1. |
Cagiva 125 gyujtashiba (mind) |
41 sor |
(cikkei) |
2. |
Re:kicsi diesel (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
3. |
"Ami behegeszthető, be van hegesztve" (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Paks/2 GM (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: benzinkutak (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Cagiva 125 gyujtashiba (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A fenti motor egy leghuteses, ketutemu, hagyomanyos megszakitoval szerelt
joszag.
Elvileg ez a modell gond nelkul elforog 10-14 ezres fordulatszamon.
Most keszult el a csapagyazas stb. Probalgatom, probalgatom, de nem hajlando
magas fordulatszamra felporogni. Durrog, habos vert kopkod.
Ami nagyon fura, az az, hogy gyertyahezaggal szabalyozhato a fordulatszam!
Egeszen kis hezaggal mar majdnem teljes fordulaton uzemel.
A karburator hibat kizartam, az valoszinuleg jo.
2 dolog jutott eszembe
1.: elogyujtas.
kicsit nagyobbra venni, hatha akkor porgetve jobban el.
Ez a megoldas nem veszi figyelembe a gyertyahezag/fordulat problemat.
2.:
kondenzator
jelenleg ,18 uF van benne. A 12 V os gyujtashoz pl ETZ-ben ,22 uF van
Kicsereljem??
Neztem szkopon a gyujtotekrecs jelet (kezzel forgatva) A megszakitas
pillanataban egy
erosen csillapodo szinusz lathato. Namost: a kondi ha kicsi, akkor talan
gyorsabban megszunik a szikra????!!????
A jelenlegi hagyomanyos 12 V-os traffancshoz biztosan ,22 uF jar ez a
parositas ki van szamolva, megtalalhato minden volt NDK-s szerkezetben.
Uresen, alapjaraton van rajt' 12 V porgetve 20-30 V-ra is felszalad a
feszultseg.
Merre menjek, hova induljak?
A trafo uj, igaz hagyomanyos 12 V-os, kondi uj, megszakito jo, konnyen jar,
nagy a rugoereje. Mi lehet meg a gond??
Valaszaitokat elore is koszonettel:
Moczo Levente
|
+ - | Re:kicsi diesel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
SZiasztok!
>A Clio 2.800 eFt.
>A Citroen pont ezzel az aremelessel vesztette el a lelektani elonyet, a
150e
>Ft kulonbseg keves, ahhoz kepest, hogy a motorja joval gyengebb, es kisebb
>az auto (Clio 58 helyett 80 LE, es 96 helyett 200 NM!).
en is nezegettem a ket autot:))
a clio nem 200, hanem 160 NM ugyan, de azert az is nagyon kellemes lehet..
a citroen 18 egesz valamennyi alatt gyorsul szazig, szoval eleg lomha
es raadasul ennel a ket motornal mar mindket cegnek van korszerubb
diesele (bizonyos kozos nyomocsoves)
en arra a meglatasra jutottam, hogy csak takarekossag miatt ezeket nem
erdemes megvenni, legfeljebb a diesel szeretete es a nagy nyomatek az
ami vonzova teheti oket(marmint a renaultot)
:)) ugyhogy en benzinest vettem
Udv:laszlo
|
+ - | "Ami behegeszthető, be van hegesztve" (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
gondolta, biztos érdekel téged a következő cikk, ami
t a www.totalcar.hu autós magazinon olvasott. A barátod a következő üzenetet kü
ldi:
Egy kis roncsderbis anyag, akit erdekel az nezze +!!
2000.09. 23-24 Veresegyhaz
Roncsderbi, valoszinuleg kint leszek, ha jon listatars, akkor akar egy mini-tal
aka is lehetne :-))
- - - - - - - - - - - - - - -
A teljes cikket elolvashatod itt: http://totalcar.hu/totalcar/tsport/roncsderbi
/
|
+ - | Re: Paks/2 GM (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta, 2000. 09. 15, 12:03:19 +0000-kor kelt leveleben:
> Vezenylo: "normal" diszpecserhelyiseg, sok TV-vel es szAmitogeppel.
> Nagy kijelzo: 456-460MW, 49,99-50,01Hz. A tobbi nem tul latvanyos, sehol
> 1 ismeros passziansz, AKNO95-98-2000. Itt hangzott el a kovetkezo:
> "Vegzetes hiba tortent az xxxx cimen" Nevetes, sohaj, jo, hogy nem MS
> oprendszer alatt futo alkalmazasok. :-)))))
Hmmmm.... Meg fogtok lepodni! Olajfinomitoban, ami nem igazan
egyszerubb uzemvitelu rendszer, mint egy eromu, a Honeywell legujabb
folyamatiranyitoi NT4 alatt futnak. Mar fagytak le. 8-(((
Nem akartam hinni a szememnek, mikor meglattam a gepen a
"hanyattegeret" es a kepernyo bal also sarkaban a START feliratu
"gombot"...
--
Hali SaGa
SANDOR Gabor > a magyar TeamOS/2 tagja
gpg key fingerprint = 6D88 35BB 4607 F533 7419 210A 27F9 7270 0410 A7FA
|
+ - | Re: benzinkutak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A kutas trukkhoz csak egy kis kiegeszites, amit nem art tudni.
Ugyan nem menti fel a csalo, tolvaj kutkezelot, de altalanosan nagyon
keveset fizetnek a kutkezeloknek a tarsasagok, ezen kivul anyagilag
felelnek azokert a karokert, amelyet az (egyaltalan nem) tisztelt
autostarsak okoznak. Olajcegnel dolgozom, bar a kutakhoz csak annyi
kozom van, hogy ott tankolom a robogomat, de ismerek jonehany kutast, a
szemelyzet tagjai kozul es a "fonokok" kozul is. Gyakorlatilag a
nagyobb forgalmu kutaknal napi tobb lopas tortenik. Sokan egyszeruen
lelepnek tankolas utan, fizetes nelkul, masok meg a shopban vagnak
zsebre ezt-azt. Ha nem csipik fulon, akkor a kutkezelok fizetesebeol
(ami egyebkent is nevetsegesen alacsony) levonjak a kart. Ha valaki meg
akar lepni fizetes nelkul, gyakorlatilag a kutasoknak semmi eselyuk ezt
megakadalyozni, eszkozuk hozza plane nincs.
Megegyszer: ezzel nem azt akarom mondani, hogy tamogatom a trukkos
kutasokat, sot! De nem art, ha ismerjuk az O oldalukrol is az eletet.
Az a gyanum, hogy a legtobb csalas csak a masok altal okozott
veszteseget fedezi, nem a kutas zsebet hizlalja. Vagyis igazabol mas
autosok disznosagat fizettetik meg az aldozatokkal.
Minden esetre szomoru a dolog, mindket oldalrol nezve.
A legjobb modszer, ha mindenki odafigyel mindenre, ami korulotte
tortenik. Egy "ugyfelnek" sokkal egyszerubb megfigyelni a kutast, mint
neki az ugyfelek mindegyiket. Bar tegnap tankolni vittem a ceg kocsijat
es a kutasok rendesen sze'tunta'k a fejuket, az aremeles utan, meg
a szelvedomet is lemostak, pedig tudtak, hogy nem kapnak erte semmit,
ceges a kocsi, ismerik, azt is tudjak: kartyaval fizetek...
--
Udvozlettel SaGa
|
|