1. |
Szeszelyes Clio (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
2. |
re: Egy kis talalos kerdes. :-) (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
3. |
re:meriva (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
4. |
re: Egy kis talalos kerdes. :-) (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
HAT, SAHAL (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
6. |
re: Egy kis talalos kerdes. (mind) |
45 sor |
(cikkei) |
7. |
Egy kis talalos kerdes. Mar megint :-) (mind) |
44 sor |
(cikkei) |
8. |
re: meriva (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Szeszelyes Clio (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Önindítózva hiába pörgeti gyönyörűen a motort az önindító,
> nem indul be a motor. Betolva rendszerint (90%) simán
> elindul, és utána aznap többnyire már rendben működik. Mi
> a különbség az önindítós és a betolásos módszer között a
> motor beindulása tekintetében? Elsőnél az önindító
> villanymotor-motor, másodiknál a kerekektől a sebváltón át
> a motor az utolsó szem a láncban. Egyiknél nincs
> berobbanás, másiknál igen. Miért?
Az elektronika tapellatasat kene megnezni - egy rossz
csatlakozas lehet valahol, amin a starter terhelese mellett
tul nagy a feszultsegeses. Meleg motornal a starter is
kevesebbet eszik, a csatlakozas is jobb lehet, stb.
|
+ - | re: Egy kis talalos kerdes. :-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Egy ismerősöm baja, hátha az itteni rutinos társaság tudna összeötleni
> valamit:
A kozolt reszletekbol azt gyanitom, hogy az index belever
a karterbe.
--
Meszaros Geza
|
+ - | re:meriva (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nekem is hasonlo problemam volt,mignem kicsereltek a levegomennyiseg
szabalyozot.Mar regen tortent,ezert tobbre nem emlekszem,de ez is kb 20000
Ft volt.Hatha nalad is ez a hiba.Ebben valami izzoszal mukodik es ha
kieg,akkor kesz es a motor leszabalyozodik es nem megy rendesen.Udv:Tamás
Remelem,hogy sikerult segitenem
|
+ - | re: Egy kis talalos kerdes. :-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hmmm, ez tényleg fogós kérdés, így elsőre nem is igazán tudom mire
tippeljek, megvárom a többieket is :D
Álmos
> Haho !
>
> Egy kis agymunka - hátha a lista is megélénkül :-)
>
> Egy ismerősöm baja, hátha az itteni rutinos társaság tudna összeötleni
> valamit:
|
+ - | HAT, SAHAL (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
....hm, milyen jo kis tarsasag is voltunk mi par evvel ezelott: HAT-hegyek,
SAHAL..., talan igaz sem volt...
Penti
A kimenő levélben az AVG nem talált vírust
Checked by AVG - http://www.avg.com
Version: 8.0.169 / Virus Database: 270.7.1/1688 - Release Date: 2008.09.24.
06:29
|
+ - | re: Egy kis talalos kerdes. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
--
Major Frigyes
Matyo'himzett alkarte'szu:ze'r :-))
Sziasztok Autosok.
>
Bp-hölgyismerõsöm 6 éves Renault Cliója (80ekm)
>
Ha a holgy is jolnez ki akkor talalkozhatunk es megnezhetjuk az alvazat
is
nekije ;-)
>
Eleinte leállás után a még meleg motorral való
ujraindĂtást megtagadta. Majd kĂ©sõbb már hideg motorral, de tĂ»zõ
napon,
Betolva rendszerint (90%) simán elindul, és utána aznap többnyire
már
rendben mûködik. parkolva sem indult.
>
Felve kerdezem, hogy az uzemanyag szuro mikor volt cserelve ?
Ugyanis szimptomak tipikusan erre utalnak.
Most kerdeztem meg Dr. Haus ot is :-D
Ezt illene evenkent cserelnie a tulajdonosnak.
Abban levo kosz leulepszik es az uzemanyag utajat elzarva nem kapja fel
az
onindito, viszont ha megmozgatod akkor az a lerakodas is elmozdul es van
atfolyas.
>
Amit végképp nem értek: (én még a porlasztós, vezértengelyes,
gyujtáselosztó(fedele)s, korszakban éltem virágkoromat, az
injektorosokról-kompjuteresekrõl nincs érdemi tapasztalatom-ismeretem.
>
Nekem sincs csak van pot benzinszurom es en is megszoptam ugyanezekkel
a
tunetekkel :-)
Vashengerfej rulez :-D
Udvozlettel: Frigyes
frigyesmajor kukac t-cumi pont hu
Militec, HiX autos matrica kaphato
S 120 L
1014. Uri u. 24
T: 06- 20- 9446-107
|
+ - | Egy kis talalos kerdes. Mar megint :-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho !
A tegnapi levelet úgy küldtem, hogy az ismerős idézetét - elegánsabbra
és könnyebben olvashatóra gondolván - betettem két sorminta közé.
Valószínűleg a HIX azt hitte, vége a levélnek, ezért igen tömörre sikerült
a leírás interpretációja... :-)
No, itt van a V2.0:
Egy ismerősöm baja, hátha az itteni rutinos társaság tudna összeötleni
valamit:
"Bp-hölgyismerősöm 6 éves Renault Cliója (80ekm) már június óta
szeszélyesen viselkedik. Eleinte leállás után a még meleg motorral való
ujraindítást megtagadta. Majd később már hideg motorral, de tűző napon
parkolva sem indult. Magam is jelen voltam. Még később menet közben,
többször leállt az autópályán is !!! Még később már reggel, hideg motorral
is szabotált. Természetesen aksi, trafó, önindító, dinamó (generátor) minden
OK.
Szervizek, végül a gyári márkaszervíz Bp-en. (Baumgarten) Tüzetes vizsgálat,
diagnózis: bonyolult fedélzeti kompjuter, bizonyos jeladók , jeladó egységek
lehetnek hibásak. Kicserélték a " felső holtponti jeladót". Előtte 1
hónappal már egy másik komoly szerviz is cserélt hasonló jeladót. Eddigi
költségek >150 kft.
Érdekesség, hogy két javítás után is 5-10 napig normálisan viselkedik az
autó, majd ismét kezdődnek a bajok.
Amit végképp nem értek: (én még a porlasztós, vezértengelyes,
gyujtáselosztó(fedele)s, korszakban éltem virágkoromat, az
injektorosokról-kompjuteresekről nincs érdemi tapasztalatom-ismeretem.
)
Önindítózva hiába pörgeti gyönyörűen a motort az önindító, nem indul be
a
motor. Betolva rendszerint (90%) simán elindul, és utána aznap többnyire
már
rendben működik.
Mi a különbség az önindítós és a betolásos módszer között a motor beindulása
tekintetében? Elsőnél az önindító villanymotor-motor, másodiknál a
kerekektől a sebváltón át a motor az utolsó szem a láncban. Egyiknél nincs
berobbanás, másiknál igen. Miért?"
Ha bárki tudna segíteni, nagyon megköszönné...
Szep napokat: Antal Attila
Altea 2.0TDI DSG
|
+ - | re: meriva (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia!
Nekem anno "ugyanez" volt a problemam egy IV-es Golf-al. Menet kozben eleg
sokszor (mire megtalatak a hibat) egy pillanatra kihagyott, leallt a motor.
A
megoldast a fordulatszam jelado csereje jelentette. Nalam sem tarolt
hibakodot a computer, raadasul a muszerfalon sem volt hibajelzes.
Lehet hogy nalad nem ez a gond, ez csak az en tapasztalatom.
Udv,
Domika
|
|