Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 869
Copyright (C) HIX
2000-09-16
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Cagiva 125 gyujtashiba (mind)  41 sor     (cikkei)
2 Re:kicsi diesel (mind)  18 sor     (cikkei)
3 "Ami behegeszthető, be van hegesztve" (mind)  16 sor     (cikkei)
4 Re: Paks/2 GM (mind)  20 sor     (cikkei)
5 Re: benzinkutak (mind)  32 sor     (cikkei)

+ - Cagiva 125 gyujtashiba (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A fenti motor egy leghuteses, ketutemu, hagyomanyos megszakitoval szerelt
joszag.
Elvileg ez a modell gond nelkul elforog 10-14 ezres fordulatszamon.

Most keszult el a csapagyazas stb. Probalgatom, probalgatom, de nem hajlando
magas fordulatszamra felporogni. Durrog, habos vert kopkod.

Ami nagyon fura, az az, hogy gyertyahezaggal szabalyozhato a fordulatszam!
Egeszen kis hezaggal mar majdnem teljes fordulaton uzemel.
A karburator hibat kizartam, az valoszinuleg jo.

2 dolog jutott eszembe

1.: elogyujtas.
kicsit nagyobbra venni, hatha akkor porgetve jobban el.
Ez a megoldas nem veszi figyelembe a gyertyahezag/fordulat problemat.

2.:
kondenzator
jelenleg ,18 uF van benne. A 12 V os gyujtashoz pl ETZ-ben ,22 uF van
Kicsereljem??

Neztem szkopon a gyujtotekrecs jelet (kezzel forgatva) A megszakitas
pillanataban egy
erosen csillapodo szinusz lathato. Namost: a kondi ha kicsi, akkor talan
gyorsabban megszunik a szikra????!!????

A jelenlegi hagyomanyos 12 V-os traffancshoz biztosan ,22 uF jar ez a
parositas ki van szamolva, megtalalhato minden volt NDK-s szerkezetben.

Uresen, alapjaraton van rajt' 12 V porgetve 20-30 V-ra is felszalad a
feszultseg.

Merre menjek, hova induljak?
A trafo uj, igaz hagyomanyos 12 V-os, kondi uj, megszakito jo, konnyen jar,
nagy a rugoereje. Mi lehet meg a gond??

Valaszaitokat elore is koszonettel:
Moczo Levente
+ - Re:kicsi diesel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

SZiasztok!

>A Clio 2.800 eFt.
>A Citroen pont ezzel az aremelessel vesztette el a lelektani elonyet, a
150e
>Ft kulonbseg keves, ahhoz kepest, hogy a motorja joval gyengebb, es kisebb
>az auto (Clio 58 helyett 80 LE, es 96 helyett 200 NM!).

en is nezegettem a ket autot:))
a clio nem 200, hanem 160 NM ugyan, de azert az is nagyon kellemes lehet..
a citroen 18 egesz valamennyi alatt gyorsul szazig, szoval eleg lomha
es raadasul ennel a ket motornal mar mindket cegnek van korszerubb
diesele (bizonyos kozos nyomocsoves)
en arra a meglatasra jutottam, hogy csak takarekossag miatt ezeket nem
erdemes megvenni, legfeljebb a diesel szeretete es a nagy nyomatek az
ami vonzova teheti oket(marmint a renaultot)
:)) ugyhogy en benzinest vettem
Udv:laszlo
+ - "Ami behegeszthető, be van hegesztve" (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 gondolta, biztos érdekel téged a következő cikk, ami
t a www.totalcar.hu autós magazinon olvasott. A barátod a következő üzenetet kü
ldi:

Egy kis roncsderbis anyag, akit erdekel az nezze +!!

2000.09. 23-24 Veresegyhaz
Roncsderbi, valoszinuleg kint leszek, ha jon listatars, akkor akar egy mini-tal
aka is lehetne :-))

- - - - - - - - - - - - - - -



A teljes cikket elolvashatod itt: http://totalcar.hu/totalcar/tsport/roncsderbi
/
+ - Re: Paks/2 GM (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta, 2000. 09. 15, 12:03:19 +0000-kor kelt leveleben:

>  Vezenylo: "normal" diszpecserhelyiseg, sok TV-vel es szAmitogeppel.
> Nagy kijelzo: 456-460MW, 49,99-50,01Hz. A tobbi nem tul latvanyos, sehol
> 1 ismeros passziansz, AKNO95-98-2000. Itt hangzott el a kovetkezo:
> "Vegzetes hiba tortent az xxxx cimen" Nevetes, sohaj, jo, hogy nem MS
> oprendszer alatt futo alkalmazasok. :-)))))

Hmmmm.... Meg fogtok lepodni! Olajfinomitoban, ami nem igazan
egyszerubb uzemvitelu rendszer, mint egy eromu, a Honeywell legujabb
folyamatiranyitoi NT4 alatt futnak. Mar fagytak le. 8-(((

Nem akartam hinni a szememnek, mikor meglattam a gepen a
"hanyattegeret" es a kepernyo bal also sarkaban a START feliratu
"gombot"...

-- 
Hali				SaGa
  SANDOR Gabor > a magyar TeamOS/2 tagja
gpg key fingerprint = 6D88 35BB 4607 F533 7419  210A 27F9 7270 0410 A7FA
+ - Re: benzinkutak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A kutas trukkhoz csak egy kis kiegeszites, amit nem art tudni.

Ugyan nem menti fel a csalo, tolvaj kutkezelot, de altalanosan nagyon
keveset fizetnek a kutkezeloknek a tarsasagok, ezen kivul anyagilag
felelnek azokert a karokert, amelyet az (egyaltalan nem) tisztelt
autostarsak okoznak. Olajcegnel dolgozom, bar a kutakhoz csak annyi
kozom van, hogy ott tankolom a robogomat, de ismerek jonehany kutast, a
szemelyzet tagjai kozul es a "fonokok" kozul is. Gyakorlatilag a
nagyobb forgalmu kutaknal napi tobb lopas tortenik. Sokan egyszeruen
lelepnek tankolas utan, fizetes nelkul, masok meg a shopban vagnak
zsebre ezt-azt. Ha nem csipik fulon, akkor a kutkezelok fizetesebeol
(ami egyebkent is nevetsegesen alacsony) levonjak a kart. Ha valaki meg
akar lepni fizetes nelkul, gyakorlatilag a kutasoknak semmi eselyuk ezt
megakadalyozni, eszkozuk hozza plane nincs.

Megegyszer: ezzel nem azt akarom mondani, hogy tamogatom a trukkos
kutasokat, sot! De nem art, ha ismerjuk az O oldalukrol is az eletet.
Az a gyanum, hogy a legtobb csalas csak a masok altal okozott
veszteseget fedezi, nem a kutas zsebet hizlalja. Vagyis igazabol mas
autosok disznosagat fizettetik meg az aldozatokkal.

Minden esetre szomoru a dolog, mindket oldalrol nezve.

A legjobb modszer, ha mindenki odafigyel mindenre, ami korulotte
tortenik. Egy "ugyfelnek" sokkal egyszerubb megfigyelni a kutast, mint
neki az ugyfelek mindegyiket. Bar tegnap tankolni vittem a ceg kocsijat
es a kutasok rendesen sze'tunta'k a fejuket, az aremeles utan, meg
a szelvedomet is lemostak, pedig tudtak, hogy nem kapnak erte semmit,
ceges a kocsi, ismerik, azt is tudjak: kartyaval fizetek...

--  
Udvozlettel				SaGa

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS