Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1567
Copyright (C) HIX
2002-08-26
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Suzy lampa koszonet (mind)  8 sor     (cikkei)
2 Re[2]: Robogo + bukas (mind)  8 sor     (cikkei)
3 Re: oplogo (mind)  15 sor     (cikkei)
4 Re: Zold kartya (mind)  9 sor     (cikkei)
5 Tudtatok (mind)  12 sor     (cikkei)
6 Re: Mopeddel, motorral Magyarorszagon 2. (mind)  69 sor     (cikkei)
7 Rizstalicskak extrai (mind)  45 sor     (cikkei)
8 Bringas vilagitas (mind)  8 sor     (cikkei)
9 Re: Mopeddel, motorral Magyarorszagon (mind)  64 sor     (cikkei)
10 Re: Re: Mopeddel, motorral Magyarorszagon (mind)  132 sor     (cikkei)
11 Re: Mopeddel, motorral Magyarorszagon (mind)  78 sor     (cikkei)

+ - Suzy lampa koszonet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Koszonom a segitseget a $subj targyaban, vegul is nem olyan nagyon
veszes
ara van (ha meg annyi).
Megnezek azert bontot is csak tudnam hol van ilyen.

Udv: Arpi
+ - Re[2]: Robogo + bukas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az AUTO 1566-ban irta :
>Ugy tunki semmim sem tort el, csak fajlalom a jobb mellkasi reszt, es
>az agybol nem tudok felkellni csak vicsorogva. De mar sokat javultam
>tegnap ota.
Lehet, hogy egy borda eltorott... 

Minden jot, Vili   www.macasoft.hu  HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: Csak AUTO
+ - Re: oplogo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az AUTO 1566-ban irta :
>Most nezegettem a 777sms oldalt, es nem talaltam HIXAUTOS-s oplogot. 
>Valakinek nincs kedve csinalni egyet?
Csinald meg Te, aztan en atalakitom:

http://www.logomanager.co.uk

Letoltod a DEMO verziot, megcsinalod a logot, elmented a kepet, lesz rajta egy
DEMO felirat. Elkuldod nekem a fajlt, en meg leszedem rola a DEMO feliratot,
mert nalam regisztralt a program. /En vagyok a progi magyar terjesztoje :))/
Aztan visszakuldom neked, Te atkuldod a telefonodba, aztan azt csinalsz vele,
amit csak akarsz.

Minden jot, Vili   www.macasoft.hu  HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: AUTO/Maganba
+ - Re: Zold kartya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az AUTO 1566-ban irta :
>>4. Szeptember elejen jar le a zoldkartyam, kulfoldre nemzetkozi
>>zoldkartya kell?
>Vagy Te keversz valamit, vagy En ertettem felre. Van olyan hogy
En kevertem. Azt hittem, kell egy kulfoldi kornyezetvedelmi kartya, amit nemz.
zoldkartyanak hivnak. De most mar tiszta, koszonom a Te leveled is.

Minden jot, Vili   www.macasoft.hu  HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: Csak AUTO
+ - Tudtatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HEllo!

Tudtatok hogy a www.ekormanyzat.hu oldalon a szolgaltatasok
pont alatt (ha eloszor regisztralod magad) lekerdezhetsz autorol
forgalmi rendszam alapjan adatokat? regisztraltam, kiprobaltam,
csak kiirta, hogy most ippen nem eri ela rendorsegi vagy milyen
adatbazist....

Probaljatok ki, hatha nektek sikerul...
Ide irhatjatok az eredmenyt...

GERI
+ - Re: Mopeddel, motorral Magyarorszagon 2. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hat akkor ime a masodik resz :)) ami tegnap márnem fért fel a sorlimit miatt
:))

Szoval tobb tollbol is elhangzott itt is hasonlo (bar azert enyhebben),
valamint sok mas helyen is hallani a velemenyt,hogy mit kepzelnek a
motorosok, hogy csak ugy mennek a villamossineken, a kocsik kozott, nehogy
mar miattuk arra kelljen figyelni, mikor nyitjuk ki az ajtot,
bepofatlankodnak elenk...

Egyreszt azt, aki nem erti meg miert mennek elore a motorosok a sorok
kozott, egyszer feloltoztetnem bornaciba - vagy akar csak farmerba -,
bukosisakba, kesztyube es feltennem egy motorra, majd megkernem, hogy alljon
be egy teherauto, vagy akar egy szemelyauto moge es menjen vegig 1 oran
keresztul a dugon az Arpad hidtol a Petofiig. Kozben turje lazan az
aszfaltrol es a mellette levo kocsik motorterebol dolo 50-60 fokos levegot,
szivja a buzt - itt aztan nincs belso levego keringtetes -, elvezze ahogy a
bukosisakbol csordogal a veritek a hatara, ahogy a herei megfonek - tuti
fogamzasgatlas - es a tobbi kellemes korulmenyt.
Ez ellen csak ugy lehet vedekezni valamelyest, ha a motor elorearaszol a
lamapaig es ott egy bo gazzal indul, hogy a menetszel valamelyest lehutse.
:))

Emellett persze azert ul az emberek java resze motorra - a motorozas
szeretete mellett,bar ezt nem a nagyvarosi dugoban lehet kielvezni -, mert
gyorsabban lehet a celunkat elerni. Persze kerdezhetne valaki, hogy milyen
jogon megyek en elore es erek nala elobb haza, csak mert van motorom?
De onnantol, hogy a motoros effektive nem tart fel senkit a forgalomban,
miatta senki sem er kesobb celba, a kerdes teljesen elvi es alapvetoen csak
az irigyseg szulheti, mert a kerdes feltevoje ezt nem teheti meg. Ugyanakkor
mindenkinek adott a lehetoseg, hogy motorra vagy mopedre uljon. A lista
legtobb olvasoja valoszinuleg megengedhetne maganak, ha szeretne vagy
merne...

Sot! Mindamellett, hogy senkit sem tartok fel, ha a kocsik kozott megyek:
Egy autoval kevesebb helyet foglalok el. Lehet, hogy pont emiatt egy
lampavaltassal elobb ersz at a keresztezodesben, 1 perccel elobb ersz haza.
Nem jelentos, de megis...
Mig Te a 10-12 liter benzint elfustolod a dugoban allva 100 km-nkent, en 4-5
litert fustolok el, raadasul fele annyi ideig. Effektive negyed, harmad
annyira szennyezem a varos levegojet.
Ha megallok, nem foglalom egy auto helyet a parkoloban.

Es mindezekert csak mit kerek?
Azt, hogy nezd el nekem ezt a szabalytalansagot, vagy inkabb
"szabalytalansagot", hogy eled megyek. (Jellemzoen meg a rendorok is nagyon
csak ritkan szolnak erte, talan mert javareszuk tudja mi az a motorozas...)
Hogy ha ajtot nyitsz dugoban, meg ha plusz faradtsag is, nezz hatra.
Savvaltaskor jobban nez korul, mert a motort/mopedet nehezebb eszrevenni
...

Mert lehet, hogy a felsorolt elonyok nem jelentosek a motorosok kis szama
miatt, de kepzeld el mennyit konnyitene pl.Budapest kozlekedesi es parkolasi
gondjain, ha vegre pozitivan viszonyulna mindenki a motorosokhoz es az
emberek tomegesen ulnenek at tavasztol oszig az autokbol - jellemzo,hogy a
dugoban pofogo autok nagyreszeben 1 ember ul - motorra/robogora. (Lasd az
olasz, gorog... nagyvarosokat, ahol nem ciki oltonyben vagy kiskosztumbem
sem motorozni, ahol a szinhazak ruhatara nyaron is nyitva van a bukosisakok
miatt...)

Mindezek mellett en is ruhellem azt a kis klikket, amely pl. az Oktogonnal
levo Maci elott tanyazik, majd idonkent a szoke cicaknak pozolva, megy egy
kort a Nyugatiig es a Nagykoruton cikazva, egykerekezve jon vissza, beszedni
az elismero pillantasokat, mindezt jo hangos tuningkipufogoval es lehetoleg
ejfel korul...
De nem ok vannak tobbsegben.

Hat most hirtlelen :)) ennyi,

Gabor
+ - Rizstalicskak extrai (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

This is a multi-part message in MIME format.

--Boundary_(ID_49MHEzN65oNHsU77MwYiEA)
Content-type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-transfer-encoding: 7BIT

Sziasztok!

>A 
>rizstalicskak gyartoi meg messze vannak.

Ez igy talan nem igaz, nezd meg jobban. Pl. Toyota Yaris.
Kulonben meg ha EU kovetelmeny a ketto, akkor ok miert hagynak ki. Vagy miert f
orgalmazhatnak az EU-ban ezek nelkul?

Teeby



--Boundary_(ID_49MHEzN65oNHsU77MwYiEA)
Content-type: text/html; charset=iso-8859-2
Content-transfer-encoding: 7BIT

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 5.50.4134.100" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Sziasztok!</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV>>A <BR>>rizstalicskak gyartoi meg messze vannak.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Ez igy talan nem igaz, nezd meg jobban. Pl. Toyota
 
Yaris.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Kulonben meg ha EU kovetelmeny a ketto, akkor ok 
miert hagynak ki. Vagy miert forgalmazhatnak az EU-ban ezek nelkul?</FONT></DIV
>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Teeby</FONT></DIV>
<DIV><BR></DIV></BODY></HTML>

--Boundary_(ID_49MHEzN65oNHsU77MwYiEA)--
+ - Bringas vilagitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Persze van megoldas, gyartanak
>bringara is xenon-t, az hasitja a sotetet rendesen.

Cateye halogen lampak, fenyerejuk, mint az uj szemelygepkocsike.

Teeby
+ - Re: Mopeddel, motorral Magyarorszagon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

> Felado :  [Hungary]
 
>  Eleg negativan latod Te a motorosok mentalitasat. 

Igen... :-). De nem az osszes motorosrol beszeltem, hanem egy 
(tekintelyes) hanyadukrol.

>  reagalasodbol kiderult, hogy ha lenne egy "realtiven_kicsi_500-as"
>  motorod, ugyanugy mennel Te is vele mint a tobbiek.

Lehet, de ha hulyeseget csinalnek, nem nekem allna feljebb.

> Igen megertem,
>  hogy kenyelmetlen neked figyelni egy picit.

Felreertettel valamit. Figyelek. Mindenkire. Nem kenyelmetlen. 

> Ugyanakkor elozekor illik
>  belenezni az visszapillantoba.

Azert nem tiportam el, mert ez az egyik nagy szokasom, a 
belenezes. Egyebkent az en indexem mar kint volt, mikor mogem 
allt a motor, es a luknal rogton indultam.....volna. Neki mit illett 
volna?

> A szereny tapasztalataim alapjan azt kell mondanom, hogy egy 150 cc-is
> lehetett.

Ha Te mondod..... akkor meg annal rosszabb. 

> > Hanem mert hulye. Neki kellene legjobban tudni, hogy serulekeny.
> ??? Szinte mar-mar kedves vagy.

Az vagyok. Altalaban joindulatu fejcsovalassal szoktam nyugtazni, 
mikor megmentem az eletet egy-egy ilyennek. 

> Egy kerdes: mennyit autozol pesten? 

Keveset. Nem ott lakom. 

> Az egeszbol azt akarom kihozni, hogy a hasonlo metalitassal  
> vannak az autosok is egymassal  szemben.

Most nem az autosokrol van szo. Sok rossz es / vagy agressziv 
autos is van, de itt es most en csak a motorosok egy reszerol 
beszeltem.

> Neha az a velemenyem, hogy egyeseknek igenis fel kellene ulni es kb 1
> hetet elrobogozgatni a varosban.
 
En robogoztam regebben, eleg sokat. Azutan egy masik robogos 
tokreszegen, jogsi nelkul az ut tuloldalarol, allo helyzetbol, minden 
jelzes vagy figyelmezteto jel nelkul keresztbevagott elottem. 
Repultem vagy 10 metert, eltort a jobb csuklom. A faszi kapott 
jogerosen 1 ev 8 honapot (mert az elozo 8 honap felfuggesztettet is 
ranyomtak), de ez engem nem vigasztalt. Akkor jottem ra, hogy 
minden balesetet nem lehet elkerulni, es az ember egy motoron 
tulsagosan serulekeny. Ugyhogy, ha most ra kellene ulnom, 
NAGYON vigyaznek, nem szamitanek arra, hogy majd mas vigyaz 
ram, ha mar en nem. 

Tibor
+ - Re: Re: Mopeddel, motorral Magyarorszagon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Ngabor irta:
 
> > > A bunko, primitiv fajta, aki motoros lattan behuzodik kozepre, hogy
> > > veletlenul se ferjen el,
> > Lehet bunko is valoban, de lehet, hogy egyertelmuve teszi, nem
> > akar egy baleset reszese lenni.
> 
> Hat ez is egy ertelmezes, bar ezzel inkabb eloidezojeve valik a
> balesetnek.

Masrol beszeltunk, bocs. En behuzodast ertettem. Azzal nem 
okoz balesetet.

> Hiszen a 20-30 km/h-val gyorsabb, raadasul az elozes minel elobbi
> befejezese
> miatt egy bo gazt huzo motoros ele rantja az autot esetleg...

Az mar valoban mas, az szandekos veszelyeztetes. De az 
eredetiben nem elerantasrol beszeltel.


> > Lehet, hogy nem is latott. 

> Lehet, hogy nem latott, de ahhoz minimum ujsagot kellett olvasnia

Keresztezodesben nem tilos, meg csak nem is szabalytalan.

> mert nem akartam ot perc alatt tudorakot kapni az isten tudja hol
> vasarolt
> zoldkartyaval rendelkezo teherautojabol omlo fekete fust (amivel a
> legtobb
> teherauto, autobusz ... folyamatosan teszi tonkre a varosok levegojet,
> mindannyiunk eletteret :))) ) miatt. Szoval mi az a nos, akkor... ?

Egyreszrol igazad van. Kedvenc vesszoparipam, hogy azok a 
teherautok hol kapnak zoldkartyat, es ha mar kaptak, miert nem 
emelik ki oket a forgalombol?
Masreszrol: en ugy oldom meg, hogy autoval megyek, belso 
levegokeringetessel, ha meleg van klimaval. Nem emlekszem olyan 
kitetelre a KRESZ-ben, hogy lehet szabalytalankodni bizonyos 
legkori viszonyok eseten.
A helyijaratu autobuszt sem illik fegyvernek latszo targgyal egy 
kevesbe szmogos utvonalra terelni. (Hulye pelda, viccnek szantam.)

> > pillanatban a SZABALYTALAN elozes kozben.
> 
> Teljesen egyenes ut (nem belathatatlan kanyar) volt, jo szeles savokkal.
> Meg ket teherazto kozott is van minimum 1-1.5 meter...

Ezt mondom. Ebbol a motor 1 m.

> Ha mar a szabalyoknal tartunk:
> Amikor a tukorbe nezel kozvetlenul elozes elott, illetve mielott kirakod
> az indexet es a mogotted levo jarmu elkezdte az elozest, vagy akar csak
> kirakta az indexet jelezve az elozesi szandekat, akkor neked meg kell
> varnod, hogy megelozzon Teged, es Te csak akkor kezdhetsz egy
> esetlegeselozesbe. 

En jeleztem elobb, illetve a motoros mindenfele jelzes nelkul ugrott 
ki ugy, hogy nekem 2 perce ment az indexem.

> Abban az esetben persze, ha Te mar indexeltel
> amikor kiment, akkor valoban o volt szabalytalan.

Ha nem o lett volna a szabalytalan, miert irtam volna ezt a peldat? 

> Aha! Szoval hogy is van ezzel a SZABALYTALANUL szoval? Egy valos vagy velt
> serelem okan jelentos sebbesegtullepesre vetemedtel, csak hogy elegtetelt
> vegy??? :))) 

Igen :-(((. Szoktam szabalytalankodni en is, mint mindenki mas. 
Csak olyankor nem intek be, ha ramdudalnak.

>  Te szembejovo forgalomrol irsz. Akkor pedig
> 90-helyett mentel 180-nal... :)))

Igy volt. Erre nincs mentseg :-/. Most mi lesz velem? Bevallom, tul 
szoktam lepni a megengedett sebesseget, bar ilyen mertekben 
csak nagyon rovid idore. Szabalytalan elozessel veszelyeztetni 
masok (es magam) eletet viszont nem szoktam.

 
> Altalaban tudja is minden motoros, es meg is koszoni a segitseget, ha
> hulye vagy "hulye" volt, 

Es mar nem is neheztelek ra tovabb. Ember tevedhet. 

 
> > Ha egyedul jossz szembe, es en
> > eloznek egy masik autot, elvileg akkor is elfernenk (ha elozekenyen
> > lehuzodnal), megis szidnad az anyamat, es ugy emlekeznel vissza erre az
> > incidensre oreg napjaidban, hogy szembol majdnem legazolt az az allat.
> 
> Nem ugy emlekeznek, amennyiben latom - mert ezt elegge eszre lehet venni
> -, hogy lattal engem es igyekeztel a Toled telhetoen legtavolabb elhaladni
> tolem, es nem vettel semmibe. 

Hat.... en pedig nem elozok akkor sem, ha egy kerekparos jon 
szembe, plane ha motoros. Nem talalom biztonsagosnak ezt a 
szituaciot.

> Egyebbkent a biztonsagos oldaltavolsag
> szerintem a ket jarmu kozotti sebessegkulonbsegtol is fugg, azaz nagyobb
> tavolsagot illik tartani ha 100-zal elozol valakit, aki 20-szal megy, mint
> amikor egy 80-nal halado jarmuvet elozol. 

Egyetertek. De ez nem jelenthet 30 centit, max, ha allo jarmuvet 
kerulsz ki 5 kmh -val. Es meg akkor is kinyithatja valaki az ajtot :-/.
 
> Talan azert varok el sokat masoktol, mert magam is ugy erzem, a leheto
> legelozekenyebben vezetek. 

Apam ugy tanitott:
- Fiam, ugy menj, hogy kozben arra gondolj, rajtad kivul mindenki 
mas hulye. Ez persze nem igy van, de igy nem erhet nagy 
meglepetes. 
Es igaza volt. Ez nem masok lebecsulese akart lenni a reszerol 
(mielott valaki belekotne).
Magyarul elvarhatsz Te akarmit masoktol, ha azt o nem tudja, vagy 
nem akarja tudni. En semmit sem varok el, ezert vigyazok, es ha 
valaki elozekeny orulok. Ha bunko, bosszankodom.

> Meg ha epp autoban is ulok. Talan mar tobbszor
> is elhangzott, hogy a kozlekedes alapja nem a szabalyok merev betartasa,

Ez is igaz, bar talan nem latjuk teljesen egyforman a dolgot. En 
sem vagyok merev, csak a szandekos veszelyeztetes az, ami 
nalam nem jon be.

Tibor
+ - Re: Mopeddel, motorral Magyarorszagon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

Arpad:
> Egyebkent a Te altalad leirt situt en nem merem bevallalni. Ha
> csinalok is valami hasonlot azt lassabban es kello tavolsagra az
> autoktol teszem.
Haaat, meg attol a kb 5km/h-tol is lassabban... :-)
A tavolsag meg dugoban ugye kozel 0. Nyilvan atlagos forgalom mellett
megvartam volna, amig kozel s tavol se szembol, se hatulrol nem jon
senki. De pont a dugo miatt nem szamoltam a hatulrol (szembesavban)
jovore...

Gabor:
> Veled valoszinuleg tobbet nem fordul elo ilyen eset.
Ugyanilyen szituban biztos nem. Mashol, mas szituban...
Nincs ember, aki ebben biztos lehet. (Kiveve ha sose ulok autoba, sot
meg az utcara se megyek ki)

> nem lett volna kedved egy jo nagy kovet utannahajitani, csak szerencsere nem
Ajjaj, de hanyszor, autoban ulve is...
Csak a megvalositasig _nem_ jutok el, nem torlesztek. Talan
stresszesebb leszek, esetleg talan agresszivebb, ameddig le nem
nyugszom. Esetleg pont emiatt fogok hibazni egy kesobbi szituban.
(Senki ne mondja azert erre, hogy akkor jobb lenne rogton
levezetni/torleszteni...)

A Tibor altal leirt esetben hiaba elemezgetjuk, ki jelezte/kezdte meg
elobb az elozest (regebben volt mar egy vitam itt hasonlo ugyben), ez
a gyakorlatban gyakran csak elmeleti jellegu. "Matematikailag" nincs
olyan, hogy egyszerre tortenjen, de gyakorlatilag...
Mindenesetre a motoros legalabbis intolerans volt (pont amit elvarna
az autosoktol), es sajat gyorsasagaban, mozgekonysagaban bizva
(hatterbe szoritva a sajat serulekenyseget) elozott.

> De lehetne, de a motorosok es az autosok is gyarlo emberek. A motorosok
> tobbszor eloznek szabalytalanul, mivel egyszeruen tobbszor van ra
> lehetoseguk es nagyobb esellyel uszzak meg (ha autoval elozol kanyarban es
> szembe jon az IFA, majdnem tuti a temetes, motorral nagy esellyel meguszod).
Igy van, es minel tobbszor teszi ezt, annal inkabb atertekeli a
helyzetek kockazatat. Egyre kevesebb eselyet latja a bajnak, egyre
inkabb bizik motorja dinamizmusaban, kis mereteben, _sajat_tudasaban_.
Viszont kisebb tevedes eseten (nem frontalisan IFA) nagy
valoszinuseggel rosszabbul jar, mert serulekenyebb.
(Azokrol nem is beszelve, akik egy szal poloban, shortban, saruban
motoroznak...)

> De allitom, hogy az autosok is ugyanezt tennek, ha tudnak...
Igaz, nincs kulon motoros ember, meg autos ember. Bar ugyanaz az ember
maskepp viselkedhet motoron es maskent auton.
Az az autos is, aki sportos, nagyteljesitmenyu autoban ul, egyre
inkabb ugy erzi tobbet megtehet mint masok, az autoja tudasa miatt
(kesobb ezt mar sajat tudasakent ertekeli :-) ).
Ez igaz a biztonsagosabb(nak tartott) autok esetere is. Bizunk a
blokkolasgatloban, ovben, legzsakok erdejeben. Es az jo, hogy ilyenek vannak,
de emiatt csokken a veszelyerzetunk. Ez termeszetes. Ezt kompenzalni
csak tudatosan lehet.

Es utoljara:
>> Aha... es most mar a jobbos tukrot is figyelnem kell, ha jobbra
>> kanyarodok. Nem vicc.
> Itt megint igazad van, de mar csak sajat erdekedben is: Elutsz pl.egy
> kerekparost, aki jobbrol melled allt. Amellett, hogy miutan semmilyen
> felelosegbiztositasa sincs es polgari peres uton hajthatod be rajta esetleg
> a kocsid javitasi koltsegeit - persze most gondolhatod, hogy a qrva
> akarkijet -, meg lehet, hogy Neked kell majd a birosagon bizonyitanod, hogy
> nem allt mar ott elotted es nem Te alltal melle...
Hat ez az...
Amikor szabalytalan, akkor nem csak a sajat eletet kockaztatja, hanem
az en anyagi/lelki/erkolcsi "eletemet" is. Igaz, ez nem jarmufuggo,
gyalogos, bringas, motoros, autos is sok ezt teszi. Lelep eled, beeloz
szembol stb, szamitva arra, hogy Te mindent meg fogsz tenni a baleset
elkerulesere. Es esetleg meg buszke is magara... :-(

G.Laci


---
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS