Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1197
Copyright (C) HIX
2001-08-13
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Akkor most ki a bunko? Az Alfasok???? Nem igazan. AKIT (mind)  74 sor     (cikkei)
2 Re: Amcsi kocsik evjarata (mind)  42 sor     (cikkei)
3 Re: amcsi almok (mind)  19 sor     (cikkei)
4 Renault Clio TechRun kerestetik HHB-063 (mind)  30 sor     (cikkei)
5 Kerekparosok (mind)  33 sor     (cikkei)
6 kicsit off : rokazas elleni tabletta (mind)  14 sor     (cikkei)
7 va: ELEEEEEEG!!!! (mind)  3 sor     (cikkei)
8 va: m7 (mind)  12 sor     (cikkei)
9 va: Re: Fw: Thalia (mind)  10 sor     (cikkei)
10 Re: csempe (mind)  41 sor     (cikkei)
11 Szotyi :)) (mind)  21 sor     (cikkei)
12 1193-ig (mind)  75 sor     (cikkei)
13 Polo Classic vs. Alfa 155 (mind)  32 sor     (cikkei)
14 Re: Galant V3000 (mind)  49 sor     (cikkei)

+ - Akkor most ki a bunko? Az Alfasok???? Nem igazan. AKIT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Mindenki!

Elnézést, hogy ismét a sokak által unott témához szólok, de:
Elhangzanak olyan kritikák, hogy Alfás listát csinálunk, azt mondjuk,
hogy mindeki hülye, aki nem Alfával jár...
Szerintem pedig a következo a helyzet:
Hosszú-hosszú évek óta sulykoljál az emberek, hogy csak a német autó a
jó, sot abból is a VW (ha legalább a BMW-re mondanák :)) ), minden más,
de foleg az olasz sz@r.
Ez annyira eljterjedt, hogy egy éve még én is félig meddig hittem a
mesének. Azóta vettem egy olasz kocsit, mentem vele 10 hónap alatt
53ezer km-t minden gond nélkül és imádom.
Ezek után nem csoda, hogy ez a közhiedelem erossen irritál és válaszul
leírom, hogy igen jó az autóm, leírom az élményeim... Soha egy szóval
sem írtam, hogy egy Ford, egy Renault, BMW... vagy éppen VW egy nagy
kalap sz@r lenne. Sem én, sem más az Alfások közül. Leírtuk, hogy
túlértékelt szerintünk, a régi dicsoségbol él a cég..., de NEM SZIDTUK!
Ehhez képest olyan hozzászólásokat kell olvasnunk, amelyekben szar
ócskavasnak titulálják az autóinkat.
Lássunk egy példát:

Idézet egy VW-s tollából:

"Én még sehol nem láttam azt a VW hírdetést viszont ha már hírdetés és
filozófia nekem az nem coure sportivo vagy mi a szar ha a kocsit az elso
kerekek hajtják.

Mindegy addig amíg nem szarom a pénzt addig biztos hogy még legrosszabb
álmomban sem
fog elojönni egy olasz autó.

csak a füstölgo és szar alfákat fiatokat"

és Fogashéból:

"Soha nem mondtam, hogy a MAI nemet autok rosszak. Csak
unalmasak, szurkek, 10x olyannak mondjak, mint valojaban es kb 40%-kal
tobb
penzt kernek ertuk, mint amennyit ernek. Mas baj nincs veluk."

Még egy ilyen primitív, a netiketnek teljesen ellentmondó levélre is
nagyjából korrekt, tehát vitatkozó, de nem szitkozódó válasz érkezett.
Kérdem én, ki akkor a bunkó ezen a listán????

De sajnos ez van az utakon is. Most elnézést kérek a VW/Audi
tulajdonosok nagyrészétol, akikre ez nem vonatkozik, de az utóbbi idoben
a bunkó BMW-sek és Mercisek helyett a bunkó Golfosok, Audisok terjedtek
el Mo. útjain.
Egyre gyakrabb a fekete lesötétített Golf IV (perszel 1.6-os) amelybol
bömböl a zene, benne két kopasz, kutyalánncal és átmegy a piroson, nem
használ indexet, majd elgázolj a gyalogosokat a gyalogátkelohelyen...
(ezüst A6 detto).
Ez csak mág egy a dolog, ami miatt számomra igyre inkább unszimpatikus
az Audi/VW. Akkor inkább már Skoda/Seat ezen okokból is.

Részemrol a téma befejezve.

Üdv,
Gábor
AR145
HIX-745

P.S.:
"Csak nem azzal az autóval indulsz el a távoli balaton felé? Bérelj
inkább
autót."

Kedves Country, a cél az Adria volt, amit ez a "sz@r, romhalmaz" autó
már többszöt is látott. Sajnálom, hogy a Te autóddal a Balaton is
távolinak tunik... :))) Beeeeeeeee

P.S.2.:
Elnézést a gépelési hibákért, de megittunk pár pohár vörösbort a
tengerparton :)))
+ - Re: Amcsi kocsik evjarata (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Sziasztok, hello Gergo!

Udv!
Itt vagyok, csak nemreg jottem Horvatorszagbol

> Az 1. es masodik resz utan nem jelent meg ujabb?
Hamarosan most mar jon a Motor City Online, mar nagyon varjak, gyakorlatilag
hasonlo lesz mint a SR1-2 csak termeszetesen mai grafikaval es a 30as
evektol a 70es evekig valogathatunk a szep vasak kozt.

> Oreg lo nem ven lo :-)
De mar soha nem lesz olyan jo mint 64-70 kozt volt. :(

> A 8200 johet, de elsokerekhajtas amcsiban? Raadasul ekkora
> gepnel? Ez valami elvetemult dolog lehet... Remelem az 54-es a
> hatso kerekeit hajtja, kulonben kiabrandulok belole...
A GM eloszor a 66-os Oldsmobile Toronadonal hasznalt elsokerekhajtast. Itt a
7literes motor MELLE'! epitette be a valtot, a konverter asszem a motoron
volt es az osszekottetest lanc biztositotta. Elfert a hatalmas motorterben,
bar sokszor kigyulladtak....
Az Eldo 67ben kovette a peldat, ugyanaz volt a megoldas, mint az Oldsnal.
Ma pedig mar az osszes Caddy elsokerekes .........

> >Van Mo.-n ketto is, egy feher Convertible, ez tavasszal
> >valami 3M koruli osszegert volt elado. Belul feher bor!
> Ahhoz kepest nem is draga. Sot, olcsonak gondolom.
Es gyonyoru!!
Kepeket kersz rola? Scannelek.

> >Akkor a freemailre mehet?
> Igen, johet! Esetleg ha az Eldo fejlodeserol lenne par kep, az
> kiraly lenne.

Akkor megy!
Ohajod nem problema :)
http://cadillac.neobiz.com Egy jo nagy linkgyujtemeny, Cadillac Pictorial
History alatt megtalalod a tutit!
Meg meg van egy hely, csak elo kell keresnem, ahol minden 58-75 kozti
Caddyrol van kep, meg par adat.

Üdv: Gergo
V8npCH
+ - Re: amcsi almok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csa OldsMan!

> 1965-ben a 442 nem ezt jelentette, merthogy akkor csak automatával
> árulták.
> Akkoriban 4: 400CID motor (345 HP)
>           4: 4 torkos karbi
>           2: dual kipuff
>
> 1967-töl jelenti azt, amit irtál.
Es ugy tudom 73-ig volt onallo tipus, utana mar csak a Cutlass egy valtozata
volt egy ideig.
A 400-as moci megmaradt, vagy teljesen kiszoritotta kesobb a 455-os?

> Udv: Balazs
>  1980 Oldsmobile Cutlass Calais 5.0 V8
>    http://www.extra.hu/myolds

Üdv: Gergo
V8npCH
+ - Renault Clio TechRun kerestetik HHB-063 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Lista!

Nagyon reg irtam mar, de egy sajnalatos esemeny kapcsan
ujra jelentkezem. Egy baratom kedd reggelre uresen talalta
a parkolohelyet, ahol a Cliojat hagyta, Rakoskeresztuton. 
Bar mindent megtett (sokat mar nem tehet), de en is 
leirnam, hatha valakinek feltunt mostansag egy hasonlo 
Clio megjelenese, valahol szomszedsagban, stb. Az auto:

Renault Clio TechRun 1.4 (96) loero, sportulesek, konnyufem
felnik, magno, mindaz ami szeriaban jar hozza. Azon kivul
nem volt benne semmi plusz.

Rendszama: HHB-063.

Ezust szinu, kb. 7-8 honapos, jobb oldalt a szelvedon van
egy kavicsfelverodes. Az auto mar volt torve, elol a 
motorhazteto cserelve lett, igy nem teljesen tokeletesek 
az illesztesei hezagok elol.

Ha valakinek esetleg eladasra kinalnak hasonlo autot, es
valami gyanus, azt arra kernem, irjon egy mail-t nekem.

Ha valakit ilyen rendszamu autoban latnatok uldogelni,
akkor arra kernelek titeket, hogy vagjatok fejbe,
hulla a csomagtartoba, irjatok egy mail-t nekem, a tobbit
elintezem :-).

Koszonettel,
Nandi
+ - Kerekparosok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok, szia Andras!

> par dolog: vegyuk figyelembe hogy a kerekparos sebessege
> is lehet 30-50 km/h,
>> Hmm. Belegondoltam, mint biciklis:  nagyon veszelyesnek talalom ezt a
>> tempot, meg ha nincs is auto a kozelben.
>> A bicikli fekjeit nem erre mereteztek... de meg a muanyag-bukot
>> es a terdvedot sem...

Nem akarnek bele menni abba hogy mi a veszelyes es mi nem az. A hangsuly inkabb
azon van hogy vannak olyan bicajok amikkel lehet menni ilyen gyorsan es nagyon 
sokan
mennek is. Ha a bringas eleg ruitnos es a bicaja is ok (nem Tesco akcios :)), a
kkor
nincs ezzel problema. A gond szerintem az hogy erre az autosok egy resze nincs 
felkeszulve,
kulonben nem lenne szukseg a "Hat te hogy kerultel ide?" kezdetu parbeszedekre,
 amihez
sajnos nekem is volt szerencsem :(.

> Viszont eleg sajnalatos megoldasnak tartom, hogy autoval pl. egy
> jobbra kanyarodasnal elsobbseget kell adnom a bicikliuton jovonek.
> Relative nagy tempoval kozeledo kicsi targy, esetleg tereptargyak
> (fak, tabla, egyebek) takarjak, nehez ra figyelni...

Ebben viszont egyet ertek, szerencsesebb lenne ha le kellene szallni a
bringarol es attolni a tuloldalra. A leszallashoz nem ragaszkodnek,
de akkor altalaban lelassit mindenki (bar lattam olyat is aki nem igy
csinalta :)) ).

Udv:
    Janos
 
+ - kicsit off : rokazas elleni tabletta (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Sajnos fogalmam sincs, hogy milyen tablettat szereztunk be 10 
eve olaszorszagban, csak arra emlekszem, hogy 4 darab volt egy 
levelben, es elegge ke draga volt. Viszont allati jol mukodott, utana 
mar semmi bajom nem volt.

(nem kup volt ;)
ADios
TLantos

Lantos, Tibor |  
ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - va: ELEEEEEEG!!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Krisztian ! Ugye fronterzekeny vagy ?
--
Meszaros Geza :-)
+ - va: m7 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ant irja...
> de ha nincs senki, akkor miert is ne mehetnek ott 110-et ?
Ha nincs ott senki, akkor mehetsz amivel akarsz.
Amit en latok: A szelso sav utazik 80-al. Ez meg szolid dolog.
A belsoben meg repesztenek 100 felett. Na ez a nem normalis.

> Szvsz sok itt az előítélet.. :)
En kb. 30 eves koromig gyartottam az eloiteleteket. Azutan
eltelt meg  husz ev es az eloiteletek fele elkopott, a masik
fele meg kikristalyosodott tapasztalatta. :-)
--
Meszaros Geza
+ - va: Re: Fw: Thalia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ahol csak lehetett folyamatosan 160-al mentem (pl Budapest
> -Strassbourg-Budapest). Ilyen temponal a Suzukim 8,5 litert 
> iszik magyar benzinbol es 7,5-et nemet benzinbol.
Ezt mar megbeszeltuk regebben. Mire odakint tankolsz, addig
szepen kieg minden varosi cammogas a kocsidbol, megtisztulnak 
a gyertyak, stb. A jelenseget ne ird a kinti benya javara.
Strassbourg - Budapest - Strassbourg uton a hazai benyat
dicserned.
--
Meszaros Geza
+ - Re: csempe (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Halihó!

> Jut eszembe, annak idejen torok gyartmanyu, IV-es kopasallosagu,
> kulteri jarolapot vettem. Nem bantam meg, ugyhogy eljen a Renault
> Thalia. Igazan nem hiszem, hogy gond lenne a Torokorszagi gyartas.
  Elvileg itt Pécsett a megvásárolt Mercedes buszokat törökben rakták
össze... a volánosok szerint itt szét kellett szedni és újra össze
kellett rakni, hogy azért menjen az a busz; szinte minden lógott... :)
  Nagyon kellemes volt a busz, csak ezeket a német viszonyokra
tervezték, nem arra, hogy az utasok az ajtón lógjanak ki... a két
üléssor párosüléses... középen alig van hely, ha valaki le akar szállni,
akkor a fél busz leszáll vele. :)
  Az elején még minden megállónál bemondták, hogy hol is van a busz, én
adtam nekik három hónapot, hogy befejezik ezt a "baromságot", igazam
lett... elmúlt az újdonság ereje... ;)
  Fél éve az itteni volán felvett egy csajt is buszsofőrnek, de nem a
rondább fajtából, igen jól néz ki a csaj. Kamiont vezetett előtte,
amikor elkezdett itt buszt vezetni, rendszeresen telefonáltak a
volánnak, hogy egy buszos megengedte a barátnőjének, hogy vezesse a
buszt, rugják ki mert veszélyezteti az utasok épségét... :)))))))
  Azt viszont nem értem, hogy miért kell nappal szervizelni ezeket a
buszokat. Az a vállalat felé visz haza az utam, amelyik a Mercedes
képviselet és szervíz. Minden nap bármikor megyek arra, ott áll legalább
kettő busz, de néha több mint hat is előfordul... :( A legszomorúbb az,
hogy általában csúcsidőben (6-8 és 15-17) van ott több... Az embernek
olyan érzése támad, hogy ezeket nem azért vették meg, mert jók, hanem
mert valaki ennél a vállalatnál dolgozik a döntőbizottságból... :((((

> Tortent, hogy ugy 3-4 eve vettem egy olasz, egykaru, kadtolto csapot.
> Nagyon design-os volt, mert a karra meeg kulonbozo szinu lemezeket is
> lehet(ne) pattintani, ami persze engem nem erdekelt, annal
> inkabb, hogy viszonylag olcso volt.
> [...]
> De nem csavaros am, hanem belul femszinu, muanyag kormok tartottak,
> amelyekbol elobb egy, aztan ketto letort. Namost lehet altalanositani,
> amit en nem szivesen teszek meg.
  Nem is kell... a nép már megtette jóval előtted: "Olcsó húsnak híg a
leve!"
-- 
Frank O'Yanco - Auth Gábor -=- Mobil/SMS +36203494743 /+36303687792
Age of The Penguin -=- SuSE Linux 7.1 -=- http://andromeda.rgstudio.hu
+ - Szotyi :)) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> >egy ideig probaltam a 60at tartani de elalszom vezetes kozben.. komolyan.
>Nekem bejott a szotyi elalvas ellen. Kar, hogy kicsit (?) koszol.

Mint otlet nem rossz, de inkabb nem koszolom ossze a kocsit. Max visszaadom 
ill. elveszik a jogsimat, mert nem tudok lassan menni. Mar mindent 
megprobaltam, de ha lassan megyek es raerek osszetorom az autot, nem veszem 
eszre ha valaki mogottem nem tud megallni, egyaltalan ugy megyek mint aki 
se lat se hall. Ha meg nyomom neki akkor megoldom ha valaki mogottem jon de 
elfelejt fekezni, ha menet kozben letakarjak a tukroket akkoris 
emlekezetbol felsorolom hogy hol vanak mogottem autok, neha meg a kocsik 
markajat is, tudom mit fog tenni az elottem levo es mennyi ido mulva fog 
mit tenni, es hogyan fogja ezt tenni, mire az elottem levo megkezdi a bena 
manovert mar felkesztulem az elharitasara.. Ellenben ha lassan megyek az 
elottem levo autot nem veszem eszre, 3x toltam meg valakit, egyszer eso 
miatt es a suzuki :))) nem allt meg, a tobbi kettonel meg raertem es 
elbambultam. Ugyanez van az autopalyan, ha 60-al megyek egy ido utan mar a 
savomban nem tudok megmaradni, unom magam nezelodok, atcsuszok a masik 
savba mig nem elore nezek, egyszeruen nem tortenik semmi semmit nem kell 
csinalni....

Ant
+ - 1193-ig (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Lista !

Igy van, megint itt vagyok, es megint az Alfasok mellett. Nehezen viselem,
ha olyanok buzeraljak oket, akiknek a legkevesbe lenne okuk ra. Fogashek
aradoztak az autojukrol, de valahogy nem felejtettek el enekelni a
negativumokrol sem. Na ez utobbi meg a ho:rgo:ktol valahogy nem jutott el
idaig. Ez oly' erdekes. Ahogy az ismeretsegi koromben latom a VW azert a
"legmegbizhatobb" auto, mert a tulajaiktol legnehezebb kiszedni a
problemakat. De kilehet :) Country is rugdalozik mint az aramutott es olyan
autoval peldalozik az Alfak ellen, mely hallatan meg Ferdinand Piech is ko:p
egy melankolikusat, es ez nem kritika vagy flame, hanem ujsagban megjelent
nyilatkozat. Igaz, ezt Country akkoriban meg nem olvashatta. Meg valami.
Epito jellegu leveleket varok arrol, hogy ezen a listan mit lehet irni, es
mit nem. Mirol lehet vitatkozni, es mirol nem. Idoben, terjedelemben meddig
lehet vitatkozni, es meddig nem. Valamint ki az aki ezeket , es ki
nem ? :(

- Country kérdezte a 1191-ben:
>Milyen VW mese??
Majd par sorral kesobb valaszolt is ra:
>Próbálj meg ma magyarországon más autót életben tartani. Ha sikerült és
>összeadod ami a számlán szerepel azt oszd el kettovel és megkapod azt a
>számot amit akkor kellett volna kifizetned  ha VW-ned lenne.
Errol beszeltem.

>Én jobban szeretem ha Bosch a generátorom meg úgy minden a kocsiban.
En is.
Ja, es a ti T4-eseteknek is csak nagy gazadasra jon meg a toltese ??? :(

>És mit veszel a T4-es helyett?
Talan Transitot. :)

>190-es mercmben japán klímakompresszor volt gyárilag
Nekem a lakas klimakompresszora nemet gyarilag, de itt leteszem a hivatali
nagyeskut, hogy utoljara !!!
Ja, es ez nincs egy eves.  :((
Meg valami. Hasznaltal mar autot ugy, hogy egy honap alatt 10ezer kilometert
rugtal bele ??? Csak azert kerdezem, mert oly' sok autod volt 23 evesen.
Esetleg diszkoba jarasra hasznaltad oket, mert azt nevezem en igazi
viszonyitasnak. :))))))))))))))))

- Lutyo:
>Kimondottan nekem sem az Alfakkal van bajom, hanem avval, hogy aradoztok
>rola omlengve... Es hetekig errol szol a HA.
Neha a vartburg hengerfej pakolasaval, neha a Skodak egyeb bajaival van tele
a HA. Engem spec meg ezek nem erdekelnek, de nem erolkodok, hanem pdown oszt
csecs. Engem a jo autoszerelok is ritkan erdekelnek, mivel valoszinu, hogy
nem a szomszedban van es lerobbant autoval nem szivesen latok vilagot.
Masreszrol jo autoszerelo NINCS.
Ellenben szivesen olvasom BARKI velemenyet sajat autojarol !!! Egyet viszont
nem ertek. En mint mar irtam, egy igen elborult nemet auto manias allat
vagyok, megis szivesen olvasom az Alfas omlengeseket. Mondjuk en a maniamat
felreteve be tudom helyezni a nemet ipart oda ahova valo es nem vagyok
tulzottan hanyatt esve a precizitasuktol. Viszont megertem a VW funokat is,
hogy zavarja oket ez a sok omlenges. Sajnos tudom mi hianyzik nekik.

- Doneko:
>alanositas alapjan (unalmasak, szurkek, 10x , 40%, stb). Ezzel egyuttal
lesajna
>ltad azokat, akik nemet autot vasarolnak, nyilvan ez nem fog nekik
tetszeni.
Es tudod miert nem ? Mert ezek tenyek. Hat persze, hogy nem tetszik nekik.
Erdekes en belatom. Mas miert nem ? Masnak miert faj ? Peldaul egy mai
406-os Peugeot lazan veri kenterbe a Passatokat. En megse vennem meg, mert
nalam CSAK nemet es sved auto letezik. DE ! En soha nem irnek le olyan
hulyeseget, hogy a Passat egy japan jennel tobbet erne a 406-nal. Az igaz,
hogy ehhez a hozza allashoz fel kell noni.

- Refi J a meleg motorral nem indulo Kadettra:
>Ez tipikus kanikula betegseg a regebbi karbis Opeleknel
Illetve az 5E-s 100-as Audinal. A dolog megoldasara egyetlen szerelo sem
tudott rajonni. Az agyasok kinjukban meg injektort is csereltek. :)

Udvozlettel:
Marci
+ - Polo Classic vs. Alfa 155 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Fogash irta :
" Tegnap plazaztam (Gyorben), es megdobbenve lattam, hogy a VW valasza a
Thaliara (Polo Classic HUF) mar 703eFt arelonnyel kaphato! Igy 2.620eft a
"baratsagos" vetelar. Es igy is megeri nekik... Ja, az 1.6os, 75 lovas
motor fogyasztasa 9,9/5,6/7,3  (varos, orszagut, autopalya). Most megint
omlengek: a 2.0-as 150 lovas autom gyari fogy. adatai 9,2/6,4/8,1, raadasul
ugyanabba a biztositasi kategoriaba esnek. Akkor most nekem mier van egy
draga, koltsegesen fenntarthato autom, illetve a VW Classic miert egy
gazdasagos, olcson fenntarthato kis csaladi auto? He?
Nem muszaj valaszolni... :( "

Na azert en valaszolok. Nem mintha a Polot akarnam vedeni  - mert nekem sem
kellene - de ezek a fogyasztasi adatok nem stimmelnek. Illetve stimmelnek
csak eppen egymassal nem osszehasonlithatoak.

Az autok fogyasztasat 1996-ig mertek  a 90 km/h, 120 km/h, illetve városi
ciklussal. Az Alfa fogyasztasat meg igy mertek.

1997-tol orszaguti és varosi ciklust mernek. Az orszaguti a kovetkezokepp
alakul : eloszor felgyorsitanak 90-re majd egy ido utan 120-ra .Ebbol lesz
az orszaguti ertek. A varosi ciklus ugyanugy megy mint eddig de itt hideg
motorral kezdik a merest. Ezert a varosi ertekek magasabbak mint regebben,
hiszen amig be nem melegszik az auto sokkal tobbet fogyaszt. Mindeszt azert
teszik, hogy az ertekek jobban megkozelitsek a valosagot. A Polo adatai
helyesen:
orszagut 5.6  varos 9.9  atlag 7.3
Az atlagertek megallapitasanal az orszagut nagyobb sullyal kerul szamitasra.


PA
+ - Re: Galant V3000 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HellO!

>  [Hungary] irta:

> „esetleg egy Galant V3000 ....”

> Kedves Tamas!
> 
> Meselj legyszi iziben errol a geprol! Mikortol meddig
> gyartottak? Vagy meg most is van ilyen, csak hozzank nem
> jut el?

Huha... az az igazsag, hogy nem vagyok szakertoje ennek az autonak, csak
tetszik... de azert megprobalok utanazeni... szoval igen, most is van
ilyen, a BME elott (Ch epületnel) szoktam latni egyet, V6 3000, egybol
beleszerettem... :) most neztem meg egy 95-os ujsagot, annal ugy
emlekszem ujabb volt, modernebb kulsovel, tehat nem egy regi auto,
szerintem meg gyartjak. Az AKKORI legerosebb 170 LE, de az nem is
3000-es motor, hanem asszem csak 2500-as, vagy 2000-es.

> Hol lehet ilyenhez hozzajutni? Akar kulfold is erdekel. Nem
> tudtam, hogy ilyen letezik, de most beinditotta a
> fantaziamat! Alomauto-szagu a dolog.

Hat nem tudom, nekem egyelore meg csak almodozni van modon, mert meg
tanulok, szoval vasarolni ilyet nem tudok, es azt sem tudom, honnan
lehetne. De szerintem itthon is forgalmazzak, nem kell kulfoldre menni.
Sokan szidjak a japan autokat, hogy a formavilagukban nincs fantazia...
lehet,  hogy reszben igazuk van, viszont ez az auto tenyleg egyedi...
kulonosen az eleje tetszik.

> Foleg ha az alabbiak igazak:
> Ez a 3000GT / Dodge Stealth-fele biturbo motor? Hany loeros
> a Galantban? Negykerekmeghajtas, negykerekkormanyzas, aktiv
> futomu (rulez!!!) ebben is van? Belul olyan, mint a sima
> Galant?

Passz... de elkepzelheto... mondom, nem ismerem igazan :(, csak
tetszik...

> K malac
> Ford Mondeo V6 Ghia

Na azert egy Ghia tuningolt Fordot is szivesen birtokolnek... :)

Udv
-- 
Tamas Selmeci / TORiUM
http://tselmeci.nop.hu

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS