Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1046
Copyright (C) HIX
2001-03-14
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: bemutatkozas (mind)  54 sor     (cikkei)
2 Radio (mind)  19 sor     (cikkei)
3 Kuzmich (mind)  11 sor     (cikkei)
4 Elado gumi (mind)  11 sor     (cikkei)
5 Toyotavetel (mind)  7 sor     (cikkei)
6 Renault CD (mind)  12 sor     (cikkei)
7 Re: spam (offtopic) (mind)  17 sor     (cikkei)
8 Re: Autoklub (mind)  68 sor     (cikkei)
9 Re: autoszalon tapasztalatok (mind)  27 sor     (cikkei)
10 Re: index jobbra, majd balra (mind)  9 sor     (cikkei)
11 kisbuszokolcsonzes (mind)  5 sor     (cikkei)
12 RE: autoszalon tapasztalatok (mind)  19 sor     (cikkei)
13 va: autoszalon tapasztalatok (mind)  14 sor     (cikkei)
14 Re: Re:Rajka-Pozsony (mind)  17 sor     (cikkei)
15 Markaszerviz & Clio (mind)  21 sor     (cikkei)
16 szalon,900kg,csodaszar,csapagy,"senki kedveert nem gyor (mind)  105 sor     (cikkei)
17 Volvo V40 phase II + ABS kerdes (mind)  25 sor     (cikkei)
18 Re: Reklam (mind)  30 sor     (cikkei)
19 Re: Militec dieselbe (mind)  52 sor     (cikkei)
20 BX lampa (mind)  19 sor     (cikkei)
21 Re: autoszalon tapasztalatok (mind)  10 sor     (cikkei)
22 Renault reklam anyag (mind)  24 sor     (cikkei)
23 autociki (mind)  8 sor     (cikkei)
24 RE: Suzuki tores (mind)  27 sor     (cikkei)
25 Astra 1,7 TD (mind)  16 sor     (cikkei)
26 ford (mind)  19 sor     (cikkei)

+ - Re: bemutatkozas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Felado:         
Szervezet:      Med. Univ. of Szeged
Feladas datuma: Tue, 23 Jan 2001 04:50:49 MET
Targy:          bemutatkozas
Prioritas:      normal

 Sziasztok AUTO-sok !

Engedelmetekkel csatlakoznek tarsasagotokhoz amennyben befogadnatok 
szereny szemelyemet. 
Rolam roviden:
Nev: Volford Agnes
Lakik: Szeged 
10 eve vezetek  - Dacia - ezen tanultam,
                  Ford Sirerra 2.00 kombi - ex-ert IMADTAM - szivem 
                  csucske a mai napig is,                   
                  Kispoki - hugomtol "lizingeltem",    
                  Audi 80 TD  - ex-ert -alkalomszeruen,
                  Volvo  ( 2 eve vatta uj volt betujeleket nem 
                  tudom)... ex- ert -  alkalomszeruen,
                  VW bogar  - 27 eves volt - meg mindig fiatalabb  
                  volt mint en -   sajat tulajdon volt, ebben a 
sorrendben. 

Most GOLF 1.3 1986-os kiadasu -2,5 eve sajat - oromokkel es 
gondokkal egyarant, amit egyedul kell megoldanom. 
Minden nap vezetek, szegedi viszonylatban kb. 5-600 km-t  havonta, 
fokent a varosban. Persze azert ki is mereszkedem a varasbol es gyakra 
4-be is valtok. Szeretem a sebesseget, a fuggetelenseg-erzest amit a 
vezetes ad.  
1999 januarban ( en voltam a hibas-  szakasossan lefagyott rakparton  
megcsusztam)  es decemberben ( vizes uttesten belem csusztak ) 
1- 1  koccanasom volt, sem elotte sem azota - ezt lekopogtam  -nem 
volt semmi ilyen jellegu gondom. 
Mivel No vagyok az autok muszaki  parametereihez butacska vagyok, de 
mentsegemre legyen mondva-irva erdekodo tipus vagyok.
Az  altalam eddig vezetett autok nagyon kulonbozoek voltak 
meret, teljesitmeny, kor stb., nemi tapasztalatra azert ugy erzem - 
remelem nem volt tul nagykepu- szert tettem. Ha pontosan nem tudom 
megmondani, hogy mi a gond a kocsival, de azert bizonyos dolgokat 
eszreveszek, meghallom ill. megerzem. 
Tudom, hogy mert no vagyok sokszor probalnak hulyenek nezni de azert 
nagyon igyekszem. 

Kb.  1/2 eve "talaltam" ratok s  a hosszu ejszakai ugyeletekben jokat 
szorakoztam nehany irason, de talaltam szamomra fontos infokat is.
A munkahelyemen (SZOTE) van csak lehetosegem arra, hogy 
csatlakozhassam hozzatok -  persze csak akkor ha szabad. Abban sem 
vagyok biztos, hogy ez a level elmegy-e egyaltalan.

Kicsit hosszu lettem, de igerem tobbe nem fordul elo!!!

Sziasztok 
Vagi
+ - Radio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Igy masfel ev utan asszem kene vennem radiot a kocsimba. :) 
Egyre tobbet utazok es alszok a volan mogott. :)

Tudtok olyan radiorol, ami csak radio, de az tok profi minoseg. 
Kazetta nem kell, CD sem, esetleg olyan verzio, hogy csak 
radio, de lehet hozza barmikor kulon venni CD valtot, 
amiben egy rakas CD lehet. Normal meret kene, tehat ami a 
standard radio helyre bemegy.

Tehat egy jo radio kene, digi, nem akarock tekergetni, 
nehany adot beallitanek magamnak a gombokra aztan sanyi. 
A vetele is jo legyen. Tehat nem akarock luxus szolgaltatasokat, 
csak jo minoseg legyen, ne kelljen vele kinlodnom.

Koszi szepen:

Laci
+ - Kuzmich (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Allitolag van Sopronban egy jo autofenyezo, 
asszem Kuzmichnak hivjak. Ha igaz ez es valaki 
tudja az elerhetoseget, akkor legyszi irja meg 
nekem! Ha valakinek volt vele tapasztalata, az 
is erdekelne.

Koszi szepen:

Laci
+ - Elado gumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Van 4 db elado uj Dunlop SP 10 3e nyari gumim
185/65R15 88T meretben. (ujonnan vett autorol)
Iranyaruk: 16500Ft/db (bolti ar ~20-21 eFt)
Esetleg uj 195/60R15 H erdekel.

Erdeklodni emilben vagy a
30/203 3647 -es szamon.

Janos
+ - Toyotavetel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia !

Eddig olvasoja voltam az auto forumnak, most tanacsot kerek. Toyota
Corolla Liftback Luna-t vennek. 97 novemberi 30000 km van benne. Minden
tanacsot szivesen fogadok !

Udv/Gyuri
+ - Renault CD (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szilárd irta:
>... A napokban kaptam a Renaulttol egy nevre szolo levelet, hogy ha >kitoltom,
 es jelentkezek tesztvezetesre, es visszakuldom es elmegyek, >akkor kapok ezt-a
zt (valami cd-rol van szo, csak a tied vagy csak neked >felirattal, vagy valami
 hasonlo). Kapott toletek valaki ilyent? Mi van >azon a cd-n?...

Rajta van a papirka hátuljan, hogy milyen szamok vannak rajta.
En is kaptam ilyen szepet, szerintem onnan volt meg a nevem, hogy
beirtak egy papirkara, amivel nyerhettem volna egy Thaliat. Hogy, hogy
nem, nem nyertem autot...

Biomernok
+ - Re: spam (offtopic) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : Fekete Zoltan
> 
> Nem kapott senki sem valmi argentin borokat reklamozo leveleket amikben
> ket darab nagy meretu *.doc fajl volt? Az egesz hix guru kapott ezekbol!

DEDEDE! En csak a mobilt meg az autot jaratom, megis kaptam.

Ha valaha is sikerul odajutnom, a feladot megolom, megfojtom, szettepem!!! 
A tetves 3-400-s koloncaival egyutt. Irtam neki szepen, hogy vegyen ki
a jobol, de nem hallgatott ram, es azota is kuldozgeti a terjedelmes 
hulyesegeit. Nincs a korunkben van valami olyan rendszergazda-alkat,
aki tudja hogyan lehetne floodolni es romba donteni a felado levelezeset?
Roppant jolesne.

Z.

= Nasfay Zoltan - www.relax.hu -  =
+ - Re: Autoklub (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]

> Mar szerettem volna masokat is kerdezni errol a temarol. Az iden 4500 Ft.-ra
> vittek fel az Autoklub tagsagi dijjat.
> Szerintetek mi ertelme van ma klubtagnak lenni?
> En Ettol az evtol nem fizettem mar be, es a kocsimrol is leszedtem a
> matricajukat.

Szerintem beloled most kitort valami tehetetlen bosszusag, es 
pillanatnyilag nagyon egyoldaluan latod a kerdest. :)

> Az un. sarga angyalokat tizenot ev alatt egyszer sem kellett hivnom. 

Errol nem az Autoklub tehet. Arrol nem is szolva, hogy a guta ut majd
meg, ha 15 ev utan most fogsz ledogleni az ut szelen.

> Ha a
> muszaki allomasra mentem csak a markukat tarto, szakmailag erosen
> megkerdojelezheto morozus szereloket talaltam.

Amikor en mentem, ilyet nem tapasztaltam. Regen a III. keruleti Kiralyok
utjaiba jartam, utobb pedig Ujpestre, ahova par eve atkoltoztek.
Eddig minden alkalommal emberileg szimpatikusak, udvariasak, kedvesek
es elnezok voltak. A szakertelem egy mas kerdes, bizni en mar alapbol nem
tudok egy atlag magyar szereloben, szerencsere nem javittatni vittem
hozzajuk a kocsit. De meg akar azt is elhinnem, hogy tudnak autot
szerelni...

Engem inkabb az adminisztrator "holgyek" tudtak felidegesiteni, de
mar csak az ujpesti helyen. Az egyik ilyen huszoneves suvolveny
(1-2 ev lehetett csak kozottunk) olyan arcatlanul flegma volt, hogy
kozel alltam hozza hogy atmenjek valami nagyon agressziv stilusba,
es elkezdjek orditani.

> Ha vizsgakepes autoval beallok a vizsgasorra eloetes allapotfelmeresre, ugy
> is ujra vegig kell csinaltatnom az egesz cirkuszt. Nincs annyi rugalmassag
> bennuk, hogy az ott dolgozo tanusitvanyozo minden tovabbi ceco nelkul
> bepecsetelje a forgalmiba a muszaki megfeleloseget igazolo csikot. Igy

En ugy emlekszem, hogy utoljara nekem csak siman bepecseteltek.

> legalabb 5 - 6 ezer forint folosleges tobbletkiadasom van ma mar egy
> vizsgan. Inkabb megyek a Mozaikba ezek utan.

Lehet, hogy 5-6e ft felesleges tobbletkiadas helyett 10-20e kotelezo
tobbletkiadasod lesz. Az OK, hogy _elvileg_ olcsobb a vizsga, de
sokkal szigorubbak es ott kotnek beled, ahol tudnak. 
Nekem az a jo, ha szepen nyugiban elviszem az elovizsgara, 
ahol nem kotnek bele minden apro hibaba, megmondjak mi az amit
feltetlenul meg kell csinaltatnom, amit ha megteszek legkozelebb tuti
atmegy, mert csak ezeket a pontokat ellenorzik.

Kerdes: meger nekem 5-6e forintot a lelki bekem? Meg hat.

> Az autoklub meg egyetlen erdekvedelmi sikert sem ert el. Kiveve Kovacs
> Kazmer pernyertesseget, amikor a mi penzunkon evekig dolgozott az M1-es
> palyadij visszaperelesen. Kemeny 600 ft-ot sikerult neki sajat maganak
> atutaltatni. A konzorcium nem miatta ment tonkre.

Persze hogy nem. De precedenserteku per volt. Csak a magyar
jogrendszer tehet rola, hogy csak erre az egy esetre voltak kepesek
vontatkoztatni. Kovacs Kazmert pedig addig szerintem ne szidd, amig
kepes a mi szemszogunkbol latni a dolgokat. Miatta te nem fizettel tobb
tagdijat.

Z.

= Nasfay Zoltan - www.relax.hu -  =
+ - Re: autoszalon tapasztalatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [International]

> Ilyen unott pofat, mint ez az urge!
> Biztos mehetett valahova, mert nagyon le akart razni, es mikor
> autobeszamitasrol kerdezosodtem (Brava 1.6 SX), azt mondta, hogy az nem is
[...]
> megkerdezte Tolem, hogy mit gondolok En, talan szorakozni megy a
> tesztautoval????
> 
> Ekkor kifordultam a szalonbol.

En komolyan mondom, nem ertelek titeket. Hogyhogy "kifordultal a
szalonbol"? Es elotte nem is mondtal neki semmit? Az a legkevesebb,
hogy latvanyosan kiakadsz, es kikered magadnak ezt az iszonyatosan
gusztustalan hozzaallast! Nekem meg soha nem jutott eszembe, hogy
csak ugy "kiforduljak" a szalonbol, mint akit megbantottak! Ha nem
kuldom el oket a bubanatba, a budos eletben nem fogjak megtanulni
a kapitalista koncepciot!

Na.

Szep dolog a tolerancia, de azert ne hagyjatok mar szo nelkul, amikor
eppen hogy csak le nem kopnek.

Z.

= Nasfay Zoltan - www.relax.hu -  =
+ - Re: index jobbra, majd balra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]

> Perceken keresztul rohogtem mogotte. Igaza van.
> Ha elojelhelyesen osszeadjuk az 5 balra es az 5 jobbra
> indexet, az olyan mintha nem is akart volna semmit. :-)))))

NAUGYE.

:-)
+ - kisbuszokolcsonzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Szeretnek kisbuszt kolcsonozni Budapesten. Tudnatok javasolni. olcso helyet?

raki
+ - RE: autoszalon tapasztalatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Nasfay Zoli irta a Fordos szalonban tortentekre reagalva:
>Szep dolog a tolerancia, de azert ne hagyjatok mar szo nelkul, amikor
>eppen hogy csak le nem kopnek.

Nekem az eleg (volt), hogy ODA nem megyek tobbet. 
Es mar Ti is tudtok rola, hatha elmondjatok meg masoknak is.
Ahogy a mondas tartja: egy elegedetlen ugyfel 10 uj ugyfelet riaszt el, de
10 elegedett kell ahhoz, hogy egy ujat szerezzen.

Lehet, hogy lassabb az en modszerem, mintha ott kiosztottam volna az urget,
de szerintem ez a biztosabb.

Probaltam megirni a tapasztalataimat a www.ford.hu -n talalhato emilcimre
(lepjen kapcsolatba velunk), de sajnos az (sem) mukodik...

Udv,
Tibor
+ - va: autoszalon tapasztalatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ide se megyek tobbet, es ha ilyen nulla egy Ford 
> kereskedo hozzaallasa, akkor a budos eletbe nem 
> lesz Fordom, barmilyen tuti auto is legyen az...

Tibor ne bomolj !

Azert morogsz, hogy egy szar helyen mar az elejen 
egy szar ember fogad. De hat ez igy korrekt ?
Edes Istenem ! Bar mindenutt igy lenne.
Akinek ez kell, az ott kesobb sem csalodik.
Keress mas Ford kereskedot.
Van eleg Budapesten.
--
Meszaros Geza
+ - Re: Re:Rajka-Pozsony (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> At lehet, sot at kell, mivel az autopalyan az uj hatarbode evek ota
> kizarolag dekorativ celokat szolgal (januari allapot), tehat az uj
> hatarallomas elott kb. 500 meterrel jobbra ki kell agazni az M15-rol es
> egy feluljaro atvisz a regi a regi uthoz (ki van tablazva, tomentelen
> mennyisegu narancssarga boja, stb.), Rajka es a regi hataratkelo kozott
> csatlakozik be (a szlovak autopalyamatrica-bode is a regi hataratkelo utan
> van).
>
> Udv,
> marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 


Kosz a segitseget.

--
llaci
mailto:
+ - Markaszerviz & Clio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>En mondjuk bizakodobb voltam a csere hallatan, mint ha a
>szerelo nekiallt volna  "kitisztitani" negy
>injektorfuvokat.I
>Inkabb a csere mellett voksolnek, mint valami szerelocske a
>sufnijaban nekiall egy preciz dolgot "tisztogatni".

Nekem nem a cserevel van a problemam, hanem
a diagnosztizalassal. Egyszeruen nem tudom elkepzelni, hogy
egy hibat 4 alkatresz egyideju meghibasodassa okozzon.
Sokat foglalkozom javitassal (nem auto). Ez szerintem
a "csereljunk ki mindent aminek koze lehet hozza, biztos benne
lesz a hibas alkatresz is" alapu javitas, amit en nem sokra
tartok. Altalaban nem is szokott tartos eredmenyt hozni.
Ha nalad bevalt, szerencsed van.
Persze nem tudom mennyire leszel bizakodo, ha a garanciaidon tul
esetleg rendszeresen visszater ez a hiba es 30-40 ezrenkent
cserelgetik a fuvoka garniturat?


  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - szalon,900kg,csodaszar,csapagy,"senki kedveert nem gyor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozlet ujra!!

Kabe november kozepe ota nem olvasom a listat :-(( (egyszer ugyan irtam), 
csak kabe ket hete... 

> En egy Ford szalonban voltam...
> Probautat firtatva, azt mondta, hogy majd lehet, de en hivjam Oket (nemhogy
> elkert volna egy nevjegykartyat Tolem, es viszahivtak volna...), es hogy O
> most kulonbenis most megy el a tesztautoval. 
Egy szoban: Suttyo'... !    

> A beszelgetes vegen az urge megkerdezte Tolem, hogy mit gondolok En, 
> talan szorakozni megy a tesztautoval????
Nevetseges.  Kit erdekel, hogy neki mi dolga van...

> Ausztriaban, ... kulonbozo kereskedesekben, ... messzirol 
> leritt rolam, hogy nem fogok a zsebembol elokapni nehany 100.000
> Schillinget, megis mindehol normalisan kezeltek, sot egy BMW kereskedes
> fonoke a SAJAT BMW Z1-esebe is beultetett, mondvan, hogy egyszer en is
> potencialis kuncsaft leszek. Azt hiszem ez peldaerteku hozzaallas!
O nem azert ultetett bele a kocsijaba, mert tenylegesen hitte, hogy egyszer 
majd vevo leszel... Azt csak mondta, mert egyreszt nem akart megbantani 
(mert akkor rosszkedvu leszel, es azt fogod terjeszteni, hogy fennsobbseges 
bunko... es igazad is lenne), masreszt azert ultetett bele a kocsijaba, hogy jo
 
hiret keltsd!    Tudta, hogy ezt a gesztust hiresztelni fogod... (igy is lett, 
pl. itt a 
HIX-en) es "megdolgozott a reklamert".  Mert profi. 
A magyar kereskedok jelentos resze viszont erre nagyivben szarik. Mert bunko.
(Megegszer: messze nem mindegyik!!   De sajnos tul sokuk...)
Mint ahogy arra is szarik, hogy emiatt negativ hiret keltik...  Tul jo dolguk v
an...

> Rutinbol latjak, hogy ki vevo es ki csak szajtati.
Ezt mindenki latja. De a szajtati is lehet "reklamhordozo", ha udvariasak vele.
..
Ezt ki lehetne hasznalni...
A magyarok jo resze viszont ahhoz is tul go:go:s, hogy udvarias legyen...  :-((
(" En vagyok a nagy-kiraly-autokereskedo!!  Hat te, szelesszaju beka, mi a 
f@..t keresel itt?? Ta'n csak nem autot akarsz venni...?   Vagy csak rontod itt
 
a levegot?  Ahaa, csak benyomasokat akarsz szerezni...?  Hat akko' huzza' 
innen, vazzeg, az ingye' nincsen... Ne rontsd itt a levegot, ha nincs nalad 
maris a della...!! ... ... ...")  Stb. stb.

> > No most az en 1.6-os SUZU-m mar par kg hijan 900. Szoval lehet, hogy 
> > ez mar egy biztonsagos auto ?
> Minden relativ...  Attol fugg, hogy mihez kepest. 
Igen. 900 kg biztonsagos lehet 900 kg (Suzuki vs. Suzuki) elleneben. 
De mivel a mai atlagauto kb 1300 kilos, egy esetleges balesetnel biztos, 
hogy a Suzuki torik ossze jobban...
Ez van. Erre minden kis(sulyu)auto vasarloja kalkulalja be.

> az amerikai utakat ellepo
> terepjarok keves eselyt hagynak a kissebbeknek balaeset eseten.
Ja. A kisebb kocsi "bene'z" a terepjaro ala...

> Ez kb. olyan mint a szethullani akaro szutykokba a
> mindenfele "Amerikas Csodaszar", a motorgeneral helyett!
Az en szutykomba (szutyoknak szutyok, de egyebkent esze agaban 
sincs szethullani) ontve az egyik ilyen csodaszart, ugy parszaz km
alatt/utan csokkent az orszaguti motorhomerseklet kabe 3-4 fokkal 
(ora szerint)...   Hajlamos vagyok azt hinni, hogy a csodaszar is 
kozrejatszott benne...

> Kezdem a jo hirrel: Egy hete vettem at az uj automat, egy Clio II RXI-t 
> ...valami halk surlodo hangot hallok az elso kerekek felol. Plusz 1x 
> ..(par mp.) erosebb bug as is hallatszott, ... Lehet, hogy eleve 
> (kerek)csapagyasan jott ki az auto a gyarbol?!? :-) ... Neztem ..a 
> kerekeket,  nem melegszenek, fek nem szorul, mi lehet meg? 
> ... Elfele jtettek volna bezsirozni valamit? Otletek?  
Lehet, hogy hibas a kerekcsapagy... Csereltesd ki pl...
Ugy tapasztaltam (Audi), hogy az elso kerekcsapagyak altalaban zart 
rendszeruek, nem kell zsirozni... (jol mondom?)

Ja! Sztori:   negyeves Opel Corsa (egy eve van a kozelben), gondoltuk: 
" Ah, ehhez nem kell hozzanyulni, szinte uj..."
A nagy turo't!!!!
Nemregen kezifeket okan le vettuk a hatso fekdobot...
A kerekagy csapagytereben, ahol kabe egy alma'nyi zsirnak van hely,
volt osszesen egy dionyi, golyova tomorodve, jo messze a csapagyaktol...
Nem hittem a szememnek! Maga a ket csapagyfel szinte szarazon futott...
Azert a jo K. edesanyjukat!!   Tuti, hogy ujonnan, gyarilag sem volt benne 
megfelelo mennyisegu zsir!!!   
Csak a jominosegu anyagnak koszonheto, hogy nem ment me'g tonkre.
De erdekes, hogy mar a gyarban "gondoskodnak" arrol, hogy a szerviznek
legyen mielobb munkaja...  :-(((


Mas:  mostanaban, a moral romlasa (es azok kulonbozo megnyilvanulasai)
mellett, megszaporodtak a "senki kedveert nem gyorsitok" tipusu vezetok...  
Nem hajlandok a forgalom ritmusat felvenni (joeg tudja, miert... talan meg 
akarnak sporolni ket kaveskanal benzint 100 km-en...), feltartjak a forgalmat, 
pl. egy zold lampanal nem tud miattuk 10 auto atmenni, csak mondjuk 6 ...
Vagy pl. 70-es tablanal a belso savban bena'znak 50-nel... (Pl. - kedvenc 
peldam - a Hungaria koruton, ahol pedig minden manoverre van ido es hely) 
Nem veszik eszre a tablat...? Vagy csak leszarjak? Vagy miert masert?
Vilagositsatok fel, please!!
Oke, ez mind szabalyos.  De - finoman fogalmazva is - eros korlatoltsag...


Udvozlettel

Andras
Audi 90 - '86
+ - Volvo V40 phase II + ABS kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Leirasokban tobbszor emlitik a V40-el kapcsolatban, hogy ezeknek 
Phase II-vel javitott a kabin resz (utaster?). Ez azt, jelenti, hogy az 
osszes V40-esben ez van, vagy csupan mondjuk a 2000-2001-ben 
gyartottaknak.

ABS-rol olvasom, hogy blokkolasgatlo rendszer. Ez gyakorlatilag 
azt jelenti, hogy megyek 120-al, beletaposok a fekbe, es 
nyilegyenes vonalban all meg - nem csuszkal ide oda? Azert 
kerdem, mert a womanmotorist egyik tippje, hogy teszteljem az 
ABS-t hasznalt auto eseteben ugy, hogy beletaposok a fekbe, az 
ABS pedig rendesen megall. A bibi az, hogy nem vagyok tisztaban 
vele, hogy mi az, rendesen megallni. Ugy van, ahogy gondolom, 
vagy?

Mitol latom hogy rossz az ABS? kicsuszik? Vagy nagyon lassan 
all meg? Mondjuk egy Seat Ibiza- (1985) n megnyomom a feket es 
egy ABS-s kocsin, mit veszek eszre kulonbseget?

Olvastam az ABS mukodeset, de vhogy olyan hihetlenkedve...

Udv,

	awender
+ - Re: Reklam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Szilard irta:
>A napokban kaptam a Renaulttol egy nevre szolo levelet,
>hogy ha kitoltom, es jelentkezek tesztvezetesre, es
>visszakuldom es elmegyek,akkor kapok
>ezt-azt (valami cd-rol van szo, csak a tied vagy csak neked >felirattal, 
>vagy valami hasonlo). Kapott toletekvalaki
ilyent? Mi van azon a cd-n?
>Mondjuk az is erdekel(ne), hogy honnan tudtak a cimemet? Esetleg 
>telefonkonyv?


En is kaptam ilyen boritot meg CD-t. :-)
Ez egy zenei CD, eleg hallgathato muzsikakkal.

Cimszerzes:
az importor altal vasarolt cimlista. DirectMail kampanyokban mindig van 
sajat adatbazis es vasarolt is. Az adatbazis eladoja sokmindenki lehet, 
vannak iliyen cegek is, de a BM is arulja. Viccen kivul! Kulonben meg eleg, 
ha eletedben egyszer megadod a cimedet egy cegnek (mondjuk hogy hivjanak 
vissza, mert a Keravill porszivo utan erdeklodsz), utana mar veszett fejsze 
nyele megtudni, hogy honnan szarmazik. Ezek a listak szepen vandorolnak 
korbe-korbe.


udv, deejaytiszy
_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.
+ - Re: Militec dieselbe (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Idohiany miatt ritkan olvasom a listat, de most Frigyes lebukott !
 :-)

> Egy listatarsam Szekszardrol, akinek Diesel Astraja van az elmult
> evben vett egyet. Itt a HA - n is leirta a tapasztalatait.
> Sokkal halkabb lett a motor,
Igy igaz. Bar a "sokkal" jelzot en nem hasznaltam.

> nagyobb lett a kompresszio
Frigyes ! Ezek szerint, amikor beultel mellem a (talan) Hild teren a
kocsimba, kozben gyorsan megmerted a kompressziot ? Utana meg
amikor Paks utan Domboriba mentunk, akkor ott is titokban ellenorizted ?

> Mert en egy kompresszio meres miatt ki nem szedem a befecskendezo
> fuvokakat, ha nincs vele amugy gond.
> es 1,5 L - rel fogyaszt kevesebbet 100 - on.
Elotte 5,5 - 6 L volt a fogyasztasa evszaktol es a varos/hosszu ut
aranytol fuggoen. Akkor most 4-4,5 L-t kellene fogyasztania.
Annyit is eszik, de kb 80 km-en. :-)
Valojaban mostansag 5-5,5 L-t eszik 100km-en. Vagyis fel liter
a kulonbseg. Ezen kivul a hutoviz homerseklete alacsonyabb egy,
kicsivel. ( Kb. a muszer mutatojanak vastagsagaval van lejjebb a
mutato.)
Kb 20 000 km-t mentem vele miota beletettem.
A belerakastol kezdve 1-2 000 km utan erezheto a hatasa,
de ez folyamatosan valtozik meg nehany ezer km-en keresztul.
Azota ilyen es egyelore nincs mas valtozas.
Most szamoltam, hogy ha a nehany dl fogyasztascsokkenest
kiszamolom, akkor nekem mar megterult. A fenti fel literes
fogyasztascsokkenes ellenere, mielott meg valaki elkezd kotozkodni,
hogy milyen konnyu egy tankolasnal 1-2 litert elmerni, szamoljunk
csak szuk 0,2 L fogyasztascsokkenessel 100km-enkent.
Az 20e km-en 40 liter uzemanyag. Annak ara kb 8000 Ft.
Pedig nagyon szuken szamoltunk !
Tehat mar duplan megterult az ara es a flakon fele meg ott
pihen a polcon.
( A maradekot eltettem a kovetkezo automnak, amit 2-4 ev mulva
szandekozok venni.)

> Gazolajos hajtasu jarmuvekbe, nemcsak a karter, valto,
> kormanyszervo olajhoz kell adalekolni hanem az
> uzemanyaghoz is. Ugyanis az adagolo
> elettartamat is noveli.
A motorolajhoz raktam eloszor, es nem sokkal kesobb az uzemanyghoz
is. Mashova nem, mert az Opel szerint a valtoolajjal 300 000 km-t el
lehet menni.

Mindent osszefoglalva orulok, hogy beletettem, es masnak is ajanlom.

Udv. Tibi
+ - BX lampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

Most iratkoztam fel a listara es mindjart a problemammal zavarnalak
titeket. Van egy '89 evjaratu Citroen BX-em es kb. masfel honapja egy
kicsit begyurtem a hatuljat. A gondom az hogy nem birok beszerezni
egy balos hatso lampat. Az a szitu ugyanis (a bontok es a boltok
szerint) hogy '89 valtas ev volt a gyartasban es vagy 6 fe'le lampaval
adtak ki autokat es ezek nem voltak semmilyen modon megkulonboztetve.
En mar talalkoztam 3 felevel egyik sem stimmelt. Amit eddig megtudtam
az az hogy a boltosok a csatlakozo kabelek sarujanak a szama szerint
kulonboztetik meg oket. Namost en olyat keresek ami hagyomanyos
piros-sarga buras, nem sulyesztett foncsoru, es 6-7-3 kiosztasu saruval
rendelkezik.
A segitsegeteket elore is koszonom.


Udv: Janos


+ - Re: autoszalon tapasztalatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ekkor kifordultam a szalonbol.
> Ide se megyek tobbet, es ha ilyen nulla egy Ford kereskedo
> hozzaallasa, akkor a budos eletbe nem lesz Fordom, barmilyen
> tuti auto is legyen az...

Ha mégis Ford-ot akarsz venni egyszer lehet, hogy azzal is segítesz,
ha a fenti leveled oda (ide: ) is elküldöd...

Üdv,
Attila
+ - Renault reklam anyag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:
>A napokban kaptam a Renaulttol egy nevre szolo
>levelet (.....)  Kapott toletek valaki ilyent? Mi van
>azon a cd-n? 
>Mondjuk az is erdekel(ne), hogy honnan tudtak a
>cimemet?

Sziasztok!
 Kaptam en is ilyet a mult heten, bar nekem amugy is
kuldik a renaultos hirlevelet e-mailen, onnet
tudhatjak a cimem. Sosem toltottel ki renaultos
kerdoivet? Hmm, erdekes. Tan deejaytiszy tobbet tud!
 Hogy mik vannak a CD-n, azt egesz pontosan megtudod
nezni Te is, ugyanis az egyik papir hatuljan (a papir
CD-tok formaju), amit szerintem Te is kaptal, fel van
sorolva az osszes zeneszam, eloadoval, tokkal-vonoval
egyutt.
Udv,
Peter

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Yahoo! Auctions - Buy the things you want at great prices.
http://auctions.yahoo.com/
+ - autociki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Megint van nehany uj kep az autocikin.
Ma sikerult lonom egy tok jo "akadaly"-t is.

http://autociki.freeweb.hu

Cocas - az Orros
+ - RE: Suzuki tores (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

a toresteszteket mindig adott korulmenyek kozott vegzik, ezzel hasonlitjak
egymashoz a kulonbozo kocsikat. Merik a kocsi alakvaltozasait
(kivul-belul) es az utasokra hato eroket. Ez igy OK, csak eppen az elet
ennel sokkal valtozatosabb.

Sajat elmeny 1: Clio I-el kb 7 eve hatulrol felokleltem egy Mercedest. A
Clio 4 eves volt, mar alaposan torott elotte. A koccanas utan az elso 2
lampa betort, de meg a hutoviz sem folyt el. A Merga csomagtartoja felig
eltunt, C oszlopok kisse eldeformalodtak... A ficko - kb.85 eves -
kiszallt, semmi baja. Be votam kotve + 2 utas, senkinek semmi baja.
Szerintem fontosabb az utasok biztonsaga a kocsinal. (Mondjuk a Clio
javitasa 150e volt, a Merga 950e - ez sem mindegy)
 
Elmeny 2: a mult heten a Vaci uton egy uj 5-os BMW lezuzott egy Suzy-t,
csak a vegeredmenyt lattam. A Suzuki alig lathatoan torve, a BMW-bol ugy
lattam hianyzott kb fel m2. Ezzel persze nem akarom sugallni, hogy egy
Suzy biztonsagosabb lenne, mint egy BMW, csak eppen abban az esetben,
abban a szogben o volt a szerencsesebb.
Nagyobb sebessegu utkozesnel azonban valoszinuleg a legzsakerdo a BMW
vezetojet meg mindig megvedte volna.

Valaki irta, hogy nem lett volna semmi baja, ha a Transporteret 80-90-nel
oldalba kapjak - hat en nem lennek annyira biztos benne.

ToBa
+ - Astra 1,7 TD (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Zsolt !

>Le szeretnem cserelni automat egy 6 eves 1,7TD kombi
>Astrara. Klima, legzsak, central es 160.000 km van benne.
>Arra lennek kivancsi vajon mennyit erdemes adni erte, a tulaj
>azt mondja a lista ara 1.580.000. Mire kell figyelni, milyen hibai
>lehetnek amit meg kell nezni.

Az Astrak arait nem tudom, mert ez a tipus soha nem erdekelt.
(Ettol meg lehet jo auto !) Viszont azt tudni kell, hogy a
"lista ar" _atlagos_ futasteljesitmenyu es allapotu autora
vonatkozik. Az altalad emlitett auto viszont majdnem a duplajat
futotta az atlagnak ! Szerintem a listaarral csak az elado
jarna jol.

Zotya
+ - ford (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 3/13/2001 +0100, you wrote:
>En egy Ford szalonban voltam...

en is voltam
tesztvezetesen is
1. 10 % alkudhato a kocsi arabol konnyen
2. 2 literesset probvaltam
   japanos porgos motor, de jol huz 145 le
  fekek jok abs katasztrofa
valto kuplung tuti
visszapillantok rendben
rugozas nagyon jo
futomu az tuti stabil a gep
esp - tonkrement :) 3900km
macskakovon zorog a kardanboxnal valami

ennyi penzert tuti a gep

ant

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS