1. |
re: vizpumpa sorsa (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: lampa upgrade... (mind) |
3 sor |
(cikkei) |
3. |
re: lampa upgrade... (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
4. |
turbo (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
5. |
re: lampa upgrade... (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
6. |
re: lampa upgrade... (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
7. |
tarcsafek (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: vizpumpa sorsa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia Triznyak
Akkor tehat egyre jobban fogy a viz (azt latom, esetleg mar alul csopog is)
talan sikit (azt hallom) szoval meglepetes nem fog erni, nem szorul be.
Legalabbis a vizfogyastol nem. HA jol ertem.
Bar en nem a fogyogato hutoviz miatt irtam, (nem draga :) hanem az a gyanum,
hogy a vizpumpanal folyik ki az a fogyogato viz.
Igy se kell aggodni?
koszi, Sanyi
|
+ - | Re: lampa upgrade... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A szembejovok legnagyobb oromere ugye
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: v3-2.tenebril.com)
|
+ - | re: lampa upgrade... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Ami a legfeltunobb, a rendszamtablak es a kozlekedesi
>tablak sokkal messzebbrol latszodnak.
Na meg a rendorautok: ha tompitottal mesz, messzebbrol eszreveszed mintha
reflektoroznal :)
Viszont arrol olvastam valahol, hogy a HID esos aszfalton -vagy reflektalo
feluleten- kevesbe hatasos mint a hagyomanyos hullamhosszusagu feny, ezt
figyelembe kell venni.
Udv joe
XM 2.1TD
|
+ - | turbo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nezegettem nemreg a turbonyomas merot. Uresben megpadlozva a gazpedalt
(azert csak modjaval) meg se moccan a nyomasmero mutatoja. Terheles alatt
(sebessegben haladva) azonnal reagal, meg akkor is amikor a fordulatszammero
el sem indult folfele. Hogyan is van ez, honnan tudja mikor mi a dolga?
Udv joe
XM 2.1TD
|
+ - | re: lampa upgrade... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
arra kernek valaszt,hogy a H7 tipusu tompitott ego helyere minden
tovabbi nelkul beteheto-e a xenon ego,vagy meg valami mas tennivalo is
van?
Udv.S.Tamas
|
+ - | re: lampa upgrade... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
>Most lett kesz a halogen ego csere xenon lampara. Ha valakinek
>van ra lehetosege, nagyon tudom ajanlani.
Nehany kerdes, mert erdekel:
1. Mennyi volt az ossz kiadasod (anyag, szereles, stb.)?
2. Mennyi ido alatt volt kesz (ott kellett hagyni a kocsit)?
3. Mennyibe kerul egy csere Xenon-"izzo"?
4. Hivatalos-e a dolog (ugy tudom, csak automatikus magassagallitassal es
fenyszoromosoval egyutt az)?
5. Hol csinaltak (-tad)?
Elore is koszi!
Udv, Bazsi
|
+ - | tarcsafek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Egyik szep napon Seicento sporting tipusu kisautom eleje felol
sikitast hallottam egy jo ketoras 140km/h-s autopalyazas utani
lassitaskor. Ez nem szunt meg, kismerteku kormanyzasra mulik, de
azonnal visszajott, mihelyt egyenesen allt a kormany. Erezheto
vibracio nem volt. A motort kikapcsolva is csinalta. Ha
egeszen picit, alig erintve a pedalt benyomom a feket,
akkor tartosan elmulik. Legerosebben szol 70km/h korul, novelve a
sebesseget magasabb lesz es egy ido utan elhalkul. Lassitasra
visszajon. Csak kb 100km megtetele utan jon elo a jelenseg,
pihentetesre valamennyire mulik (most jottem 240km-t olyan 80-120
kozott, de nem csinalta ujra). A tarcsafek dobja elegge meleg, a
kezem eppenhogy allja (olyan 45-50 fok korul lehet).
A fekhatasban eszreveheto valtozast nem talaltam.
A tarcsafekre gyanaxom, a hetvegen levettem a bal elso kereket, a
tarcsa nekem gyanusan hullamos volt (sugariranyban vegighuzva az
ujjamat), foleg belul. Regebben indulas utan halkan surlodo hangokat
halottam onnan, de ugy gondoltam, csupan a rozsdat dorzsoli le.
A kocsi 6 eves, 40e km van benne es nagyon ritkan fekezek. Ez
normalis, hogy ennyire 'megegye' a tarcsat?
Sajnos, nem ismerem a tarcsafeket, eddig csak dobfekes kocsim volt.
A kerdesem, hogy mekkora resnek kell lennie a pofa es a tarcsa kozott?
Itt meg egy papirlapot sem tudtam beeroszakolni kozejuk. A kerekcsonk
viszont elegge konnyen forog.
Elore is koszi.
Udv:
BBalazs
http://www.phys.szote.u-szeged.hu/bbalazs/bbalazs.htm
|