Sziasztok,
Az is ugyanilyen tunetekkel jar, ha nem megfelelo hoerteku a gyertya, es
raadasul eszre sem veszed, mert ki van szepen egve, kiszerelve ad
szikrat, alapjaraton tok egyenletes, de a terhelest nem birja. Fiat
Unonal jartam igy. Ugyanezt forditva is csinalhatja. De a kabel
altalaban a nagyobb fordulatokon hagy ki.
Olyanom is volt mar, hogy alapjarat nincsen, de nagyobb fordulaton jol
huz. A gyertya elektroda csucsa korul levo porcelan szeigetelogyuru
repedt el, es kis fordulaton lecsuszott az elektrodat eltakarva, nagy
fordulaton a helyere ment. Persze kiszerelve semmi sem latszott. Aztan
ketsegbeesve megrazogattam, es a gyuru lecsuszott.
Meg olyan is volt mar, hogy avi koran elment aludni HIX Talin, de errol
bovebben kesobb. Lehet, hogy meg sem tortent. Nem is emlekszem ra. :-)
avi
|
Nagyon halodik ez a lista, minden evben ilyenkor mar verre meno vita
volt a teligumi ellen/mellett ! :-)
Errol jut eszembe : Nem az a baj, hogy Neked nincs teli gumid, hanem
az, hogy mindenki masnak van ...
Egy gyakorlati kerdes : Ebben a mocsok idoben Ti milyen gyakran
mossatok le a verdat ? En neki sem allok, 3 nap mulva ugyis esik ...
|
Hello!
Sikerult beszereznem egy Galant 2,0 TD-t, a motorba kell lelket önteni.
A nemet oldalakon hirdetnek 300 ezret futott autokat is, ez viszont
szazvalahanyezernel elhasalt. Kérdés a tapasztalt Mitsusokhoz: Mi a
tapasztalat a motorokkal kapcsolatban? Mechanika, adagolo,
elektronika (?).
Mi a különbség, ill. van-e közös alkatrész az 1,8 TD-vel.
Üdv.
VariJoe
|