Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 913
Copyright (C) HIX
2000-10-30
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Audi vs trabant (mind)  29 sor     (cikkei)
2 Zastava (mind)  29 sor     (cikkei)
3 Audi vs trabant (mind)  10 sor     (cikkei)
4 Re: Ceges emil (mind)  16 sor     (cikkei)
5 Re: Gyalogos <---> Autos (mind)  14 sor     (cikkei)
6 kivanatos es nem kivanatos temak (mind)  11 sor     (cikkei)
7 Fizetes.. es egyeb autos temak (mind)  18 sor     (cikkei)
8 terepjaro (mind)  8 sor     (cikkei)
9 Re: Audi vs trabant (mind)  18 sor     (cikkei)
10 FRIGYES (mind)  22 sor     (cikkei)
11 zebra (mind)  26 sor     (cikkei)
12 RE: Terepjaro (mind)  3 sor     (cikkei)
13 Spike Spider (mind)  2 sor     (cikkei)
14 RE: miniszter balesete (mind)  13 sor     (cikkei)
15 Re: re audi vs traban (mind)  16 sor     (cikkei)
16 Ideznek; Adok-kapok (mind)  36 sor     (cikkei)
17 akutolto+alvazvedelem (mind)  14 sor     (cikkei)
18 emilcim (mind)  23 sor     (cikkei)
19 re elado perion akku (mind)  10 sor     (cikkei)
20 Re: Drotkoteles vedelem (mind)  13 sor     (cikkei)
21 re audi vs traban (mind)  14 sor     (cikkei)
22 Trabi és Audi (mind)  44 sor     (cikkei)
23 Renault 19, Mazda 323F (mind)  24 sor     (cikkei)
24 Eladó Skoda (mind)  8 sor     (cikkei)
25 ZIL-131 teherautot keresek (mind)  7 sor     (cikkei)
26 Gratulacio (mind)  18 sor     (cikkei)
27 Muanyagok (mind)  38 sor     (cikkei)
28 Taviranyitas + futoventillator (mind)  20 sor     (cikkei)
29 Padloszonyeg (mind)  20 sor     (cikkei)
30 Re:miniszter-baleset (mind)  39 sor     (cikkei)

+ - Re: Audi vs trabant (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv,

Jo, hogy szoba jott az ominozus baleset, en is fel akartam vetni.

> Felado :  [Hungary]
>  Szerintem 1.) keresztezodesben nem lehet elozni, 2.) elore is kellett
> volna nezni, (Trabant indexe) 3.) ennyire nem kellene "sietni".

Keresztezodesben szerintem lehet elozni, ha vedett, gondolom itt inkabb
arra gondolsz, hogy balra kanyarodot balrol nem szabad. Azt viszont sajnos
konnyen el tudom kepzelni, hogy megkulonbozteto jelzessel megengedik. :(

Az indexes felvetest azzal probaltak kivedeni, hogy a Trabant "lehet", hogy
nem indexelt. Na, en ezt szinte elkepzelhetetlennek tartom. Tele vannak a
magyar utak imbecil idiotakkal, de ha ott all mogotte kb. ot auto
(azt hiszem, ennyi allt mogotte), akkor mar csak-csak rakenyszerul
az indexelesre, kulonben az ungarische kozlekedesi moralt ismerve nem
a szaguldozo Audi vegez vele, hanem a mogotte allok lincselik meg nehany
masodperc tolerans varakozas utan. Errol ennyit.

Azert arra is marha kivancsi lennek, hogy vajon _tenyleg_ ennyire kellett-e
rohannia valahova annak a miniszternek, vagy csak ugy dontott, hogy o biza
most siet. Az a gyanu feszkelte be magat piciny lelkembe, hogy az utobbi eset
forog fenn. Bar ki tudja. Kiderulni most mar aligha fog.

udv,
Zoli

  . [ Nasfay Zoltan - www.relax.hu - www.kimwilde.com - www.saab900.ini.hu ] .
+ - Zastava (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Szot emelek a Yugo/Zastava vedelmeben, mert csak rosszakat olvasok
itt roluk. :)

> > Az usa-ban az evszazad egyik legrosszabb autojanak valasztottak
> > a yugo-t.

Persze, mivel az egyetlen szoci auto volt, amit naluk kapni lehetett.
A Yugon kivul meg egy-ket farmotoros Skodat exportaltak, slussz-passz.
Az amerikai kocsik persze hogy sokkal jobbak voltak.

Nekem volt 1991-es Zastava 101-em (bar akkor mar az egesz gyarat
Yugonak hivtak, igy a 1989-tol mar a "regi" otajtos Zasti, tehat az
enyem is Yugo Skala neven futott), szerintem a hangsulyozottan keleti
autoipar termekei kozott egy kimondottan jo minosegu kocsi volt,
viszonylag csondes utasterrel, kulturalt, porgos motorral, pontos
valtoval, jo rugozas/uttartas viszonyu futomuvel. Nem igazan tudtam
annak az autonak semmit hibajaul felroni, kiegyensulyozott, kiforrott
konstrukcio volt, ultem mar sokkal rosszabb nyugati konkurensben is.
Kulonben azt veszem eszre, hogy akinek volt Zastija, az sosem szidja,
akinek meg nem volt, az sokszor tevedesek aldozata.

No ennyit a Zastavarol. :)

udv,
Zoli

  . [ Nasfay Zoltan - www.relax.hu - www.kimwilde.com - www.saab900.ini.hu ] .
+ - Audi vs trabant (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Mi a velemenyetek a szombati balesetrol? Ami a kozlekedesi
> miniszterrel tortent.

Balra kanyarodas elott meg kell gyozodni rola, hogy nem 
kezte-e meg valaki az elozesemet. Ez alapveto dolog!
Volt ilyen balesetem. Egy autobusz oldalaban kotottem ki.
Egy volt osztalytarsam meg az occse majdnem meghalt, mert 
motorral utkoztek egy Wartburg oldalaba.
Sajnalom a Trabist, de o volt a hibas.
Udv: Po:li
+ - Re: Ceges emil (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Bocs, hogy kozbeszolok egy olyan vitaba amihez semmi kozom, es mar
egyebkent is a vege fele jar, de nem tudom megallni szo nelkul.
Ugy tunik mar mindenki nagyon-nagyon regota tag, es nem emlekszik a
feliratkozaskor kapott HIX-etikettre. Idezem:

* Tetelezd fel, hogy minden egyes ember a sajat maga neveben ir,
es nincs koze a szervezetehez, kiveve ha kifejezetten ezt allitja!

Azt hiszem, az sem a mi dolgunk annak eldontese, hogy egy ceg
engedelyezi-e dolgozoinak a maganlevelezest.

Eljenek az autos temak. :-)
Udv
Andras
+ - Re: Gyalogos <---> Autos (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Auth Gabor irta, hogy vannak olyan autosok, aki csak salyat 
magaval torodik, es mindenkit leszar, gondolom a jardanal, mert 
sokan vagyunk olyan autosok, akik meg a zebranal sem engedjuk 
at a gyalogosokat, mar ha le is leptek a jardaszegelyrol, pedig 
ugye a KRESZ azt irja elo, ha mar lelepett a jardaszegelyrol 
zebranal, akkor mar meg kell alnunk elotte, hogy meg csak ne is 
veszelyeztessuk, de mi inkabb tenyleg csak tovabb megyunk 
elsobbseg adas helyett, de ez a levele Gabornak engem el 
gondolkoztatott es ezek utan megadom nekik en is az 
elsobbseguket, de ha mast nem is valtoztatott meg, akkor is 
erdemes volt leirnia.  Udv: Dani

Ui.: igaz, mondjuk en gyalogoskent ugy gondolkodom mar, hogy 
az autos ugy sem adja meg az elsobbsegemet !
+ - kivanatos es nem kivanatos temak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

a masik tema, amit abba lehetne hagyni, a baleseti statisztikak
konyvelese. Aki sokat autozik, biztos latott mar tobbet, halottakat,
felhalottakat, leszakadt vegtagokat, stb. 

Nagyon szeretnem, ha ez a lista az autozas szepsegerol szolna,
nem a verfurdokrol. Vagy legyen egy szam, ahova mindenki leirja
eziranyu tapasztalatait, es azutan lezarjuk.

Cs.
+ - Fizetes.. es egyeb autos temak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> a szakmaban.Ui diplomaval a zsebedben az esetek nagy reszeben mint
> alkalmazott fogsz munkat vallalni, s ott bizony nem jellemzo a hat
szamjegyu
> fizetes kezdokent! A jo helyeket megszerezni- szoval oda egy kis hatszel
is
> kell!

Mar kertuk egymast, hogy ilyen dumak maradjanak ki. Ha valaki technikai
vegzettseggel (akar diploma nelkul is) akar es nem tud 100e Ft-ot kiharcolni
havonta, ott baj van. 51-en vegeztunk februarban, a kezdofizetes 51-bol
egynek sem volt 100e alatt.

Tehat polgarpukkasztas, irigyseg, utalat, megvetes stb ide, vagy oda, ez
a tema nem ide tartozik.

Csaba
+ - terepjaro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Egy olyan progi, amivel telepjarokkal lehet versenyezni. Nem, nem
> olyan, hogy mesz egy alaguban, ahol a plafonon felhos textura van.

terepjaro

Cs.
+ - Re: Audi vs trabant (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Halihó!

>  Mi a velemenyetek a szombati balesetrol?
  Minden allat egyenlo...

  En ugy tudom, hogy a megkulonbozteto jelzeseit hasznalo jarmu akkor
_mehet_, ha ezzel _szemely_ es _vagyon_ nincs veszelyeztetve.

  Masreszt en azonnal leszereltetnem a villogot es a szirenat minden
kocsirol. Megkulonbozteto jelzest csak a mentok, a tuzoltok es a
rendorok hasznalhassanak, a tobbi baromnak nem kell. Ha annyira siet,
kerjen rendorsagi felvezetest. Minek villognia, ha leugrik a kozertbe 
ket kilo cukorert? Induljon idoben.
-- 
Frank O'Yanco - Auth Gábor -=- Mobil/SMS +36203494743 
Age of The Penguin -=- SuSE Linux 6.2 -=- http://andromeda.pmmf.hu
Mások mondták:
"Most pedig hallgassuk meg a film egyik intim betétdalát..." - RoB
+ - FRIGYES (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Frigyes!

<<<
Egy egyszeru megoldast javallanek neked. Odateszel melegedni egy labas
vizet, majd mikor jol gozolog beleteszed a kalaptartoba, hogy jol
beparasitsa a hatso ablakod...
>>>

Moncca, te most kise'rtesz?

Vagy kifejlesztette'l egy olyan berendezést, ami a me'g fel sem tett
ke'rde'seinkre is tud va'laszolni?? :-)

Nem pont erde'lyi tura'n leledzel?

Vagy e'n vagyok e'dessza'ju? :)


U:dv:
	Penti

U.i: Vagy fessem be szo:ke're a hajam? :-)))
+ - zebra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok,

>Semmit se ernel el vele. Ugyanugy mennenek a sajat fejuk utan.
>Legfeljebb elcsodalkoznanak, hogy "nini, de szep aszfaltrajzok!". En
>ehelyett inkabb egy kis elektronikat epitenek a zebra ele a jardara.
>Pontosabban ket fenysorompot, amin ha a gyalogos paciens azonnal
>athalad, tehat nem all meg a ketto kozott egy bizonyos x idore, akkor
>megszolal a fule mellett egy irtozatos hangu kamionkurt, majd egy
>szimulalt fekcsikorgas, kisereteben az anyazo szoveggel.

Ez helyett inkabb egy praktikusabb megoldas. Kicsit tobbe kerul, mint
az aszfaltra valo festes, de megallasra keszteti a gyalogost es mar
sokhelyen alkalmazzak. Tehat, nem volna idealis ha minden zebranal
sopplampat allitananak fel, olyan gombnyomasra zoldre valto tipust. Ez
legalabb megallitja az embert, ha megis atmegy mig piros akkor meg a
jarmuvezeto fel van mentve. A forgalmasabb zebraknal ugyis normalis
stopplampa van, miert nem lehetne a forgalmatlanabb utakon a fenti
modszert bevezetni? Olyan sokba kerulne egy lampa, oszlop biztos van,
mert arra szerelik a tobbi tablat is. Szerintem, ha minden onkormanyzat
evente csak egy ilyen zebrat hozna letre akkor biztos kevesebb baleset
lenne.

--
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
+ - RE: Terepjaro (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A fenti temara erkezett valaszokbol szamomra csak egy 
dolog valt vilagossa --miszerint  egy urienber.
--Udv:s szm
+ - Spike Spider (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tudja valaki, hogy ilyesmit hol lehet kapni?
--Udv: szm
+ - RE: miniszter balesete (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Egyik nap reggel Pilisvorosvar -> Bp.iranyban mentunk
(oda-vissza tomott libasorban). Egyszer csak jon es eloz egy 
fekete Audi A8 (lam, valtoznak az idok; nem am fekete Merci),
es nyit mellettem egy kozepso sort is --kozben szembol jon a tomott
libasor, igy egy darabig egymas mellett mentunk.
Persze en es a szembejovo a padkan. Majd ahogy tehette, mint a
villam tovabb hasonlo stilusban.
Sajnos a rendszamat nem lattam, csak a CD-s matricat.
Egyedul volt (igy nem tudom, hogy a sofor volt ilyen allat
vagy az egyik magas rangu -altalunk fizetett- kozhivatalnok).
Igen, nekem is megfordult a fejemben, hogy le kellett volna amortizalni az
oldalat egy kisse --de ket kicsiny gyermekemet vittem ovodaba.
--Udv: szm
+ - Re: re audi vs traban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!

 Van is errol egy topic az Indexen. Ott eleg jol kitargyaljak a
dolgot. Jogszabalyok es Kresz alapjan. Es szinte 100% hogy a
miniszteri auto volt a hibas.
 Amugy ahova igyekeztek, az epites 13 millioba kerult. Szerintem az
Audi meg egy picit tobbe. Akkor megerte sietni? Jah, hogy o fontos
ember?? Bocsanat, de egy vetlen ember meghalt es valoszinuleg ezzel
tonkretettek a fiu csaladjat, a lanyrol nem is beszelve...
 Amugy majd kivancsi leszek a szakertoi velemenyekre...

Udvozlettel,
         Domika
_______________ _____ ____ __ _
#mail: 
#web : http://www.kaposhir.hu/domika
+ - Ideznek; Adok-kapok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

I-hajj!

Egy kisse lemaradva, de torve nem:

_________________________Ideznek_______________________
MCLL irja:

>>>>>>
legyen veletek a kormany, 
>>>>>>
Istenem.... mar majnem koltonek erzem magam! :o)
Koszonom a tolem szarmazo idezetet, nagyon jol esett! :o)

_______________________Adok-kapok______________________
Meszaros Geza irja:
>>>>>>
Ha szerenyen konyveled a kiadast es vastag ceruzaval az
ilyen bevetelt, akkor nagyon jora sikerul a merleged.
En ezt teszem es jol vagyok a boromben.
>>>>>>
Koszonom!!!! En is igy vagyok vele!
Altalaban az asszony szokott felhaborodni, hogy adott autostars milyen
kis faragatlan nagyitott base-ball uto :o), en meg jot mosojgok rajta, hogy
milyenek vagyunk, hiszen O heti 2-3 alkalommal talalkozik ilyennel mellettem
en meg nap, mint nap 2-3-szor. :o)
Igy tehat en is vastagon huzom a veszvillogozasbol, fenykurtozesbol, 
elengedesbol, szarmazo bevetelt es a napi 2-3 rossz melletti 1-2 joban meg
furdozom nagyokat! :o)

Ennyi volt, a kormanyok legyenek velunk, Udv!


	     .    .
--------o0O---p---O0o--------
   Ai.: Peace :o) bye Gyimi
mailto:
+ - akutolto+alvazvedelem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv mindenkinek!

Lenne ket nagy problemam. Az egyik az, hogy fel szeretnem 
tolteni az akumat az autoban, mivel mar eleg reg nem jartam 
vele es teljesen lemerult. Nem tudna valaki kolcsonadni egy 
akutoltot 1-2 napra?
A masik pedig az, hogy le szeretnem festeni alvazvedovel az 
autom aljat, viszont nincs hol (tehat nem tudok alaallni). 
Lattam mar olyan szerkentyut amit a kerek helyere szerelnek 
es oldalra boritjak az autot. Ha valaki ebben is tudna 
segiteni, vagy ajanlani valamilyen megoldast akkor 
megkoszonnem.

Udv, Kovacs. B. Peter
+ - emilcim (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

hali!

>nem ertem miert kell ekkora
>felhajtast csinalni abbol, hogy ki milyen
>emil cimet hasznal.Ugyanis a privat leveleket biztos nem ugy fogom
>alairni
>hogy X.Y.  kuli menedzser - Chevron Oil Ltd.,
>ugyanis ez esetben mar joggal felelossegre vonhatjak a dolgozot!

bizony, grespiket is ugy vonjak mint az allat. pedig o cimeres papirt hasznalt
a 7i7esnel. azert az durva volt.

> Jut eszembe, ismertek olyan
>embert,
>aki a ceges autot , ceges telefont, faxot, stb. sohasem
>hasznalta magan  celra????

ja itt ul a monitorommal szemben:). esszel szerintem lehet hasznalni, csak nem
kell tulzasba esni.

bye : Hende Roland

mailto: 
+ - re elado perion akku (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

sziasztok!

>Vasaroltam foloslegesen egy 44Ah-s Perion akkut. (A szerelo fejevel
>volt baj, nem az egy eves Bosch akkuval).

szerintem nem volt felesleges, a szerelo barmikor megvenne:)

bye : Hende Roland

mailto: 
+ - Re: Drotkoteles vedelem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Levente irt errol par sort, en meg par hete a betonfalas modszerrol. A
nemetek meg regebben kihoztak, hogy autopalyan mindenkinek a legjobb a
hagyomanyos szalagkorlat, ha:

1) dupla szalagkorlat van es ezek nem kozos oszlopon vannak jobb- es
   baloldalt, hanem kulon oszlopokon, egymastol min. 3 meterre
   parhuzamosan
2) a ket szalagkorlat kozotti fuves resz enyhe V-keresztmetszetu.

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - re audi vs traban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

En is remelem, hogy botrany lesz belole. Tele a hocipom, hogy a 
fasz miniszterek mindenhova igy sietnek. Talan korabban kellene 
felkelni. Meg kene tiltani ezeknek a keklampat. Csak a 
rendos/mento/tuzolto kaphassa meg.

Nem az elso baleset, amit igy okoznak.
Bye

Lantos, Tibor                           
      | http://www.lantos.net    
   ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - Trabi és Audi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tiszteletem Mindenkinek!

Domika felhivasara reagalva nagyon szomorunak tartom,
hogy ez megtortent.Kaptam egy hosszabb levelet, amit ide bemasolok,
akit nem erint PgDown.
> > > A Trabant szabalyosan haladt Boglar felol Fonyod fele.
> > Hosszu kocsisor kovette. Nem elozte meg senki, mert 60-as tabla es
> zarovonal vedi akanyarodni szandekozot ezen a veszelyes szakaszon.
Mar tobb szaz meter ota lassitott, kinnt volt az iranyjelzoje, balra
szandekozott nagy ivben lefordulni a hetesrol, ott, a keresztezodesben,
ahol a zarovonal veget er.Az Audi irtozatos sebesseggel vegig elozte a
> > gepkocsioszlopot. A fordulo trabit telibe kapta. A 300! meteres
feknyom alapjan a zsaruk 165-180 km/oras utkozosebesseget
allapitottak meg. Az Audi 150 meteren maga  elott tolta a
> > > roncsot, a ket szerencsetlen osszezuzva kizuhant a roncsbol
> > a foldre. Az Audi fejre allt. Mukodtek a legzsakok, a sofor nemi
> > karcolast szenvedett,sokkosan nyilatkozott a TV2-nek is, a
riporter kerdesere o csak 130 km-es sebesseget mondott. A miniszter
agyrazkodast szenvedett es  eltort a jobb karja 3 helyen. Felesege az
arcan serult konnyebben. Kisvartatva megjott a mentohelikopter,
amely a minisztert es nejet tanuk allitasa szerint a helikopteres mentos
tiltakozasa ellenere, a miniszter kovetelesere a Kutvolgyibe repitette.
A csurgoi lanyt a mentos kovetelesere vegul megis felvettek es letettek
Kaposvaron a korhazban, ahol tobb muteten esett at, allapota most is
valsagos. A rendorok szerint nem fog eletben maradni.
> > > Joval kesobb megjott a mentoauto es az osszezuzott fiut
Marcaliba vitte, ahol NINCS baleseti sebeszet. Mutet kozben meghalt.
> Kozben a helyszinre ert Sinkovics ezredes, megyei kozlekedesi fozsaru.
A felvett helyszinelesi jegyzokonyveket begyujtotte, zsebregyurte es minden
> > > sajtonak, tv-nek azt nyilatkozta, hogy a vizsgalat szerint a trabantos
> > > szabalytalanul, iranyjelzo nelkul elebe fordult a megkulonbezteto
> > > jelzeseit szabalyosan hasznalo, nyolcvan kilometernel valamivel
> > gyorsabban kozlekedo Audinak. Szemtanuk allitasa szerint nem hasznalt
szirenat, csak a kek feny villogott a tetejen. Este a miniszterium
sajtoszovivoje a tv-knek azt nyilatkozta, hogy a miniszter kifejezett kerese
volt, hogy a trabantos part vigyek helikopterrel, de a mentosok az o
allapotukat iteltek  sulyosabbnak!!!
> A tv2-ben es az RTL-en nyilatkozott egy ovatos, idosebb helybeli
szemtanu, aki kimondta, hogy szabalyosan, iranyjelzovel fordult a trabant.
> > > Az ejjel ismeretlenek bevertek az ablakait.
> > > Ez Magyarorszag, a 2000. ev vegen.

Holgyeim es Uraim! Sajnos ez akar igaz is lehet.No Comment.
Üdv Mindenkinek: -Dani-
+ - Renault 19, Mazda 323F (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Mivel latom, hogy vannak itt tobben R19 tulajdonosok, igy lenne nehany kerdesem
, jo lenne ha megosztanatok nehany info-t.
Szoval jovore szeretnek egy jarganyt vasarolni, es az 1M koruli kategoriaban a 
targybeli modellek jonne(ne)k szoba. Renault-bol az ujabb 19-es, 92-94 koruli m
odellev, 323-bol 90-92 kozotti.
MI a velemenyetek ezekrol, jo lenne ha tulajok irnanak _gyakorlati_ atlagfogyas
ztast, szerviztapasztalatokat, hogy mik a jellemzo hibak ezeknek a tipusoknal.
Erdekelne meg a casco osszege, amit sajnos reszlet vasarlasnal be kell kalkulal
ni. Valamint meg az, hogy milyen ezek alapfelszereltsege, megbizhatosaga.

Elore is koszi a segitseget, remelem lesz aki tud ezt azt mondani...


Udv, Ipsi

_____________________________________________________________
Ingyenes Email ---> http://Hungary.ORG


Half.com the hottest site for DVDs, CDs & more! Get $5 off your 1st
purchase of $10 or more. http://ads.adflight.com/mach1.asp?a=19061&b=46867&c=30
94
+ - Eladó Skoda (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Eladó Skoda 120 L 1987-es, friss muszakival, uj fenyezessel, (vilagoskek)
kituno allapotban.
Ir. ar: 200 000 Ft

ugyanitt eladó Cagiva 350-es Enduro frissen szervizelt, kituno allapotban
Ir. ar: 220 000 Ft

Erdeklodni: 06-20/9728-426
+ - ZIL-131 teherautot keresek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Ha valakinek van informacioja, elado BENZINES
katonai ZIL teherautorol, kerem maganba kuldjon
egy mailt!

Peter.
+ - Gratulacio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Lista!
Teljesen ledobbentem a 910-es HA-n, ennyire jozan,
korrekt, normalis (stb) hozzaszolasokat reg nem lehetett
egy szamban talalni (elsosorban sanya-t illeti ezert 
koszonet).

Ami pedig /Akos tortenetet illeti:
amint azt Antforce is emliti, az index-en van egy "Autos
szegyentabla" nevu topik, ahol az ilyen 
rencam megjelolesevel is bemutathatod. Mondjuk, eleg
nagy szegyen az orszagra es az o vezetoire nezve, hogy
ebben aztan gyakorlatilag ki is merul a szankcionalas
eszkoztara...

Piece:
nme1

"Know your enemy"
+ - Muanyagok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Mar nagyon birizgal ez a kerdes, lenne 
valaki aki ennek szakertoje es felvilagositast 
tudna adni?

Szoval a kocsi belso tereben levo muanyagok 
szepen lassan oregszenek, deformalodnak, 
elszinezodnek. Mitol van ez? Mi az, ami ezeknek 
karos? A napfenyben valami sugarzas? Szoval 
mi teszi oket tonkre? Es ez ellen hogyan lehet 
vedekezni??? 

Tulkeppen arra szeretnek kilyukadni, hogy a 
boltban mindenfele cockpit nemtom micsinalo 
sprayket lehet kapni X aron illetve 2-szeres 
X aron markatol fuggoen. Ezek hasznalnak valamit, 
tehat lassitjak az oregedest vagy semmit nem 
hasznalnak, csak egy ideig feketebb, fenyesebb 
szint adnak a muanyag reszeknek? Igy az ember ugy 
erzi, hogy jajdeszep is lett tole, meg most o 
jajde kimeli a kocsijat, kozben pedig nem is, 
csak ugratas az egesz, mert a kereskedok 
ebbol akarnak gazdagodni. Szoval mi az igazsag? 
Es ha tenyleg van valoban jo szer, akkor az 
melyik???

Vagy az egyetlen megoldas ha letakarom a muszerfalat
valamivel? Vagy garazsba teszem a kocsit es nem 
hasznalom? :) Na nem a masfel eves Suzukimat akarom 
kimelni igy, hanem egy masik mar majdnem oldtimer 
kocsimat akarom jo allapotban meg evtizedekig 
megtartani...

Koszi szepen:

Laci
http://www.geocities.com/agostonl/
+ - Taviranyitas + futoventillator (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Keresek olyan taviranyitot, amivel a kocsitol 
mondjuk 100-200 meterre is el lehet menni es 
onnan egy elektromos berendezest bekapcsolni 
illetve kikapcsolni. A taviranyito lehetoleg 
nagyon kicsi legyen, tehat mint a kozponti zarak 
vagy riasztok taviranyitoja. Lehet valahol 
ilyesmit kapni?

Erdeklene meg olyan futoventillator, ami 12V-rol 
mukodik. Tehat ventillator futoszallal. Kulso 
kivitelu kene, tehat nem beepitheto, de beepitheto 
sem baj. Tulkeppen az utaster felmelegitese lenne 
a funkcioja. Ilyet valahol lehet kapni?

Koszi szepen:

Laci
http://www.geocities.com/agostonl/
+ - Padloszonyeg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A kocsimnak az alja belul padloszonyeggel 
van bevonva. Szegenyemet mar ki kene 
tisztitani, mert a 16 ev alatt piszkos lett. 
Tudtok valami jo, hatekony modszert ajanlani? 
Tehat hogy valami sprayvel befujni, ami 
jol old minden szennyet es utana kiporszivozni. 
Mert nem akarok valami kefevel vegigmenni 
rajta es surulni, az is csak tonkretenne az 
anyagat. Van valami jo kis szonyegtisztito, 
ami jol kiold minden szennyezodest ami utan 
mondjuk mar csak egyszeruen ki kell porszivozni 
a vegyszert a piszokkal egyutt? Tudtok valami 
jot ajanlani?

Koszi:

Laci
http://www.geocities.com/agostonl/
+ - Re:miniszter-baleset (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Sziasztok Autosok!

> Mi a velemenyetek a szombati balesetrol? Ami a kozlekedesi
>miniszterrel tortent. Nagyon remelem, hogy botrany lesz belole, mert
>azert felhaborito amit csinaltak. Csak attol tartok a miniszter is meg
>a soforje is megussza a dolgot, ugyanis eltussoljak ez tutti...
> Nem tudom lattatok-e a hiradot, de ott azt a rendort aki nyilatkozott
>ketszer allonvagtam volna, amilyen lekezeloen nyilatkozott a
>balesetben meghalt Trabantos sracrol. Remelem legalabb a lany tuleli
>itt nalunk a kaposvari korhazban a dolgot, es minimum bepereli a
>minisztert...
>Szerintem 1.) keresztezodesben nem lehet elozni, 2.) elore is kellett
>volna nezni, (Trabant indexe) 3.) ennyire nem kellene "sietni".
>A Tv2 _ovatos_ becslese szerint 130 km/h-val ment az Audi.
>Szerintem volt az kilo60 is..

Eleg nehez egyertelmuen donteni a helyzetben, mert ahogy lattam meg ismerem
a helyszint, a keresztezodes elott zarovonal van. Ezt viszont egy
megkülönböztetett jelzest hasznalo jarmu atlepheti, elozhet, annyival megy,
amennyit jonak lat stb. Mondjuk, ahogy en gondolom, meg amennyire emlekszem
(seregben mentoztem egy ideig), fokozott korultekintest igenyelt volna a
keresztezodesen torteno athaladas. En pl. lassitottam volna a miniszteri
sofor helyeben, hogy valamelyik tokfej a sorban nem akar -e balra
kanyarodni, anelkul, hogy a tukorbe nezne, esetleg suket, uvolt a kocsiban
a zene, ezert nem hallja a szirenat. Esetleg latok -e indexet villogni
balra. Meg azt is feltetelezem, hogy a trabis srac abban a hitben, hogy ott
zarovonal van, tutira nem nezett be a tukorbe, abban a hiszemben, hogy a
vonalon ugysem eloznek, csak szembol nezte, hogy tuti -e. SZVSZ mindket
sofor hibas volt, kerdes, hogy kinek mit hoznak ki vegeredmenyben. De a
sracot ez mar sajnos nem vigasztalhatja ...
En mar az ehhez hasonlo esetekbol tanulva rendszeresen benezek a jobbkezes
utcakban mindket iranyba, az uton pedig barmilyen iranyu mozgast vegzek,
barhol, elott emindig egy pillantas a tukorre a kerdeses oldalon. Mert ha
valaki nem tartja be a szabalyokat, azert en meg nem szeretnek meghalni
elsobbsegem tudataban ...

Zsolt

- OPEL Kadett E -

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS