Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2036
Copyright (C) HIX
2003-12-14
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 re: Re: (mind)  13 sor     (cikkei)
2 FW: re: FW: kiegyensuly, ducatonemallmeg (mind)  34 sor     (cikkei)
3 > -----Original Message----- (mind)  19 sor     (cikkei)
4 Autot melyik nemtol... (mind)  20 sor     (cikkei)
5 Xenon szinu izzo H3 (mind)  11 sor     (cikkei)
6 re: Auto - ferfitol vagy notol? (mind)  23 sor     (cikkei)
7 re: Auto - ferfitol vagy notol? (mind)  6 sor     (cikkei)

+ - re: Re: (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Azota amugy figyelem oket, es itt sokkal tobb a noi oktato mint ferfi.
>Udv, Sandor

Tudod hogy van ez: aki tudja, csinalja. Aki nem tudja, az tanitja. :)
(Aki tanitani sem tudja, az az igazgato)
----------
Moso: kompromisszum a veszpremi Jet kutnal: felig kezi, felig gepi. Ha nem
tul hosszu a sor, mondjuk 5-6 auto, akkor ide allok, ha hosszu, akkor a
harom OMV kozul a legjobbhoz.
Kezi moso csak ha mar belul is dzsuvas.

Udv joe
XM 2.1TD
+ - FW: re: FW: kiegyensuly, ducatonemallmeg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Hello Fogash!
> >A rosszabb eset, ha TD az autod, es a turbon keresztul a motor kenoolajat
> is tudja enni. >Ilyenkor hiaba nincs gazolaj, a beszivott motorolaj is
> hajtja, mig szet nem esik. Ez viszont draga mulatsag...
> Ha a turbón (szivocsonkon) keresztül annyi motorolajat tud kapni, akkor
> már "kicsit" nagyobb lenne a baj. De ha szivna is annyi motorolajat
> (nagyon-nagyon szar turbó), akkor se hiszem, hogy el tudna igy robbanni,
> de ha mégis, le ne állitsa valahogy, vigye el szabadalmaztatni, mert
> megalkotott egy adagóló, common rail szivattyú, pumpe duse nélkül (tehát
> ugy muködik mint a benzinesek) muködö dieselmotort:).
> 
> >Ennek az atmeroje csak a ket szelen nevleges meretu, a felni
> kozepsikjaban akar 5 centivel is kisebb, hogy ra lehessen eroltetni a
> gumit, ami nem nyulik
> Ezekszerint létezik olzan (KF) felni, ami nem csak a két peremén névleges
> méretu? Hogy marad rajta a gumi? Miért is nem nyúlik?
> 
> >Ahova ragaszt, ott meg drotkefevel tisztitja meg.
> Nem karcolja meg????? Inkább vizes mosás , higitó, ezek után lehet
> ragasztani tartósan.
> 
> >A ragasztonak meg annyira kell "nagyon jo minosegunek" lennie, hogy egy
> kocsimosas megprobaltatasait elviselje. A kerek forgasa kozben ugyis
> nekiszorul a felninek. Minel gyorsabban mesz, annal inkabb. 
> És ha nem menet közbe mosod :)), nagy nyomással rátalálsz a csak
> drótkefézés után poros, koszos felnire rossz minoségu ragasztóval
> ragasztott súlyra, nagy valószinuséggel le fogja tepni a viz.
> 
> >A ragasztott suly egyszer hasznalatos, meg kell a gumisnak VENNI.
> Ezért szokott többe kerülni a KFfelni centirozása, mint a lemezé.
> 
> Ákos
> 
>
+ - > -----Original Message----- (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> From:	Reisz Ákos 
> Sent:	2003. december 13. 22:37
> To:	'
> Subject:	
> 
> Sziasztok!
> 
> Fel tudna valaki világositani arrol, hogy a lucas adagolókon (TD) melyik
> csavar mit és hogy állit ? Foleg az érdekelne, hogy a gyári nyomás
> növelésével hozzá kell-e nyulni az adagolóhoz, kell-e adni neki plussz
> anyagot, vagy a nagyobb nyomás hatására o végzi a dolgát?
> 
> A mondeo 1,8 td-k evjárat szerinti euros besorolásáról tud valaki infot
> adni?
> 
> Léteznek praktikák régi, (nem DI) Tdieselmotor érezheto
> teljesitménynövelésére? 
> 
> Kössz : Ákos
+ - Autot melyik nemtol... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Ha ferfitol veszed, a motor igenyel tobb odafigyelest (szetrugta), ha
notol
>akkor a karosszeria (sokat parkolt)
>:))))

Szerintem autot olyantol erdemes venni, aki vigyazott ra.
Sem nore sem ferfira nem altalanosithato egyik tipusu barbarsag sem.
Foleg nem a nokre a kimeletesen hasznalt motor.

Nem tudom milyen aranyban van a nok kozott az a tipus, akiket gyakran
latok.
Hideg motorral, csusztatott kuplunggal, 3500 1/min kornyeken jarnak ki
a parkolohelyrol. Vagy allnak be. Vagy indulnak el a lampanal stb..
Legtobbszor parkolasnar szvsz csak a padkazas jon be nekik. Mert
alapbol be sem allnak olyan helyre, amelyik merete az auto +70cm
(elore 35- hatra 35cm).

Teeby
+ - Xenon szinu izzo H3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Olyan izzot keresek az autoba, amit a kodlampaba tudnek tenni es lehetoleg
legjobban hasonlit a xenon szinehez. Most nagyon hulyen nez ki, hogy a xenon
lilaskek, a kodlampa meg sargasfeher. Szoval olyan izzo kene, ami
kiprobaltan hasonlo szinu, mert probabol megvenni eleg rizikos. Van
valakinek tapasztalata, mely markat erdemes megvenni? H3 izzo kell.
Helyzetjelzobe tudtam venni, ledeset, az eleg jo.

Koszonettel:
SzaboZE
+ - re: Auto - ferfitol vagy notol? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ha ferfitol veszed, a motor igenyel tobb odafigyelest (szetrugta), ha
notol
>akkor a karosszeria (sokat parkolt)

Notol: 
Kaszni: sokat parkolt
Motor: "rovid a nivopalca" (nem er bele az olajba). "KELL olajat
cserelni?!"
Gumik: mi az a guminyomas?
Futomu: lattal te mar not, aki kikerul aknafedot, vagy godrot? Az mind
1-1 utes a futomunek, csoda, ha elmegy egyenesen az auto.
Kuplung: letaposva
Valto fogaskerekeinek fogszama rendszeresen ellenorizve
Az esedekes szervizek/javitasok a leheto minimalis raforditassal
elganyolva...
Dizelauto benzinnel megtankolva, stb. 
A nonek volt gyereke, a karpitokba megszamolhatatlan csoki, keksz, banan
belegyurva, belekenve, ha dohanyzott is, akkor a hamutarto 30cmes
kornyeke osszeegetve.

Koszonom, de akkor inkabb egy rendesen karbantartott es apolt auto,
amire vigyaztak, de mellette hajtottak is.
Fogash
+ - re: Auto - ferfitol vagy notol? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ha ferfitol veszed, a motor igenyel tobb odafigyelest (szetrugta), ha notol
>akkor a karosszeria (sokat parkolt) :))))

Meg a kuplung, meg a ....

Cocas

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS