Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 670
Copyright (C) HIX
2000-02-29
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 benzinár (mind)  9 sor     (cikkei)
2 Benzin (mind)  27 sor     (cikkei)
3 vizsga <-> szelvedohiba (mind)  10 sor     (cikkei)
4 Re: Matrica SVAJC (mind)  13 sor     (cikkei)
5 Polaroid szemuveg+dioptria (mind)  5 sor     (cikkei)
6 Valtoszerelo (mind)  12 sor     (cikkei)
7 Elado Ford Courier (mind)  21 sor     (cikkei)
8 trabant (mind)  20 sor     (cikkei)
9 Itt a problem (mind)  19 sor     (cikkei)
10 Re: Wankel motor (mind)  33 sor     (cikkei)
11 Re: Mentoauto: benzin <-> diesel (mind)  42 sor     (cikkei)
12 Hutojavitas hol? (mind)  11 sor     (cikkei)
13 Re: Szar a VTI! Mihez kepest? (mind)  21 sor     (cikkei)
14 Re: Autovasarlas (mind)  36 sor     (cikkei)
15 Talalkozo, biztonsagos elozes... (mind)  32 sor     (cikkei)
16 Re: *** HIX AUTO *** #669 (mind)  14 sor     (cikkei)
17 nemturom hogy lelassitson... (mind)  12 sor     (cikkei)
18 elado auto - behozni (mind)  21 sor     (cikkei)
19 Re: olajszarmazek (mind)  25 sor     (cikkei)
20 Re:ndorok es a zarovonal (mind)  12 sor     (cikkei)
21 CASCO (mind)  8 sor     (cikkei)
22 talalkozo, gyorsulas, BMW-s erzesek (mind)  82 sor     (cikkei)
23 Autolok 2000 kormanyzar AKCIO (mind)  11 sor     (cikkei)
24 Autolok 2000 - KERDES - (mind)  13 sor     (cikkei)
25 Szerviz6 = szalonnazas (mind)  15 sor     (cikkei)
26 Szelepvezerles (mind)  52 sor     (cikkei)
27 Hungaria biztosito (mind)  40 sor     (cikkei)
28 Talalkozo (mind)  46 sor     (cikkei)
29 Sportules, csovezes (mind)  27 sor     (cikkei)
30 RE: Vaddiszno (mind)  30 sor     (cikkei)
31 Valaszom mindenkinek (mind)  137 sor     (cikkei)
32 Re: elszakadt vezermuszij (mind)  18 sor     (cikkei)
33 Polaroid napszemuveg (mind)  8 sor     (cikkei)
34 Utodomat keresem! (mind)  26 sor     (cikkei)
35 bagoly mondja... (mind)  34 sor     (cikkei)
36 Vaddiszno (mind)  23 sor     (cikkei)
37 Hasznalt auto vasarlas (mind)  9 sor     (cikkei)
38 Re: Mentoauto: benzin <-> diesel (mind)  7 sor     (cikkei)
39 A febr. 27-i talalkozo kepei (mind)  18 sor     (cikkei)
40 koc- koc (mind)  28 sor     (cikkei)
41 Soma (mind)  18 sor     (cikkei)
42 Koszonet a rossz aksi ugyben. (mind)  11 sor     (cikkei)
43 fekut vs. kocsi tomege (mind)  19 sor     (cikkei)
44 felvetes (mind)  8 sor     (cikkei)
45 BMW (mind)  67 sor     (cikkei)

+ - benzinár (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok!

 Talaltam egy kellemes helyet, nem tudom, meddig
lesz az, en ma este tankoltam.95 ES 98-as(!) 215,9
a Budafoki ut kulso vegen levo JET kutnal.Vele szemben
az ESSO sem rossz, 95 u.a., 98 217,9.Haaaat, aki arrajar
lehet hogy erdemes benezni (direkt neztem a kornyekbeli
kutakat, OMV, ARAL, Shell,MOL 95-os 222,9-223,9)
 Udv Mindenkinek: -Dani-
+ - Benzin (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Arra gondoltam, irjuk meg rendszeresen, hogy hol vannak olcsobb tankolasi
lehetosegek.

Ime az elso:

Budapest XXII. 6-os ut. A Hunyadi Janos ut felol erkezve van egy kis atjaro
Budafok fele, meg az OMV kut elott (Pecs felol erkezoknek ertelemszeruen a
kut utan). Ez a Duna utca. Itt van egy Daewoo telep is, illetve rengeteg
lakokocsi egy telepen. Itt lekanyarodva pont szemben van egy kapu. Kapun be
es jobbra. 95-os benzin mai ara 206 Ft, Diesel mai ara 188 Ft. Mas uzemanyag
nem kaphato! Masodszor tankoltam itt az Audiba, es merem ajanlani.

Egy masik hely, a Hunyadi Janos uti JET kut. Itt a 95-os es a 98-as benzin
mai ara egysegesen 215,9 Ft, ami ahhoz kepest, hogy a Bartok Bela uti JETnel
222,9 Ft, nagyon jo. Pedig a tulaj ugyanaz.

Irjatok ti is ilyen helyeket. Ha nekem is elkulditek, akkor keszitek egy
excel tablazatot belole, aztan akar a webre is kikerulhet.

Udv:
Csaba (Armando)

***        Balesetek, katasztrofak *** http://www.extra.hu/krimi
*** ICQ UIN: 24695548 *** Keress penzt netezessel!! Kattints ide:
*** http://www.sokpenz.net/jelentkezes.cgi?840816
+ - vizsga <-> szelvedohiba (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Igaz lenne az, hogy egy auto nem megy at a vizsgan pusztan azert mert van egy
pikkely a szelvedon lathato tartomanyban ? Nem repedes vagy tores, csak egy
felverodes nyoma...

koszi...

jts
(Accord)
+ - Re: Matrica SVAJC (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Mon, 28 Feb 2000 06:24:14 EST,   wrote:

>Csutortokon indulok, ugyhogy surgos. (Persze en vagyok a hulye, hogy most juto
t
>t eszembe...)

A hataron be sem engednek nelkule, (mar ha autopalyan ersz be Svajcba)
ugyhogy talan az a legegyszerubb, ha ott veszed meg. 42 CHF ha jol
emlexem. Masik variacio, hogy felhivod az Autoklubot, es ok
megmondjak, melyik irodajukban juthatzs hozza Pesten.

Udv:  Zak

+ - Polaroid szemuveg+dioptria (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mivel tobben erdeklodtek, ide a listara is valaszolok. Tudunk
kesziteni dioptrias kivitelben is polarszuros napszemuveget.
A -10% erre is all.
Reszleteket mindenkinek maganlevelben kuldtem.
Hello : Laci
+ - Valtoszerelo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ha valaki tud egy hozzaerto es megbizhato valtoszerelot (VW 2Y 5 sebesseges
manualis), ne kimeljen... :-)

Koszonettel:

Koltai 16V Peter

VW Scirocco 16V

A rossznyelvek megfekezesere: nem az en valtomrol van szo... :-)
+ - Elado Ford Courier (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Egy kedves baratom keresere irom a kovetkezoket:

Elado:
Ford Courier Combi kisaruszallito (korbeablakos)
5 szemelyre, tehergepkocsinak vizsgaztatva
Elso forgalomba helyezes: 19994. 05.
O az elso tulajdonos
61.000 km
Extrak: radiosmagno, riaszto
Iranyar: 950.000,- Ft
Erdeklodni a 06-30-960-9686-os telefonszamon lehet.

Ha valakit tudtok, akit erdekel, ne kimeljetek a tulajt! :-)

Koszonettel:

Koltai 16V Peter

VW Scirocco 16V
+ - trabant (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"Teeby - Trabant fan., aki velemenye szerint csak a Trabant ellenzok
kornyezetet karositja sulyos mertekben."
Aze' talan nem kene atesni a lo tuloldalara. Attol, hogy Vaddisznonak volt egy 
pokhendi beszolasa, a Trabant (es Wartburg ea Barkas) az marad ami: az atlagosn
al messze kornyezetszennyezobb jarmu, amelynek uzemeltetesevel az ember jelento
s mertekben (bar korantsem egyedul)hozzajarul a kornyezet tonkretetelehez. Ez t
eny es ezen az sem valtoztat, hogy sokan kenyszerbol, vagy erzelmileg erosen ko
todnek hozza. Elnezve nehany kiemelten fustolo autot, szivesen bezarnam a tulaj
t a garazsba, hogy fogyasszon el egy joizu ebedet a kedves csaladjaval es a ker
desben illetekes hatosagi es jogalkoto szervek felelos beosztasu egyedeivel koz
osen a jaro motor mellett, azutan probaljak ujragondolni, milyen jarmuveket kel
l utcara engedni. Teccik, nem teccik, a poenkodas es hozonges ellenere vhol ugy
anolyan felelotlen magatartas egy fustot okado 2utemut uzemeltetni, mint agress
ziven fel-ala szaguldozni a varosban: csak en szamitok, a tobbiek le vannak sz@
rva.

nme1


"Know your enemy"
+ - Itt a problem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

>Azonkivul, mivel sajat magam miatt vettem a
>kocsit, ugymond sajat elvezetre, nem magamutogatas celjabol, es
>kemenyen megdolgoztam az almomert, nem turom el senkitol, hogy
>beleszoljon, hogy vezetek, meg hogy lelassitson, stb.

Tudod nekem nem az a bajom, hogy milyen a verdad. Tudod en most egy
Spider utan vagyakozom es meg is fogom venni, ha addig nem adjak el,
amig osszejon a penz ra. Azonban attol, hogy nekem egyedi autom van, nem
fogom leturni a tobbieket az utrol. A kozlekedes veszelyes uzem, ahol
fontos a partnerseg. Esetleg nem artana, ha elvegeznel egy defenziv
vezetest oktato tanfolyamot.

Bye

Fresi BaCSi

u.i.: A stilusod mar javulgat lassan
+ - Re: Wankel motor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Vadiszno! Sziasztok!

> Igen, kepzeld, hallottam. Bar mi most az OTTO motorokrol
> beszeltunk, azert ehhez is tudnek egy ket szot irni. A Wankel
> motor mas elven mukszik, egy fektetett nyolcas alakban porog egy

Hm, egy mondas utan nem tesszuk oda, hogy de csak akkor ha...
Egyebkent valoban voltak problemak a wankel motorral a kezdeteken. A
tomitesekkel volt problema. Most ezt ugy mondtad, mintha az Otto motorokkal
nem lett volna problema a kezdeteken. Minden kezdet nehez... Az uj RX Evolv
ban 1.3 (280LE) elorejelzesek szerint sikerült a tomitetlenseget
kikuszobolni.  Ne felejtsd el, hogy a wankel fiatalabb mint az otto.

>Valami problema azert megiscsak lehet vele,
>mert szerintem az autok 1%-ban sincs ilyen motor,

Persze, mindennek megvan az oka. Mellesleg jopar 10-15 eves RX7-et lattam
mar mukodokepesen. Nemelyik 2-300.000 km. Ha hozzatesszuk a ritkasagat is,
akkor meg kevesebb nem mukodo peldanyra lehet kovetkeztetni. A japanok
europara nem nyomultak annyira ezert is kevesebb itt a mazda rx7. Mo.-n nem
is forgalmazzak.
Ami miattt meg ritkabb, hogy kicsi a szervizhatter. Nem sokan ertenek a
wankel motorokhoz. De ez meg mindig nem azt jelenti, hogy az rossz is!

>csak egy baja van, hogy
>porog mint allat, es nem lehet javitani, marmint pl. general,
>hanem irany a kuka.

Nos a wankelt is lehet generaloztatni meg ha nem is hallottal rola. Melyik
sportauto nem porog? Ja persze a 3-4 literes otto motor... Nem tudom miert
baj az ha porog egy motor? Ugy keszitettek el hogy porogjon. Az a dolga.

SzaboZE
+ - Re: Mentoauto: benzin <-> diesel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali, hadd hozzaszoljak! Elorevetitem, hogy nem utalom a dizelt!

> a.) a normalis, szervizelt dizel hidegben is indul

A mentoszolgalat orul, ha uzemeltetni tudja a gepeket, nemhogy meg
szervizelgessen is.

> b.) Mo.-ra nem jellemzo a hosszu ideig tarto -40 °C

Igaz!

> c.) letezik allohelyzeti motorfutes es hoakku is, aminek az ara az
> alacsonyabb fogyasztas miatt gyorsan megterul

Ismet nem telik ra, mert mentoszolgalat...

> d.) egy nehez autonal nem a magas fordulatszamhoz tartozo nagy
> teljesitmeny, hanem az alacsonyabb fordulatszamnal jelentkezo nagy
> forgatonyomatek szamit, ezt pedig inkabb egy turbodizel motor
> produkalja

Nem nehezebb egy mentoauto, mint mas kisteher.

> e.) nem nagyon latok Bp.-n 140-el szaguldozo mentoautokat, amihez
> szukseg lenne egy bika benzinmotorra.

Igen, viszont a gyorsulas is fontos, foleg varosban. Nem lehet minden
keresztezodes utan imadkozni, hogy gyorsuljunk mar.

> f.) ha Ausztriaban meg nemeteknel (vagy a jenkiknel!) jo, akkor nalunk
> tenyleg mert nem jo a dizel mentoauto...? (Ott meg a rendorautok
> kozott is sok a Golf TDi, pedig azoknak tenyleg kell pongetni)

Szerintem ennek nem ilyen egyszeru oka van. Ismet penz beszel. Nalunk egy
dizel auto joval dragabb, mint egy benzines...

> Sz'al ne mondja nekem senki, hogy pl. VW Transpoter TDi motorral vagy
> egy Ducato 2.8 TD ne lenne boven jo mentonek...

Biztos jo lenne, ha ajandekba kapnak....

SzaboZE
+ - Hutojavitas hol? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok.

Van egy kis problem az autoval. A huto also leomlojen a huto es a cso
talalkozasanal szivarog egy pici viz. Kb. percenkent egy csepp lecseppen.
Hogy lehetne tomiteni? Van erre valami ragasztoanyag vagy valami hasonlo? A
hutotomito folyadekkal nem vagyok kibekulve, mert az honnan tudja, hova
rakodjon le? Felek tole, hogy lerakodik nem kivant helyen is. Tudtok esetleg
szakembert aki segithetne?

--
SzaboZE, mailto:
+ - Re: Szar a VTI! Mihez kepest? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Malacka!

> Mondod te, akinek Trabantja van. En hidd el nagyon meg vagyok
> elegedve az E34-es M5-tel. De tudom, hogy lesz ennel jobb autom
> is, es nagyon orulnek ha masok ajnarozasa helyett inkabb azon
> torned a fejed, hogy miert nincs neked is jobb, vagy hogy
> tehetnel szert egy jobbra. Ha ugygondolod, hogy amid most van az
> lesz eleted legjobb autoja, akkor csak sajnalni tudlak. Erre
>

Te tenyleg nem birod elkepzelni, hogy van akit nem az erdekel a legjobban
hogy milyen autoval kozlekedik? Hogy vannak ennel fontosabb dolgok is? Hidd
el mo-n az emberek joresze eloszor szeretne egy lakast (akar hazat). Aztan
johet az auto. Most mert osztod be neki mire koltse a penzet. Aztan vegyuk
hozza az atlagfizetest is. Nem mindenki visz haza 6-7 szamjegyu osszeget
havonta, hogy aztan elszorakozzon a gondolattal bo:mbit vegyek vagy mercit?
Szerintem egy picit visszavehetnel. Aki kevesebb bert kap az ettol meg nem
rossz ember! Egyszeruen nem sikerult olyan jo helyre kerulnie mint neked. Es
ne szabd meg a masik embernek hogy mit tehet, mit nem.

SzaboZE
+ - Re: Autovasarlas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ha autot akarsz venni, akkor meg gyujtsel... Ezek nem autok ugyanis.
udv
h.  

 wrote:
: Hello!

: Uj auto vasarlasan torom a fejem! Ugy 2-2,4 millio korul
: kellene, de nem tudom mire essen a valasztasom!
: Ahogy elneztem a szoba joheto autok a kovetkezoek:

: Renault Clio II 1,2 RN
: Peugeot 106 1,1
: Citroen Saxo 1,0
: Toyota Yaris 1,0
: Skoda Felicia 1,3

: En szemely szerint a Cliot valasztanam, de nincs sok tapasztalatom
: autovasarlas ugyeben, ebben kernem a segitsegeteket, hogy akinek van
: valamilyen jo vagy rossz tapasztalata az kerem irja meg!
: Vagy ha esetleg tudtok olyan honlapot, ahol tesztet lehet latni ezekrol
: a tipusokrol, akkor irjatok meg, hol talalom!

: Tenyleg nem tudja veletlenul valaki, hogy mennyibe kerul egy ilyen
: kategoriaju kocsi Casco biztositasa?

: Nem hallottatok valamilyen autovasarlasi, vagy finanszirozasi akciorol
: mostanaban?

: Valaszoljatok a listara, mert olvasom, de ha lehet maganba is cc.

: Koszi!

: Fema

: mailto: 
+ - Talalkozo, biztonsagos elozes... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

udvozletem mindenkinek, jo volt a talalkozo...  Koszonet ZsSanyanak a 
szervezesert, es mindennkinek a reszvetelert...  
Kulon koszonetem Krisztiannak (325) es 16V Peternek (Scirocco) a 
probakorokert (;-o!!!)
A legkozelebbi talalkozoig is jo autozast!!!

>>A BMW-k jelentos erotartaleka jo szolgalatot tesz minden szoros forgalmi
szituacioban, termeszetesen esszel kell hasznalni! Az M sorozatu BMW meg
kulon kategoria, hiszen a zsufolt uton 5-6 auto elozheto biztonsagosan(!)
ott, ahol az atlag egyesevel veszi a lassabb autokat.<<

Ezzel egyetertek, de csak reszben... Az 5 ill. 1 kocsi elozese kozott a 
kulonbseg a 60-80-as tempoju orszaguton legalabb 60 km/h, de inkabb 
tobb. Ez 140-es tempot jelent, ami forgalmas orszaguton egyszeruen tul 
sok...  Biztos vagy benne, hogy ha ilyen helyen 140-et megy valaki, 
akkor a kozlekedes minden resztvevoje biztonsagban erzi magat...?
Mert ha nem, akkor jobban kapkod, es akkor nagyobbat is hibazhat...
Es ha ezert hibazik, abban valahol reszes a gyorshajto is...
Ha az M5-os tobbletkepessege ily modon van kihasznalva, az art is
a biztonsagnak, nem csak hasznal...
Szoval, szerintem, az "esszel hasznalat", amellett, hogy nem tolom le az 
utrol, azt is jelenti, hogy - ha lehet - nem is stresszeljuk a kozlekedes tobbi
 
resztvevojet.


Udvozlettel

Andras
Audi 90
+ - Re: *** HIX AUTO *** #669 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Megtakaritottam par belast is, koszonhetoen a szembejovok
> ujjkorzesenek :-)))
> A mogottem jovo viszont fenykepezkedett :-)))
te hol volt ez ?? en keson indultam, igy kenytelen voltam neha 
duplazni a megengedettet.. 


> Feljelenthet-e ezek utan a rendor? 2.kerdes. Miert engedett el csak
> ugy , ha egyszer fel akart jelenteni.Azert mert nem ismertem be a
> vetseget?

Csak zsebpenz kellett volna nekik.. 

AntForce
+ - nemturom hogy lelassitson... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Azonkivul, mivel sajat magam miatt vettem a
> kocsit, ugymond sajat elvezetre, nem magamutogatas celjabol, es
> kemenyen megdolgoztam az almomert, nem turom el senkitol, hogy
> beleszoljon, hogy vezetek, meg hogy lelassitson, stb.

Gondolom ha ilyen hozzaallassal mesz at a varoson, akkor 
haragudhatsz a zebran atkelo gyalogosokra, a piros lampakra, es 
a sebessegkorlatozo tablakra.. 

Nem kenyelmetlen mindig ilyen feszult idegallapotban vezetni ??? 

AntNyugodt..
+ - elado auto - behozni (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ha valakit erdekel, akkor itt van egy jo kis gep (tuti jobb, mint egy BMW),
amit magyar (es nemet) arakhoz kepest nagyon jutanyosan el lehet vinni. 
Az elonye a dolognak, hogy nyugodtan el lehet mindent intezni (segitek),
ido van (egy darabig), valamint en adom a szamlat:-)) "megegyezunk alapon".

Ford Scorpio MK IV (uj forma) 2.0 16v
1995 Ghia felszereltseg
55E km, teljes szervizkonyv, uj muszaki, es ismert (garantalt) tortenelem

Magyar arhoz kepest kb. 500E Ft-ot lehet rajta "sporolni".

Tobbet maganban.

Udv

csaba

P.S.: Az is segit, ha egy ismeros cimet kuldene valaki, aki
hasznaltauto-behozatallal foglalkozik, es esetleg redekelne a dolog.
+ - Re: olajszarmazek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

> Varom a hozzaszolasokat, mert amugy minden erdekel, ami
> olajszarmazekkal mukodik.
> Hajts,
> Vaddiszno

Frigyes !
Irnal par sort a zoknikotogepekrol ? :-)
Azok mukodesehez is kell olajszarmazek ! :-)
Ha mas is keri, akkor elokeresek egy olajkalyhat es
fenykepekkel illusztralt bemutatot kuldok majd a listara.
:-)
A vazelin is olajszarmazek.
Errol jutott eszembe egy vicc.

Egy feherember beteved a neger negyedbe.
Ott elkapja valaki es azt mondja neki, hogy
-Most meg foglak eroszakolni. Vazelinnal vagy nelkule
szeretned.
- Hat, ha mar valasztani lehet, akkor vazelinnel.
- Vazelin ! Gyere Te is !
:-)

Udv. Tibi
+ - Re:ndorok es a zarovonal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Azert engedtek, el, mert a Szmara vezetoje is azt mondta, amit Te.
Ha meg akart volna szivatni, akkor mondhatta volna, hogy a zarovonalat
atlepve elozted. Rendes volt. Gondolatban koszond meg neki !
Mar en is jartam hasonloan a Tarbantommal, de akkor engem
eloztek. Mindkettonket megallitottak es a rendor hangosan azzal
kezdte, hogy "Elismeri ?" Igen volt a valasz. 2000 Ft lesz mondta es
intett nekem, hogy mehetek tovabb. En lettem volna a tanu.
Az eset kb 3-4 eve volt a 6-os uton Pecsvarad es Pecs kozott.

Udv. Tibi
+ - CASCO (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

Vegre sikerult megvennem az anno nagy vihart kavart Skoda Favoritot. Az auto
94.07-i. Most arra lennek kivancsi, hogy lehet-e ill. erdemes-e ra CASCO-t
kotni? Ha lehet es/vagy erdemes melyik biztositonal?

Udv.,
PJ
+ - talalkozo, gyorsulas, BMW-s erzesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szaisztok!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
> =======================================================
> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Walter BMW-je ( 11 sor )
> Idopont: Mon Feb 28 09:49:22 EST 2000 AUTO #669
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hali!

Utanna neztem a 325i gyorsulasanak: 8,0sec 100Km/h-ra.
Ez a 092 lovasra ervenyes.
Udv!
VTI

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Koszi!
Ez a peldany eppen 217 Le-s, de azt hiszem ez csak egy-ket tizdet javit az
ertekeken, de mint mondtam csak kezdetleges muszerekkel mertuk, vagyis a
kocsi sajat kilometer oraja es egy stopper igy valoszinuleg teljesen igazad
van. Pontosan merni igy teljesen lehetetlen, meghat tudod a pszihologia,
mert ugye szivesebben nyomja meg az ember elobb azt azt a stoppert. 
Legkozelebb igerem a sajat kocsimmal jovok, de azert remelem muszaki
csemeget jelentett es erdekes volt megnezni. En nagyobn sokat vezetem ezt
az autot es nagyon szeretem, de nem lenne penzem ra eltartani. Remelem nem
tartotok nagy allatnak, de egy ilyen autoval probakort menni csak igy
erdemes, egyebkent en nem szoktam hajtani, mert minek es csak szepen
kenyelmesen jarok vele. Azt hiszem nem kell allandoan bizonyitanom, hogy
megy az auto. En tudom es ez eleg.
Remelem azert nem ragad ra neheany devians miatt a BMW-kre hogy csak allat
vezetoi vannak. Tenyleg sok az allat, de ez nem a kocsi hibaja. Egyreszt
pl. egy 60 Le-s Corsaval nem lehetne igy menni, igy ezek a problemak nem
jelentkeznek, es nagyon sok allat van mas tipusokban is. Nem lenne jo ha
azert szidnank a BMW-seket, mert savanyu a szolo. Masreszt aki beul egy
BMW-be es csak egyszer is tovig nyomja a gazt annak ez kabitoszer es
nehezen tudja megallni, hogy ezt megtegye maskor is. Azt hiszem akik tettek
velem egy probakort azok ertik,hogy mirol beszelek. 
Tehat ne a kocsit szidjuk, hanem a bunko vezetoit. A BMW a vilag egyik
legjobb autoja es ezen nem valtoztat az sem, hogy van nehany bunko az
utakon, akinek kicsi a pocse es 320 Le-vel teszi nagyobba.
En imadom a BMW-ket es nem szertnem, ha eljutna a lista odaig, hogy ezt
szegyelnem kene !!!!!

A kimoderalasnak, pedig a legegyszerubb modja, hogy megengedettnel bunkobb
hozzaszolasokra egyszeruen azt irjuk, hogy a hangvetel miatt nem
valszolunk, ahhelyet, hogy meg bunkobban, jopofa kontosben
visszavalaszolunk es ebben a stilusban vitatkozunk. Szerintem ha valaki 5
provokativ es neveletlen hangvetelu level utan is csak ezt a valaszt kapja,
akkor ket dolog tortenhet. Vagy megunja es ithagy minket, amivel ebben az
esetben nem vesztunk sokat, vagy elgondolkozik es elkezd kedvezobb
sztilusban irni, es akkor lehet vele vitatkozni vagy akar egyeterteni. Igy
nincs senki kirekesztve, sot lehetosege van hogy sajt magat biralja felul.
Reszemrol a tema lezarva, de legalabb Vaddiszno baratunk egeszseges
onkritikaval jo nevet valasztott maganak  :-))

 
A talakozo nagyon jo volt, csak kar, hogy a helyszin nem engedett meg egy
ket gyorsulasi versenyt is, mert ez nagyon tetszett a multkor is. En is
szeretnek koszonetet mondani mindenkinek aki reszt vett a szervezesben.
Nagy elmeny volt az Oldsmobilban ucsorogni es a hangja egyszeruen
brutalisan allat. Hat a Lada Niva tenyleg nem semmi , en eddig csak
olvastam rola, de nem tudtam elkepzelni, hogy egy kocsi lehet ilyen koszos.
De jelentem lehet es erdemes megnezni. A tobbi auto is erdekes volt es
valahogy mindegyiken latszott hogy kiemelt szerepe van es ezt jo volt latni
fuggetlenul, hogy 60 ezer vagy 5 millio az ara, mert nem ez szamitott.
Mindet megcsodaltuk. Es azt hiszem annak a kedves zold Trabinak is elete
legszebb napja volt, mert valaki probakort akart vele menni , sot tobben
is, pedig ez nem nagyon jellemzo a trabikra. Nagyon jo volt latni, hogy
nonemuek is volt a talakozon igy nem lengte tulsagosan korul a
tesztoszteron szag a parkolot. Jo haogy vannak holgyek akiket erdekelnek a
kocsik. Igy azt gondolom, hogy a kovetkezore en is elviszem a felesegemet.

Na most mar befejezem.

Udvicsek,

W a l t e r
mailto:
Telefon:+36-30-99-05-837
(Klem Krisztian)
+ - Autolok 2000 kormanyzar AKCIO (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves autos tarsaim!

Marcius 2-12 kozott a Coraban akcios lesz az Autolok 2000 kormanyzar,
most 22500
Ft, akkor majd 17490 Ft lesz. (Ma kezhez kapott katalogusuk szerint).

Ssandor

UI. Javasolnam ha valahol valaki komolyabb osszegu akcios autos dolgokat
lat irja meg, hatha valamelyik autos tarsunk eppen ilyent szandekszik
vasarolni.
+ - Autolok 2000 - KERDES - (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves autos tarsaim!

Kerdesem a fenti kormanyzarral kapcsolatos. Kb 1/2 eve az A2 (talan)
tesztelte ezt a mutyurt es abszolut gyoztesnek hozta ki, az autotolvaj
urak remet sejtetve.
Kerdesem az lenne, tenyleg meger ennyi penzt, s ha valaki fogott mar
ilyent a kezeben meg tudna irni, hogy ez minden autora felrakhato?
Hogyan rogzul a kormanyhoz? Ez sajnos nem derul ki a dobozon levo
kepekbol.

A valaszokat elore is koszonom.

Ssandor
+ - Szerviz6 = szalonnazas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali Tavaszvaro autosok!

 Aprilis 16-an Dunaujvarosban szerviz6 = H(ix)A(utos)T(alalkozo) lesz.
Celja: a tel eluzese szalonnasutessel....eloHusvet...
Helye: Dunaujvaros Budai Nagy Antal ut, Levente autovillamossagi muhelye
es kornyeke....
Akinek gondja van regota az autovillannyal, ott meg lehet javitani....
:-)))

 Tuzelo van, szalonnarol es uloalkalmatossagrol mindenki maga
gondoskodik. Lehetoleg "jatszoruhaban" gyertek, megiscsak muhely es
kornyeke a talakozo helyszine....
--
 Udv:
     Levente
+ - Szelepvezerles (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusz!

A lanchajtasu vezerlesben igazad van.
Csak figyelembe kell venni azt is, hogy az elektronikus, sokkal jobb
hatasfokkal mukodteti a motort, mert a legidealisabba toltescsereje.
Ugyanis a szelepnyitasi keresztmetszetet es a nyitvatartasi idot is
befolyasolja.

Es vajon egy tobbosszetevos mechanikai lanc nem veszelyes-e.
Es valoszinuleg idealis esetben (nincs ragcsalas) relative hosszabb
elettartamu az elektronikus. Mivel jelentosen kevesebb a kopo alkatresz.
A kabelkotegeket pedig be tudjak vonni nagy szilardsagu akar
ragcsalasnak is ellenalo anyaggal.

A lenyeg viszont nem ez, hanem az, hogy mekkora az esely a ragcsalo
altali rongalodasra pl..
Mert velem sosem fordult elo, es az ismeroseimmel sem meg sosem. Es
azert ha ilyen meghibasodasi szorast feltetelezunk, ugyanezt
megtehetnenk a lancvezerlesu jarmuvek eseteben is. Pl. a valtoztathato
szelepvezerlesnel, ott is van elektronika, es legutolsosorban a vezermu
elektronika kabeleit nezik ki maguknak a ragcsalok. Ugyanis nem
valogatnak. 

Abban viszont nincs igazad, hogy az elektronika gyakrabban mondja fel a
szolgalatot, mint a mechanikus dolgok.
Egy tranzisztoros gyujtas pl. eleve hoszabb eletu, mint egy megszakitos.
Amire te gondolsz az a komplex visszacsatolasokkal mukodo szerkezetekben
van. Ahol a vezerles es szabalyozas fugg egymastol nagy mertekben.
Befolyasoljak egymas mukodeset. Termeszetesen itt kisebb turessel
mukodnek az alkatreszek mint a mechanikus oldalon.
Mert pl. itt a tures + - 0,01 mV, ott pedig 0,1 mm. Ami az adott
helyzetben tobbet jelent.

De mindezek ellenere nem hiszem, hogy ilyen tragikusan nezne ki a
helyzet, es emiatt egy uttoro talalmanyt l kellene vetni, netan lenezni.
A %-os biztonsagi dolgokat pedig ne feszegessuk, mert manapsag
3-4-szeresre csokkentettek a biztonsagi tulmeretezest, annak ellenere,
hogy az anyaghiba eselye meg mindig ugyanakkora. Mig az elektronikus
dolgoknal, a megbizhatosagot tobb oldalu vedelem is szolgalja. Tovabba
az elektronikus szinte gondozasmentes. Nem kell segedanyag, nem kell
allando idointervallumonkent ellenorizni stb., ido es penzmegtakaritas
valamint => megbizhatob.

Udv
Teeby

-- 
 
 Elado: - skoda 120L hengerfej kompletten
	- egyeb motoralkatreszek
	
	mailto:
+ - Hungaria biztosito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozletem!

Na most fel lehet jelenteni ragalmazasert!

Hungaria biztositonal volt biztositva az elozo autom.
Bemegyek dec-ben, hogy eladtam es szeretnem, ha semmifele fizetesi
kotelezettsegem nem lenne iranyukban.
Okay, mondjak, 2 perc alatt elinteztek. (egy kover no gepelt valamit a
szgepen)

!!!Januarban jon az ertesites, hogy az elso havi reszletet levontak a
folyoszamlarol!!!

Ez milyen eljaras?

Masik.
Keresztapam, mar evek ota a hungarianal van. 4 eve nem kapott csak 1
bonuspontot.
Aztan bement reklamalni.
Ja tudni kell, hogy mellette hivatasos sofor es mar kb. 1mill. km
balesetmentese van.

Erdekes modon, az uj kocsimra az Argosz-nal kotottem biztositast.
Furcsamod, sokkal korrektebbek, a dij nagyjabol ugyanannyi. Csakhogy a
szamlalevelen rajta van, hogy ki az uzletkotom, es ha gond feltetelezem,
nyugodtan felhivhatom, hogy a karugyintezesben intezkedjen vagy egyeb.
Nem talpalni meg sorba allni etc.
A szamlazasuk is nagyon korrekt modon tortenik.
Nekem bevalt ez a biztosito.

De a Hungaria egy szopatas, kicsit el vannak szallva maguktol. Igazabol
nem is ajanlom senkinek.

Teeby
-- 
 
 Elado: - skoda 120L hengerfej kompletten
	- egyeb motoralkatreszek
	
	mailto:
+ - Talalkozo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozletem!

>Hianyoltunk Mindenkit, foleg Vaddisznot! :o) Teeßy? Oldboy? Pentiek?
>Tobbiek?

Na a kovetkezore mar megprobalok elmenni. Sajnos a vasarnapok nekem nem
jok, ugyanis szombat estenkent penzkereseti elfoglaltsagom van, reggel
5-ig. Igy nem tudok vasarnap delelott semmit csinalni.
Majd egyszer osszehozom, vagy akar egy szombati napon is jo. Csak kerem
a tisztelt szervezoket idoben szoljanak, hogy minden szempontbol
(tobbekk. anyagiak) keszulni tudjak.

Ugyhogy szerintem a kovetkezot mar most jo lenne tervezgetni, es
pontositani.
(kulonben most is csak folok magamban, irigykedve azokra akik ott
voltak) 8)))

Masik dolog.
A batyam szeretne hamarosan venni hasznalt autot.
Olyan 6-700E ig. Lehetoleg 2.0-ig es dizelt. Valami is konnyu mozgekony
auto kellene.
En szemelyszerint Golf II GTD-t javasoltam neki. Ugyanis most mar
nehezen, de meg osszevakarok nehany alkatreszt hozza nagyon olcson.
Nagyjabol olyan 86-87-88(?)-as evjarat kellene. Nem baj ha csak 86-os de
nagyon szep legyen es popec (ennyiert azert elvarhato szerintem).
Ugyhogy ha valaki tud olayn jo masfel honap mulva ilyen autorol, kerem
szoljon. Elore is koszi.
(meg jo hogy hajtom, ugyanis en is hajtani fogom) 8)

Mas megint.

Igertem regebben egy alkatreszlistat. Sajnos elnezest kerek mindenkitol,
de a fiuk eladtak mindent es mar egy ideje nem is jarnak ki
alkatreszert, csak nagyritkan. Gondolom mar ugyis letett rola mindenki.
Most itt elnezest kerek azoktol akik szamitottak ra.

Koszonom a megerteseteket.

Sok duborgo loerot mindenkinek!
Teeby
-- 
 
 Elado: - skoda 120L hengerfej kompletten
	- egyeb motoralkatreszek
	
	mailto:
+ - Sportules, csovezes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: Sportules, csovezes ( 10 sor )
>Idopont: Sun Feb 27 03:46:31 EST 2000 AUTO #668
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>Sziasztok!
>Az egyik ismerosom csinal rallye autot, es kellene neki
sportules,
>illetve olyan cso amit be lehet epiteni a kocsiba. Ha van valami
>otletetek szoljatok! Mennyiert lehet markas uleseket kapni?
(Sparco
>vagy Recaro), vagy van itthon valaki aki gyart ilyeneket? A
>csovezeshez megfelel a sima 2"-os futescso, vagy lehet kapni
keszen is
>ilyen vazat?
>Koszi elore is, Gyozo

Hat ime ket lehetoseg:

06209293964 Sparco, 90 ezerert, nemtom megvan-e meg,

06302111118 v. 06309945772 ennel a tagnal mindenfele van, mar az
egyik haverom felhivta, akinek szinten en ajanlottam. Asszem
Pesti a csoka.

Remelem talalsz valami jot!
Irany a Rallye,
Vaddiszno
+ - RE: Vaddiszno (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Vaddiszno ( 14 sor )
> Idopont: Thu Feb 24 13:27:29 EST 2000 AUTO #665
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
> Sziasztok!
>
>   Vaddiszno: egy kicsit nagy az arcod, nem gondolod? Azert mert
M5-os
>   BMW-ben feszitesz, nem kene lenezned a trabisokat. Ne
felejtsd el,
>   hogy mindennel van jobb! Ferrari F50 melled all, levegot se
kapsz,
>   ugyhogy hatrebb az agarakkal!
>
>   Teebynek sok sikert a tuninghoz :-)) bar szerintem
felesleges, ebben
>   igaza van Vaddisznonak...
>
> --
> Peter Attila
> Debrecen
> Skoda Felicia Color Line 1.3

Erre szerenyen ideirhatnam a McLaren F1-t, ami szerintem azert
kicsit odaverne neki, de ha nem is, akkor az mar majdnem 10 evvel
ezelott ugyanazt tudta, amit az F50 ma. Szoval mindenki tud
alomautokat felsorakoztatni, de most nem errol beszelunk!!!!
Azert a Trabi tuning tuti kidobott penz!!!
Vaddiszno
+ - Valaszom mindenkinek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Autostarsak!
Azt hiszem orulhetek, es ti is csak orulhettek, hogy par
levelemmel hozzajarultam a magazinhoz. Kicsit mintha
felpezsdult volna az elet. Nem csak nehany szereny autos
alkatreszkeresgeto lapja lett, hanem ervek, ellenervek,
muszaki adatok  es informaciok tomkeleget hozta ki
beloletek szereny kis irasom.
Szerintem, ugyan nem tudom osszesen hanyan vagyunk -IGEN,
magamat is beleertve- de szerintem "majdnem" mindenki hozzaszolt,
vagy megirta a velemenyet nekem. Anyazasok ugyan nemcsak
maganba jottek, de sebaj.
Felolem...
Most egyszerre 5 hix autot olvastam el, mert hetvegen nem voltam
szamitogepkozelben, erdekes volt! Ugyhogy irnek egy komplett
valaszt mindenkinek aki az en topicjaimrol megirta a velemenyet,
kicsit hosszu lesz, a beszurasok miatt is, de azt hiszem
tanulsagos lesz elolvasni!!!. Bocs akiknek nem
valaszolok, de sajnos nem tudok mindent fejben tartani.

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: Re:trabant kipufogo/trabant ( 57 sor )
> Idopont: Fri Feb 25 13:43:18 EST 2000 AUTO #666
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

> (nem)tisztelt TRABANTot nem kedvelo bmwm5-ot hajto
>(uj)gazdag? vaddiszno!!

Na akkor kezdjuk az ujgazdaggal: Mivel nem ingem, nem veszem
magamra, mert en egyaltalan nem tartom magam annak, anyagilag is
ugy erzem eleg tavolallok a sokszaz csillio-milliotol, de nem
tudom, miert kell mindenkit leujgazdagozni, akinek nalunk dragabb
autoja van, vagy van egy hatar, pl. 3 vagy 5 vagy 10 millio Ft,
ahonnan valaki ujgazdag? Marmint autoja erteket tekintve. Szoval, ha
valaki becsuletes munkaval osszeszed pl. egypar milliot, es vesz rajta
egy autot, ami tortenetesen nem egy 1.6-os ujauto, hanem egy
nagyobb kobcentis, amde hasznalt, akkor az mar ujgazdag, mert
megtud es meg is akar elozni egy uj Suzukit? Ertem. Es akitol pl. a
komcsik elvettek a tulajdonat az atkosban, es most az esze segitsegevel
megint felfele tor az is ujgazdag? Ezt viszont nem ertem.
Azonkivul szeretnem leszogezni, hogy egyetemi diplomam (es nem
snassz fizetos) van, ezert nem vagyok autoszerelo, csak mar volt
egypar szarabb autom is, amit allandoan szerelgetni kellett, es ertek
valamicsket hozza, meg amit olvasok azt tudom. A mostanit is szivesen
szerelgetnem, de ez egy kicsit komolyabb annal, hogy nekialljak otthon egy
csavarhuzoval pl. alapjaratot allitani.

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: Re:trabant kipufogo/trabant ( 57 sor )
>Idopont: Fri Feb 25 13:43:18 EST 2000 AUTO #666

>3. Ismeros fogalom a munka!! Nagyon is, de:
> Bevetelek:
> Havi 40.000 kereset
>Kiadasok:
> 6havonta 80.000 tandij (foiskola, ha ez ismeros fogalom:)
> Ruhazkodas
> Elelmezes
> Szamlak
> etc.

Szoval, aki felevente 80,000 fizet felsooktatasra, az
nekem ne irogasson, hogy ismeros-e a foiskola, mert az
tul hulye volt ahhoz, hogy eleget tanuljon es felvegyek normalis
egyetemre (gondolok itt pl. orvosi, jog, kozgaz, stb), ahol legjobb
tudomasom szerint nem kell fizetni tandijat, de mikor en odajartam
egypar eve, meg biztos nem kellett, ugyhogy jarjon a fizetos
suliba, ahova az igazi _ujgazdagok_ iratjak be csemete'iket
(akik korantsem biztos hogy mind hulyek).

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: Sokminden, pl. Ittas vezetes, vaddiszno, meg ilyenek...
( 65 sor )
>Idopont: Fri Feb 25 06:11:43 EST 2000 AUTO #666

>Vaddisznorol:
>van egy-ket hasonlo beallitottsagu ismerosom, (nem rajongok
ertuk) nagyjabol
>rajuk illik a sablon, hogy BMW-juk van, az apuci vette nekik a
20.
>szulinap, illetve, hogy elvegezte a 8 altalanost alkalombol.
atlag egybe is
>esett mindkettojuknel :)))))

Hat nem apuciek dobtak ossze, ahogy azt Mr. turocij
feltetelezte, hanem kepzeljetek el, a dolgozas segitsegevel
jutottam el tobb kocsin keresztul ehhez. Tehat a szanalmas
sirankozasok helyett itt lebeg elottetek az elo
pelda, hogy ilyen is van, es lehetseges.

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: Re:re:vaddiszno ( 7 sor )
>Idopont: Sat Feb 26 13:21:51 EST 2000 AUTO #667
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

>Mar csak azt kellene tudni, IQ-t hogy lehet potolni...

Az IQ-m legutobb valahol 140-150 kozott volt, de szerintem
magasabb csak szar volt a teszt (bar ezzel nem szoktam
dicsekedni, mert szerintem baromsag es szubjektiv). De akkor
hadd kerdezzem meg tanult es oriasi IQ-ju baratom, hogy neked,
akinek ugytunik akkora van, hogy mar nem is kell potolni, mennyi
van? Tehat akkor szerinted nem fugg ossze az IQ az
autovezetessel?
Szerintem meg igen, mert pont azert vezetek ugy ahogy, mert
az autom kepessegei megengedik, es en erre maximalis biztonsaggal
kepes vagyok. (Azert nem mondom, hogy 100%, mert olyan nincs!!!
Bar lehet hogy egy Skodaban ulve, a latasi es kozlekedesi
felteteleknek teljesen megfelelve van.) Ugy tunik nekem (ahogy egy
maganba kapott e-mailbol idezek, kicsit ugyan finomitva), hogy ez a lap a
Trabantosok es Skoda szerelgetok lapja, akik mindenkit megolnenek,
aki 50 kmh fole megy. Szoval kb. igy van ez? Az hogy mennyivel megyek a
maganugyem, amig nem veszelyeztetek masokat, es ezt
idaig meg nem tettem, tehat miert ne mehetnek 220-szal az
autopalyan, csupan elvezetbol, mert meg ha 220-nal odalepek,
meg nagyon is erezhetoen belenyomodunk az ulesbe, es szerintem
a szaguldas nagyon jo erzes, csakhat sok olyan autos van, aki
ezekszerint nem tudja belatni, hogy olyan is van, amire o, vagy a
kocsija nem kepes, egyreszt agyi (pl. felelem, korlatok, stb.)
masreszt penztarca miatt, azt nem akadalyozhatja meg masoknak,
mert arra elobb utobb rafazik. Nem tudom en miert zavarok egy
kulso savban 50-nel hajto trabantost az autopalyan, ha en a
belsoben megyek 220-szal? TUDJATOK MI A ZAVARO? Az ha a
kamionos, aki 60-80-nal megy, kiall elozni az 50-nel meno
trabist, hogy ne veszitsen a lenduletebol, de arra nagy ivben
sz*r*k, hogy a belso savban gyorsabban mennek nala, akarcsak
120-szal is szabalyosan, o kiall elozni, mert egy taho
kamionsofor, es tobbet jelent neki egypar liter gazolaj, mint mas
tulajdona. Ugyanez kozuton meg rosszabb, mert ott a szembejovoket
sem veszik figyelembe. Ugyhogy ezert mondom _eletveszelyesek_
a csak lassu haladasra kepes autok a gyorsforgalmu utakon.
Varosban sebessegileg elviselhetok, csakpeldaul pl. Pest
belvarosanak dugojaban eleg nehez elozni, es mire a belsokeringetest
bekapcsolod mar keso, es a trabant poffetege mar bent
kering az autoban es johet az anyazas.

Mara  csak ennyi fert be a sorlimit miatt, folyt. kov!
Vaddiszno
+ - Re: elszakadt vezermuszij (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> Sziasztok !
>
> A segitsegeteket szeretnem kerni, mit gondoltok tonkrement-e az auto:
>

Ritkaság számba menne hogyha nem lenne semmi baja. A vezérműszíj szakadást szin
te
mindíg megsínylik a szelepek, rosszabb esetben a dugók is.
Amit leírtál azt sajna nem tudtam visszakódolni (lehet hogy igaza van anyámnak:
 IQ
negativ ??? :-))

Szerviz ??? ;-)

---------------------------------
Skoda auto - The First Cars
+ - Polaroid napszemuveg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!

>Megerkeztek az idei modellek. Tudjatok, listatagok 10%...... !
>Hello : Laci

Dioptriasban is van?

Peter
+ - Utodomat keresem! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Keresek egy onkent vallalkozo szemelyt aki at tudna venni tolem a
auto.hix.com tovabbi karbantartasat es frissiteset. Sajnos en nem tudom
tovabb vallalni, es azt se szeretnem hogy megszunjon, ezert jo lenne ha
valaki 100%-ban at tudna venni. Ha nem jelentkezik senki, akkor sajnos
hamarosan be kell szuntessem, es ezt nem szeretnem. :-( Amugy a jelenlegi
tarhelyet sajnos nem tudom hozza adni, igy at kell telepiteni az oldalt egy
masik helyre. Termeszetesen az oldalt ugy alakitja a jelentkezo hogy az
neki es a listanak is megfeleljen, nincs semmilyen konkret megkotes.
Ha lesz jelentkezo, annak valamilyen uton modon atadom az oldal teljes
anyagat, ami jelen pillanatban kb 45MB.
Remelem lesz vallalkozo szellemu egyen, es tovabb tudja vinni ezt a
kezdemenyezest.
En sajnos nem birom tovabb csinalni, az utobbi idoben tul sok a teher
rajtam, es meg raadasul a csaladban is tortentek szomoru esemenyek
(baleset, komoly betegseg, stb), igy remelem megertitek miert vagyok
kenytelen atadni.
Termeszetesen tovabbra is a lista tagja es olvasoja (neha irok is) maradok,
de aktiv munkaban mar nem tudok reszt venni.

Bizom megertesetekben, tovabbi balesetmentes kozlekedest.
Minden jot, udvozlettel:     MyChroLesLie (MCLL)
mailto:
HiX-Auto homepage:: http://auto.hix.com (official HiX-Auto site)
Ekezet & HTML-ready!
+ - bagoly mondja... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ha mar igy felajanlottad a javitas lehetoseget, akkor hadd tegyem meg.
>
>4000 Nm/4500 !!! Hat nem semmi. A V63-as mozdonynak van kb. ekkora
>nyomateka, igaz annak kb. 50 000 ccm-es motorja van es 12 hengeres, es
>valamivel alacsonayabb fordulaton adja le.
>Na mindegy en biztos vagyok benne, hogy csak elgepelted.

Igaz, hogy a V63 villanymozdony, aminek a motorjat ugyi nem kobcentibe
merjuk, de az mar nem olyan fontos. :))))))  Amugy a 4-5000Nm az aktualis
versenykamionok nyomateka, (Super Race Truck) kategoria. Azokban 12 000 cm3
motor figyel, altalaban sor6, vagy V6-V8, max. fordulat 2600/perc es ugy
kabe 1300LE, persze mindenki szemermes a temat illetoen...

A tolerancia/intolerancia kerdeskorben egyebkent gyanusan kezd olyan
erzesem lenni, mint amikor a negerek orditjak, hogy ez rasszizmus veluk
szemben, vagy a feministak, hogy szexualis zaklatas, ha eloreengeded az
ajtonal, stb. SZVSZ AKI LEANYAZTA VADDISZNOT, SEMMIVEL NEM KULONBB NALA,
CSAK TALAN KISEBBSEGI KOMPLEXUSA IS VAN MELLE. Vagy ez a "valo vilag"?
Ahogy szamoltam eleg sokan elcsusztak alpariba, volt 2-3 szellemes, es 2-3
melle allt. Az utobbi ket kategoriabol szerintem tanult/eszrevett valamit,
a tobbin meg rohog. 
O is az autos tarsadalom resze, tehat joga van a listan lenni. Vagy ez a
"HIX-KISAUTO"? Vagy "HIX-AUTO 5millioig" ? Akkor?! Ha nehany listatars
elmarja innet, nem ragad ra kozlekedesmoral/jomodor/tolerancia/mas
szemlelet/stb.   (nem kivant torlendo). Itt a nagy lehetoseg, hogy
meggyozzetek ot, az is ember, akinek 50ezres autora futja, sot annak is
joga van kozlekedni. Ehelyett mi van: "huzz@ @nyadba.......!" Hat ebbol
biztos tanul, es udvariasan fog banni a trabantosokkal...		Kicsit el
kellene gondolkozni, nem?

Fogash,
aki fenntartja, hogy Vaddiszno sem szent, de van, amiben igaza van.


+ - Vaddiszno (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Vaddiszno!

<autostarsadrol. Azonkivul, mivel sajat magam miatt vettem a
<kocsit, ugymond sajat elvezetre, nem magamutogatas celjabol, es
<kemenyen megdolgoztam az almomert, nem turom el senkitol, hogy
<beleszoljon, hogy vezetek, meg hogy lelassitson, stb.
<Ez van,
<Vaddiszno

Nem tudom hallottal-e rola, de letezik olyan dolog, hogy KRESZ  :-O
Ezen most biztos jol meglepodtel. 
Tovabbmegyek: ez a dolog RAD is vonatkozik - azert, mert M5-osod van
ugyanugy ervenyesek a szabalyok RAD is. 
Ezt a hozzad hasonlo gondolkodasuak mindig elfelejtik. Hidd el, hogy az
emberek legtobbje kemenyen megdolgozik a kocsijaert hozzad hasonloan, de
ez senkit se mentesit a szabalyok betartasa alol. 
Most nem azt mondom, hogy mindenki mindent beture betart, de bizonyos
hatarok kozt torekszik erre. Jobb lenne, ha te sem az altalad lenezett
bicikliseket szidnad, hanem 180 helyett mondjuk csak 100-zal szaguldanal
es igy lenne idod kikerulni oket.

Udv.
Zoli
+ - Hasznalt auto vasarlas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Keressel fordulok a nagyerdemuhoz:
Baratom kinezett maganak a hirdetesek kozott egy '86-os evjaratu 1.9-es
dizel Fiat Regatta-t. Vasanap megyunk pofavizitre, ha valaki tanaccsal tudna
ellatni azugyben, hogy mire erdemes ennel a tipusnal odafigyelni,
megkoszonnem.

Udv joe
+ - Re: Mentoauto: benzin <-> diesel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>c.) letezik allohelyzeti motorfutes es hoakku is, aminek az ara az
>alacsonyabb fogyasztas miatt gyorsan megterul

Szivesen latnek egy erre vonatkozo reszletes megterulesi szamitast.

kosz
andi
+ - A febr. 27-i talalkozo kepei (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

T. Autozok !

Ugy latszik, hogy Leslie a tovabbiakban nem tud foglalkozni a WEB lapunk
karbantartasaval, ezert mar a talalkozo kepeit sem tudja feltenni.

Addig, amig nem rendezodik a WEB lap sorsa, addig csinaltam egy lapot a
kepeknek. Akit erdekel a dolog, az a

www.extra.hu/kadleci

cimen megnezheti az altalam keszitett kepeket.

Sajnalom, hogy nem tudtam elobb irni, de csak hetfon este erkezett meg
Leslie valasza, igy csak szerdan olvashatjatok ezt a levelet.

Udv

Kadlec Istvan
+ - koc- koc (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok 

Megint kérés/kérdés 

Tegnap sikerült egy most nem akarom a női autóvezetőket bántani de nekik
más való a kezükbe nem kormány, hogy kicsit férfisoviniszta is legyek
összeütköznöm egy citroen bx-szel.

Az eset a következő nekem STOP tábla megállok körülnézek jobbra szeretnék
kanyarodni a védett útvonalra balranézek autó jön lassan indexxel abba az
irányba ahonnét én jövök tehát előttem szabad az út kuplung fel gáz én
félig az úton  golfommal az  asszony meg nini pont előttem pakk. Dögrács
beakad a két ajtó közé kissé átalakítja a sokak által annyira tisztelt
francia roncs összképét.
Vagyis a hölgy inkább úgy gondolta hogy ő nem azért indexelt mert be
szeretett volna kanyarodni oda ahonnét én jövök hanem a járdán parkoló
autót kerülte ki bőszen indexelve.

Kicsit hosszú voltam  


a kérdés ki a hibás.

"-Természetesen a nő-"



Country
+ - Soma (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haji!

________________________Soma_________________________
>>>>
Esetleg akik mellett elmentem, irhatnanak rola, milyen jelenseget
produkaltam :-)))
>>>>
En probaltam tartani a 80-90-et, hogy le ne maradj, de amikor egy zold
csik elhuzott melettem, akkor konstataltam a dolgot, hogy nem vagy
lemaradva, mostmar inkabb en. :o)
Na de akit a WinNT powerel ugye, azt mer izgatja a lemaradas? :o))

A kormanyok legyenek velunk, udv

	     .    .
--------o0O---p---O0o--------
   Ai.: Peace :o) bye Gyimi
mailto:
+ - Koszonet a rossz aksi ugyben. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok AUTOsok!

Koszonet a sok segitsegert amit a rossz akkumulator ugyeben irtatok.
Akar maganba akar itt a listaban.

Sziasztok.

Jo utat!
Gabor

E-mail: 
+ - fekut vs. kocsi tomege (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tobben megirtatok, hogy a nagyobb tomegu kocsik hamarabb megallnak, mert
nagyobb a kifejtheto fekero. Igenam, de nagyobb mozgasi energiat is kell
felemesztenie. A tomeg pedig mindkettoben linearisan hat, tehat kiesik. A
max. fekero F=mu*m*g, ahol mu valamilyen surlodasi egyutthato. A megallas
soran s utat tett meg a kocsi, vagyis felirhato, hogy F*s=1/2*m*v^2.
Behelyettesitve s=1/2*v^2/(mu*g). A keplet nyilvanvaloan hibas, hiszen a
40 tonnas kamion eszerint ugyanolyan hamar all meg, mint egy masfeltonnas
kocsi (tegyuk fel, hogy mindketto padlofekkel es ABS-sel a csuszashataron
all meg). Az itteni velemenyek szerint viszont a kamion hamarabb all meg a
nagyobb tomeg miatt. Tovabba a kepletben nincs benne, hogy sze'lesebb
gumikkal nagyobb erot lehet atvinni, stb. Ha megnezunk egy 3,5 kobcentis
benzinmotoros taviranyitos kocsit, akkor ez sacc per kb. 10 meteren megall
100 km/h-rol, amivel kenterbe veri barmelyik szemelygepkocsit. Szoval hogy
is van ez rendes keplettel?

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - felvetes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok.

Azon tunodom mostanaban, hogy vaddiszno mentalitasa kozel all Nagyakehoz.
Mindkettejuknek BMW-je van, sebessegorultek nemi felsobbrendusegi
komplexussal. Nem lehet azonos a ket uriember?

udv: yerico Pécsről
(Pápai Tamás)
+ - BMW (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, szia Vaddiszno!

Eloszor is, mar az elejetol fogva olvasom ezt a "Vaddiszno" flame-t. Az az
igazsag, hogy mar az elejen gondolkodtam, hogy valaszolok - mivelhogy nekem
is csak egy trabikam van -, de meg tudtam allni, hogy irjak. Most megis
billentyut ragadtam. Eloszor is szeretnem kozolni, hogy Vaddisznot nem
vedenem. De:

1. Vannak olyan dolgok, amiben Vaddisznoval egyetertek. /Nem aTrabant. :-)/
Pl. en sem nagyon kedvelem a kivilagitatlan bicajosokat. De kikerulom, ha
tudom. Eddig sikerult.
2. Vannak olyan dolgok, amiben nem ertek egyet Vele. /Pl. Trabi, hangnem/. 

A kovetkezo mondatokra, egy kicsit gunyosabban valszolnek. Elore is bocsi
erte, nem akarok senkit bantani!

>Azonkivul, mivel sajat magam miatt vettem a
>kocsit, ugymond sajat elvezetre, nem magamutogatas celjabol, es
>kemenyen megdolgoztam az almomert, nem turom el senkitol, hogy
>beleszoljon, hogy vezetek, meg hogy lelassitson, stb.
 
Ezt ajanlom, hogy a rendornek mondjad, mikor 220-nal sztarfotot keszitenek
Rolad! :-))))) Attol fuggetlenul, orulok, hogy magadnak vetted es nem
magamutogatas miatt! 

Egyebkent nekem a kedevenc autom - nem vicc!!! - a BMW. Egyebkent ki is
neztem magamnak egy BMW328i -t. Meg is felelne az elkepzeleseimnek! De
sajna a havi nem egesz 30 ezerbol, amit keresek,  az elkovetkezendo 300
evben nem lesz! :-)) Az elmult szamok valamelyikeben valaki - bocs, hogy
nem nevezem meg, de tenyleg nem tudom ki volt - azt mondta, hogy csak bunko
BMW-sek vannak, nincsen itthon kulturajuk, stb. Nem ez volt szo szerint, de
ez a lenyeg. Ezt meg tudom cafolni - egy kicsit talan Vaddiszno vedelmeben
is -, mert az egyik haveromnak BMW-je van es nem az a "bunko" fajta. Oneki
nem azert vam Bomose, mert "en vagyok a Jani", hanem azert, mert O ezt a
markat szereti es ebben erzi biztonsagban magat. 

A kovetkezoket ajanlom mindenkinek! Amint mar szo volt rola, nem kell es
nem is szabad altalanositani. Trabantosokban, Volkswagenesekben,
Ladasokban, stb is vannak bunkok! Ez sajat tapasztalat! Gondolom mindenki
tapasztalta mar sajat "boren".

A kovetkezoket elsosorban Vaddisznonak ajanlom: Amint az elejen irtam van
egy-ket dolog, amivel egyetertek Veled. /Mar csak a BMW M5 miatt is!
:-))))))))/ De a hangveteled nem erre a Listara valo! Amit leirtal azt
lehetett volna finomabban - uram bocsa' emberiebben - is a tarsasag szine
ele vinni! Akkor masok is finomabban szoltak volna hozza! Az ilyen
kirohanasokat nem lehet kulturalt megnyilvanulasok koze sorolni! 
Gondolkozz el, es probald finomitani a stilusodat! Ugyanis nem irsz
hulyesegeket!  Csak egy kicsit le kellene jonni a lorol es partnerkent
kezelni masokat! Nem csak itt, a kozlekedesben is! Hidd el, megeri!

Jo utat mindenkinek!

Udv:

Zoli

UI: Ez a level ment maganba is!
Szemelyes valasz/oka/t ide kerek: mailto: 
  


                                          *******************************
                                               Homoki Nagy Zoltan
                                            mailto:
                                                     Ekezet:OK
                                          ********************************

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS