Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 960
Copyright (C) HIX
2000-12-16
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: *** HIX AUTO *** #959 (mind)  19 sor     (cikkei)
2 HiX auto matrica (mind)  30 sor     (cikkei)
3 tiszta diesel (mind)  15 sor     (cikkei)
4 Szlovakia az autos paradicsom (mind)  36 sor     (cikkei)
5 helyesiras (mind)  5 sor     (cikkei)
6 hatvan jo pont antforce-nak (mind)  44 sor     (cikkei)
7 Re:Help ! biztositasi tanacsot (mind)  67 sor     (cikkei)
8 High Quality Porn Site With Animals 5901 (mind)  8 sor     (cikkei)
9 Free Pictures! No bull-shit! 5609 (mind)  10 sor     (cikkei)
10 Re: Dizel fustoles (mind)  20 sor     (cikkei)
11 Citroen XM (mind)  57 sor     (cikkei)
12 Japan flamelodes (mind)  16 sor     (cikkei)
13 japan.... (mind)  70 sor     (cikkei)
14 Szamara klub (mind)  3 sor     (cikkei)
15 Nincs archivum... (mind)  18 sor     (cikkei)
16 Szlovakia (mind)  20 sor     (cikkei)
17 hejesiras (mind)  11 sor     (cikkei)

+ - Re: *** HIX AUTO *** #959 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ezennel meghivok mindenkit majd a Thalia tesztvezetesere is a januari
honapban.

>udv,
>deejaytiszy

Koszonom ezt a gesztusod !
Mivel ezt a flemmet egy kicsit en generaltam, ugy erzem, mindenkeppen reszt
szeretnek venni ezen.
Azt is megigerem, hogy szemtol-szembe is ugyanolyan kimeletlenul elmondom a
sajat velemenyem, mint itt a billentyuzet mogott.
Javaslom, hogy aki HIX matricat tud eladni, kuldjon egy parat Tiszy-nek. En
mindenkeppen szeretnem a kocsimra felragasztani. Ha egy Renault Thalia
matrica is lesz, igerem az Opel egy ideig azt is elviseli :-O

Udv:  Refi J


************************************************
+ - HiX auto matrica (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Luigi.

>Erdeklodnek, hogy vajon hogyan lehet hozzajutni a HIX >matricahoz,

Tulajdonkeppen rajtam keresztul lehetett hozzajutni a matrticahoz. Kuldj egy
levelet maganba legyszi, hogy felvegyelek a statiba :-)) Kulso avagy belso
ragasztasu kellene ? Most beszeltem a matrica kivitelezozevel ( Feco ) , es
ugy nez ki, hogy lesz keszitve HIX autos matrica. Mikoron kesz igerem
ertesitem a T. listat :-))

> iletve a mi a "titkos" koszones?

Menet kozben : Ratenyerelsz a kurtre es a fenykurtre, majd kinyujtott kezzel
szetnyitott tenyerrel probalod listatarsad tudtara adni, hogy listatars vagy
es nem a VD :-)))))))))))

Udvozlettel: Frigyes

Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L
 
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
+ - tiszta diesel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Masfelol minden tipusban lehet elhanyagolt, szethajszolt, karbantartatlan,
> egymillio kilometeres peldany, ami nem ugy teljesit mint az uj. Szoval egy
> autobol kovetkeztetest levonni...

Teljesen egyetertek Fogashal (ebben). Mar talan irtam, hogy volt szerencsem
latni A6-os Audit, aminek fel even belul fel motrot ki kellett cserelni. Egy

nagykutyat hordoztak vele, a sofort latasbol ismerem. Ejjel hivott a
nagykutya,
hogy gyere, akkor padlogaz es megyunk. -15 fokban....

Cs.
AR 146
+ - Szlovakia az autos paradicsom (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Szommer Akos irta:
> Leveleid alapjan ugy tunik, Szlovakia autos paradicsom.

Nem kell minden szavam kiforgatni.

> Hozzank kepest kurv@ olcsok az autok,

A hasznaltak igen. Nem en tehetek rola :)
Az enyem meg azert volt olcso, mert meg volt belole 5 darab
es mar uton volt a 147-es, meg akartak tole szabadulni.

> korrektek a biztositok

nincs tapasztalatom. a listan arrol volt szo, hogy a szalon
elhagyasanak pillanataban biztositva volt a kocsim.
Es ez igy is volt. Semmi ket het, vagy 15 nap meg hasonlok.

> olcsobb a benya 

Ez van. Atszamitva mar ismet lehet 180 Ft-ert tankolni 95N-t.

> megtudhattuk, hogy az aranyszivu markakereskedok
> ar alatt adjak a riasztot.

Erre mibol jottel ra? Ha ajandekba ad a markakereskedo 
valamit, biztosan 50%-ot raad az ertekere.
Pl. latja uram, itt van ez a radio 90e Ft ertekben, ezt most
onnek ajandekozom, mert jo vasarlo.
A lenyeg: AJANDEKOZOM. Tehat nekem tenyleg teljesen
mindegy, hogy ket utcaval arrebb ugyanaz a radio 65e Ft,
o meg legyen boldog, hogy azt hiszi kiszurta a szemem.

Cs.
AR 146
+ - helyesiras (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

a kovetkezo lekcio:

milyen es hely - ly.
+ - hatvan jo pont antforce-nak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

antforce irta:
> az mar mas kerdes, asszem en vettem meg a legmegbizhatatlanabb 
> japan autot amit csak kapni lehet, egy megbizhato autot gyarto gyartol, 
> es oszinte leszek egy alfa-t megbizhatobbnak tartok mint az automat.

Mintha mezet csurgatnanak a hasamra :) 
csak le ne ragadjak tole... 

puding irta:
> Nezegettem az utolso auto-kat, es a 935-ben a kov. talaltam, 
> idezem : \"az Alfa a BMW-vel van egy kategoriaban.\"
> Na ez azert mar tulzas, nem gondoljatok alfasok ?

je, ezt en irtam... az eredeti irasom:

>az en szememben a golf "csak egy" nepauto, az Alfa a BMW-vel
>van egy kategoriaban. Sportos sziv, kivalo menettulajdonsagok,
>a szurke utakat kiszinezi, remek felszereltsegevel (is) rengeteg oromet 
>okoz annak, aki kiall mellette.

Miert volna tulzas?
Mi a BMW? Tradicio, hagyomanytisztelo design, majdnem szuper
futomu, jo motor, sok ujitas, gazdag felszereltseg, remek image. 
(most hagyjuk a kelet EU-i imaget) 
Autok a kozepkategoriatol a luxusig es sportkocsik. 

Mi az Alfa? Tradicio, regi sportsikerek, hagyomanytisztelo design,
az vilag egyik legjobb futomuvei, eros, dinamikus motorok, 
sok ujitas, gazdag felszereltseg, remek image - merem allitani,
hogy jobb, mint a BMW-nek (nalunk). Raadasul ritka...
Raadasul nem vesznek ilyet a csaszarelodok. Sem a kisebbsegiek.
Aki meg megveszi, altalaban tudja, miert veszi.
Autok a kozepkategoriaban (also 145/146/147, kozep 156,
felso 166) + sportkocsik (GTV, Spider).

A 3-as BMW szerintem egy kategoria a 156-al, az 5-os szeria
a 166-al, ill. el tudok kepzelni egy Z3 - Spider osszehasonlitast is.

Szoval miert tulzas?

Cs.
AR146
+ - Re:Help ! biztositasi tanacsot (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves József!

"Segitsetek, 20 eve LADA-mat lecsereltem egy fiatalabb FORD ESCORT 1,6-
ra, ugyho
gy
az elado a LADA-t beszamitotta az uj araba.  Egy megbizasi 
felhatalmazast irtun
k, miszerint felhatalmazom ot 
hogy eladja a regi automat es toroltesse a forgalombol. 

Kerdesem: hogyan lehet lemondani a régi (LADA) kotelezo biztositast es 
ugyanott
 (AB) megkotni az uj autora a 
kotelezot, anelkul, hogy a bonusz csokkenjen ?"

Az általad írt helyzet mostanában elég tipikus és - sajnos - nagyon 
problémás.
Az autókereskedő az új, vagy használt autó árába beszámítja a leadott 
régi autót. A régi autóra vonatkozóán aláirat egy bizományosi 
szerződést, hogy majd ő eladja, és kitöltet egy eladó részén kitöltött 
a vevő részén üres adásvételi szerződést. (Azért nem a kereskedő veszi 
meg az autót, mert akkor a  átírást, köt. biztosítást, súlyadót kellene 
fizetnie, amíg nála van az autó, az eladásnál pedig még az ÁFA is 
bejátszik.)
Jogilag a helyzet a következő: egészen addig, amíg a kereskedő el nem 
adja az autót, te maradsz a régi autó tulajdonosa, és téged terhelnek 
az autó fenntartásával kapcsolatos kötelezettségek (kötelező, súlyadó). 
Na mármost, ha a leadás után nem fizeted tovább a régi autód 
kötelezőjét, a szerződés díj-nem-fizetés miatt szűnik meg, ami a bonusz 
fokozat elvesztéséhez vezet( figyelem! 2001-től a malusz megmarad).Ha 
esetleg egy próbaút során rendőri ellenőrzésbe futnak, a kötelező 
hiánya miatt a büntetést is neked kell fizetned (max.100eFt).
Az új autóra A0 fokozatba kell megkötnöd a szerződést, ha eladták az 
autódat utána egy éven belül átviheted a régi b-m fokozatot(2001. 
január 1-től) az új szerződésre.
Sajnos, a jelenlegi gyakorlatra semmilyen életszerű megoldást nem 
látok. Talán, megoldás lehet a forgalomból való ideiglenes kivonás, de 
egy forgalmon kívüli autó értéke sokkal kevesebb, mint egy forgalomban 
lévőé, emiatt a kereskedő csak alacsonyabb értéken számítaná be, ami 
nem érdeke a régi tulajnak. 
A probléma azért is súlyos, mert 2001-től a kötelező biztosítás 
meglétének ellenőrzése nemcsak a rendőri ellenőrzések során ad hoc 
módon történik, hanem szisztematikusan, a kötelező gépjármű-
felelősségbiztosítási kötvényadatbázis és a gépjárműnyilvantartó 
adatbázis összefuttatásával. Akik  az összefutattás után 
biztosítatlannak tűnnek, automatikusan  megkapják a felszólító levelet, 
hogy 8 napon belül igazolják a biztosítás meglétét, ha ez nem történik 
meg szabálysértési eljárás folyamán automatikusan pénzbüntetést és 
(!!!) forgalomból való kitiltást szabnak ki. Tehát akiknek éppen a 
kereskedőnél áll a kocsija, és nem fizeti tovább a kötelezőjét, 
ugyanígy számíthat erre a tortúrára.
Koncepcionális megoldás az lenne, - mint ahogy a fejlett motorizációval 
rendelkező országok túlnyomó részében- hogy a rendszám a tulajdonoshoz 
kötődne. Eladásnál régi tulaj leszereli rendszámot, majd ha vesz egy 
újat, felrakja. Ha éppen egy autókereskedőhöz adja be, akkor is 
leszereli a rendszámát, majd a későbbi űj tulaj majd a sajátját rateszi.
Ez a rendszer nem csak erre a problémára lenne megoldás, hanem 
drasztikusan csökkentené a biztosítatlan gépjárművek számát, egyszerűvé 
tenné a b-m átvezetést,a súlyadó behajtását is segítené stb.

Üdv
  Szilágyi József
      MABISZ
 

> --------------------------------------------------
 Mi az Ön MailBox címe? - http://mailbox.hu
+ - High Quality Porn Site With Animals 5901 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

http://www.memberpro.com/cgi-bin/goto.cgi?WS100015150IJ&FS100003529BB

http://www.memberpro.com/cgi-bin/goto.cgi?WS100015150IJ&FS100003529BB

http://www.memberpro.com/cgi-bin/goto.cgi?WS100015150IJ&FS100003529BB

http://www.memberpro.com/cgi-bin/goto.cgi?WS100015150IJ&FS100003529BB
cksclujxujbbkwrnwzvwjbqwmlfefbihkukjvvkgqnnpozqyxxdxoh
+ - Free Pictures! No bull-shit! 5609 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

FREE PICTURE 1:
http://www.cybererotica.com/ad/rrr-in.html?rrr_60624/A
FRE PICTURE 2:
http://www.cybererotica.com/ad/rrr-in.html?rrr_60624/B
FRE PICTURE 3:
http://www.cybererotica.com/ad/rrr-in.html?rrr_60624/C

EXTRA PICTURE:
http://www.cybererotica.com/ad/rrr-in.html?rrr_60624/X
kwucmissnpqyfmqlniubtybdkodkiwflnpkyretchrewwfcgoxxbsfzfdjtqdvbsgtvqt
+ - Re: Dizel fustoles (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi,

> Felado : Fekete Zoltan
> Ha jol latom csak en meg Fogash vedjuk a Dizel motorokat. Mi ez az
> ellenszenv irantuk? De mikor szo esik egy jo terepjarorol "Bazeg lattad
azt
> a motort, hogy vitte, kivancsi volnek mire lenne kepes egy benzines."
> Viccet felreteve kedves Robi gondolhatnad, hogy nem ulnek olbe tett kezzel
> a motorfejlesztok. Erdekes modon ha kezbe vennel egy igazi verbeli motoros

Allj, allj! Felreertessz, egy szoval sem mondtam (irtam), hogy nem
fejlesztik
a  dizeleket, sot elismerem nem is akarhogy csinaljak. Neha meg a hangja is
jobban teccccik mint a benzineseke. En csak arra probaltam ramutatni, hogy
akarmilyen rafinalt trukkoket is vetettek be idaig, meg mindig hullik belole
a korom, az meg a jonep tudejeben landol az izeletes rakkelto vegyuleteivel
a feluleten. Ez a baj semmi mas. Mint irtam, ha ezt megoldjak (most
mindegy hogyan) baratsagosabb lesz a tortenet.

    R.Fabbri
+ - Citroen XM (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Elmult az elso het. Elfogultsag 'on', de hiaba na, a parkolokban elnezve a
kulonbozo markaju egyenszappantartokat tisztan latszik, hogy Bertone mester
jo munkat vegzett annak idejen...
  82 liter gazolajjal elmentem 1252 km-t, a fogyi ugy allt ossze, hogy,
autopalyan gurultam 140-150-nel /osszesen kb 300km/, uton 100-130-cal
/osszesen kb 600km/, a tobbi varosi /40-60-nal, mert itt nagyon firnyakosak
a videos fijjug/. Tesztelgettem a motort: otodikben 135-nel eppen 3000-et
porog, 50-nel meg 1100-at. Fustot, kormot meg nem lattam mogotte, igy csak
azt mondhatom, hogy szeretem az ilyenfajta 2.1TD-s PSA motorokat. /Nem tudom
miert van igy, de nalunk az asszony is ragaszkodik a dizelhez. En ugyan
kineztem az XM zaszloshajojat, a turbos, benzines 3000-es V6-ost, de neki
csak dizel kellett.../
Nem tudom, mit vacakoltok itt a benzin/dizel motorral, hiszen egyreszt meg a
zoldek is autoval jarnak /a fene a pofajukat!/, masreszt meg: kinek a pap,
kinek a paplak... Omanban a sivatagi vezeteshez 4500-as benzines Toyotakat
bereltunk, es mit mondjak, dolgozni meg akkor se kellene, ha utanam dobnak.
De nem csak a teljesitmeny a meghatarozo a cegnel: mint koztudott, a benzin
lobbanaspontja alacsonyabb, mint a gazolaje, igy ertheto, hogy nalunk csak
dizel kocsik futnak.

 Egy kis ismerteto az XM rugozasarol: az elso felfuggesztes a fo hidraulika
rendszerrol kapja a taplalast a magassagszabalyzon keresztul, amely ossze
van kotve a stabilizator ruddal, a hatso felfuggesztest pedig a hatso
magassagszabalyozo vezerli, amely a hatso stabilizator ruddal all
kapcsolatban. A kocsiban talalhato magassag allito kar ossze van kotve az
elso es a hatso magassagszabalyozokkal. Az en XM-em 'Hydroactive' rugozassal
rendelkezik, amely lehetove teszi az "Automatikus", vagy a "Sportos" rugozas
beallitasat, amelyet elektronikus rendszer vezerel. Ennek reszei a
szenzorok, szelepek es a szamitogep. "Automatikus" beallitas eseten a
legnagyobb az utazasi komfort, ilyenkor a rugozas automatikusan allitodik a
vezetesi stilustol es az ut minosegetol fuggoen. A "Sport" modot beallitva
kemenyebbe valik a rugozas, es a kocsi a sportosabb vezetesi stilushoz
idomul.
A szamitogep a szenzoroktol kapott adatok alapjan donti el az adott
pillanatban alkalmazando rugozasi/lengescsillapitasi modot. Ezek a szenzorok
a kovetkezo helyekrol kuldenek informaciot: a kormanykerek allasa, a
gazpedal allasa, a karosszeria mozgasa, a kocsi sebessege es a fekpedal
allasa. A vezerlesnek 0.05 masodpercen belul kell nyitni/zarni a megfelelo
szelepeket es elerni azt, amit mas tipusoknal a rugo/lengescsillapito paros
vegez. Beulve egy XM-be 80-100km/h sebessegig olyan a rugozas erzete, mintha
egy hagyomanyos kocsival utaznank. E folott azonban jon a "varazsszonyeg"
effektus, amit nehez elmondani, erezni kell...
Aztan van meg egy csomo finomsag, pl. barmelyik ajto, vagy a csomagter
kinyitasakor a rugozas "felkemenyedik", hogy pakolaskor stabilan alljon a
kocsi, de ezzel nem untatom a nagyerdemut. Es most kepzeljetek el, hogy ezt
az egesz hobelevancot azok a franya megbizhatatlan franciak ganyoltak ossze!
Minden nap tele van a bugyim, amikor bele kell ulnom! Illetve: tele lenne,
ha komolyan vennem, amit itt egyesek osszeirnak ;-)

Hanem a szervizben emlitettek, hogy az elso tulaj valami "sport" legszuro
betetet tetetett bele /Hehe, eppen Mekk mestert nezek a TV-ben/. Annyit
tudok errol, hogy fembol keszult, nem kell cserelni, csak neha (30
ezrenkent?) atobliteni vizzel, de 5k-ert adtak hozza egy speci tisztito
keszletet. Errol a legszurorol tudna valaki bovebbet?


Udv joe
+ - Japan flamelodes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

."SzaboZE,
azt hiszem, mindket allitast nalam hozzaertobbek is cafolni fogjak.
Ugy tudom a Yarist Franciaorszagban gyartjak, a Nissan Almerat es a Micrat
Angliban stb.
Yaris alapfelszereltseg: Csak 1 legzsak, no szervo, no elektromos ablak, no
kp-i zar, 998cm3 motorral (alacsony vam), 2,37MFt.
Nem divat a Renaultot dicseni itten mostansag de nezd meg, hogy mit ad egy
Clio (vagy a Thalia) ennyi penzert..."

Most akkor a Yaris mert lett az ev autoja? Mert nem a Clio? Talan mert
kategoriajaban a legbiztonsagosabb es legmegbizhatobb auto. Errol az
oldalrol is meg kellene kozeliteni az ar kerdest.

SzaboZE
+ - japan.... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Akit nem erint a tema PG DOWN :)

Akkor nezzunk meg ket akcios modellt. A kedvedert a te autod. Egyebkent ha
te most a nalatok uralkodo arhelyzetet elemezted magadban, akkor reg rossz,
most itt a Magyarorszagi arakrol van szo.

www.alfaromeo.hu

Alfa 146
Alfa 146 1.6 SE 3.695.000,-

"ABS, legkondicionalo, utasoldali legzsak, sport kit (hatso spoiler, 15"
konnyufem-kerektarcsa, 195/55 gumiabroncsok, direkt kormanyzas, hatso
ablaktorlo, fenyezett lokharito, kuszobspoiler es utesvedo csik, sportulesek
sportos szovettel, bor kormany es valtogomb, fekete szinu kozepkonzol,
sportszovetbetet a muszerfalon).
Mindez mindossze az Alfa 146 1.6 Special Edition eseteben 3.695.000 Ft-ert!
Ami mar eddig is alapfelszereltség volt: szervokormany, kozpontizar,
elektromos ablakemelok elol es elektromosan allithato, futheto
visszapillanto tukrok, radioelokeszites, kodffenyszoro, Alfa kod,
vezetooldali legzsak, komfort csomag (hatso fejtamlak, osztottan dontheto
hatso ules, magassagban allithato vezetoules). "
fordulatszammero, allithato fenyszorok.,kozpontizar amit meg a
specifikaciobol ki lehetett venni.

www.automirai.hu

Mazda 323 (Ez japanbol jon tenyleg)
323 F - 5 ajtó - 1.5i COOL 3.499.900,-

"Biztonsagi felszereltseg:
vezeto- es utaslegzsak
fej- és mellkasvedo oldallegzsakok
ABS
magassagban allithato harom pontos biztonsagi ovek elol es hatul
az elso biztonsagi ovekhez, ovfeszitok
minden üléshez tartozó fejtámla
korkoros oldalmerevites
3H biztonsági utkozozona
Family box utkozesvedelem
harmadik feklampa
kodzarofény "

Kenyelem

Legkondicionalo,szervokormany, kozpontizar taviranyitassal, immobilizer,
elektromos, futheto tukrok, szinrefujt lokharito, radioelokeszites,
borbevonatu kormany, elektromos ablakemelok elol, kodfenyszoro, osztottan
dontheto hatso ules, magassagban allithato vezetoules es kormany, hatso
ablaktorlo, fordulatszammero, fenyszoro magassag allitas, szinezett uvegek,
allithato fenyereju muszerfalvilagitas, utasules asztalfunkcioval,
kozepkonzol pohartartovalutasterbol nyithato csomagtarto es tanksapka 14-es
kerekek.

Elony- hatrany

Az alfaban belul tobb a csilivili szovetbetet es 1.6-os a motor
A mazda mindazt teljesiti extrakban amit az alfa + egyedulallo biztonsagi
felszereltsege van (6 legzsak, 3H, familybox)
A ket modell kozott a kulonseg majdnem 300e Ft. A mazda olcsobb, de csak
1.5-os motor van benne.

Azert nem az 1.4-es alfaval hasonlitottam ossze, mert az nem akcios, bar
ertelemszerubb lett volna azzal osszehasonlitani.
Az 1.4-es alfaban nem jarulek a sportfelszereles, igy mar a mazda elbol
tobbet nyujt 200e Ft arelonnyel.

Szoval most akkor itt a konkret pelda, ennyit az altalanositasokrol.

SzaboZE, bocs a hosszert.... :)
+ - Szamara klub (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Autostarsak ! Erdeklodok tud e valaki Szamara (LS 2108 stb)
klubrol,listarol,cimrol-eves talalkozo idopontjarol ?
Kosz Misi .
+ - Nincs archivum... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Teeby
>U.i.: az archivumban valahol megvan, meg en irtam rola, talan
tavaly
>nyaron valamikor...

Parszor mar jeleztem a listan, de senki sem reagalt: NINCS
ARCHIVUM!
A http://auto.hix.com nem jon be, helyette valami utazas.net vagy
mi a szosz ugrik elo.
Tobbszor jo lett volna megnezni az archivumot, de sosem sikerult
( igaz, Frici?).
Mi a bubanatnak van a fejlecben, ha nem letezik? Tobbszor ti is
hivatkoztatok ra.

Udv, Bazsi.

+ - Szlovakia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 08:31 PM 12/15/2000 -0500, you wrote:
>Leveleid alapjan ugy tunik, Szlovakia autos paradicsom.
>Hozzank kepest kurv@ olcsok az autok,
>korrektek a biztositok, olcsobb a benya es most
>megtudhattuk, hogy az aranyszivu markakereskedok
>ar alatt adjak a riasztot.

Szornyu, na azert szlovakiaban sokkal tobb ocska autot latok mint 
magyarorszagon, valszeg a fizetesek nem annyira korrektek mint itt, a 
varosi utak egyszeruen jarhatatlanok, 2-3 hete kassan mentem keresztul es 
sokszor 10 km/h-s tempot tudtam menni mert a bartok bela hozza kepest egy 
elmeny. Az olcso benzinrol annyit hogy igy tankolni kellett ott ketszer..
eredmeny: az autom 7500 rpm felett mar szinte sebessegtartasra volt kepes, 
a fogyasztasrol ne is beszeljunk, itt a magyarbenzinnel 8000 felett is huz, 
a del lengyelorszagi benzinrol meg mar nem is beszelve. De jol lehet a kis 
utakon szaguldozni mert az emberek rendesek es takarodnak az ember 
elol..  A kereskedokrol nem hiszem hogy annyival jobbak, itt is ki lehet 
fogni jo kereskedot..

Ant
+ - hejesiras (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 08:31 PM 12/15/2000 -0500, you wrote:
> >Szerintem a hely az eLYpszilonos, nem ? Nem akarlak piszkalni
> >Ant, csak bancsa a szemem picit.
> >       Dani
>Dani, Te is elirtad 1 picit. Nem bancsa, hanem bandzsa... :))

a fene erti de sokan a neten helytelenul irnak, en is megszoktam ezt ugy 1 
evtized alatt, de jolesett latni hogy a hiba felismeroje se rendelkezik 
helyesirassal.. :))

Ant

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS