Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1400
Copyright (C) HIX
2002-03-09
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Piros jelzes benzinjelzonel (mind)  19 sor     (cikkei)
2 vezetoi szokasok; vilagitas (mind)  29 sor     (cikkei)
3 Mondeo (mind)  26 sor     (cikkei)
4 Bosznia (mind)  26 sor     (cikkei)
5 Re: Sebessegek/ongyilkossag (mind)  55 sor     (cikkei)
6 Isuzu (mind)  7 sor     (cikkei)
7 Isuzu 2 (mind)  25 sor     (cikkei)
8 Ford szerelo (mind)  11 sor     (cikkei)
9 Re: Ovfeszito (mind)  18 sor     (cikkei)
10 Re: trabi (mind)  14 sor     (cikkei)
11 Re: *** HIX AUTO *** #1398 (mind)  43 sor     (cikkei)
12 Re: *** HIX AUTO *** #1399 (mind)  11 sor     (cikkei)
13 Biztositas (mind)  15 sor     (cikkei)
14 re: TEAOR (mind)  10 sor     (cikkei)
15 Re: Emberkedes (mind)  44 sor     (cikkei)
16 Re: Re: gyorshajtas (mind)  39 sor     (cikkei)
17 Re: Jotanacs (mind)  34 sor     (cikkei)
18 ovek (mind)  23 sor     (cikkei)
19 256 3D (mind)  17 sor     (cikkei)
20 HR (mind)  17 sor     (cikkei)
21 civil rendorauto (mind)  23 sor     (cikkei)
22 ujauto (mind)  19 sor     (cikkei)
23 Re: Ovfeszito (mind)  13 sor     (cikkei)
24 Rererere Autopalyas zsaruk (mind)  43 sor     (cikkei)
25 Rendori vere's (mind)  18 sor     (cikkei)
26 horvatorszag (mind)  20 sor     (cikkei)
27 tankolas (mind)  13 sor     (cikkei)
28 mondeo felni+gumi+disztarcsa (mind)  15 sor     (cikkei)
29 Re[2]: busz kiengedese (mind)  21 sor     (cikkei)
30 genfi autoszalon (mind)  29 sor     (cikkei)
31 Re: eladas (mind)  15 sor     (cikkei)
32 emberkedes az uton (mind)  29 sor     (cikkei)
33 elozes + szuk volvo (mind)  59 sor     (cikkei)
34 Valasz: Jotanacs*** HIX AUTO *** #1399 (mind)  25 sor     (cikkei)
35 ovfeszito (mind)  12 sor     (cikkei)
36 Castrol olaj (mind)  13 sor     (cikkei)
37 j (mind)  33 sor     (cikkei)
38 t (mind)  29 sor     (cikkei)
39 Letolas 2x (mind)  21 sor     (cikkei)
40 Rendorjaror (mind)  24 sor     (cikkei)

+ - Piros jelzes benzinjelzonel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Citroen Picasso. Muszerfalamon benzin jelzese csikokra van osztva. A legalso
csik azonban mindig piros, akkor is, ha tele van a tank.

A regebbi muszerfalamon ez nem igy volt. Nem volt piros a legalso csik,
hanem amikor mar csak 1 csik maradt, akkor egy piros potty jelent meg a zold
legalso csik mellett.

A szakszervizben azt mondjak, hogy 2001 oktoberetol a Citroen Picasso-knal
ez a szabvany. Vagyishogy a legalso csik mindig, minden korulemyek kozott
piros.

Nagyon gyanaxom, mert nem bizom bennuk. Tudna valaki segiteni? Akar
franciaorszagot is kepes lennek felhivni hogy megkerdezzem.

Udv,

awender
+ - vezetoi szokasok; vilagitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Engem az idegesit nagyon, mikor varosban, total napsuteses 
> idoben, kristalytiszta latasi viszonyok mellett, szaraz, 
> nyilegyenes, gyalogosmentes de nagyforgalmu, elozesre 
> alkalmatlan  uton ott tottyog elottem 40-nel. Megy mogotte 20 
> masik auto, de o akkor is csak 40-nel megy. Na, ilyenkor tenyleg
> kedvet erzek arra, hogy ott helyben belelokjem az arokba.

Ilyen erzesem nem szokott lenni, de alaposan kiteker, amikor naponta
atelem a kovetkezo szituaciot:
Reggel 6:30, minden normalis ember alszik, en megyek munkaba.
Pozsony elott jo 1 km-el van egy falu, ott beallnak 60-ra, majd a falubol 
kierve egesz a Pozsony tablaig tartjak a 60-at. Ezt nem nagyon tudom
megerteni, de probalom... naponta 2x. 

---------------------->

Nem tudom, volt-e mar, ha nem, akkor:
Szlovakiaban uj szabalyok ervenyesek 2002-tol, espedig a teli
idoszakban, ami okt 15 - marc 15 kotelezo a tompitott hasznalata.
Buntetni csak okt-tol kezdenek, 2000 Sk lesz a tarifa (ez a max
kiszabhato helyszini birsag). 
Az elmult 2 hetben 3 kivilagitatlan autot lattam (Skoda 105, rendor Fabia,
nemet rendszamu Opel), tehat az emberek betartjak, es en vegre
boldog vagyok :)))

Cs.
AR 146 / Punto II
+ - Mondeo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Ezert nem ertem, miert gyorsulnak velem mondjuk 1.6-os (nem 
> VTI !) autokkal. Azert, mert szep neni ul mellettuk? Hat 

Talan nem tudjak, hogy V6-od van :) Nem tudom, milyenek az autod
parameterei,
de a szomszedomnak volt Mondeo 4d 2.0, majd Mondeo 5d 2.0 Ghia es 
mindkettovel tartottam a lepest, sot :))) Tehat ha 1 mp-el elalszol egy
rajtnal,
egyet rosszul valtasz, akkor meg az en funyirom es tud meglepetest okozni
:))

A VTI-t nem ismerem, az egyeb 1.6-os Hondatol meg semmivel sem
rosszabb az Alfa 1.6 motor, sot merem allitani, hogy maig az egyik legjobb
1.6 motor.

Neni elott produkalni? Az nem az en stilusom. Az az ove :))
A multkor beallt mellenk a leterosavba egy Grand Cherokee V8, o meg
azt mondja a 60 lovas Puntoban, hogy figyelj csak... 0-40-ig ugy legyorsulta
a V8-at, mint a huzat, ha rovidebb a leterosav, be nem sorol elenk :)))

Egyebkent merre jarsz Szlovakiaban? 

Cs.
AR 146 / Punto II
+ - Bosznia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> *Hallott mar valaki arrol, hogy BIH gesztuskent a nyari 
> honapokra felfuggesztene a vizumkotelezettseget? Eleg 
> erdekes lesz a Neretva tulso oldalan levo Dalmacia 
> latogatasa amugy is, de plane Neum (BIH) miatt.

Nem csak hallottam, hanem tavaly ki is hasznaltam.
Mikor a horvat rivieran rossz ido volt, elugrottam
Medugorje, Mostar - Sarajevo-ig nem jutottam el, mert
vissza akartam erni estig. Mostart viszont bejartuk.
Huuu, micsoda jo nok ott vannak :))

A hataron odafele egy fiatal ficko elkerte az auto
papirjait es picit maniazott, hogy az utlevelben 
miert nem vagyok Ing, ha az auto papirjaiban igen,
visszafele rank sem neztek, atgurultunk a hataron,
mintha ott sem lett volna.

Neum varosan is atmentunk, mikor Dubrovnikba mentunk
(ha jol emlekszem, nincs nalam terkep), ott sem volt
ellenorzes, kiraktam az ablakon a szlovak utlevelet
es lepesben mentunk tovabb. A hazaiakat megallitottak.

Cs.
AR 146 / Punto II
+ - Re: Sebessegek/ongyilkossag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Vaddiszno,

  Megfogadtam, hogy nem irok tobbet, de ekkora baromsag lattan nem birtam
megallni:

> Kamion kb. 15 meter 
> hosszu, igy vettem 25 metert, ameddig az elozes tart, azaz 
> elol is plusz 5 meter, meg hatul is

  Aki 5 m-re kozelit meg barmilyen jarmuvet 140 km/h sebesseggel (majdnem
40 m/s), az kb. 0.13 masodperc idot hagy maganak arra, hogy ha a masik fekez,
akkor idoben meg tudja kezdeni a fekezest. Kamion eseten ennek az eselye
eleg nagy, mert nem latod, mi van a kamion elott. Ez meg csak a fekezes
*megkezdese*. Namost ha ne adj isten a kamion ures, akkor vszg. eselyed
nincs a valami csoda folytan a kamion *mogott* megkezdett fekezest ugyanott
befelyezni. Ha nem ures, es a Sumi vagy a Ferrari versenykocsijaban, akkor
se tudsz megallni mogotte, mert a kamion 80-nal ment, Sumi meg 140-nel.
Meg akkor se, ha 3-4-szer nagyobb lassulast tud elerni mint a kamion.
  Szoval ne bomoljunk mar. 1 masodperc ala sose menjunk kovetesi tavolsagban,
mert annyi a tipikus maximalis reakcioido (gy.k. minimum 50m). Csak nagyon
kiveteles esetben menjunk 4 masodperc ala (gy. k. 150-200m 140km/h sebessegnel)
es ha lehet, tartsunk 10-12 masodperc korul a kovetesi tavolsagot. Amcsik
ezt tanitjak es nem karosszekben gyartanak elmeleteket, hanem allandoan
elemzik a baleseti statisztikakat. Ok valoszinuleg tudjak, mirol beszelnek.
Te hany halalos balesetet elemeztel ki eddig eletedben? Ha sokat: tovabbra
is epeszu dolognak tartod az 5m kovetesi tavolsagot 140/80 km/h sebessegnel
(kulonos tekintettel a sebesseg kulonbsegre)?
  A masik aprosag, hogy a 80 km/h az meg az Edenek (fiatalok kedveert: korai
Raba kamionok, a vezerigazgato utan lett Ede) se egy teljesithetetlen
feladat sik uton. 
  Tovabbi problema, hogy ha 5m-re megkozelitesz egy kamiont, csikorgo
kerekekkel kivagsz a belso savba 140 km/h-val (illetve itt mar 'Scotty,
beam up' kell igazabol), akkor olyan terreszbe autozol bele halalos
sebesseggel, amit nem latsz be, mert eltakarja a kamion. En *vakon*
nem autozom sosem. Nyilvan Te sem, de azert masoktol elvarod...
  Ismerd mar be vegre, hogy alap filizofiad, hogy az ut azoke, akik
200-zal mennek, mindenki mas csak megturt paria, akinek akar elete
felaldozasaval *is* biztositani kell szamodra a szabad utat. Vagy csak
sajnalod a penzt kavera es masok baszogatasaval, lehordasaval emeled
vernyomasodat.

<OFF TOPIC>
B-52 es F-16 pilota kerkedik, hogy milyen tok jo a gepe (kolcsonos). Eloszor
F-16 demonstral. Bemutat husz murepulo figurat, leszed par viragot a
reten, stb. Majd a B-52 pilota:
- Na akkor most en jovok. Figyelj!
Ot percig semmi.
- Na hogy tetszett?
- Miert, mit kellett volna latnom?
- Hatramentem, felraktam egy kavet, elmentem hugyozni, visszamentem, megittam
  a kavet, kozben elolvastam a riportot a Playboy nyuszival a legujabb
  kiadasban es visszajottem.
<OFF TOPIC>

Gyula
+ - Isuzu (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Lattam egy kereskedonel egy Isuzu sportkocsit. En meg eletben nem
hallottam rola. Ismeri valaki ezt a tipust, volt mar valakinek, ismerosenek?
Minden info erdekelne. Amugy 2 literes turbos, klima, full extra, 90 -es,
alku elott 700k . Csak az a gondom, hogy nem ismerem. A felirat
szerint: Tecnology by Lotus, ez is jol hangzik.
+ - Isuzu 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Kozben korbeneztema a neten:


Yanase Piazza Nero

   XE-Turbo Limited

    Handling By Lotus



---
----
Model : E-JR 120
Colour : British Racing Green
Length : 4385mm
Width : 1655mm
Height : 1300mm
Wheelbase : 1355/1370mm
Weight : 1190kg
Engine : 4ZC1 Inter Cooler Turbo ECGI, SOHC (1994cc)
Max ps/rpm : 180 / 5400
Max kgm/rpm : 25.5 /3400
+ - Ford szerelo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tudna valaki megbizhato, anyagilag korrekt - raadasul 
lelkiismeretesen dolgozo - Ford szerelot ajanlani?
Kosz:

mezga    

--------

Ford Escort kombi 1.8 TD
+ - Re: Ovfeszito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok!

Gonci Csaba irta:
>> Minden automata ov ilyen? A Citroen Picasso-ban is ilyen van?

>Minden altalam ismert uj autoban ilyen ov van, tehat
>a Picassoban is. Bivalyeros rantas eseten pedig elsul egy
>patron es annak az ereje rantja vissza az ovet, ill. a sofort
>a helyere.
Lehet, hogy csak rosszul fogalmaztal, de nem rantja vissza a
sofort az ovfeszito. Elvben meg azelott megfeszul, mielott a
sofor teste elorelendulne, igy csokkenti az esetleges
seruleseket, amit az ov okozhatna, meg amit visszacsapodo test.

    Udv!

--
HAÁSZ Attila --- mailto:
+ - Re: trabi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok!

Gonci Csaba irta:
>kaptam egy rakas kepet-variaciot Trabi temara - kb. 500 kB,
>akinek kell, kuldom.

Ha szet tudod szedni ket reszre, akkor megkoszonnem, ha
elkuldened. Mostanaban vacakol a szolgaltatom, es 3-400 kB felett
nem mindig sikerul egyszeruen letoltenem a leveleket. Koszi!

    Udv!

--
HAÁSZ Attila --- mailto:
+ - Re: *** HIX AUTO *** #1398 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

> Mi is tobb izben jartunk Horvatorszagban, de par dologban ellenkezo volt a
> tapasztalat. Igaz, csak Isztria !
> 
> >-penztaraknal es kasszaknal altalaban oda kell figyelni a visszajarora,
> 
> >-a pincerek hajlamosak a szomszedos asztal fogyasztasat is felirni a te
> >szamladra (2x tortent, kulonbozo helyeken)

> Velunk egyszer sem, pedig mi veled ellentetben szinte vegig ettermekbe
> jartunk, mert nem csak szemet legeltetni mentunk, hanem jol is erezni
> magunkat :-)) 

Tobbnyire nekem is inkabb jo tapasztalataim voltak, en Rabon 
ereztem magam legjobban eddig. Isztria is szep, a nyugati reszen 
(Umagban) viszont lepten - nyomon megprobaltak atvagni.  
Fagyisnal, etteremben, mindenhol. Mellesleg a terger is eleg sz*r 
ott, hinaros, piszkos, a partja is betonos meg saras. Vagy csak 
pechunk volt, mittudomen. Mindenesetre mashol nem tapasztaltam 
ilyet egyszer sem. 


> nem latok semmi rendkivulit, meg voltunk elegedve a szolgaltatassal.

Ettermekben en is, de a boltok! Uristen, mintha a 70 -es evek falusi 
ABC -it lattam volna. Es ugyanaz, vagy rosszabb eladoi stilus. Az 
egyik elado Rabacon hangosan kirohogott, sot, a tarsait is odahivta 
rohogni, mert delutan 2-kor akartam halat venni. En kihivattam a 
fonokot, es elmagyaraztam neki, hogy ahol en lakom, abban sincs 
rendkivuli, ha este 9 -kor akarok halat venni, meg elo hal sem 
gond. A nyilvanos kirohogest is nehezmenyeztem, de nem ertette, 
mi a bajom :((.

> 
> >-jo tudni egy kicsi nemet vagy olasz, angol tudas nem lenni jo.
> 
> A magyaron kivul csak angolul beszelek, de turista ovezetben mindenki
> megertett, Szloveniaban is.

En is elboldogultam az angollal.

T
+ - Re: *** HIX AUTO *** #1399 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

> Amig 1nel tobb auto van a neveden, csak egy lehet bonuszos, a tobbi A0.
> Amint eladod a regit, a bonuszt at kell vezettetni az ujra. 

Egy ismerosomtol ugy hallottam, hogy a masodik kocsira is kapott 
bonuszt, termeszetesen nem ugyanannal a biztositonal. Boldogan 
megadtak neki, raadasul indulasnal B8-t. Most az a fura helyzet 
van, hogy a regebbi autojan kisebb a bonusz mint az ujon :))))

Tibor
+ - Biztositas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash irta tegnap:

"Amig 1nel tobb auto van a neveden, csak egy lehet bonuszos, a
tobbi A0."

Ez valami uj dolog? Nekem evek ota van 2 auto a nevemen, mindketto
bonuszos, az egyik asszem b4, a masik b6, kozben atiras is tortent, sot
egy ideig volt egy 3. is (ez A0s volt) aztan eladtam az egyiket es az
a0-s "orokolte" a b4et. Csak irni kellett egy levelet a biztositonak,
kuldeni az adasvetelit, az meg atvezette a megmaradt a0sra. Akkor most
lapitsak, mert bizt. csalo vagyok? :)


---
http://www.mailbox.hu - Mert levelezni kell...
+ - re: TEAOR (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Andi,
>a froccsonto az muanyagipari, vagy kocsmaipari munka?
>Ne akartam serto lenni, de ezen nagyot nevettem...
>

Ez itt csak egy szmajlipotlas volt egy korabbi levelhez, amiben hiaba
igyekeztem kapitalis baromsagokat irni - konform modon - az igen mely
5litereskanna topicba.

andi
+ - Re: Emberkedes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hoi!

> *** HIX AUTO 1399 ***
> Felado : 

> Hasonlo „tiszteletlenseg”, bar mas korulmenyek kozott:
> multkor Szlovakiaban egy Octavia 1.8 Turbo elozott meg igen
> banto es foloslegesen agressziv, kemenykedo modon. Utana
> kicsit csodalkozott, amikor orszaguton 180-nal elkezdtem
> kozeliteni es a dupla Remus cso sem segitett rajta

Na igen... Csehek & Szlovakok vmiert nagyon nagyra vannak
a Skodaikkal. Es ugyan autopalyas tapasztalat, de talan...
Sz'al sztem nem nagyon vannak tisztaba a Skodak kepessegeivel
Kepesek szinte barmilyen auto ele bevanszorogni. Tavaly esett
meg, hogy kovettem egy viszonylag nyugodtan (170-180km/h :)))
halado Lexus-t, de mind ele, mind elem nyugodt szivvel bevagtak,
hogy ok aztan ugyis felveszik gyorsan a ritmust. Hat nem.
Az Enya egyik zenejenek a ritmusat vettek fel inkabb (gyk.
gyorsulas semmi :)).

> Ezert nem ertem, miert gyorsulnak velem mondjuk 1.6-os (nem
> VTI !) autokkal. Azert, mert szep neni ul mellettuk? Hat
> ilyen meno dolog manapsag a leeges? Vagy abban bizik, hogy
> a Mondeo ledobja a vizpumpat? :)))

Lehet. Vagy elfustol a motor az erolkodestol :))
En ugyan egyszer egy 1.4-essel gyorsabb voltam egy 2.5-os
mercinel, de ez leginkabb annak tudhato be, hogy nem
egyenes volt az ut. :)

Budai rakparton a Lagymanyosi hid alatt atmeno uton
a hid elott lampatol indultunk - aki nem tudna: ket sav,
kb. 30-40 meter utan viszonylag eles jobbkanyar. En
voltam a kulso savban. Es ott o ugyan elobb ert a kanyarhoz
mint en (vajon miert? :))) csak eppen azt felejtette el,
hogy bekanyarodni sem artana. Vad fekezes, en meg a jol
megvalasztott sebessegel szepen bekanyarodtam. Aztan
emiatt mar olyan nagy volt a lenduletvesztese, hogy
a Lagymanyosi hidra felmeno savba nem tudott elem
bemenni, csak mogem. Kellemetlen... :) Vezetni sem
artana tudni a nagy autot :))).

K.
+ - Re: Re: gyorshajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hoi!

> *** HIX AUTO 1399 ***
> Felado : Kertesz Vilmos

>>> En is kiengedem a buszokat magam ele, kapok is -pedig ez Gyor, nem
>>> Pest- neha dudat a hatamba, s jellemzoen nem regi, kis kocsiktol...
>>Lehet, hogy masoknak van szagloszervuk es nem kifejezetten imadjak
>>a buszok altal kiokadott materiat szagolgatni. :))
> Csak 2 dolog:
> 1. Akkor most legyek udvarias, vagy sem? Ok 50-en utaznak, en egyedul...

De nem sietnek. Ha meg sietnek, akkor valoszinuleg eloszor utaznak
buszon, mivel nem tudjak, hogy azzal nem lehet sietni.

> 2. A kiokadott materia ram jon, nem rajuk...

Ja ertem. Amint veget er a busz mogott halado autoja, azonnal
megszunik a busz&teherauto buzfelhoje. :)

Ah, meg egy aprosag egy masik leveledbol:
> Ti is legyetek oszintek, ugy nez ki, jott egy uj ember (nevezhettek
> bunkonak is), akinek mas a velemenye, mint sok embernek a listan, hat
> tipossuk el...

Hat mivel erovel kivanod a nepet nevelni ne is csodalkozz rajta.
Leven megszolaltal a masik veglet neveben. Avagy: "Miert ne
vanszoroghatnek az uton/autopalyan?" & "Miert ne nevelhetnem a
sok bunko eroszakoskodot?" & "Hmm... kene egy kalapot vennem,
amit viselhetnek az autoban... az olyan jol nez ki!" :)))

Nem az iden nyaron barnult kisebbseg megjelenese sem aratna tetszest
egy a feher faj mindenekfelettseget hirdeto csoportosulas gyulesen --
persze tavol alljon tolem, hogy ezt a listat ezen utobbihoz
hasonlitsam, csupan szelsoseges peldat elocitalva talan megerted,
hogy miert is talaltal kisebb nepszerusegre, mint gondoltad.

Udv:
K.
+ - Re: Jotanacs (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Vaddiszno,

engem arra probalsz rabeszelni, hogy valtoztassak sebesseget (gyorsitsak) amiko
r elozok, csak azert, hogy neked ne kelljen sebesseget valtoztatni (lassitani) 
amikor utolersz. Miert pont en, miert nem Te?

Az elozes veszelyes muvelet, tehat siessunk befejezni, mondod, es ez igaz, bar 
elsosorban a ketiranyu kozlekedes eseten igaz, mikor az elozest a szembejovok s
avjaban vagyok kenytelen vegezni. Autopalyan, kulonosen ha mindenki szabalyosan
 kozlekedik, az elozes nem kene veszelyesebb legyen, mint a parhuzamos kozleked
es.
Mellesleg: te egyfolytaban a belso savban jossz... csak en siessek jobbra (pers
ze sietek, de megfontoltan).

Szamolni kezdtel, de valami nem stimmel, mert a Te szamolasod szerint nem is sz
abadna olyan eset eloforduljon, hogy Te engem elozes kozben utolersz. Szamoljun
k egyutt: a kamion megy 110-zel, en 130-cal sebessegkulonbsegunk 20 km/h = 6 m/
s
Te jossz hatulrol 200km/h azaz 56 m/s sebesseggel, sebessegkulonbsegunk 20 m/s.
En halottam valamit a kovetesi tavolsagrol, es 130-cal menve a kamiont nem koze
litem meg jobban, mint kb 50 meter, s miutan megeloztem, 50 meterrel elotte fog
ok visszasorolni. Ez 100m, a kamion hosszat Te 15m-nek vetted: 115 metert 6m/s 
sebesseggel kozel 20 masodpercbe telik megtennem. Ez alatt a 20 masodperc alatt
 Te 400m-t kozelitesz hozzam. Es amikor mar csak 100m (2 masodperc!) van koztun
k, Te mar nagyon aggodsz, es villogsz, dudalsz...
Ha a kamion 120-szal megy es en elozok, az mar kozel 40 masodpercembe kerul, am
i alatt Te 800 metert kozelitesz hozzam.  Lehet, hogy nem latlak, amikor 500-90
0 meterre mogottem vagy? Mondjuk mert koztunk van egy masik jarmu? Egy kanyar?
Bocsanat, hogy meg elek es kozlekedek.
Maradtam kivalo tisztelettel:
buvar
buvar

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: p-proxy-3-int0.net.wisc.edu)
+ - ovek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Minden altalam ismert uj autoban ilyen ov van, tehat
>a Picassoban is. Bivalyeros rantas eseten pedig elsul egy
>patron es annak az ereje rantja vissza az ovet, ill. a sofort
>a helyere.

c.c.c.. Egy bizonyos ar/meret/kategoria/marka eseten. Csodalkoznek, ha a
Daewoo Matizban is ilyen lenne. Vagy a Swiftben.

Amugy a pirotechnikai ovfeszito nem a rantastol sul el (ugyanugy, ahogy a
legzsak sem attol indul, hogy lefejeled), hanem a kocsiba epitett
lassulasmero szenzorok jele aktivalja. Ekkor gyujt, es MIELOTT a test elore
indulna, megfeszul az ov. Ha ilyen nincs benne, akkor az elore lendulo test
felgyorsul, aztan rantja vissza az ov. Ekkor jon a kulccsont-tores...
A pirotechnikai ovfeszitok mellet van rugoero-tarolos is, aminek a hatasa
ugyanez, de a kioldas utan ujra elesitheto.

Fogash



_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - 256 3D (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> nagyon maradi, vagy a mostani design vadult el; de nem lehetne,
>> hogy ne true color 3D-s kijelzo es 256 szinu-formaju gomb legyen
>A Blaupunkt uzletben.
Szemely szerint epp a Blaupunktot utalom a legjobban. Vannak rajta jo kis
ugralo frinc-francok, de egy kib.tt balance vagy hangszin allitashoz is a 8.
menu 9. almenujenek 7. lepcsojet kell megtalalni, a hangero tekerese meg egy
eleg gagyi mukodesu siktarcsa tekergetesevel valosul meg.
Ami nekem tetszik, az a Seat gyari radioja, de ez tulmeretes (jo 30mm-rel
szelesebb a szabvany radioknal). Ezen viszont minden kezenfekvo, a fo
funkciok nem almenuben vannak, es szepen szol.
Fogash



_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - HR (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>*Arra hivnam fel a figyelmet, hogy esoben - mindegy milyen
>csodagumi! - csak nagyon ovatosan, mert a meszbazisu (ezek
>szurkesfeher szinuek) aszfalt utjaik - szappanszeru
>emulziot alkotva - pici viztol is  csusznak, mint a tukorjeg.

Ezt en is tapasztaltam. A Bridgestone Potenza RE720 (195/50R15) is csuszkalt
jobbra-balra, amikor jottunk haza. A konret szakasz Rijeka es az autopalya
kozott a hegyi kacskaringos volt.

Fogash




_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - civil rendorauto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ezek ellen csak civil jarorautokkal lehetne felvenni a versenyt. Persze
ilyen nincs...

Vagy megis? Gyorben van egy Astra classic, GIK-212 rendszammal, a hatso
oldalablakokon meg olyan gusztustalan ontapados macifej-napellenzok is
vannak, raadasul puloveres rendor ul benne. Csak elore meg videoz. :-(

Az M5-on mostanaban tobbet jarok, minden hetfon le/penteken fel. Eddig meg
nem volt alkalom, hogy ne lett volna 2 trafi + egy mozgo kameras auto (mind
astra) az uton. Szerencsere eddig jobbara a szembe oldalon tevekenykedtek.

Ja, meg egy: az M0-n van egy sebessegmero (Annahegy korul, M5 fele
iranyban). Az nekem mindig centire ugyanannyit mutat, mint a km-oram.
(100->101kmh). Stopperrel kimerve (8km szakaszon) viszont 7%ot siet az
elektronikus km-oram (150->143). Akkor kamu, amit a fenti mutat?

Fogash



_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - ujauto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>szoval ujauto vasarlas. eljott az ideje. a fenti allatfajtakat neztem
>ki. azokbol is a p406 hdi supreme 110le, c5 hdi 2.0 sx, volvo 1.9d.
>a velemenyetekre vagyok kivancsi ezekrol az autokrol. meg egyiket sem
>vezettem, de ultem mar bennuk. a volvo nagyon szuknek tunt, a c5 az
>iszonyat tagasnak, viszont eleg uj auto, hogy legyenek gyerekbetegsegei. a
>p406 ami a leginkabb megfelelne, kiforrottnak tunik. ha vannak

Szerintem nem kell felni a C5-tol, mar majd egy eve gyartjak. Amit erdemes
lehet meg bevonni, az a Laguna DCi es a Mondeo TDCi(130LE). Ha szigoruan a
felsoroltaknal maradunk, akkor en a citromot valasztanam a kenyelem miatt. A
volvo tenyleg kicsi, a motorja valami VW-szarmazek, ha jol tudom. A P406
formaja szep, de nekem a belseje nem jott be kulonosebben.
Fogash



_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - Re: Ovfeszito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HIX AUTO #1399, :
>> Minden automata ov ilyen? A Citroen Picasso-ban is ilyen van?
>Minden altalam ismert uj autoban ilyen ov van, tehat
>a Picassoban is. Bivalyeros rantas eseten pedig elsul egy
>patron es annak az ereje rantja vissza az ovet, ill. a sofort
>a helyere.

Ilyenkor csere, ugye? Lehet csak ezt a patront cserelni, vagy az egesz
hobelevancot ki kell dobni? Bocs, de nagyon tajekozatlan vagyok.
Hogy lehet azt ellenorizni, hogy ezek a pirotech cuccok sertetlenek-e?
-- 
Udv,
		  Hunter			-[HE 1.15beta8;]-
+ - Rererere Autopalyas zsaruk (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"Alighanem ezt lattam ma Budan, a Jagello uton. Elol Mad 
Max-szeru fekete racsozat, felul oriasi villogolampa. A 
rendszama BCW-081."

Kosz, Ed. Fotod nincs? :)))

VD, ugy tunik valos a veszely. Mit lepsz erre? 
Visszapillanto rulez?

Octaviakrol Csaba: "En meg azt hallottam, hogy az egyiknek 
mar tonkrevagtak a turbojat."

Hat, mit mondjak? Nem lep meg ... :(

Fogash: "A raccsal meg aztan mit tol le??? Ugy feljelentem, 
hogy belesargul. A gyorshajtasert nem olhet meg/sodorhat 
eletveszelybe... Szal szerintem kamu."

Nem egy hazudos srac mondta. Meg ld Ed irasat.
Viszont. Ezzel az eletveszelybe sodrassal mondasz valamit.

Jogaszok a listan, figyelem!

Lehetseges elvileg szakszeruen letolni valakit, aki mondjuk 
amokfutast rendez, mellesleg mondjuk 250-nel, baleseteket 
okozott, stb. AZERT, mert igy tovabbi balesetek elozhetoek 
meg?

Tegyuk fel, hogy 

1. letezik olyan letolasi technika, mely altal szemelyi 
serules es komolyabb baleset nelkul a delikvens 
pacifikalhato
2. az M3 es a rendor versenyzo egyarant alkalmas es 
felkeszult ennek kivitelezesere.

Lehet, hogy Fogash-nak igaza van es pusztan gyorshajtas 
miatt ezt nem tehetik meg. Vagy lehet valamilyen 
jogszabalyban ilyen hatar (200, 250, 300)? Mondjuk utobbi 
esetben az E36 M3 mar talan keves a letolashoz.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Rendori vere's (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

awender: "Engem is vert meg rendor ugy hogy helyben 
osszehugyoztam magam, de ettol meg mondtam olyat, amit nem 
csinaltam. Egyebkent a filmektol elteroen a verest akkor is 
folytatjak, amikor a foldon vagy. Egyebkent utana semmi! 
olyan nyom nem maradt rajtam, ami utalt volna veresre, max. 
a pisaszagu nadrag."

1. Reszvetem.
2. Rohadekok.
3. Mikor tortent ez az eset?
4. Beszoltal neki vagy ilyesmi?
5. Nem azt akartad mondani, hogy "de ettol meg NEM mondtam 
olyat, amit nem..." ? A szovegosszefugges (pl biro nem 
hulye) ezt sugallja. 
Vagy akkor nem ertelek.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - horvatorszag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
En azt hallottam, hogy Horvatorszagban 2000-ben nem loptak 
el autot. Mikor lent voltam tavaly, es kerdeztem, hogyha 
ejszakara kint hagyom a motort, akkor nem lesz-e baja, csak 
neztek es nem ertettek, mire gondolok. Szoval lopas nincs, 
ez valahogy naluk ugy tunik kimaradt. Nemugy, mint nalunk. 
Bar az az igazsag, hogy ismerosomeknek pont akkor tortek 
fel a kocsijat, mikor benne aludtak(Krk). De olyan ugyesen, 
hogy el is vittek egy par dolgot. Hogy lehet azt nem 
eszrevenni? Szoval az ordog nem alszik, de az biztos, hogy 
Mo-n nem mernem a motoromat ejszakara az utcan hagyni, ott 
meg igen. Szerencsere nekem meg soha nem tunt el semmim 
kint. Rendor sok van, de nem csesztetnek, csak 
elrettentesul vannak ott. Szoval tuti a hely! Es gyonyoru, 
sok helyen erintetlen a tengerpart. 

Sok sikert a nyaralashoz!

Udv,
Vaddiszno
+ - tankolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Halo!
Haverom tegnap este mondja felhaborodottan, hogy egy Aral 
kutnal Golf IV TDI-be 62 litert tankolt, pedig csak 55 
literes a tankja. Erre probaltam nyugtatni, hogy biztos a 
csobe ment a plusz 7 liter, meg hogy ezeket hetente 
ellenorzik, hogy jol van-e beallitva a fej es hogy azzal 
nem lehet csalni. Mert itt a listan egy paran ezzel 
magyaraztak a tobbettankolas okat, de valahogy nem tudtam 
megnyugtatni. Lehet hogy en sem hittem el amit mondtam neki?
Mindenki szurje le maganak a megfelelo tanulsagot.

Udv,
Vaddiszno
+ - mondeo felni+gumi+disztarcsa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Nem keresett mostansag valaki ilyesmit?
Visszarakattam a nyari gumikat, es a gumisnal ott allt 3 (gondolom a 
4. is ott volt, csak nem lattam)
16000 Ft/db aron.

Ha erdekel valakit, irjon, megadom a telefonszamukat, ha arra jarok 
legkozelebb.

ADios
TLantos
Lantos, Tibor |  
ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - Re[2]: busz kiengedese (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ez mar tenyleg az utolso levelem a temaban, csak valaki kerdezte maganban,
hogy az autoszerelo sogorom, akiben annyira megbizom, igy tori a kocsikat?:
>A sogorommal is van ebbol vitank, szerintem ha megmondanam a nevet, ismerned,
>szoval O szaguldozik mindig. Mert szerinte az nagyon jo erzes, es hogy O
>nagyon tud vezetni. Az eredmeny:
>Szilard: (amirol en tudok) ket osszetort auto, egyszer jogsi elvetel
>Vili: semmi...
Szoval 3 sogorom van, az egyik autoszerelo Somogyvaron, Isti, a masik ketto
gyori. Isti tud gyorsan vezetni, a masik ketto kozul a nagyobbik meg tud
gyorsan menni... O tori a kocsikat. A kisebbik meg probajogsis, nagyon jol
elbeszelgetunk, mikor vezet, csak ne menne lakott teruleten kivul is csak
70-nel :((( En meg nem akarok beleszolni, ha O vezet...

Esetleg irhatnatok vicces megjegyzeseket, mit mondjak neki, mert ha szolok,
az nem latszik meg rajta, de bantja tudom. A vicceket viszont szereti :))
En csak olyat szoktam neki mondani, hogy "Ez a biciklis mar regota elozni
akar, engedd el..", ilyenkor veszi a lapot. De csak ugy 4-5 km-ig, de neha
180-at megyunk, kene meg 35 masik poen :))

Minden jot, Vili   www.macasoft.hu  HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: Csak AUTO
+ - genfi autoszalon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ezt mar egyszer elkuldtem, de nem kaptam visszajelzest,
elnezest, ha ketszer jelenik meg:

Tegnap (marc.7) megkezdodott a 72. genfi autoszalon! 
A jovo vasarnapig (marc. 17) lesz nyitva, hetfo-szombat 
9-19 oraig, vasarnap 8-19-ig. 
Harom nap (8, 12 es 15-en) tovabb, egeszen 22 oraig latogathato. 
A belepo felnottnek 12CHF, gyereknek, nyugdijasnak es csoportnak 
(>20fo) 7CHF (www.salon-auto.ch).
A loerok kedveloinek a nagy visszaterok: 
Hispano-Suiza HS 21 GTS, 7 literes V8 motor 600 loerovel, egy gyonyoru 
sportkocsi (az uj Ferrari Maranello "csak" 515 loeros). 
Maybach (a Mercedes szarnyai alatt) egy klasszikus vonalu 
limusin, V12-es motorja 550 loeros. Ezzel kell a VW uj limusinjanak, 
a Phaetonnak versenyezni (a piacon), a maga V12, 420 loerojevel.
Vegre megszuletett az allando parkolohelyhianyra a valasz: 
A Rinspeed Presto, az osszecsukhato auto. 
Ha akarom rovid ketuleses, mint a Smart, de kinyujthato 
negyulesesre, ha talalkozunk a haverokkal. 
Itt lathato: 
http://www.rinspeed.com/pages/press/pre-presto.htm
Es meg sok-sok auto...
Vegulis jon valaki a listarol? Kialakult a csapat?
Ha valakinek segitseg kell, vagy szallas, ahol 
egy ejszakara meghuzhatja magat :-)), 
csak szoljatok, bar Genf ide meg ket ora autozas:-))
Udv: 
Gabor 
tel.: 41-26-4244330, Fribourg
+ - Re: eladas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Sziasztok!
> 
> :
> A kocsival egyutt oda kell adnod: minden kulcsot, forgalmi engedelyt, zold
> konyvet, torzskonyvet es az adasveteli szerzodes egy peldanyat. 
> 
> En hallottam olyat is, hogy a forgalmi szemelyi lapjat nem adtak at a
> vevonek, ezzel mintegy finoman "kenyszeritve" a vevot, hogy mielobb
> atirassa.
> Ez jogszeru-e igy? Es hogy mukodik ez, ha pl. kereskedes beszamitja az
> autot, akkor is kell eredetvizsgalat? (mi van, ha lejar az eredetvizsgalat
> ervenyessegi ideje es meg nem adtak el a jarganyt?) Vagy ez alku targya?
> 
> Peter
>
+ - emberkedes az uton (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Lista,

>Fogash: „Az igazan agyviz-forralo viszont az, amikor valaki 
>a 152kmh vegsebessegu uj kocsijaval (tipus nelkul: Swift, 
>Lanos, Rio, Accent & co.) akarja bebizonyitani, hogy az 

Jelen (kez feltesz), en is ebbe a kategoriaba tartozom.
Csak egy apro kerdesem lenne, az igazan nagy es eros autoban
ulok miert nem veszik ezt figyelembe? Miert faj az, hogy pont
152-vel utazok autopalyan? De a legszomorubb, hogy az emberek 
80%-nak ez csak akkor jut eszebe, amikor elhuzok mellettuk.
"Nehogy ma' egy Szuzuki leelozzon...". Mondjuk nem erdekel, mert
en ezt a tempot szeretem tartani (ismerem am a valtot is :) ),
es a majdenmegmutatomkinekvanittgyorsautoja leeloz, de
5km mulva megint mogotte vagyok, mert biztos szedul mar nagyobb
sebessegnel. Na ezt csak azert irom, mert ha nemetbe jovok, akkor
az S-es Merci tulajat nem zavarja, hogy elmegyek mellette, ha O
amugy sem akar menni. De ez ugye nem Mo, es meg egy darabig 
Eu ide vagy oda nem is lesz kozlekedesi kultura.
(ehhez elobb utakat kellene epiteni + az embereknek is valtozni kellene)

Arrol nem is beszelek, ha motorral vagyok, akkor hanyan probalnak
"versenyezni". De ez egy mas tema. :)

Jon a jo ido, megkernem autostarsaimat, hogy a mocisokra forditsunk
nagyobb figyelmet.

Udv
 Gabor (Szuzi 1.3 Hxx-xxx :)) )
+ - elozes + szuk volvo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Germany]
>Minden automata ov ilyen? A Citroen Picasso-ban is ilyen van?
Az ujabb autokban altalaban ilyen van mar. Nekem a volvonak a
hasznalatijaban kulon figyelmeztet, hogy ne piszkald, mert levagja az
ujjad, ha elsul, vmint a csat alatti reszen tele van matricazva hasonlo
feliratokkal. Egyebkent szemre meg tudod allapitani (ha a csat alatti resz
alatt van egy "ketyere", akkor az az lesz)

> Felado :  [International]
>A lenyeg a ritmuserzeken van. Ha nekem nem okoz utemvesztest, akkor johet,
>ha darabos lenne, az veszelyhelyzet a mogottem jovoknek, tehat nem mondok
le
>az elsobbsegemrol.
Szivembol szoltal :-)

> Felado :  [Hungary]
>Ebben a megkozelitesben is van racio, csak sajnos a KRESZ-
>ben nem ez van leirva, hanem az, hogy aki mar eloz, azaz az
>autopalya belso savjaban van, azt te nem akadalyozhatod.
Viszont a belso savot csak elozesre szabad igenybevenni, marpedig epp a
villogok akik el szoktak feledkezni visszamenni a kulso savba. (azaz, az
hogy a belso savban van, az nem jelenti azt, hogy  eloz)

En irtam:
>Az angol vezetok "birkak", nem villognak,
>indexelnek, kivarjak amig elengedi oket az ember
Na tegnap en is kifogtam egy egoval megaldott corsa 1.0-t vezeto gerzsont
(erre a lanyom - 4 eves - csak annyit szokott mondani, hogy "mar megint
gerzson ?" :-) ).

> Felado :  [Hungary]
>U.i: Ja es meg egy, ahhoz, hogy megusszak egy
>veszhelyzetet, en akarmennyivel is tullepnem a megengedett
>sebesseget. De van akinek a zsebe erzekenyebb, es inkabb a
>balesetet es az azzal jaro esetleges serulest valasztja,
>minthogy gazt adjon. Ilyenrol en meg nem hallottam ugyan,
>de mint lathattuk, ilyen is van...
Azt hiszem irtam mar, de leirom meg egyszer.
Osztrakiaban jottunk, olyan 130-140 korul, eloztunk. Egyszercsak raalt a
fenekunkre egy kocsi, es elkezdett "tolni". Kis gazfroccs, majd ki a kulso
savba, had menjen ha olyan surgos neki. Ezt termeszetesen a mogottunk jovo
auto is "honoralta", elhuzott mellettunk, beallt elenk (akkor lattuk hogy
rendor), felkapcsolta a villogoit, felreallitott, majd megvagott 500
schillingre gyorshajtasert !
Na azota nem szoktam nagyon igy udvariaskodni (sosem tudhatod, hogy nem
buntet-e meg utana)

> Felado :  [Hungary]
>ultem mar bennuk. a volvo nagyon szuknek tunt
Ha az s/v40-re gondolsz, az nekem is furan szuknek tunt a 460 utan (azt
kaptam a multkor cserebe amig az enyemet szervizeltek)

A'kos


--
Ákos Szalay, Architecture & Research, Sophos Anti-Virus
Real Business/CBI Growing Business Awards: Company of the Year
Email: , Tel: 01235 559933, Web: www.sophos.com
+ - Valasz: Jotanacs*** HIX AUTO *** #1399 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>>>>>>>>>>>>
> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Jotanacs ( 89 sor )
> Idopont: Thu Mar  7 10:06:41 CET 2002 AUTO #1399
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
...
Lemodelleztem: kamion kulso sav: 80 kmh, te mogotte 140 kmh
epp elozeshez keszulodsz, en meg mar elozok a belsoben 200
kmh. Persze csak a pelda kedveert. Kamion kb. 15 meter
hosszu, igy vettem 25 metert, ameddig az elozes tart, azaz
elol is plusz 5 meter, meg hatul is. "0 meter" az eleje -
5, "25 meter" a vege +5 meter.
>>>>>>>>>>>>>>>>

60 km/h sebességkulonbseg, +5 meter hatul???? Ertem mar, hogy miert vagy
Vaddiszno! :-) Sot, ha azt is hozzaveszem, hogy az auto kb. 5 meter hosszu,
akkor - a peldadban szereplo 25 meternel maradva - elol+hatul _osszesen_ 5 mete
r
marad.

Ha mar konkret szamokkal szamolunk, akkor legyenek azok a konkret szamok
hihetoek.

udv,
Akos
+ - ovfeszito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Minden altalam ismert uj autoban ilyen ov van, tehat
>a Picassoban is. Bivalyeros rantas eseten pedig elsul egy
>patron es annak az ereje rantja vissza az ovet, ill. a sofort
>a helyere.

Szerintem az ovfeszito nem egeszen igy mukodik. A pirotechnikai
patron akkor sul el, amikor az utkozes tenyet a szamitogep erzekelte.
Tehet meg mielott a tested elore lendulne. Ha a tested mar lenduletben
van es ekkor rantana meg az ovet, tobb kart csinalna mint hasznot.

Udv,
Zotya
+ - Castrol olaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>> nagyaruhazakban TXT nem volt, csak egy csomo masfele castrol 
>> olaj, pl RS (0w40)  meg valami, aminek elfelejtettem a nevet 

>Az RS Racing/Formula 10W60...

De tenyleg van 0W40 is. Castrol FORMULA RS 0W-40, API  SL!!! /CF teljesitmenysz
inttel...
Amirol Csaba irt, az a Castrol FORMULA RS RACING SYNTEC 10W-60, SJ/CF.
Udv, Gabor
u.i. Lecci, ne kezdjetek ujra a Jugoszlav temat! Ez egy autos lista, nem politi
kai. Koszi!
+ - j (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!

>Igy van, en sem akarnam bebizonyitani, hogy jobb az autom
>egy M5-nel. Csodak nincsenek, minden auto tud, amit tud.
>Ezert nem ertem, miert gyorsulnak velem mondjuk 1.6-os (nem
>VTI !) autokkal. Azert, mert szep neni ul mellettuk? Hat
>ilyen meno dolog manapsag a leeges? Vagy abban bizik, hogy
>a Mondeo ledobja a vizpumpat? :)))
>
>Aki tud ezekre az erthetetlen emberkedesekre magyarazatot,
>kerem ossza meg velem!
>
>K malac
>Ford Mondeo V6 Ghia

Ugy latszik nem csak nalunk van ilyen. Emlitettem a walesi sracot, 5literes 
Jaguar XJ-S-e van. O is betartja lakott teruleten az 50-et. Aztan ott is 
emberkednek suhancok ilyen Opel Kadetekkel, meg hasonlo kategoriaju 
eromuvekkel. Amikor aztan elhagyja a lakott terulet veget jelzo tablat, es 
odalep a verdanak, akkor igen csak picire zsugorodik a nagy arc a 
visszapillanto tukorben :-)
----
> > nagyon maradi, vagy a mostani design vadult el; de nem lehetne,
> > hogy ne true color 3D-s kijelzo es 256 szinu-formaju gomb legyen
>
>A Blaupunkt uzletben.

Amiket en lattam Blaukat, azok is mind papagajkorban szenvednek :-( Viszont 
sikerult, egy idoseb Blau Barcelonat egy 10-es tarral megkapnom, annak meg 
radio formaja van :-)))

Udv joe
XM 2.1TD
+ - t (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Hello,
>
>kaptam egy rakas kepet-variaciot Trabi temara - kb. 500 kB, akinek kell,
>kuldom.
>
>Cs.

Javaslom a  kuldeni :-))))
Huuudegeci vagyok ma! A meleg teszi vagy mi: nem tudom mi van otthon, de 
itt reggel le kell mosni a jegkasat a szelvedorol, aztan fel tiztol 34 fok 
van arnyekban. De nincs arnyek...
Sztori: par napja eszrevettem, hogy a totoya inditokulcsa berepedt 
tanksapka zar magassagaban, vagyis feluton. Mivel nincs tartalek kulcs, 
kolcsonadtam a kocsit, elballagtak vele El Alameinbe (180km eszakra, az a 
legkozelebbi varos/falu/teveszerviz), hogy keszittetnek masolatot. Estek 
kerdezem: na, sikerult? Hoooogyne! Idevele! Majd holnap. Vagy holnaputan. 
Esetleg kesobb... MICSODA???
Ma reggel hoztak a kulcsokat, negyet csinaltattak, egyik sem jo :-))) 
Megmertuk tolomerovel, van amelyik alulmeretes, van amelyik tulmeretes, es 
persze ezek variacioja a kulcsok kulonbozo reszein. 50 forintos kerdes: 
hogyan keszultek a masolatok?
Imadom ezt az orszagot!!!!

Udv joe
XM 2.1TD

Tenyleg buvarok: allitolag itt van az egyik legszebb hely merulesre, a 
turistakonyv Hurghada-nak irja, angolosan Harghada, arabosan meg Hardhaga. 
Na meg elsharmelsheh (ezt Mohammed irta!)
+ - Letolas 2x (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash:
"A raccsal meg aztan mit tol le??? Ugy feljelentem, hogy belesargul.
A gyorshajtasert nem olhet meg/sodorhat eletveszelybe...
Szal szerintem kamu."

Nem ismerem a hatterjogot, de a dokumentumnak beallitott filmeken a
Realis TV-n az USA-ban bizony letoljak azokat, akik nem allnak meg a
rendor felszolitasara. Pedig ott aztan minden serelemert jelentos sikerrel
lehet perelni (legalabbis azt hiszem...)
Gondolom gyorshajtasert nem tolhatnak le az utrol, de ha felszolitasra,
jelzesre nem allok meg, azert mar igen. Egyreszt.
Masreszt pedig, ha valaki ugy kozlekedik, amivel veszelyezteti a kozlekedes
tobbi resztvevojet, bizony toljak csak le. Az a dolguk.


Yerico (40-nel totyog, letolni!): lehet, hogy az o autojanak a sebessegmeroje
20%-ot csal, es epp 50-en all a mutato? Ha pedig nincs forgalom, akar le is
elozheted :-)


Attila
+ - Rendorjaror (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Metya,

>Szep, es jo dolog, hogy ilyen van a zsaruknak, de semmi ertelme. Azok, akik
>a veszelyhelyzeteket teremtik, azok kibirjak azt az 1 km-t, amig elmennek a
>leallosavban poroszkalo zsaru mellett. Aztan reflektor vissza, es letolnak
>az utrol, jobbrol eloznek, es ok az istenek. Ezek ellen csak civil
>jarorautokkal lehetne felvenni a versenyt. Persze ilyen nincs...
>Egyebkent szilard meggyozodesem, hogy Magyarorszagon NINCS
>kozlekedesrendeszet. A rendorok vagy kiallnak az ut melle zsebpenzert, vagy
>kiall trafipaxozni, de senki nem szuri ki a veszelyeztetoket. Sajnos.

Tudom, hogy nem jellemzo, de sajat szememmel lattam:
Sotetedes utan az M5-os bevezeto szakaszan csordogalok, mert
rendszeresen szoktak merni.
Belsoben terepjaro elsuhan, jobbrol, balrol elozget. Nem sokkal utana egy
masik auto meg gyorsabban. Na a hulyeseg ragados - gondoltam, de ekkor
meglattam, hogy eme masodiknak nem csomagtarto van a tetejen.
Amikor becserkeszte a terepjarot, bekapcsolta a kek villogot es leallitotta
azt. Az eredmeny lehet, hogy itt is zsebpenz volt, de legalabb van ilyen is.
Hasonlot lattam mar az Arpad hidon is ott egy Suzukit halasztak ki, aki eleg
hajmereszto stilusban cikazott a reggeli csucsforgalomban.

udv,
Attila

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS