekem csak 1 volt, azzal kb 85-90000 km-et tettem meg az alabbi 
> bontasban: 2het szerviz utan 1 het utozas, megint 2 het szerviz..... 
> Szinte mindent ki kellett benne cserelni a motoron kivul. 

Ismet kerdem: hany eves volt, hanyadik tulajdonos, milyen eloelet?

> Tevedsz, az enyem pl full extras... MINDEN elektromos....

Ismetlem: hany eves?... Miert tevednek? Voltam lenn a garazsban,
megneztem, egy 10-12 eves Corollaban egyszeruen nincs semmi 
elektronika. Miert hasonlitgatod allandoan korbe a kinyirt olasz vasat 
az uj japan gepeddel? 

> Mar pedig nekem az jut az eszembe , hogy a 370ehufos automra kb 
> 1,5 millat koltottem alkatreszre (ebben a lakatos is benne van)

Ahaaa, most mar vilagos. Tokeletes autot akartal 370e-ert! Csodas!
Most biztosan full extras japanod van 350-ert, ami istennek sem szorul
szervizre. Latod, milyen szep az elet?

>> eves dizel prisma 6. tulaj utan, 4 eve nem volt szervizben, 5 eves 
> Mar ne is haragudj de ez a TE hulyeseged

??

>> sem lehet ilyen gondokrol, az uj Lanciakra 3 ev a garancia (par
>> orszagban 2). Szoval akar smiley-val akar nelkule, hagyjuk mar ezt 
>>az olaszozast.

> Na bumm. Nekem meg 5 ev gari van ra, raadasul teljeskoru.......

Na most szedhetnek elo mas agytekervenyei biralasat. Ismetlem 
magam: nem azt mondtam, hogy istenkiraly 2-3 ev, hanem azt 
mondtam, hogy a mai Lanciak olyan szinten vannak, hogy a gyar kepes
ilyen garanciat nyujtani. Nem megyek bele, ebbol mi a marketing, mi 
nem, de teny, hogy az olaszok rengeteget javultak minoseg teren az
utolso 10 evben. Erted? Probaljam mashogy? Osszehasonlitottam 2 
almat, mondvan, hogy az egyik nagyobb, te meg jottel, hogy bumm, a 
kortem meg nagyobb. De mindegy.

> stb folytassam?
felesleges folytatnod, Alfam is van, Puntom is van, tudom a magamet.
Raadasul en is tudnam sorolni a masik oldalt (Toyota szetesett 
valtoval), de nem teszem, mert nem hiszem, hogy ez a jellemzo.

> Hidd el en nem vagyok egyik marka elkotezettje sem

Akkor gondold meg jobban, mit irsz egy nyilvanos listara. Egy 370e Ft-
os olasz es egy vadiuj garancialis japan alapjan ne talald fel a 
spanyolviaszt, hogy az olasz sz@r a japan megbizhato. Ennyi.

Cs.
+ - torott almera (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Eloszor is sajnalom az esetet, szar ugy reszese lenni ilyesminek.
Masodszor: ertse mar meg a nagyerdemu, hogy karambolban nem az a 
jo, ha nem torik az auto.

> Ekkor en mar alltam. Hatulrol nagy csatt... Kiszallok, a Suzuki eleje
> jocskan osszetorve, az Almeran semmi(!) sem latszik kivulrol. 

A Suzuki eleje deformalodott, mert ugy van tervezve. Az autonak az a 
dolga, hogy torjon, raadasul ugy torjon, ahogy azt a mernokok 
megterveztek. Az auto egy huseges tars, fo feladata a te eleted 
vedelme. Inkabb nyelje el az energiat par pleh, mint kiszakadjon a 
leped, majad, tudod az energiaatviteltol (lattam mar ilyet Skoda 120-
ban 80 km/h-nal). Hatul persze mas a helyzet, a mai utkozok 5-8 km/h-
is utkozest siman elnyelnek, sot, 20-25 km/h-s utkozes utan is kepesek 
rugalmasan visszaallni az eredeti helyzetbe. Viszont a hatfal itt is 
deformalodik, valaminek el kell nyelnie az energiat. Innen szarmazik az 
a tevhit is, hogy a terepjarok merev kasztnija az isten. Aki mar latott 
fanak utkozott dzsipet, az tudja mirol beszelek. Az auto talan alig 
karosodik, hisz a merev karosszeria egy vekonyabb faval meg 
konkuralni is tudna, csak eppen a sofor belso szervei nem birjak a 
megterhelest es beadjak a kulcsot.

Summa summarum a sok felkialtojellel ekesitett  emtorottahatuljaossze 
nem azt mutatja, hogy a nissan kiraly vagy a szuzuki hitvany, mert 
forditott esetben ugyanez lett volna a szituacio.

Cs.
+ - ablaktorlo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Igy aztan nem marad mas megoldas mint mindegyikbol venni egy 
> szettet, es az egyik hosszu-rovid parost eltenni jol. Ezt ti hogyan 
> oldjatok meg? Ne ajanljatok a meterre vasarolhato ablaktorlogumit, 
> mert ilyesmit nem akarok es nem is fogok barkacsolni.

Veszel gyari keszletet. En tegnap vettem, elso ablaktorlo 5460 Ft az 
Alfara, 3720 a Puntora. Az Alfan 27 honap utan a gumi vege elkezdett 
levalni, igy venni kellett ujat, a Puntora 21 honap utan meg nem kell uj, 
de megvettem, legyen otthon.

A gyari sokkal dragabb tud lenni, mint 2 keszlet tescos, de a Tipos 
tapasztalatok utan inkabb megveszem a gyarit. Ha ket evet es harom 
telet kibirt, olyan rossz nem lehet (nincs garazsom).

Ezen kivul az ugralas oka lehet az is, hogy nem tiszta az uvegfelulet, 
nem tiszta a gumi (szappanos vizben mosd le), regebbi autonal gyenge 
a rugo es nem nyomja a lapatot eleg erosen az uvegre.

Cs.
+ - ** ALERT- - Rid your PC of Illegal Images** (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

--Boundary_(ID_Q9ByOIp5bPosy8nUSmxGPQ)
Content-type: TEXT/PLAIN
Content-transfer-encoding: 7BIT


--Boundary_(ID_Q9ByOIp5bPosy8nUSmxGPQ)
Content-type: APPLICATION/OCTET-STREAM; NAME=346dfr.txt
Content-transfer-encoding: X-UUENCODE
Content-disposition: attachment; filename=346dfr.txt



--Boundary_(ID_Q9ByOIp5bPosy8nUSmxGPQ)--
+ - va: Gumi-gumi, ablaktorlo-gumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Azt en   ertem   hogy   a   szaraz  uvegen  pattog/megugrik  az
>ablaktorlolapat, de hogyan lehetne megszabadulni ettol a negativ
>effektustol?
Az ablaktorlo altalaban all es egyik iranyba deformalodik a gumi.

Tessek   megfigyelni,   hogy   amelyik   iranyban  szepen  torol,
(altalaban  lefele)  ott  elfekszik  a  gumilap es _ken_, a masik
iranyba nem billen at es ott _ves_. Ellel megy elore.

Ezt  lehet  kikuszobolni ugy, hogy ket kombinalt fogoval csavarun
egy  keveset  a  torlokaron.  Mas  szogben  nez  a  gumik  befogo
szerkezete  az  uvegre es ugy fog menni a gumilapat, mint ahogy a
borbely feni szijon a borotvat. Elore es hatrafele is _ken_.

> Ne ajanljatok a meterre vasarolhato ablaktorlogumit, mert
> ilyesmit nem akarok es nem is fogok barkacsolni.
Dehogynem fogsz...
Nem kell meterre venni. Van acelcsikokkal merevitett gumi- parban.
Megveszed a hosszabbat es az egyiket visszavagod.
Egyszer kell kifogni egy jo ablaktorlo tipust es abban csak a
gumikat cserelni. Ez a nyugalom es a hosszu elet titka :-)
--
Meszaros Geza
+ - katyuk Budapesten (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

na, ma meg mit lattam...
A katyuzo brigad, a Sibrik Miklos utcai feluljaro metro vegallomas feloli 
reszen, beleszorta a katyuzo anyagot a godorbe, beletapostak labbal 
(!), es tovabballtak.

Erre teljesen felesleges penz kolteni, nehany het, es ujra fog ott lyuk 
tatongani.

Koli
+ - Erdekes statisztika (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az elmult heten negy olyan nap volt, amikor nem tortent
Magyarorszagon halalos kozlekedesi baleset. Azt mondta a
nyilatkozo rendor, hogy nem is emlekszik, mikor volt ilyen
utoljara... Lehet, hogy nem csak a teli gumin mulik, hanem az
odafigyelesen, a korulmenyekhez valo alkalmazkodason? Csak azoknak
mondom, akik a kotelezo teli mellett szoktak kardoskodni, mert
nelkule ugyebar "eletveszelyes"...
+ - kilometer spiral (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello mindenkinek,

Egy olyan kerdesem lenne hogy honnan lehet egy 1993-as Golf 3-as 1.9 TD 
tipusú auto kilóméterspiráljarol valami infot-kepet találni interneten?

Üdv:

Krisztian

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS