Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 747
Copyright (C) HIX
2000-05-16
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Nemzetkozi jogositvany (mind)  14 sor     (cikkei)
2 Re : nyugalom, hioggadtsag, csigaver (mind)  18 sor     (cikkei)
3 Re : Opel bonto cimek es telefonszamok? (mind)  15 sor     (cikkei)
4 munka+dijazas (mind)  26 sor     (cikkei)
5 Vamkoltsegek (mind)  10 sor     (cikkei)
6 Re. Elso veszharito (mind)  21 sor     (cikkei)
7 Emisszio (mind)  20 sor     (cikkei)
8 Weblap belepes (mind)  12 sor     (cikkei)
9 Re: nyomatek-ARCHIV (mind)  32 sor     (cikkei)
10 Re: Fiat Bravo 1.6sx (mind)  13 sor     (cikkei)
11 2.5 V6 TDi (mind)  8 sor     (cikkei)
12 ORTT autovasarlas (mind)  40 sor     (cikkei)
13 CCM -> LE (mind)  25 sor     (cikkei)
14 Meg mindig nok (mind)  14 sor     (cikkei)
15 Affe'rok... (mind)  18 sor     (cikkei)
16 fabia szimpatizansok jelentkezeset varom a kovetkezo ci (mind)  1 sor     (cikkei)
17 Karbi (mind)  10 sor     (cikkei)
18 Vilag leggyorsabb dizelautoja (mind)  14 sor     (cikkei)
19 Kereset + kinek milyen kocsija van (mind)  37 sor     (cikkei)
20 re: karburator (mind)  19 sor     (cikkei)
21 MONDEO V6 (mind)  74 sor     (cikkei)
22 AUTOMATAVALTO-HUTO ????? (mind)  53 sor     (cikkei)
23 NYOMATEK (mind)  50 sor     (cikkei)
24 Vizpumpa meg egyszer (mind)  11 sor     (cikkei)
25 Fiat Brava 1.4sx (mind)  18 sor     (cikkei)
26 Re: nemzetkozi jogositvany+karburator (#746) (mind)  12 sor     (cikkei)
27 Re:Fiat Bravo fogyi (mind)  15 sor     (cikkei)
28 vizpumpa felujitas (mind)  28 sor     (cikkei)
29 Botos (mind)  70 sor     (cikkei)
30 Eladó Mitsubishi Lancer (mind)  5 sor     (cikkei)
31 Fw: (mind)  7 sor     (cikkei)
32 PA'V-rol (mind)  37 sor     (cikkei)
33 pierburg karbi (mind)  19 sor     (cikkei)
34 Re: Gaz, karbi (mind)  44 sor     (cikkei)
35 Sokfele (mind)  49 sor     (cikkei)
36 Gumi gomba, HC ertek, nyomatek (mind)  50 sor     (cikkei)
37 re: Savvaltas jobbra (mind)  36 sor     (cikkei)
38 Re: Auto segitseg (mind)  43 sor     (cikkei)
39 HIX honlap (mind)  9 sor     (cikkei)
40 Re:Nyugalom, higgadtsag, csigaver??? (mind)  25 sor     (cikkei)
41 Re:Keres (mind)  22 sor     (cikkei)
42 Re:Megvedem a holgyeket (mind)  21 sor     (cikkei)
43 Re:Rep. nap, Seat I. (mind)  34 sor     (cikkei)
44 Re:Re: Re:Utvonalengedely (mind)  52 sor     (cikkei)
45 Skoda Felicia toresteszt (mind)  17 sor     (cikkei)
46 elado gumik (mind)  6 sor     (cikkei)
47 Iparos kerestetik (mind)  12 sor     (cikkei)
48 A nemet auto Uberfasza! (mind)  36 sor     (cikkei)
49 Wild World (mind)  14 sor     (cikkei)
50 Re: savvaltas jobbra, tukrok (mind)  28 sor     (cikkei)
51 re nemzetkozi jogsi (mind)  20 sor     (cikkei)
52 elado Astra (mind)  9 sor     (cikkei)
53 Re: Hianyzo HIXAUTO szamok (mind)  13 sor     (cikkei)
54 Re: Horvatorszag (mind)  34 sor     (cikkei)
55 BX hangszoro (mind)  9 sor     (cikkei)
56 RE: Baltaarcu szekrenyek (mind)  12 sor     (cikkei)
57 RE: Citroen BX-be hangszoro (mind)  9 sor     (cikkei)

+ - Nemzetkozi jogositvany (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Zsolt !

Munkatarsaim velemenyet kozvetitem:
Elvileg kulfoldon barhol kerhetik... konkretabbat
errol nem tudok. Kazahsztanban pl. ezt erdemes
atadni a rendornek, ha el akarja venni, legyen
boldog vele... :-)

Rendorsegen kerjed, ket foto kell hozza es
nemi kp. - SZVSZ max. 1000 Ft-bol meguszod
(nehany eve 300-400 Ft korul volt).

Udv.
T.Csaba
+ - Re : nyugalom, hioggadtsag, csigaver (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>ketszer mellkason vagott, aztan mint aki jol vegezte dolgat,
>>visszament a kocsijahoz.

>Rendsz?m?t fel?rtad?

Es ha fel, mit er vele szegeny Soma ? Legfeljebb lerajzolhatja oket ...
Megha van is tanu, akkor is zuros a procedura. Nekem egy baratom vertek
meg, tanuk elott, utana meg latletet is vetetett, 3 evig pereskedett, es
aztan ejtettek az ugyet bizonyitek hianyaban. Azota nem mer arra a
kornyekre sem menni, tobbszor megfenyegettek. Kinek hianyzik ez ? Tanulsag
: Ne mutogass kis autobol ... :-))

Zsolt

- OPEL Kadett E -

Ui. : Akinek kell kecskemeti repnap _reszletes_ program, irjon, maganban
elkuldom, egy jpeg file. Mellesleg tok ugyanaz, mint ket eve is volt :-(((
+ - Re : Opel bonto cimek es telefonszamok? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Sziasztok!
>Segitsetek Oper-bontok telefonszamaihoz vagy cimeihez hozzajutni!
>'87-es Kadett elso lokharito kellene mozgasserultnek. Koszi!  Gyoengyoesi
>Attila

Ugyan nem irtad, hogy Budapesten kell -e, de itt tudok egyet :

294-2694 a telefonszama, Pestimren van, az M5 -osrol kell leterni a varos
felol a Nagykorosi utra, es ahogy beersz Pestimrere, jobbra ki is van
tablazva, de elobb azert telefonalj. En nagyon jo bontonak talalom,
segitokeszek is.

Zsolt

- OPEL Kadett E -
+ - munka+dijazas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: Re: Auto segitseg ( 27 sor )

>tisztessegesen tisztessegtelenul nagyobb osszegeket
>keresnek. (pl. 10szereset). Nem a munka, hanem a dijazas
>tisztessegtelen. A diszkriminacio a kulonbozo diplomak kozott.

OFF
Nem a diplomakat diszkriminaljak, mindenki annyi penzert dolgozik, amennyit
ki bir alkudni. Vannak olyan munkahelyek, ahol pl. opcios reszvenyeket
osztogatnak jutalomkeppen Karacsony elott. Kb. ket ev mulva 2-3 millio
haszonnal lehet bevaltani. Ahol ugyanugy 100 egynehany bruttoval vesznek
fel embereket. Tehat csak azon mulik, mennyire jarsz nyitott szemmel, mikor
munkahelyet keresel ... Ismerek olyan titkarnot, aki igy vett lakast
Budapesten, szoval nem kell mindjart rosszra gondolni, ha valaki uj autot
tud venni 2-3 millaert a fizetesebol. Nekem altalaban az 500 -as mercik
lattan szokott ilyesmi megfordulni a fejemben meg a 100 millio feletti
ingatlanoknal ...
ON

Koszi a gazosodo karburatorokrol szolo infokat, asszem akkor nincs
megoldas, gazadassal indulok meleg motorral !

Zsolt

- OPEL Kadett E -
+ - Vamkoltsegek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Azt szeretnem megkerdezni, hogy valakinek van e biztos infoja kulfoldi auto beh
ozatalanak
koltsegeirol, ha az auto ceges auto lesz?
Vagy hol tudnek ennek pontosan es hitelesen utananezni?

Udv,

Akos
+ - Re. Elso veszharito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziazstok autosok , szia Attila.

>'87-es Kadett elso lokharito kellene mozgasserultnek. Koszi!
Nos bontot nem tudok ajanlani neked. Viszont ehhez a Kadetthez 3 fajta elso
lokharito letezik Kadett E 85 - 93 ig. Egy arajanlat mellekesen a
dragabbikbol. Kloki 32,170 ; Eurostamp  18,800

 Udvozlettel: Frigyes

Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L

Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ; HIX autos matrica kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
+ - Emisszio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

>CO alacsony, HC nagyon magas.
>Fizetek es matrica nelkul tavozok.

>Tenyleg ez a megoldas, vagy dobjam ki a kocsim?  Mit lehet  tenni
>azzal a franya HC-vel?

Nehogy mar ne menjen at, ha egy trabit, vagy barmit at lehet vinni.
Szoval keress egy hozzaerto szerelot, esetleg fogj egy csavarhuzot, meg
egy emisszio merot. Persze ez utobbi nincs otthon. Szoval a problema az,
hogy szegenyre van veve a kevereket, tehat nem tud mindig frankon
elegni. Egy kicsit tobb nafta kell neki. Ezt kb 5 perc alatt lehet
beallitani. Az utso talalkan en 10 percet alligattam nulla
tapasztalattal, mert meg nem volt ilyen muszerhez szerencsem es nem
tudtam, hogy kb 1/2 percet kell varni egy allitas utan.

Bye

Fresi BaCSi
+ - Weblap belepes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Autosok!
Hogy lehet belepni a hivatalos hompage-re? Mindig ezt a valszt kapom:
"Access denied to destination: utazas.net:8800 by Gauntlet firewall", 
ha az "auto.hix.com" cimmel probalkozom.
Elore is kosz a segitseget
Barnabas


-- 
    Dr. Jenes Barnabas tud. fmts.		   2101 Godollo, P. f. 411
Mg-i Biotechnologiai Kutatokozp.          Tel: 28-430-600; Fax:28-430-482
   Egysziku Sejtbiologia Csoport 		E-mail: 
+ - Re: nyomatek-ARCHIV (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On 16 May 2000 01:02:11 GMT,  wrote:

>Zak irta, hogy a VR6 gyengecskere sikerult. Reszben igazad van, hiszen a
>174 lo tenyleg nem sok egy majd' 3 literes motortol. De:
Hat igen. Ezt eleg regen irtam, azota elegge megvaltozott a
velemenyem. Most turbodizelem van, es meglehetosen erdekes nyomatekbol
autozni; megrakva, otodikben 150-el felfele az erdi emelkedon,
mikozben az ugyanilyen eros (~80 LE) autok bizony 3-4 szemellyel
vissza kell kapcsoljanak 4-esbe. Meg azota volt alattam small-block
Ford (5.0 liter) es azért egészen mas ~220 LE ot literbol, mint
kettobol.

>-A klasszikus eros auto mindig is nagy. A loketterfogatnak mindig is
Igy van. Az igazan komoly eros autoknak mindig is nagy volt a motorja,
hiaba lehet kihozni iszonyu teljesitmenyt kis motorokbol, kedvenc
peldam, amit mar soxor emlitettem, Piquet Brabham-BMW-jenek 1500-as
negyhengeres, turbos, 800 LE versenyteljesitmenyu motorja. Kedvenc
ellenpeldam egyik szivem csucsije, a Dodge Charger 440 kobhuvelykes V8
motorja 400 LE felett (ez ugye boszen 6 liter felett van), csak eppen
az alacsony dugattyukozepsebesseg, alacsony termikus terheles miatt
nincsenek strapalva, es mondjuk egy '68-as darab a mai napig hozza ezt
a teljesitmenyt. Kobcentit lehet helyettesiteni massal, feltoltessel,
de igazabol potolni nem.

>* Vezetett mar valaki Brava HGT-t (5henger 20 szelep 140LE)? En csak egy
155 LE az... :-) Ennek kapcsa jutott eszembe, hogy kevesellted a
Renault 2.0 140 LE-jét. A Clioban 170 korul van az a ket liter, sz'al
el birom kepzelni, hogy a Laguna ketliterese alacsonyabb fordulaton
nyomatekra van optimalizalva.

Udv:  Zak

+ - Re: Fiat Bravo 1.6sx (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On 16 May 2000 01:03:02 GMT,  wrote:

>Normalis-e vajon a 9-10 l/100 km-es
>atlagfogyasztas -varosban- lassu tempo mellett, mivel lehetne ezt
>csokkenteni?

Nekem is ennyit fogyasztott a Brava 1.6-osom varosban. Egy-egy huzos
Bp.-Miskolc-Bp. utan kevesebbett, de aztan a varosi totymorges utan
mindig visszallt kb. ide. Esetleg probalkozz meg a surubb
olajcserevel, es egy alkalommal probalj ki full synth olajat.

Udv:  Zak

+ - 2.5 V6 TDi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Konkretice Fogashoz a kerdes:

Lehet tudni, hogy mennyi a toltonyomasa a 180 LE-s Audi-motornak? Ugy
ertem, a maximalis teljesitmeny leadasakor mekkora? Es mennyi a
nyomateka?

Udv:  Zak

+ - ORTT autovasarlas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA,
az alabbi irast, .osabban annak eredetijet az 
origo-n talaltam, a Nepszavaban jelent meg. A
biztonsag kedveert leszögezem: _Nem_ 
politizalni szeretnek, csak erdekel, mi a tiptronic
(asszem Fogash emlitette tegnap), valamint szeretnem 
tudni, hol lehet vasarolni a "rendkivul sok karosszeriaserulest"
szenvedett autokbol (atlagar: 1/2 milla). Kivancsi vagyok 
egy 2.8 V6 Passat vegsebessegere is,
egy 2.4 A6 Audival osszehasonlitva (nalunk ugyanis ez jar a minisztereknek), de
 ezt nem arulom el, miert...

A roviditett iras:
Az Orszagos Radio es Televizio Testulet (ORTT) ket honapja dontott arrol, hogy 
elnoke es tagjai szamara uj szemelyautokat vasarol. A 7 jarmu osszesen 51,7 mil
lio forintba kerul.
Az ORTT-nel eddig hasznalt 13 darab, kulonbozo tipusu es koru autot osszesen ke
vesebb mint 7,5 millioert tudjak csak ertekesiteni, mert - mint az errol szolo 
dokumentumban all - "jelentos ertekcsokkento szempont a szokatlanul nagy szamu 
karosszeriaserules". 
A testulet hat tagjanak VW Passat Comfortline 1,8 T tipusu autokat vasarolnak, 
az igenyelt felszereltsegtol fuggoen 6,6 és 7,1 millio kozotti aron. Kormendy-E
kes Judit elnok - aki a mediatorveny szerint minisztert megilleto jarandosagokr
a jogosult - 8 millios VW Passat V6 2,8 4 Motion Tiptronicot kap, amelybe tovab
bi 1,1 millioert extra felszereleseket rendeltek. Valamennyi kocsit muholdas ko
vetorendszerrel latjak el. 
Az APEH hosszu vizsgalat utan ket hete jogerosen is 770 millio forintnyi afa-hi
anyt allapitott meg az ORTT-nel, amely 1998 osze es 1999 tavasza kozott keletke
zett. A buntetessel es a kirott kamatokkal egyutt osszesen 1,3 milliard forinto
t kell befizetnie a testuletnek. A buntetes osszege tobb mint az ORTT teljes ev
i koltsegvetese. A hatalmas elmaradas azert keletkezett, mert az ORTT reszletfi
zetest engedelyezett a tv2 és az RTL Klub kereskedelmi televiziok musorszolgalt
atasi dijanak tiz evre elore fizetendo altalanos forgalmi adojara, pedig ez a j
ogszabaly szerint nem lehetseges . 

Piece:
nme1


"Know your enemy"
+ - CCM -> LE (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>-Ha nem kell agyonforgatni, kisebb dugattyu-kozepsebessegekre lehet
>tervezni a motort-> no az elettartama. (Keves VTI fogja megerni a 2-300
>ezer kilometert.)

Pont ezen filozom mar egy ideje honda integra type-r tulaj leven, hogy 
meddig fogja ez az auto birni ??
100e km-nel el kell adni ott vege van a motornak az tuti, 4-5000 rpm-nel 
van a kenyelmes sebessegtartas,  elozgetesekkor erdemes 8000 felett valtani..
Szep es jo, meg poen, bar igaz 4-esben 40 es 160 kozott autozhato, de 
nyomatekrol szegeny megcsak nem is hallott, a palyan jon egy emelkedo ha 
180-al folcammog mar erdemes oromkialtasokkal nyugtazni..  Ilyeknor 1-1 TDI 
auto leeloz, de inkabb ovatosan lehuzodom nem egetem magam.. :)))))))))

Kulonben nagyon kiraly auto, lehet vele dongetni, ejszakankent a ures nem 
surun hasznalt utakon, bar a hires honda fogyasztas nem letezik ha tolja 
neki az ember mert a 13-14-15 litert benyakalja ugy hogy a varost is 
elhagyom neha..  Ha nyugodtan jarok, de azert neha felszalajtom 8500-ig a 
fordszammerot akkor megelegszik a kicsike 10.x literrel, node keremszepen 
az auto keri hogy nyomja neki az ember...

Ezek a kis motoru autok arra jok,hogy takarekosak,  de azert elozni lehet 
veluk, meg lehet szaguldozni, de akkor kifizetem azt a plusz benzint amit 
megtakaritok ha nyugodtan autozom..

AntForce
+ - Meg mindig nok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 [Hungary]

Es a tortenet a kulturaba is ferfi altal jutott be, egy hasonlo problema
miatt lotte le Robert de Niro Brigitte Fondat (ha jol emlekszem) a 
Jackie Brownban. Akkor is Robert de Niro nem talalta a kocsit.

Tibi

Brigitte Fondat lotte le?
Amugy ez jo film volt.De akkor is csak FILM!!!
Na mind1.Hanyagoljuk a temat.
A vegen meg noellenesnek titulaltok:)

K.G.
+ - Affe'rok... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)



Forditott eset, lakott teruleten, ugyanez a Prelude. Ejjel poroszkaltam
hazafele, amikor komoly sebessegkulonbseggel megelozott egy fekete
korbefoliazott kurva nagy terepjaro. A poen kedveert kezdtem volna
rakozeliteni, lassam mennyivel megy. Kulonben semmi kulonosebb okom nem volt
menni utana, nem kaptam fel a vizet, vagy ilyesmi.
Nemsokara kaptunk egy pirosat, akkor teljesen bee'rtem. Aztan mikor
leolvastam
a rendszamat, zoldnel szepen lemaradtam tole. Ez volt a rendszam: MOSAD-1.
Amit nem tartottam viccesnek.

Lehet, hogy most rohogni fogtok, de tenyleg nem tudom, azert kerdezem....mi
a franc az a MOSAD-1???
Azoktol felni kell?:)
Csak, hogy tudjam...esetleg ha afferba keveredek..akkor jobb elhuzni???:))

K.G.
+ - fabia szimpatizansok jelentkezeset varom a kovetkezo ci (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)


+ - Karbi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia,

> Jelenseg a kovetkezo. Uzemmelegen, ha leallitom ot-tiz percre, eleg nagy
> gazadasra hajlando csak beindulni. Gaz nelkul csak akkor, ha azonnal
> inditom (1-2 percen belul) leallitas utan. Viszont hidegen poccre mukodik.

A szerelom szerint a jelenseg oka a lecsapodo benzinpara. Azzal,
hogy nagy gazt adsz, lenyegeben atspricceled a benzint.

Cs.
+ - Vilag leggyorsabb dizelautoja (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> acsingozom az A4es utan, amibe epitik ugyanezt a motort. Az most a vilag
> leggyorsabb szeria dizelautoja (222).

Ha az a 222 a sebesseget jelenti, es szerinted ez a max egy utcai dizeltol,
akkor figyelmedbe ajanlom a BMW 3901 kobcentis dizel motorjat, amely
8 hengeres, 4 szelepes, 180 kW/4000, 560 Nm/1750!!!!!!, 8,4 alatt van
szazon, 9,8 litert zabal 100 kilometerre es a vege 242 km/h.

Mielott mindenki futna venni egyet, meg meg emlitenem, hogy az ara
17 milkanal kezdodik.

Cs.
+ - Kereset + kinek milyen kocsija van (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> A munkak tisztessegesek, de az eljaras nem. Amig egy kezdo mernok (nem
> info es villany) havi szazegynehanyezer bruttot keres egyetemi
> vegzettseggel, addig masok sokkal kisebb, vagy azonos vegzettseggel
> tisztessegesen tisztessegtelenul nagyobb osszegeket
> keresnek. (pl. 10szereset). Nem a munka, hanem a dijazas

Nekem altalaban mindegy, hogy ki milyen kocsival jar, soha nem jut 
eszembe, hogy honnan van neki ra, meg mibol el, de ezen a heten mar
ket olyan esetem volt, hogy majdnem foldhoz vagtam magam.

1. Autoszerviz
En kovetkeznek, mikor az ismeros szerelo megker, hogy varjak meg, mert
fontos kliens jon. Beveret egy 165 centis kopott farmer + hawaii ing +
huvelykujjnyi aranylanc, aranyora, karkoto, 2 mobil 45 ev koruli roma
uriember. Mellette kopasz testor, a konyokere pokhalo tetovalva a 
kozepen horogkereszttel. Egy Alfa 164 V6 3.0 - al jottek, ami par hete
meg ronccsa volt torve. Most erdeklodik, hogy all a Merci. Meg 
javitjuk, de holnapra kesz. OK. Es a masik kocsim? Ja a Jaguar XJ6...
az mindjart kesz lesz. Az jo, mert van az a BMWm es nekitolattam
a jardanak, meg kene nezni az utkozot.

2. Autobazar
Jon egy 150 centis kis koromfekete roma fekete Mercivel, tele 
arannyal. Mellette 2 "titkar". Az oreg telefonal egesz ido alatt,
es seta kozben ramutat 1 mercire, 2 BMW-re, amiket most 
meg fog venni....

En meg csak allok a metalfekete Alfa 146 mellett es gondolkodom...
Lassan zarora, de engem nem tudnak kidobni :))) Vegyem vagy 
ne vegyem? Vegre talalok egy 146-ost kituno allapotban, digitalis
klimaval, es akkor boxer motoros... Merjek kockaztatni 1.5 milliot
egy 5 eves Alfara? Ramegy a gatyam? Es ha nem... Azt hiszem
soha tobbet nem megyek bazarba...

Csaba
+ - re: karburator (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia auto!

....
> Meg akkor is, ha legalabb egy orat allt. Hallottam valami zsirosodasrol, de
> igazan nem tudom, ez mit jelent, meg hogy lehet -e rajta segiteni. Vagy
> torodjek bele, induljak nagy gazzal ? :-)))
Persze:))
Vagy inditas elott pumpalj bele 3-4-et a gazpedalba, ugyanott vagy.

Nekem az 1.6-os AUDI-n jo volt a hidegindito vakuumdob, ami meghuzta
helyettem ezt a nagy gazt melegen, de a mostanin nem mukodik. Ugyhogy
nincs mas, nyomni kell neki egy koveret, vagy csereltetni. Szerintem
nem egy nagy para, jarok vele igy.



Joey
mailto:
ICQ:47279634
+ - MONDEO V6 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>
> Szervusztok AUTOsok!
>
> Miutan a nevem roviddel ezelott A=A7tra 16V Karesz-bol Mondeo 24V =
> Kare=A7z lett, mostanra megerett az ido, hogy beszamoljak uj =
> szerzemenyemrol.
> A gyerek egy 1995-os, lepcsoshatu Mondeo V6 24V.
> 2540 kobci, 170 LE, szoval van benne szufla. Mindenfele =
> fordulattartomanyban rettenetesen huz, 223 Nm a nyomateka, amit nem =
> tudom, hol ad le a legjobban, de kulonbseget 2000-tol 5000-ig nem lehet =
> erezni.
> Ja, az auto automata, mindenkeppen ilyet kerestem, s bar meg nem volt =
> automatam, nagyon bejott. A munkanapjaim napi 100-120 Km varosi autozast =
> jelentenek, tehat szerintem kb. napi 6-700 kupplungolas marad el. Nem =
> hianyzik.
> A legnagyobb elmeny pedig az egeszben, hogy a hangja gyonyoru.
>
> Hat roviden ennyi, kosz a figyelmet.
>
> Udv
>
> Mondeo 24V Kare=A7z
>
> ------=_NextPart_000_000C_01BFBF3B.E01C7400
> Content-Type: text/html;
> charset="iso-8859-2"
> Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
>
> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
> <HTML><HEAD>
> <META content=3D"text/html; charset=3Diso-8859-2" =
> http-equiv=3DContent-Type>
> <META content=3D"MSHTML 5.00.2614.3401" name=3DGENERATOR>
> <STYLE></STYLE>
> </HEAD>
> <BODY bgColor=3D#ffffff>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Szervusztok AUTOsok!</FONT></DIV>
> <DIV> </DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Miutan a nevem roviddel ezelott A=A7tra =
> 16V=20
> Karesz-bol Mondeo 24V Kare=A7z lett, mostanra megerett az ido, hogy =
> beszamoljak uj=20
> szerzemenyemrol.</FONT></DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>A gyerek egy 1995-os, lepcsoshatu =
> Mondeo V6=20
> 24V.</FONT></DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>2540 kobci, 170 LE, szoval van benne =
> szufla.=20
> Mindenfele fordulattartomanyban rettenetesen huz, 223 Nm a nyomateka, =
> amit nem=20
> tudom, hol ad le a legjobban, de kulonbseget 2000-tol 5000-ig nem lehet=20
> erezni.</FONT></DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Ja, az auto automata, mindenkeppen =
> ilyet kerestem,=20
> s bar meg nem volt automatam, nagyon bejott. A munkanapjaim napi 100-120 =
> Km=20
> varosi autozast jelentenek, tehat szerintem kb. napi 6-700 kupplungolas =
> marad=20
> el. Nem hianyzik.</FONT></DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>A legnagyobb elmeny pedig az egeszben, =
> hogy a=20
> hangja gyonyoru.</FONT></DIV>
> <DIV> </DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Hat roviden ennyi, kosz a =
> figyelmet.</FONT></DIV>
> <DIV> </DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Udv</FONT></DIV>
> <DIV> </DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Mondeo 24V =
> Kare=A7z</FONT></DIV></BODY></HTML>
>
> ------=_NextPart_000_000C_01BFBF3B.E01C7400--
>
>
+ - AUTOMATAVALTO-HUTO ????? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Sziasztok AUTOsok!
>
> Ford Budaorsnel elvegzett atvizsgalas utan azt mondtak a kocsimra, hogy =
> cserelni kell az automata valto hutojet, mert ereszti az olajat.=20
> 1.) mi az az automata valto huto?
> 2.) mennyibe kerul egy uj?
> 3.) tudtok-e Ford bontot, ahol lenne eselyem ilyemire.
>
> Valaszokat lehetoleg inkabb maganba kerek szepen  - ra.
>
> Elore is kosz!
>
> Mondeo 24V Kare=A7z
>
> ------=_NextPart_000_0035_01BFBF42.38B50F40
> Content-Type: text/html;
> charset="iso-8859-2"
> Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
>
> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
> <HTML><HEAD>
> <META content=3D"text/html; charset=3Diso-8859-2" =
> http-equiv=3DContent-Type>
> <META content=3D"MSHTML 5.00.2614.3401" name=3DGENERATOR>
> <STYLE></STYLE>
> </HEAD>
> <BODY bgColor=3D#ffffff>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Sziasztok AUTOsok!</FONT></DIV>
> <DIV> </DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Ford Budaorsnel elvegzett atvizsgalas =
> utan azt=20
> mondtak a kocsimra, hogy cserelni kell az automata valto hutojet, mert =
> ereszti=20
> az olajat. </FONT></DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>1.) mi az az automata valto =
> huto?</FONT></DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>2.) mennyibe kerul egy uj?</FONT></DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>3.) tudtok-e Ford bontot, ahol lenne =
> eselyem=20
> ilyemire.</FONT></DIV>
> <DIV> </DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Valaszokat lehetoleg inkabb maganba =
> kerek szepen <A=20
> href=3D"mailto:"</A> - ra.</FONT></DIV>
> <DIV> </DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Elore is kosz!</FONT></DIV>
> <DIV> </DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Mondeo 24V =
> Kare=A7z</FONT></DIV></BODY></HTML>
>
> ------=_NextPart_000_0035_01BFBF42.38B50F40--
>
>
+ - NYOMATEK (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>
> Sziasztok AUTOsok!
>
> Csatlakozni szeretnek  velemenyehez: a nagy kobcentis =
> auto nyomateka, alacsony fordulat mellett is leadott "ereje" valoban =
> hosszu tavon megnyugtato erzes, az ember is alacsonyabb fordulaton =
> porog, ha a gep is nyugodtan megy.
> Pelda az elobb leirt uj Mondeommal: Istenhegyi ut, 1300-as fordulaton 60 =
> km/h, 4.fokozatban (automata). Hihetetlenul jo erzes.
>
> Udv
>
> Mondeo 24V Kare=A7z
>
> ------=_NextPart_000_002D_01BFBF41.D78BB520
> Content-Type: text/html;
> charset="iso-8859-2"
> Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
>
> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
> <HTML><HEAD>
> <META content=3D"text/html; charset=3Diso-8859-2" =
> http-equiv=3DContent-Type>
> <META content=3D"MSHTML 5.00.2614.3401" name=3DGENERATOR>
> <STYLE></STYLE>
> </HEAD>
> <BODY bgColor=3D#ffffff>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Sziasztok AUTOsok!</FONT></DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2></FONT> </DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Csatlakozni szeretnek <A=20
> href=3D"mailto:"</A> velemenyehez: =
> a nagy=20
> kobcentis auto nyomateka, alacsony fordulat mellett is leadott "ereje" =
> valoban=20
> hosszu tavon megnyugtato erzes, az ember is alacsonyabb fordulaton =
> porog, ha a=20
> gep is nyugodtan megy.</FONT></DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Pelda az elobb leirt uj Mondeommal: =
> Istenhegyi ut,=20
> 1300-as fordulaton 60 km/h, 4.fokozatban (automata). Hihetetlenul jo=20
> erzes.</FONT></DIV>
> <DIV> </DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Udv</FONT></DIV>
> <DIV> </DIV>
> <DIV><FONT face=3DArial size=3D2>Mondeo 24V =
> Kare=A7z</FONT></DIV></BODY></HTML>
>
> ------=_NextPart_000_002D_01BFBF41.D78BB520--
>
>
+ - Vizpumpa meg egyszer (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>Boltban erdeklodtem, hogy egy Ford Aerostarba mennyibe kerul egy uj
>vizpumpa.  32000 forint - valaszoltak. A szamlat szerettem volna
>olcsobban meguszni, ezert kerestem felujitot. Na hat talaltam.
>Kifaggatott a tipusrol, evjaratrol es kozolte, hogy AFA nelkul 20400 (a
>vizpumpat en szerelem ki es vissza). Nem tudom, Ti hogy latjatok, de en
>maradtam az ujnal.
Na errol irtam. Kb. tudja az uj arat, es ezutan mond arat.
Egy kicsit olcsobbat, mint az uj, de a javitasi koltseg nem
hiszem, hogy tobb 2-3.000 Ft-nal. En is inkabb vettem ujat.
+ - Fiat Brava 1.4sx (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Lenne egy-két kérdésem. Autófiatalítás céljából lecseréltük régi
Nissanunkat a fenti autóra. 95-ös évjárat.
-Mitől lehet az, hogy nem ég a harmadik féklámpa, és hogyan lehetne
rajta segíteni?
-A műszerfal világításnál ki van égve (valószínüleg) a jobb oldali
izzó, ami a motorhőmérsékletet világítja meg. Ide milyen kell, és
hogyan lehetne cserélni?
Az autó egyébként motorikusan jó állapotban van, de ha valaki még
tudna általános információkkal szolgálni, megköszönném.

Ha gondoljátok magánba is jöhet, de ha szerintetek mást is érdekelhet,
ide a listára küldjétek.
Előre is köszi!

Üdvözlettel
           Domika
+ - Re: nemzetkozi jogositvany+karburator (#746) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> A masik : Adott az autom, 1.3 E Kadett, karburatoros. (Pierburg tipusu.)
> Jelenseg a kovetkezo. Uzemmelegen, ha leallitom ot-tiz percre, eleg nagy
> gazadasra hajlando csak beindulni. Gaz nelkul csak akkor, ha azonnal

A D-Kadett kezikonyve azt irja, hogy meleg motort fe'lga'zzal
inditsunk. Ez alapjan szerintem ez termeszetes viselkedes.


  Ed

 Szemelyes valaszt a fent jelzett cimre kuldhetsz, ha kijavitod.
 I don't want ANY spam! [...] I don't like spam!  [Monty Python]
+ - Re:Fiat Bravo fogyi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello

Fiat Brava 1.8ELX varosban legkondival,
maximum atlagos stilusban 9l/100km szokott
lenni, de most kevesebb lesz a gyertyacsere utan.

Ne tudjatok meg, hogy neztek ki a gyertyak. Gyari
gyertya (Fiat felirat az oldalan) 65.000 km utan.
Ketelektrodas volt, mindket elektroda legalabb 0.8
mm-t elfogyott, a kozepso elektroda oldalrol kezdett
elfogyni, es majdnem levalt belole egy darab.
Szoval ezeket mar erdemes volt kicserelni. Remelem,
jotekony hatassal lesz a fogyasztasra.

Na csao:  G. Peti
+ - vizpumpa felujitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [International]
> Temakor: Vizpumpa meg egyszer ( 10 sor )
>
> Koszonom az elkuldott cimet.
> Azota talaltam egy masik szerelot, azt szeretnem elmeselni.
> Boltban erdeklodtem, hogy egy Ford Aerostarba mennyibe kerul egy uj
> vizpumpa.  32000 forint - valaszoltak. A szamlat szerettem volna
> olcsobban meguszni, ezert kerestem felujitot. Na hat talaltam.
> Kifaggatott a tipusrol, evjaratrol es kozolte, hogy AFA nelkul 20400 (a
> vizpumpat en szerelem ki es vissza). Nem tudom, Ti hogy latjatok, de en
> maradtam az ujnal.

Jol teszed, nagyon jol teszed. Nem tudom, milyen cimet kaptal, en
egy II. keruleti zoldovezeti vizpumpa-felujitonal jartam annak idejen,
Skoda vizpumpat felujittatni. 5 ezer kilometer utan elkezdett csopogni,
szemben a gyarival, ami 100 ezer kilometert megtett, es *tevedesbol*
lett cserelve. (Az akkori dilettans szerelom kicsereltette velem, mert
azt hitte, hogy onnan jon a visito hang. Hat persze, hogy nem onnan
jott, hanem a kipufogo-sortomitestol.)

Szoval, a vizpumpa felujitast el kell felejteni. Csak akkor erheti meg,
ha tenyleg nagysagrendekkel olcsobb a felujitas, mert valami nagyon
draga tipusrol van szo, amihez keves az alkatresz, a fobb szerkezetek,
- mint pl. a vizpumpa - pedig megemeszthetetlen osszegekbe kerulnek.

Zoli

[ Nasfay Zoltan ---  --- www.kimwilde.com ]
+ - Botos (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: sko fek ( 15 sor )
>
> >Megjegyzes :-)
> >A hatso fek legteleniteset csak akkor szabad tenni, ha meggyozodtel
> >fekrendszered uzemi hatasossagarol.
> Igen, ez teny, de mikor leveszed a kereket, akkor megneyed a fekpofakat,
> a tarcsat... Szoval ha szemre jo, nem huz felre, akkor lelegtelenited. H
> a utanna ismet levegosse valik, akkor irany a szerviz. De egy
> legtelenitesre tobb orat modnani... Ha azt modja, hogy lebontjuk,
> megnezzuk, merjuk... Akkor ertheto, de az alapszitu nem ez volt.

Elnezest, hogy ily' keson reagalok, sokkal hamarabb kellett volna.
Szoval nem csak annyit mondtak, hogy legteleniteni kell, hanem hogy
esetleg alaposabban szet kell szedni minden kereknel, ahogy Fresi mondja,
lebontani-megnezni-megmerni, es ez kerulhet sokba. A fekrendszer pedig
nem levegosodik, teljesen konstans a pedalero-szukseglet. Nem kemenyedik
fol, semmi ilyesmirol nincs szo. Egyszeruen csak erosebben kell taposni,
mint mas Skodakban.


A szervizt en is megvedenem: a szuk csaladi korben 13 eve van faros
Skoda, es allitom, hogy ez az elso szerviz, ahol mar lattak ilyen
autot kozelebbrol. Eddig mindenhol csak ganyoltak, olyan dilettans
beszolasokat hallgattam az evek alatt, hogy meg most is rosszul vagyok,
ha visszagondolok a tetves szocreal szerelok bandajara.
A Botos szervizben korrektek az arak, jol dolgoznak, ugy, ahogy az
elvarhato egy normalis szervizben.

En mondjuk rettenetesen nagy szarrago vagyok, ha az automrol van
szo, ugyhogy jelentektelen aprosagokon nagyon jol el tudok vitatkozni
veluk, de ez az en hibam, mert az eddigi szervizes tapasztalataim
hihetetlen mertekben elvettek a bizalmamat a szereloktol, es amikor
peldaul a differencialmuvet kellett javittatni egy 30 eve a szakmaban
dolgozo szerelo hibajabol (a szo szoros ertelmeben osszedobalta az
egesz valtot szinkrongyuru csere cimen), csak a szervizfonokkel voltam
hajlando beszelni, es annyiszor kertem a becsuletszavat, hogy nem
fog zorogni a diffi a javitas utan, hogy megsertodott. Persze, mert
nala termeszetes, hogy szar munkat nem ad ki a kezebol, en meg eddig
csak ilyet lattam, ha Skodarol volt szo. Ugyhogy a Botos szerviz bennem
feltehetoen egy rosszhiszemu arrogans kis kocsogot lat, pedig csak
arrol van szo, hogy fiatal korom ellenere az autok ugyeben kicsit megviselt
az elet... :) Valoszinuleg azt hiszik, hogy egyaltalan nem vagyok a munkajukkal
megelegedve, holott ilyesmirol szo sincs.

Szoval, a lenyeg, hogy a Botos szerviz rullah 4ever :), es tanacsolom mindenkin
ek,
hogy aki jot akar a Skodajanak, oda vigye, mert csak ok ertenek hozza, senki
mas szeles e vilagban. En jonehany evvel ezelott egy igencsak lestrapalt Skodat
ujitottam fol, es az osszes szar szerelovel megjartam. Mar tobbszor azt hittem,
hogy megleltem az igazit, es barkivel szemben megvedtem volna, hogy marpedig
o tenyleg ott van csucson, aztan az ido (honapok, esetleg 1 ev utan) mindig
bebizonyitotta, hogy mekkorat tevedtem. A Botos szerviz ket eve javitja a csala
di
a Skodat. Amit megcsinaltak rajta, azzal sosem volt gond, es minden eddigi
diagnozisuk hibatlan volt. Ket ev nem volt eleg ahhoz, hogy ganyolasnak akar
csak a nyomait felfedeztem volna, ugyhogy bizakodoan tekintek a jovobe... ennyi
ideig szerelo meg nem valt be!

Bocsanat, hogy ilyen bo lere eresztettem, de minel jobban szerettem volna
megvedeni a Botos szervizt, es meggyozni a Skodasokat arrol, hogy ha netan
becsodolne az addig tokeletesen szakertonek mutatkozo hazi szerelojuk
(tapasztalatom szerint elobb-utobb mindegyik be fog), akkor meg mindig van
egy kulturalt hely, ahol nem vegre ertenek a kocsikhoz es nem veszik le az
embert...

Udv,
Zoli

[ Nasfay Zoltan ---  --- www.kimwilde.com ]
+ - Eladó Mitsubishi Lancer (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

1985-ös 2000 deceberi vizsgával sok extrával (napfénytető, központi zár,
risztó) irányár 390.000.-

Tel: 06 20 912-22-18
E-mail: 
+ - Fw: (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Eladó Mitsubishi Lancer

1985-ös 2000 deceberi vizsgával sok extrával (napfénytető, központi zár,
risztó) irányár 390.000.-

Tel: 06 20 912-22-18
E-mail: 
+ - PA'V-rol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok HIXe'k !

Egy par szot szeretnek szolni azokhoz akik nagymotorra, vagy hivatasos
soforok akarnak lenni.
	Aki a nagy "A"kategoriara akar menni elsonek, annak mindenekelott
szukseg lesz PAV 4-es kategoriara es PAV "A" kategoriara. Az elobbi
6600 HUF, az utobbi 3300 HUF.
Vizsgallatok a kovetkezok: - 300 kerdeses pszihologiai teszt
			   - egyensuly gyakorlat
			   - kar rangato, pedal rugdoso gyakorlat
			   - Felvillano a'bra'k
			   - ussuk el a pontot
 Egyensuly gyakorlat a kovetkezo: Egy szobamerleg nagysagu gepre kell
alni, aminek a kozepe alulrol fel van tamasztva, elotted egy monitor,
benne egy celtabla. A te helyzetedet egy kereszt jelzi. Cel az hogy 
probalj a kor kozeppontjaban tartani a keresztet 3x30 mp-ig.

 Kar rangato, pedal rugdoso gyakorlat: ball kezedben egy jobbra-balra
mozgathato kar, ball kezedben egy huzokar, labaidnal egy-egy pedal.
Elotted egy tabla, tetejen ket oldalt nyil, a kozepen behajtani tilos
tabla, az aljan ket oldalt 1-1 kor. Ezek veletlenszeruen felvillannak,
es ezekre kell reagalni.Ball kezzel a nyilakra, jobbal a behajtani tilos
tablara, a pedalokkal a korokre. Mig csak 1-1 villan fel nincs is gond, 
de amikor mar 2, akkor nyomtam rangattam mindent amit ertem!

ussuk el a pontot: ket fuggoleges ledsor, melyet keresztez 4x2
ledsor. Labad elott 2 padal(fek, gaz). Te lentrol indulsz el felfele a 
kis fenyeddel. A keresztbe pontok szaladgalnak, eloszor kerulgetni kell,
aztan el kell utni. Az elutes jobban sikerult!

Felvillano a'bra'k: diavetitovel felvillantanak abrakat egy tized masod-
percre es ezeket meg kell jegyezni es egy lapon be kell jelolni
miket lattam. Ez volt a leg nehezebb.

Sok szerencset a PAV-hoz!!

Szabolcs
+ - pierburg karbi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>A masik : Adott az autom, 1.3 E Kadett, karburatoros. (Pierburg tipusu.)
>Jelenseg a kovetkezo. Uzemmelegen, ha leallitom ot-tiz percre, eleg nagy
>gazadasra hajlando csak beindulni. Gaz nelkul csak akkor, ha azonnal
>inditom (1-2 percen belul) leallitas utan. Viszont hidegen poccre mukodik.
>Meg akkor is, ha legalabb egy orat allt. Hallottam valami zsirosodasrol,
de
>igazan nem tudom, ez mit jelent, meg hogy lehet -e rajta segiteni. Vagy
>torodjek bele, induljak nagy gazzal ? :-)))

Melegen (foleg ilyen hosegben) a motorhazteto alatt 60-70 fok, esetleg
melegebb is van. Ha leallitod a kocsit, a szivocsonkbol, uszohazbol a
benzin egy resze elparolog(hat). ha azonnal inditasz, nincs parolgas, indul
az alapjarati uzemanyag-mennyiseggel, ha alltal es elparolgott, gazt kell
adnod, amitol a gyorsito fuvoka bespriccel valamennyit, ill. sziv meg
magaval a nyitott(abb) fojtoszelepen (a "fojt" es kepzett alakjai
(fojtogat, fojtas, stb pontos J-vel irandoak!!!!!) at. Ne torodj vele,
indits gazzal.
Fogash

+ - Re: Gaz, karbi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

>Udv autosok!  Eshter(kitCat)!

>Hosszabb gazos uzem utan kialakulhat a porlasztoban >dugulas, foleg az
>atmeneti rendszerben. Ok: a bomlo benzin es >bomlastermekei az apro
>furatokat lezarjak, eltomik. Meg jo, ha kitisztithato/kitisztul >egy ido
>utan. Jelenseg, gazadasra rangatas....bakkecske uzemmodra >valtas.

 Egyeb gazos tanacsok:
>- motorolaj: ugye SG jelzesut hasznaltok???? Mert ez mar >fel van
>keszitve a gazuzembol (es olommentes benzinbol) kepzodo >_fekete
>iszap_  kepzodes megakadalyozasara.
>- tankolas: a PB palackbol tobb fogy, mint az autgazbol es >dragabb is
>(Dunaujvarosi esetben)

Szia Levente + HIX AUTO!

Koszi a tanacsot. Eddig szerencsere meg nem tapasztaltam dugulast a
porlasztoban, de majd figyelunk ra. :-)
Szereny tapasztalataim szerint PB palackbol atfejtve olcsobb lenne a
tankolas, de a gazkut kenyelmesebb. Persze akor lenne az igazi, ha a XI.-ben
is lenne gazkut. :-)
En sokaig PB palackbol tankolt gazzal jartam, az utobbi idoben tertem at a
gazkutakra. Abbol se jo mindegyik. Ami eddig nekem bevalt: Nagyfuvaros utcai
Non-stop kut. Olyan szepen megy tole a Bombi, hogy csak na. A masiknal
viszont (pedig ugyanaz a ceg uzemelteti) hidegen gazzal be se akar indulni
es lomhabb. Meg ha mas cege lenne a ket kut, akkor ertheto lenne, de igy???
A gazkutakon latni direkt gazuzemhez keszult olajokat. A kovetkezo
olajcserenel ki fogom probalni a jobbnak mondott tipust.

Mas...
Soxor azt veszem eszre, hogy nehany nyomulos autostarsam a par percnyi
"tapadas" utan tisztes tavolsagot tartva lemarad mogottem, vagy pedig nagyon
surgosen elkerul a kozelembol. Az LPG matrica, vagy a kipufogott gaz szaga
idegesiti oket? :-)))

Na de mindegy. Vegulis ertheto az emberek felelme a gazos autokkal
kapcsolatban. Csak aki huzamosabb ideig hasznalja oket, az bizik bennuk,
plane ha rendszeresen karbantartatja.

Udv mindenkinek:

Esther
+ - Sokfele (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado : Simon Templar - The Saint

Szemet szurt egy mondatod:
>Sokszor voltam ugy, hogy egy nem kedvelt automarka
>lattan megszoritottam akulcsot a zsbemben, es egybol az jutott eszembe,
>mikor ok nelkul bezuztak a kocsim ablakat,

Azt akarod mondani, hogy kepes lennel vegighuzni
egy auto oldalat, csak azert mert utalod a markajat?
Ez eleg durvan hangzik.
> ------------------------------------------------------
>Nyaron Horvatorszagba megyunk nyaralni. Akinek viszonylag friss
>tapasztalata van ottani dolgokkal kapcsolatban - autopalya dij,
>benzinkutak, kartyaval torteno vasarlas(tankolas),

Nem teljesen friss, de remelem hasznos:
Kartyaval lehet fizetni es erdemes is, nem csak
a benzinkutnal. Ket eve meg a VISA-t ismertek
(nem Electron!), EC/MC matricakat sem lattam.
Nekem a kartyas fizetes olcsobb volt, mint ha (eleg jol)
valtottam volna, raadasul tobb het kesessel jon
meg a terheles. Kartyaval a penzedet sem
kell beosztanod.
Etel-ital nagyon draga, benzin joval olcsobb mint
idehaza. Erdemes az utazasi irodanal legalabb
felpanziora befizetni.

A Plitvicei tavakat kihagyni vetek. A belepo draga
(60 Kuna volt), de eletre szolo elmeny.
> ------------------------------------------------
>Felado :  [Slovak Republic]
>Temakor: Emisszio.... HC ertek --> help!!!!!!!! ( 28 sor )

>ad4. Ma reggel ujra vigyorgok, megyek az ellenorzesre... A fickonak
>most 5 percig tart, hogy kidobjon... a HC meg mindig magas,
>425, pedig 300 a max. megengedett. Hivok az ismeros szerelonek,
>azt mondja, ontsek a benzinbe valami lottyot, majd az kitisztitja...
>Tenyleg ez a megoldas, vagy dobjam ki a kocsim?  Mit lehet  tenni
>azzal a franya HC-vel?

Csaba!

Annyit irtal mar a nalatok szinte ingyen kaphato autokrol.
Miert nem veszel egy normalisat?
A Clio II-vel biztosan nem lenne ilyen gond.


  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Gumi gomba, HC ertek, nyomatek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Gumi gomba :

>Egy szogbol kifolyolag javittatnom kellett a jobb hatso szandalt.
>Azota kethetente kell pumpalni, a tobbi gumi harom honapja max.
>egy tizedet eresztett.

SZVSZ a gumis szaki a ludas. Nekem mar tobbszor is "gombaztak"
a Barum gumijaimat (persze nem ugyanazokat, mindegyik mas auton volt)
es az altalad vazolt jelenseget soha nem tapasztaltam. Ha rendesen
meg van csinalva, nem lehet gond vele.

-------------

HC ertek :

>425, pedig 300 a max. megengedett. Hivok az ismeros szerelonek,
>azt mondja, ontsek a benzinbe valami lottyot, majd az kitisztitja...
>Tenyleg ez a megoldas, vagy dobjam ki a kocsim?  Mit lehet  tenni
>azzal a franya HC-vel?

Tudtommal a magas HC - azaz szenhidrogen - ertek oka az elegtelenul
(vagy sehogy) elegett uzemanyag. Ez rosszabb esetben a motor kopottsagara
utal (legalabbis a gyuruknel), de ha nem errol van szo akkor erdemes lenne
a gyujtast atnezni + levegoszurot szemugyre venni.

------------

Nyomatek:

>Es most a TDi. Alkalmam nyilt vezetni egy 6 sebesseges (csak ezzel vagy
>tiptroniccal <-ugye tudjatok, mi az?- kaphato) Audi A6 TDi-t. A hat

Hat...irigyellek! :))

>sebesseg csak arra jo, hogy a motor ne forogjon, mer minek? 120 km/h-nal
>2000-es fordulaton dohog a gep 6.-ban, es zokszo nelkul huz egeszen
>220-ig. Pedig csak 150 LE. Igaz, hogy 300 (310?) Nm-rel csavarja a

Grammra ugyanezt tudta a 11 eves Mazda 626 Coupe-m is.
120-nal 2000-t porgott, igaz, otodikben. 2.2i 12V motor volt benne.
Abban egyebkent egyet ertek, hogy a loketterfogatot mindenfele
trukkokkel nem lehet 1:1-ben kivaltani. Ezert is nem volt nekem meg
2 lityisnel kisebb motoru autom, pedig mar az otodiket nyuzom. :)))


A legjobbakat!

Ropi
+ - re: Savvaltas jobbra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Persze, tudom, elofordul olyan, hogy sitty-sutty, a semmibol
>eloterem egy auto. En is jartam mar igy. Dehat azert vannak a
>tukrok, hogy rendszeresen belepillantsunk, mintegy
>informaciogyujteskent a korulottunk levo vilagrol!
>Es ezzel sok veszelyhelyzet elkerulheto.

Van amikor az se segit. Evekkel ezelott koccantam is emiatt,
igaz meg csak egy eves jogsival.
50-es tempo, en kozepso savban, Merci mogottem vagy 10 m-el
a belsoben. Mellettem szabad. Nosza soroljunk a belsobe.
Kiteszem az indexet. Megegyszer belenezek a tukorbe. A
Merci ugyan kozelit, de meg mindig vagy 6-7 m mogottem.
Kinezek a holtterbe. Helyzet ugyanaz. Visszaforditom a
fejem, fel masodperccel kesobb ranyomok a gazra, kormany
balra. Kozben tukor. Es csatt. A Merci ugyanis hirtelen 
mellettem termett. Szerencsere csak a diszlece akadt bele
az en karosszeriamba, mert vissza tudtam rantani a kormanyt,
nem volt tragikus a kar.

Utolag rekonstrualva, az tortent, hogy 1/ a Merci magasrol
leszarta az en indexemet. 2/ kinezte a mellettem (oleotte)
levo ures helyet, es amikor visszaforditottam a fejemet a
holtterbe kinezesbol, abban a fel-egy masodpercben taposott
a gazba es akart mellem huzni, es pont ugy ert, hogy mar
a holtterben volt amikor elmozdultam a savjaba 3/ alabecsultem
a Merci gyorsulokepesseget. Szamomra -akkori tudasom mellett-
vedhetetlen szituacio.
A Mercis sejthette hogy o sem volt makulatlan, mert egyatalan
nem volt sem bunko, sem arrogans, de ahhoz ragaszkodott, hogy
ismerjem el a felelossegem, mert en mentem bele kello korul-
tekintes nelkul az o savjaba. Szerintetek?

Azota ha tomott a forgalom csak ugy valtok savot hogy kozben
mint a propeller forog a fejem oldalra-elore-oldalra-elore.

udv: VAti
+ - Re: Auto segitseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ez ugyanolyan dolog mint a lakasar. Ha bp-n akarsz akkor 2-3-4 szer annyi
mint videken. Minden embert a munkajanak fontossaga aranyaban fizetnek meg.
Ha valaki nelkulozheto, akkor kevesebb fizetessel is megtarthato. Ez nem
diszkriminacio. Lehet hogy egy szalamigyar mernoke negyedannyit kap mint egy
szamitastechnikai labor mernoke, de utobbinak nelkulozhetetlenebb a munkaja.

SzaboZE


> az alábbiakat írta a következő hírüzenetben:
...
>
> On Fri, 12 May 2000, Istvan Vomberg wrote:
>
> > Udv!
> >
> >  wrote:
> >
> > >  nem
> > > 3esfelmillio (annyi penz nincs is, ha megis, akkor a szarmazasarol nem
> > > illik beszelni)
> >
> > En munkaval szoktam megkeresni. Te mire gondolsz????
> >
> > > Peter
> >
> > Azert felesleges ilyenekkel vagdalkozni, mert en mar lattam ennel
nagyobb
> > osszegeket is tisztesseges uton megkeresni.
> >
> > Istvan
>
> A munkak tisztessegesek, de az eljaras nem. Amig egy kezdo mernok (nem
> info es villany) havi szazegynehanyezer bruttot keres egyetemi
> vegzettseggel, addig masok sokkal kisebb, vagy azonos vegzettseggel
> tisztessegesen tisztessegtelenul nagyobb osszegeket
> keresnek. (pl. 10szereset). Nem a munka, hanem a dijazas
> tisztessegtelen. A diszkriminacio a kulonbozo diplomak kozott.
>
> Peter
>
>
>
+ - HIX honlap (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok, szia MyChroLesLie!

Megvaltozott a karburatoros muhely cime, amit az ajanlolistara kuldtem!

Az uj cimuk: Karburator szerviz
 XI. Budafoki ut 70. (Ez egy gyarkapu, azon be kell menni és jobbra)


SzaboZE, mailto:
+ - Re:Nyugalom, higgadtsag, csigaver??? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A AUTO 0746-ban irta :
>>Furgon ajtaja nyilik, ketajtos baltaarcu szekreny kolok jon
>>felem.
>>Letekertem az ablakot, es kivancsian tekintettem ra. Erre o
>>"mit mutogattal?" kerdessel elkapta a kezem, jol megrangatta,
>>kozben ketszer mellkason vagott, aztan mint aki jol vegezte
>>dolgat, visszament a kocsijahoz.
>
>Rendszamat felirtad?

Az eset utan vegig elottem haladt a furgon, igy nem lathattam a
rendszamat. Az utanfuto ugyanis takarta. A futoet felirhattam
volna, de mire megyek vele?

Annak idejen, amikor vettem a Trabit, kezemben a forgalmival
felhivtam a yardot, hogy tiszta-e az auto? Nem mondtak meg,
pedig nem adatokat kerdeztem, csak annyit, hogy szerepel-e a
korozott kocsik listajan.

Udv:
          ______  Soma  ______
          
          ****  Johet ekezet!  ****
+ - Re:Keres (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Fogash!

A AUTO 0746-ban irta :

>Te minden szamban megjelensz, ezert CSAK toled kernem a
>HIX AUTO #743-at.

Szivesen elkuldenem, de en is a senddoc-ra hagyatkozva
probalom meg elokeriteni azt a szamot...
Persze ha meglesz, elkuldom. Ha nem, akkor szolok!

Egyebkent tetszenek az irasaid, az extrem machines kulonosen
megfogott :-)

Udv:
          ______  Soma  ______
          
          ****  Johet ekezet!  ****

Ez a level HIXEditor 1.13-al keszult.

Ui.: Ment maganba is
+ - Re:Megvedem a holgyeket (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

A AUTO 0746-ban irta Pasztor Tibor >:

>A parkolo auto elvesztese nem noi specialitas, egy ismerosom a
>ceges teherautot nem talalta a Cora parkolojaban.

En meg elballagtam a garazsba, es meglepodtem annak uressegen.
Kiderult, hogy a haz elott parkolok...
Ja, magyarazatkeppen: a hatso kijaraton megyek ki a garazs fele.

Meg olyan is volt, hogy haverral elmentunk a fodraszhoz.
Vegezve egen-foldon kerestuk a bicajainkat. Aztan kis ido mulva
leesett a pihetantusz, hogy busszal jottunk...

A hulyeseg orok es elpusztithatatlan :-)

Udv:
          ______  Soma  ______
          
          ****  Johet ekezet!  ****
+ - Re:Rep. nap, Seat I. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok, hello Tamas, Dodo!

A AUTO 0746-ban irta :

>Soma ba' legyszives aruld el, hogy D.foldvar felol hogy jutok
>el a Rep. nap szinhelyere. A gokartpalyaig eltalalok :-),
>de lehet hogy nem is arra kell menni?

:-)))
Nos, egeszen biztos nem vagyok a dolgomban, de az 52-esen
erkezve menj ra az M5-re, deli iranyba. Figyeld a kijaratokat,
Bekescsaba (44-es ut)/Szeged (5-os ut) fele kell menni. A
Szelmalom melletti korforgalomban elvileg tovabb lehet menni
egyenesen Bekescsaba fele (ha nem lehet, akkor az 5-oson be
kell jonni a varos fele, aztan egy enyhe jobb kanyar utan
jobbra kell fordulni a Fortuna autotelep-Mazda/Daewoo
szalonnal).
Akarmerre is mesz, szerintem ki lesz tablazva a repulonap. Vagy
csak szimplan a repuloter.

Kooperaljatok ossze, ha meg gond van, hivjatok: 20/987-1141

Egyebkent Pest felol is ezt az utat ajanlom (M5 elkerulo), mert
a varosban ilyenkor tumult szokott lenni.


Udv:
          ______  Soma  ______
          
          ****  Johet ekezet!  ****

Ez a level HIXEditor 1.13-al keszult.

Ui.: Ment maganba is
+ - Re:Re: Re:Utvonalengedely (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A AUTO 0746-ban irta :
>> Ez mit takar? Es hogy nez ki? Nem a szerelore, hanem a
>>rendszamra gondolok... ;-))))
>
>P-xxxxxx formatumu rendszam (az utolso szam az ervenyesseg
>evenek
>utolso szamjegye), es hozza egy "Probanaplo" (kb. mint egy
>menetlevel). Regebben a naploba vastagon bele volt irva, hogy
>hetvegen es vontatasra nem hasznalhato. Amikor vasarnap a
>probarendszamos
>Mercivel huztam a trailert az M7-esen, eleg sokat kellett
>magyarazkodni utana... :-)

Nem semmi! Netan a rendorok kerdezoskodtek az akcio
reszleteirol? :-)


>Egyebkent barmire felszerelheted, ami uzemkepes.

Ez erdekes. Mindenfele muszaki vizsgalat nelkul?

>> >Eleg ritka az a szemelyauto, amivel trailert lehet (szabad)
>> >vontatni...
>>
>> Sajnos ebben igazad van. Mikor mondtam faternak, hogy majd a
>> Ladaval elhuzom, aszonta "Ugyan nezz mar bele a forgalmiba,
>> hany kilora van vizsgaztatva!"
>> Hat igen.  430 kg +200, -0. Ezt nem egeszen ertem. A 430
>> stimmel, de mi a +200 es a -0???
>
>Szerintem az a kapcsolasi magassag mm-ben, nem? A Lada-bol
>kicsit tobbet nezek ki (ha jol emlekszem,
onsuly + 68 kg * 75% a vontathato rafutofekes utanfuto).

A kapcsolasi magassag az OK lehet, de mi a -0?
Egyebkent a fek nelkuli utanfutot is raktuk mar meg ugy
homokkal, hogy szerintem lazan megvolt az 1 tonna osszsuly. A
gumibakokra valo teljes felules utan meg jocskan pakoltunk ra!
Plusz a csomitartoban is vodrok tele homokkal. Az elso korben
meg tapasztalatlanok voltunk, igy a Lada hatso kereke total
felult a rugozas kovetkezteben. Aztan a tobbi 5 korben mar ugy
pakoltunk a futora, hogy hatul legyen nagyobb suly, kvazi
emelje kicsit a kocsi farat.
Nem semmi akcio volt! Raadasul egy hosszu, tobbszaz meteres
lejto is utba esett! A kocsi es a futo jol birtak a kikepzest,
es a fekezessel se volt kulonosebb problema.


Udv:
          ______  Soma  ______
          
          ****  Johet ekezet!  ****
+ - Skoda Felicia toresteszt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello !

Talaltam egy lengyel oldalt Skoda Felicia toresteszttel. Kar, hogy 
egy kukkot sem ertek belole. Ha jol sejtem, ez lehet a lenyeg:

"Reasumujac Skoda Felicia zdala standardowy crash test z duzym 
powodzeniem. Solidne nadwozie zapewnilo pasazerom
wystarczajaco duzo przestrzeni by przezyli, drzwi otwieraja 
się latwo, a system bezpieczeństwa działa prawidłowo. 
Pod względem bezpieczeństwa Skoda okazuje się samochodem o 
parametrach zbliżonych do VW Polo."

Le tudja valaki fordítani ? 

Kb. azt jelentheti, hogy nem olyan sokkal rosszabb, mint a VW Polo.

Bessenyei Zsolt
+ - elado gumik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Opel Astra Classic-rol lenne 4 eladó gumim felnivel.

Michelin MXT, 175/65 R14, kb 18 ekm-t futottak.

Ara: 15.000 Ft.
Jelentkezes mail-ben.
+ - Iparos kerestetik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Olyan joembert vagy ceget vagy barmit keresek, aki(k) olyan burkolatot tudnak c
sinalni, mint ami a regebbi buszok fellepojen van. tudjatok ilyen aluminium lap
 szeruseg es negy harantos rovatka erre, 4 arra ...
Bocsi de nemtom jobban elmagyarazni:))
Elore is koszike!
VTI


____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer  http://egon.gyaloglo.hu
+ - A nemet auto Uberfasza! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Lista, Fogash!

>-Ha nem kell agyonforgatni, kisebb dugattyu-kozepsebessegekre lehet
>tervezni a motort-> no az elettartama. (Keves VTI fogja megerni a 2-300
>ezer kilometert.)
Na akkor egy kis ellenpelda: az enyem (igaz nem Vti) 180ezernel jar, viszont ha
 lehet hinni a kerulo informacioknak mar 70e-rel tobb van benne. A haverom Vti-
je meg 213ezer ora szerint (elso tulaj). O most volt kompressziomeresen. 97, 97
, 94, 98 % a a gyari kompresszionak a mert ertek.
Hmm, telleg szarok! Nem inkabb az szar aki gagyin tuningol es kitapossa a lelke
t barmilyen autonak (lehet az Vti, GTI, BMW, vagy Lada...) ?
A multkor irtad, hogy draga az Integra. Namost sikerult egy 500km-re beleulnom 
a hetvegen es batran kijelenthetem: NEM draga. Utcai versenyauto a javabol. Mie
rt? Mondjuk mert a CLK-t a fene megette, hogy le tudja gyurni a 8ason. Egyenese
ben nem is lett volna gond neki, de kanyarokban annyit vesztett, hogy nem tudta
 behozni. Fel ora utan feladta. A zold Focusnak es a kek 4-es GTI-nek (a rendsz
ama GTI-XXX)meg ennyi sem kellett, pedig nagyon bizonyitani akartak. Jellemzo m
eg, hogy az 500Km-t tisztan 5:13 perc alatt tettuk meg. Ebbe belefert ket tanko
las, egy kipakolas a celfaluban es 100Km autopalya (>200Km/h, fogyasztas mindke
tszer kereken 10lityi). Az az auto ugy kanyarodik 200nal hogy meg se rezzen! 1s
zo mint 100 nemhittem volna soha, hogy ilyen autot lehet epiteni. Es azt sem, h
ogy van ilyen.
Kerdezd Antforce-t. Nagyon beszopott, mert egy szethajtott Integrat vett meg, d
e inkabb megcsinaltatja, mert annyira megszerette. Nincs szive eladni. Naponta 
megirja, hogy megint elautozott egy fel tank benzint a feeling miatt.
Tudom, hogy sokat tudsz az autokrol es megertem, hogy a nemetek fele huz a sziv
ed (hiszen ezekkel dolgoztal, ezeket istenitettek a tanfolyamokon), de hidd el 
a tobbi is lehet jo. Sot meg jobb is.
Lehiggadt udvozlettel, es tobb megertessel:
VTI
u.i: ultem en 2,7 2,5 1,9 TDi-be, de biztos nem vennek olyat. Nem lehet elvezni
 azt a nyomatekot, hiaba akkora.
u.u.i: ja  a pilota egy (forrofeju:) 50 ev koruli klubtars volt.

____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer  http://egon.gyaloglo.hu
+ - Wild World (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az en sztorim:

>Szerintem ilyesminek nincs ertelme az utakon. Megallitani
>valakit, esetleg a pirosnal odamenni, mar onmagaban is
>agressziot sejtet, akarmennyire is feher zaszlot lobogtatva
>kozelitesz.
Naja en a piros lampanal, hiaba akartam az elottem levonek szolni hogy nincs fe
klampaja, o biztonsagos tavba gurult elolem:((En meg hulye leszek kocogni utann
a:)
VTI


____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer  http://egon.gyaloglo.hu
+ - Re: savvaltas jobbra, tukrok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

> eloterem egy auto. En is jartam mar igy. Dehat azert vannak a
> tukrok, hogy rendszeresen belepillantsunk, mintegy
> informaciogyujteskent a korulottunk levo vilagrol!
Na ja, ezert vannak ,de nekem eccer egy autosboltos spine 
aszondta (mielott megjegyeztem neki, hogy mar idegesitett, hogy 
nincs balos tukrom, merthat valami jotet lelek kiverte), hogy o a 
kozepsot szokta hasznalni, a szelsot szinte soha. Ja, bocs, en 
mondjuk az elso 50000km nagyjat egy skoda pickupon hajtottam 
le, igy aztan inkabb a nem kell a belso, csak a ket kulso tukor 
felallashoz voltam szokva.

Amugy a jobbra savvaltas az ilyen nagy holtteru autokkal nagyon 
poenos tud lenni. Ugyanis olyan allati jol elfer a holtterben egy 
auto, hogy csak akkor veszed eszre, ha mar dudal. 
Csak sajnos sokakban ez fel sem merul, hogy onnan nemigen latni 
arrafele. Marhara birtam, amikor a rakpartra mentem le pesten, es 
ott jobbra hatra semmit nem lattam. Erre persze megvan a 
modszer, jo merolegesen kell megkozeliteni. A marhaja meg 
ilyenkor ledudal, hogy mit csinalok.

Bye

Lantos, Tibor                           
 | http://alpha.rulez.org/~tlantos
  ICQ UIN : 1029460 | SMS : 
     /\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - re nemzetkozi jogsi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

A nemzetkozi jogsit a helyi zsaruk adtak (legalabbis kb 3 eve). 
Nem kell hozza semmi, csak a jogsid, 2 (lehet, hogy csak 1?) 
fenykep, meg ha jol remlik valami illetekbelyeg is, de a tarifat nem 
tudom. 1-2k lehet max. Elso nagyobb kulfoldi utam 83 korul 
lehetett, (bar akkoriban meg nem vezettem :) de egyszer sem 
kertek sehol. De allitolag az olaszok kerhetik (pont olaszul amugy 
nincs benne :)

Amugy erdekes, hogy nekem addig ervenyes, amig a jogsim, 
ellenben apamet csak 2 evre adtak. Mindenesetre jobb a bekesseg 
(csak vigyel 3 napi hideg kajat a zsaruk miatt :0

udv

Lantos, Tibor                           
 | http://alpha.rulez.org/~tlantos
  ICQ UIN : 1029460 | SMS : 
     /\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - elado Astra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Elado lett egy kollega autoja, hatha erdekel valakit:
Astra A 5 ajtos, feher 1.4 16V, '97 .VI.-i, 73e km,
szervizkonyv, klima, ABS, 2 legzsak, serulesmentes,
CD lejatszos, szines uveg. Ir. ar:2150 eFt.
Tel.:30-9337187 dr. Hornyak Gabor

Udv Mindenkinek:-Dani-
+ - Re: Hianyzo HIXAUTO szamok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

 wrote:

> Ezuton szeretnem megkoszonni mindenkinek aki elkuldte nekem a HIXAuto hianyzo
 s
> zamait.
> Kaptam vagy 5 peldanyt :))

En a helyedben alaposan orulnek ennek. A MOKAban kb. 148-at kaptal volna.:-))))
)

Istvan
+ - Re: Horvatorszag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

 wrote:

> Sziasztok!
> Nyaron Horvatorszagba megyunk nyaralni. Akinek viszonylag friss
> tapasztalata van ottani dolgokkal kapcsolatban - autopalya dij,
> benzinkutak, kartyaval torteno vasarlas(tankolas), stb., kerem ne
> kimeljen. A nem kozerdeku resze johet maganba.

Mi tavaly augusztusban voltunk.

Semmi extra. Autopalyak jok, egy reszuk meg epul, de mar majdnem teljes
a tengerpartig, 10-15 kuna egy-egy szakasz, az alagutak is a tengerpart
kornyeken, ~8 van beloluk, a benzin olcso, es nem volt vele rossz
tapasztalatom. Inkabb nemet markat valtsal, azt szeretik a legjobban.
Legyen nalad par szaz Kuna 10-es 20-asokban, hogy a palyan fizetni
tudjal. Kartyaval mi nem fizettunk de ugy tunt hogy gond nelkul lehetne.

Ha meg erdekel valami, irjal.

> Meg garancias Feliciahoz mit erdemes vinni magammal szerintetek ?

Semmit. Inkabb a Skoda kereskedonel vagy a markakepviseleten kerdezd meg
hogy hova kell fordulnod ha baj van. A Skoda fuzetben nem volt egy ilyen
lista? Nekem a Fordhoz adtak.

> ps.: Rabac nevu helysegrol tud valaki infokat adni ?

Valami frissebb utikonyvet keressel. De az egesz tengerpart kulturalt,
szamithatsz egy jo nyaralasra, a szoci idokhoz kepest pofatlanul magas
arakon. Gyakorlatilag elertek a nyugat-europai atlagarakat.

Istvan
+ - BX hangszoro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> A Citroen BX-embe kb 5 cm-es gyari hangszorok vannak.
> Ki szeretnem cserelni ezeket, de nincs hely nagyobbaknak.
> Szerintetek hova lehetne beszerelni ennel egy kicsivel nagyobb
> hangszorokat?

87 elotti vagy utani BX? 87 utan az elso ajtokban van hely 11 vagy
12 centis hangszoroknak. Az 5 centisek csak magasnyomok a
muszerfal tetejen! 87 elott valahol a kesztytarto alatt volt egy
nagy melynyomo.
+ - RE: Baltaarcu szekrenyek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Furgon ajtaja nyilik, ketajtos baltaarcu szekreny kolok jon felem.
>Letekertem az ablakot, es kivancsian tekintettem ra. Erre o "mit
>mutogattal?" kerdessel elkapta a kezem, jol megrangatta, kozben
>ketszer mellkason vagott, aztan mint aki jol vegezte dolgat,
>visszament a kocsijahoz.

SZVSZ beszereznek egy rendorsapkat es feltunoen elhelyeznem
a kalaptarton. Ezert meg a rendor sem szolhat; pl. mondhatod,
hogy amator szinjatszo vagy es este proba.
Baltaarcu szekrenyek 80%-ara hatni fog.

--Udv: szm
+ - RE: Citroen BX-be hangszoro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>A Citroen BX-embe kb 5 cm-es gyari hangszorok vannak.
>Ki szeretnem cserelni ezeket, de nincs hely nagyobbaknak.
>Szerintetek hova lehetne beszerelni ennel egy kicsivel nagyobb
>hangszorokat?

Nekem az ajtoban van egy kb. 14cm-es, es egy kicsi nagyobb
a kalaptartoban.
--Udv: szm

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS